CSAT KONČÍ SO SKYLINKOM
Pridal Luteran Dátum August 20 2013 13:47:12


Vážené kolegyne, kolegovia, ospravedlňujem sa vopred za ...
Podrobné novinky
Vážené kolegyne, kolegovia, ospravedlňujem sa vopred za nevyžiadaný mail ale považoval som si za slušnosť sa s vami rozlúčiť a poďakovať sa vám.

Tento mail posielam predajcom SKYLINK , ktorých osobne poznám a niekoľkým predajcom SKYLINK, ktorí mi odpísali na môj mail týkajúci sa problému so spoločnosťou SKYLINK zo dňa 1.8.2013

Možno sa mi dostane od niektorých z vás označenie , že som „zutekal“ z boja so SKYLINKom, možno vôbec nie, neviem.. . Viacerí ma totižto poznáte a viete , že na stretnutiach predajcov SKYLINK som mal už v minulosti kritické pripomienky

a to najmä voči obchodnej politike nášho partnera SKYLINK , samozrejme, okrem kritiky som navrhoval aj rôzne riešenia problémov … Kam to všetko dospelo viete veľmi dobre všetci , tou poslednou kvapkou v mojom pohári trpezlivosti

bola ( a je stále ) skutočnosť, že SKYLINK, ako náš obchodný partner, posiela na dobierku našim zákazníkom, majiteľom CS link kariet, nové karty výmena. A to aj napriek tomu, že zákazník si žiadnu kartu vopred neobjednal. Toto ja osobne považujem

zo strany nášho partnera za podraz, myslím si, že sme o tom mali byť informovaní vopred. Dalo by sa k tomu napísať viac ale nechcem vás zaťažovať dlhým mailom, napokon, všetky problémy poznáte a určite na ne máte svoj kritický názor.

Dlho som premýšlal nad mojim rozhodnutím, nechcem aby to vyzeralo iba ako nejaké gesto, ale skrátka, už naozaj dozrel čas …

Už nemôžem , nechcem a ani sa mi nedá venovať toľko môjho času vysvetľovaním mojim a náhodným zákazníkom , prečo napr. majú zaplatiť za refresh karty alebo naladenie nejakého pgm, ktorý predtým pozerali a zrazu ten program nemajú ( nutnosť preladenia prii zmene parametrov vysielania zo strany SKYLINKu) keď majú zaplatený servisný poplatok ap., jednak už ma to dosť unavuje , mám svoje roky ( čo nevidieť budem dedkom J ) , no a potom na druhej strane som dospel k názoru, že spoplatnením akejkoľvek služby týkajúcej sa SKYLINKu, vytváram u zákazníkov názor, že ako predajca som riadna „hyena“, ktorá chce na nich zarobiť napriek tomu, že ma SKYLINK bohato finančne odmeňuje ( názor zákazníka predsa je – ak by to nevynášalo, tak by to nerobil ). Nepriamo tak dochádza k samotnému poškodzovaniu nášho obchodného mena, pretože zákazník si nenechá svoj kritický názor len pre seba ale prezentuje ho aj na verejnosti …


Určite ste viackrát zažili situáciu, že vás zákazník považoval za samotný SKYLINK a preto sa dožadoval akejkoľvek služby zadarmo !


Na poslednom stretnutí predajcov SKYLINKu sa tiež diskutovalo o rôznych problémoch, do dnešného dňa som však ja osobne nepocítil, že by náš obchodný partner SKYLINK nejako výrazne zmenil svoj prístup k predajcom SKYLINK.


Moje rozhodnutie bude možno z pohľadu niektorých vás unáhlené, ale ja, žiaľ, momentálne nevidím inú možnosť ako ukončiť obchodný vzťah so spoločnosťou SKYLINK ( výpoveď posielam písomne v pondelok 19.8. 2013 ).


Ďakujem všetkým , ktorí mi ochotne pomáhali keď som mal nejaký problém, osobitne sa chcem poďakovať najmä Mariánovi Lužákovi ( Elektrosat Trnava ).


So satelitnou technikou nekončím, nakoniec, venujem sa aj ďalším iným aktivitám. Jednoducho povedané – viem, že moja firma bude fungovať aj naďalej , bez poskytovania služieb a predaja kariet SKYLINKu.

Týmto názorom vás , pochopiteľne, nechcem nahovárať na podobné rozhodnutie aké som urobil ja.



Prajem vám všetkým veľa zdravia a úspechov na satelitnom nebi



s pozdravom



Ing. Zeleňák



PS : ak by ste chceli môj mail preposlať niektorému inému predajcovi SKYLINK – máte môj súhlas