Home · Články · Fórum · Luterán Blog July 02 2020 11:29:25
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

KASKÁDY, KLINEC RAKVE SKYLINK A ČO ĎALEJ ?

SAT MYSTERYV posledných dňoch sa začínajú predajcovia, montážnici SAT TV aktivizovať vo veci riešenia problémov trhu.

Posledné stretnutie predajcov Skylink Kaskády pri Sliači bolo z ich pohľadu doslova katastrofou.

Definovali to nasledovne.

Stretnutie bolo určitým očakávaním pre predajcov vo vzťahu k množstvu nejasných a kontrovezných skutočností.

Skylink dlhodobo čelí odlivu zákazníkov a tiež je nejasné aký trend vymyslí službe nový majiteľ z Francúzska.

Nový šéf má za úlohu čo najskôr stratovú firmu dostať do zisku.

" Ťahákom " má byť program esport a hybridné služby pomocou predraženého prístroja Samsung Evos

Prekvapením stretnutia bola neúčasť firmy Towercom a naopak účasť technického riaditeľa TV Markíza a RTVS.

O problémoch Skylinku nebol priestor a ani ochota diskutovať, keďže hlavnou udalosťou sa stal pohreb DVB - T.

Technoriaditeľ Markízy obhajoval stanovisko, že pre nich je platforma DVB - T predražená a preto na nej končia.

Zábavný bol technoriaditeľ RTVS, ktorý tvrdil, že RTVS využije voľný priestor DVB - T na navýšenie svojej kvality.

Ako keby technoriaditeľ RTVS rozšafne zaplatil z vlastného vrecka to, čo sa Markíze zdá predražené...

Na záver komédie obaja technoriaditelia ako takí bratia nastúpili do luxusného BMW s logom DUNA...

Prvá časť naivných predajcov Skylinku sa vytešovala, že odpojením programov Markízy z DVB - T sa im vrátia " utečenci ".

Z oficiálne priznaných 200 000 odpojených kariet, ktorých bude v skutočnosti minimálne 500 000.

Druhá časť naivných predajcov sa tešila, že si utečenci masívne aktivujú balík Kombi a oni vyhrajú zájazd, či dáždniky s logom.

Tretia časť predajcov realistov skonštatovala, že u Skylinku už neexistuje žiadna koncepcia rozumu, ide iba o chaotický proces.

Jeho cieľom je naivná predstava, že keď Markíza odíde z DVB - T, všetci sa pokorne a prosíkom vrátia k Skylinku, čo je nezmysel.


O tom, aká je skutočná situácia u predajcov Skylinku najlepšie svedčia ich priame a pravdivé svedectvá.



Dobrý deň,

bude sa Vám to možno zdať prekvapivé, ale osobne považujem za férový prístup postoj zo strany spoločnosti Freesat.

Platenú ponuku je možné porovnávať so Skylinkom, obstarávacie náklady na chod služby sú u Freesatu takmer nulové.

Okrem programov služba poskytuje záruku funkčnosti zapožičaných zariadení (boxov a kariet).

Poskytovateľ ponúka službu za cca 14,- EUR s 2 boxami a 2 prístupovými kartami - a teda prakticky za cca 7,- EUR na pripojenie.

Na ich dialógovú tel. linku je možné volať až do 22:00.

Aktivovať si prémiové programy (HBO, Filmboxy, erotika) je možné na dennej báze s tarifikáciou na dni.

Páči sa mi aj ich prístup k predajcom.

Zákazníkovi podľa vybratého balíčka preplatia až do 60,- EUR za montáž, čo by klient uvítal, avšak k tejto možnosti sa častokrát ani nedopátra.

Boxy pritom klient môže mať aj svoje, záleží na jeho rozhodnutí ...

Antik mi napodiv, napriek môjmu počiatočnému skeptickému postoju, funguje pomerne spoľahlivo.

Sila a kvalita pri úvodných testoch sa nedá porovnávať so súčasnou.

Základné programy SK a CZ disponujú dostatočnou signálovou rezervou.

Najhoršie na tom je TPD 11.055V, kde sa vysielajú prémiové programy - ten je bez rezervy, ale pri priaznivom počasí funguje spoľahlivo.

IPTV od nich funguje rovnako spoľahlivo, na hotelovú WIFI mi v Rakúsku išli vybrané programy balíka "všetko, čo potrebuješ".

Provider ponúka možnosť otestovania antiktvgo po stiahnutí aplikácie - teraz ale nie som si istý, či na 15 alebo 30 minút.

Ich politika voči predajcom je tiež férovejšia, než u Skylinku (predajca napr. dostane k dispozícii 1 zariadenie na predvádzanie pre zákazníkov)

Najväčším problémom na trhu je povedomie ľudí, že Satelitná TV = SKYLINK.

Ide o to osvetou medzi ľuďmi šíriť posolstvo, že parabola sa dá aj otočiť ...

S pozdravom a želaním pekného dňa J.V.


Luteran , October 13 2016 13:29:15 2 Komentáre · 4560 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , October 14 2016 12:03:15
predajca svojou osvetovou prácou nikdy vo väčšej miere nepresvedčí zákazníkov, že akákoľvek služba na SK môže byť pre zákazníka výhodnejšia a že parabola sa môže otočiť a sklopiť.Skylink sa stal preto silný, lebo v každej dedine mal bilboard hlásajúci všetko zadarmo /ale nepovedal, že len v záručnej dobe karty/. Aj teraz idu v hl. vysielacom čase reklamy na skylink za 1€. Z týchto príkladov vyplýva, že kým freesat a antik neurobia silnú reklamnú podporu na ich najlacnejší produkt, tak nikoho nepresvedčia. Stále tvrdím, že sa ich treba opýtať, či chcú mať zákazníkov s týmto produktom. Ak chcú, musia konať a mi ich okamžite podporíme
Luteran , October 14 2016 18:33:57
Pán okap, tentoraz s Vami musím súhlasiť do bodky...

Ľudia o tom nevedia, lebo ich vedomie je pod vplyvom iných podprahových informácií, ktoré im umne do hláv " bulíkajú " médiá.

Vzhľadom na ďalšiu kritickú reakciu od partnera predajcu, ktorú budem ako ďalšiu publikovať, som od rána robil prieskum medzi majiteľmi kariet Skylink.

O Freesate z 18 opýtaných nevedel nič konkrétne ani jeden jediný !

Prosto o nich akoby nikto nikdy nič nepočul.

Hoci ja som presvedčený, že o Freesate už niečo kedysi začuli, len to nebola tá správna podprahová informácia a tak im to " vyfučalo z hláv "...

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás