Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 16 2019 08:51:00
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

ČO SI MYSLÍM O SÚPRAVÁCH NA 4 TV NIEŽE ZADARMO, ALE SO STRATOU... ?!

SAT TV VOX POPULIRád diskutujem s kýmkoľvek o problematike SAT TV, najradšej zoči - voči.

Nemám rád anonymov, schovávajúcich sa a tiež telefonáty z neznámych čísiel.

Dnes urobím výnimku, lebo ten telefonát mal niečo do seba.



Pán Luterán, dlhé roky robím opravy TV a k tomu jedine Skylink, nie som top predajca a mám s tým problémy, ktoré Vy roky popisujete.

S tým skoro so všetkým súhlasím.

Čo je ale teraz v posledných dvoch týždňoch zvláštne, to Vám popíšem, lebo s tým ma navštívili dvaja moji zákazníci.

A o tom by ste mali napísať článok a napísať, čo si myslíte .

Ja svojim zákazníkom ponúkam na výmenu za staré SD prijímače nové HD Ready a pritom za veľmi dobrú cenu.

Tým dvom sa to aj tak zdalo drahé, odišli a potom sa mi prišli vysmiať, že im zadarmo nainštalovali nové súpravy.

To musí byť nejaká finta, lebo uvádzali také poplatky, ktoré sú neuveriteľné a v štandarde majú až 10 športových programov !

A navyše aj najžiadanejšiu anglickú ligu, ktorú Skylink na stretnutiach roky tvrdil, že autorské práva sú najdrahšie a kto by za to zaplatil...

A teraz sa podržte, nič vraj neplatili, montovali im nové súpravy a platia 9,60 eur mesačne a 1,5 eur za prvý prijímač a tiež iba 1,5 eur za druhý !

Ako je to možné ?!

A to ešte nie je všetko, pri treťom sa platí iba 3 eur a pri štvrtom rovnako 3 eur a nič viac.

V našom meste to robia dvaja top predajcovia Skylink a tí to DIGI ponúkajú buď na 2, alebo až na 4 TV.

Nie je na to žiadna reklama, ale ľudia z toho začínajú blaznieť, lebo si to dávajú viacerí v rodine na jednu zmluvu, alebo známi spolu.

Stále však nerozumiem, ako je to možné, veď to je potom ešte lacnejšie ako nelegálne zdieľanie cez ruské a ukrajinské servery !

Jeden z technikov, ktorý mi pomáhal pri inštaláciach Skylink, teraz inštaluje pre nich, lebo montáží Skylink je už mizerne málo.

A on mi " pri pive " prezradil, že sa delia z celkovej provízie za získanie zákazníka a montáž, on dostane 35 eur a 35 si delia stupne nad ním.

Tí nad ním sú jeho šéf a hlavná firma, ktorá to celé diriguje.

Nehovoriac o tom, že vraj tá hlavná firma má ešte sľúbenú aj províziu z mesačných poplatkov zákazníkov.

Začal som počítať a nijako mi to nevychádza, z čoho to DIGI akože naozaj bude montážnikom a firmám dávať tie peniaze.

Veď najprv museli zaplatiť za kúpu rumunského DIGI, čo bolo vraj minimálne 50 miliónov eur.

Potom majú náklady na kúpu programov, prenájom transpondérov, platy, priestory, technológie, mzdy atď.

Tu niečo nesedí už od samotného zákazníka !

Prevádzkovateľ dodá - parabola, LNB, konzola, prijímač, koaxiálny kábel a kartu za povedzme 70 eur

Subjekty podieľajúce sa na získaní zákazníka a za montáž dostanú celkom 70 eur ?

Kúpa programov povedzme 5 eur/ mesiac, veď stále tvrdili, aké drahé sú len autorské práva na šport, na dva roky je to 120 eur

Priame náklady na zákazníka cca 260 eur.

Zákazník platí za programy 9,60 eur mesačne, čo je 230,4 na dva roky.

1.5 eur za prijímač na dva roky je 26 eur.

Celkom 256,40 eur.

Nájde sa niekto, kto mi vysvetlí ako to celé funguje naozaj ?

A aby to bolo ešte zaujímavejšie, zákazník si môže zobrať druhý prijímač za 1,50 eur mesačne bez akejkoľvek ďalšej platby...

To je iba 26 eur na dva roky, tak kde je cena prijímača a platby za programy !

A ten 3. a 4. prijímač, to už potom nemá význam ani počítať, veď to vyzerá ako keby ktosi rozdával priam zadarmo a nie zo svojho !

Dobre, niekto bude argumentovať, že tie prijímače a služby budú zarábať niekedy až potom, povedzme o 4 roky.

Je to ale reálne, pri tých trendoch, ktoré nás čakajú so zmenou a nástupom nových technológií a vysielacích noriem ?!



Ak máte presnejšie informácie, názor, kritiku, doplnok, neváhajte a napíšte komentár priamo k článku.

Prípadne napíšte na email slovsat@slovsat.sk



Luteran , September 28 2016 13:28:24 4 Komentáre · 5244 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , September 28 2016 14:28:40
táto akcia je zameraná na zákazníkov Skylinku, ktorí si musia kúpiť nové HD boxy ak chcú ďalej byť u skylinku. Je dotovaná z EÚ rezerv T-Comu. Dnes som bol u zákazníka, ktorý mal základný net od T-Comu a jeden nahrávací box magiosat a platí za to v centre okresného mesta 32.-€ mesačne, takže ked sa pozriem na takéto prípady tak T-COM si vytvára kvalitné rezervy i na SK trhu u naivných zákazníkov. Proste je to firma s cenami ako na tureckom bazáre. Príde doba, keď za Angl. ligu budú platiť 15.-€/mes ako v Poľsku, možno už o rok, keď budú mať viazanosť splnenú na 50%
Luteran , September 28 2016 15:44:53
Pán okap, vďaka za reakciu.

Asi to bude tak, ako píšete, hoci na regulovanom trhu to nie je prípustné, keďže sa tým porušuje zákon.

No ale, žijeme na Slovensku, takže tu sa nemožno čudovať ničomu a nikomu...
Milan99 , October 01 2016 14:01:53
Toto je typické pre tzv. "manažérske" riadenie veľkých firiem. Tiež som sa s tým v predchádzajúcom zamestnaní stretol. Na efektívne podnikanie, či "zdravý rozum" je potrebné zabudnúť. Manažér je osoba s manažérskou zmluvou na konkrétne obdobie (čosi ako päťročnice za socializmu). Má naplánované ukazovatele, ktoré keď naplní, dostane sľúbenú manažérsku odmenu. Maximalizácia zisku nie je vhodná, lebo odmenu mu to zásadne nezvýši a v budúcom období mu predstavenstvo naplánuje ešte vyšší zisk, ktorý už nemusí dokázať naplniť. Ak má naplánovaný počet nových zákazníkov, tak ten počet chce dosiahnuť aj za cenu finančnej straty. Stačí, ak tá strata neovplyvní celkový naplánovaný zisk. Aspoň sa mu prípadne v budúcom manažérskom období podarí ľahšie dosiahnuť naplánovaný zisk obmedzením stratových činností, ktoré sám vytvoril.

Takto dnes bežne funguje "manažovanie" veľkých firiem. Cieľom manažéra je dosiahnuť naplánované ukazovatele systémom "po mne potopa" a dostať sľúbenú odmenu. Potom odíde ako "úspešný top manažér" do inej firmy.
Luteran , October 04 2016 11:51:09
Milan, máte pravdu, tak to funguje v krajinách nášho typu...

V normálnych krajinách to funguje tak, že existujú médiá, štátne inštitúcie a verejné povedomie, ktoré kontrolujú a upozorňuje na riziká kšeftov typu Šmejdi a pod.

A " najzaujímavejšie " a možno i najhoršie je, že to nevyzerá na to, že u nás dôjde k rýchlej zmene k lepšiemu.

No ale my všetci sme si spolu na vine, každý svojim dielom, takže sa nemôžeme vyhovárať.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 3
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás