Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 23 2020 23:46:49
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SKYLINK, ANTIKSAT, DIGI A HOCI AJ PIGISAT - ZÁKLAD JE, ČO ZA TO !

SAT MYSTERYSystém slovenských koncových zákazníkov a predajcov SAT a TV techniky je založený na zákonitostiach.

Firma, ktorá predáva a zároveň zabezpečuje a realizuje aj montáž zariadení, má na Slovensku zúžený priestor.

Aby prežila a stihla zaplatiť náklady, nájomné a odvody štátu, musí logicky v prvom rade niečo zarobiť.

Jej zúžený priestor na Slovensku je paradoxne oproti iným krajinám EÚ daný špecializáciou na SAT a TV.

Vo vyspelých trhových krajinách sa takéto firmy oceňujú hlavne za realizované služby a predané zariadenia.

V SR a ČR to tak nie je, vďaka tomu, že špecializované firmy prenechali priestor politikom a " šuplikárom "...

Politici robia veľký kšeft v štýle zločineckého ovládnutia trhu vo vypuklej podobe ako je bývalý Telecom a Skylink.

Šuplikári si popri istom štátnom zamestnaní privyrábajú cez rodinných príslušníkov, prípadne následne " podnikajú "...

Robia stavebnú činnosť, predaj mäsa a prinajlepšom, čo je asi najnovší trend, predávajú ističe a traktoríky.

Je to fakt a možno sa tým hasičom, úradníkom, policajtom a kadejakým " firmám " čudovať ?

Veď politici a ich zločinecké spolky im jasne dávajú príklad, že netreba vedieť, stačí mať známosti a dať sa dokopy.

Ako reálny príklad minulosti uvediem partiu bývalých " lampasákov ", ktorí sa učili z nuly a potom diktovali profíkom hlúposti.

A kto je na vine ?

Samotné firmy SAT a TV desaťročia pôsobiace na trhu neurobili vlastný spolok a teda nič, aby to tak nebolo.

A teraz je už ten systém chaosu a bordelu prakticky neprerobiteľný.

A profesionálni predajcovia sa ešte stále neprebudili do reality a čudujú sa, prečo trh funguje takto.

Predajca SAT a TV - stratil som už aj posledné nervy s dovozcom značiek GOSAT Ready boxov !

X- tá aktualizácia softu cez OTA je problematická.

Jeden sa sekne, druhý po reštarte zablokuje, tretí nereaguje, štvrtý sa nedá upgradnúť a piaty nadobro skapal.

Ako predajca asi skončím na psychiatrii kvôli problémom s aktualizáciou značky Gosat/Sunsat.

Zákazníci si u mňa kupovali s dôverou prístroj a ja neviem, čo im mám odpovedať, čo mám robiť...

Obchodný zástupca najprv poslal akože elektronicky " záplatu " veľkým predajcom s postupom opravy a až neskôr dal niečo aj na oficiálnu stránku akýsi návod.

Keď som zástupcu upozornil na trvalé problémy a nekorektnosť v jednaní, len sa vyhováral.

Znova som sa utvrdil v názore, že predajcovia by sa mali spojiť a spolupracovať.

Zástupcovi som v zlosti vynadal, že ak by predajcovia boli spolu, tak si dajú vyrobiť vo Vietname lepší box a firma z Opavy by asi až vtedy zmenila svoj prístup.

S tým súhlasil aj zástupca a asi v šoku prejavil záujem ako súkromná osoba vstúpiť do takéhoto združenia.

Kto ale mne zaplatí všetky tie náklady, ktoré som musel vynaložiť na cesty po celom okrese k zákazníkom vďaka nezodpovednému dodávateľovi zariadení... ?!

Luteran , August 24 2016 07:24:24 13 Komentáre · 3121 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

Milan99 , August 24 2016 14:11:19
Ja pri tom GoSate vidím trochu iný paradox. A ten sa volá "Skylink ready". Dá sa nájsť ešte niekde inde niečo také?
Keď si Skylink (M7 Group) vymyslel "Skylink ready" nemal by to byť on, kto by mal ručiť sa "ready" prijímače a riešiť reklamácie zákazníkov? Viete si predstaviť niečo také v prípade Mágio boxov, Di-Gi TV boxov, prijímačov FreeSat, či Antik Sat?
Ak chce operátor vlastné prijímače, nemal by ich sám dodávať zákazníkom, minimálne priamo distribuovať predajcom? A hlavne, nemal by za nich ručiť?
Lebo ak operátor chce, aby zákazníci používali vlastné prijímače a záruku na nich poskytovali predajcovia, tak jediné, čo si smie diktovať, či odporúčať, tak je to typ CA podľa použitého kódovacieho systému. Tak, ako tomu bolo vždy pri prístupových kartách Slovak Link, CS Link, Skylink... Konkrétny typ prijímača musí len na slobodnom rozhodnutí zákazníka. Operátor musí byť v takomto prípade povinný zabezpečiť, aby karty Irdeto fungovali vo všetkých Irdeto čítačkách. Bez akýchkoľvek ďalších podmienok.

Ja osobne tu vidím problém aj u predajcov a distribútorov sat techniky, ktorí Skylinku dobrovoľne ustúpili a nechali si nanútiť nevýhodné podmienky. Skylink diktuje, mení podmienky a inkasuje poplatky, predajcovia preberajú záruky za služby, ktoré nijako nemôžu ovplyvniť, a riešia problémy zákazníkov, ktoré nespôsobili. Zaujímavá "deľba práce" smiley
Luteran , August 24 2016 15:01:31
Milan, buďme už konečne " pragmatici ".

Tomu som sa snažil prispôsobiť aj názov článku.

Treba si jasne zadefinovať, kto je kto v tejto kauze a o čo komu ide...

V prvom rade tu ide o obrovské, ľahko nadobudnuté peniaze a s tým je spojené všetko.

Existuje naozaj akýsi prevádzkovateľ Skylik ?

Neexistuje.

Existuje akási schránková firma M7 registrovaná v Luxemburgu, ktorá vyberá peniaze cez kadejaké " kanály " od pošty, cez banky až po predajcov.

Tieto peniaze nepodliehajú dani z pridanej hodnoty, ktohovie prečo...?

Tieto peniaze končia v daňovom raji, ktohovie prečo...?

Celý ten tok peňazí od Slovákov a Čechov až po kohosi účty a kapsy je taký netransparentný, až je nekontrolovateľný, ktohovie prečo...?

A Vás Milan trápi finta s ďalším " kšeftíkom " okolo prijímačov Skylink Ready, ktorú si robia v tejto pyramídovej hrajke ľudia na nižších stupienkoch Pyramídy...?!

A čo potom tie peniaze, ktoré končia na účtoch kade - tade mimo EU cez ruské, ukrajinské a čínske servery...?

A čo potom navyše tie peniaze, ktoré " akože " za Skylink vyberajú v hotovosti Slováci a Česi, ktorí aktivujú ľudí cez zdieľanie v internetových sieťach...?!

Toto už nadobudlo obludné rozmery a zdá sa, že to nikto nezastaví.

Lebo jedni kradnú miliardy cez politiku a kadejaké dotácie z EÚ, národ to vidí a vie, že nikto s tým nič neurobí.

Tak si vravia, keď oni kradnú, tak my si dáme celú ponuku Skylinku za 4 eur na mesiac.

Problém je v tom, že si neuvedomujú, že aby to oni mohli ukradnúť, musia to iní zaplatiť ...

Takže, prečo by mal byť NIKTO zodpovedný za SKYLINK a o vymyslenej finte READY prijímačov ani nehovoriac...
Milan99 , August 24 2016 16:46:26
Ale áno, s Vašim opisom situácie súhlasím. Lenže za celý tento "systém" nenesie zodpovednosť predajca/montážnik. Ak by Skylink prestal fungovať, nikto nemôže riešiť reklamáciu u predajcu sat. On záruku na túto službu neposkytuje.

U záruky na satelitné prijímče "Skylink ready" je to však iné. A to som mal na mysli. Niektorí distribútori a predajcovia sat dobrovoľne prevzali záruku na špecifické satelitné prijímače namiesto prevádzkovateľa služby. A to považujem za paradox. Distribútori mali dodať na trh prijímače s CA Irdeto a odmietnuť ďalšie nezmyselné požiadavky zo strany operátora. Tak, ako tomu bolo dlhé roky v minulosti. A je tiež na rozhodnutí predajcu, aký prijímač zákazníkovi ponúkne. On predáva, on zo zákona ručí. Ak chce ručiť za niekoho iného, je to jeho slobodné rozhodnutie. Je totiž značný rozdiel medzi predajom tovaru, či služby, alebo spostredkovaním predaja tovaru, či služby.
Ja osobne "Skylink ready" nepredávam. Jedine modul, čo je vlastne štandardný Irdeto CAM, vhodný pre všetky Irdeto karty akéhokoľvek operátora. A na jeho funkčnosť som ochotný (a povinný) poskytnúť zákazníkovi záruku.
Luteran , August 24 2016 17:08:30
Milan, ten náš pragmatizmus už ani nie je o tom, že sa my dvaja teraz budeme prieť o tom, kto tu za čo ešte zodpovedá, vo veci nazývanej Skylink.

Predajca bude mať takú mieru zodpovednosti, ak sa niečo naozaj udeje so službou Skylink, ako to potom dokážu médiá a mocipáni " uhrať "...

A keďže mocipáni majú peňazí navyše " vyše hlavy ", tak sa môže stať, ako sa už aj raz stalo, keď Ministerstvo hospodárstva uviedlo, že za Skylink sú zodpovední predajcovia...

Otázne je, či už majú predajcovia trénovať beh na 100 m, alebo až na dlhé trate...

A to je to, čo nikto nevie odhadnúť, kedy sa táto Pyramída Skylink zrúti.

A keď sa to stane, ani Vám nepomôže to, či ste predávali, alebo nepredávali Ready krámy, keďže ste predávali paraboly, LNB, karty, moduly...

Lebo zo zákona je presne definované, čo predajca garantuje a tým je technická funkčnosť.

Predajca nikdy nebol zodpovedný za programy !

To však Vy a aj my ostatní môžeme hovoriť koľko len chceme, keď príde ten čas, naštvaní zákazníci pribehnú za Vami...

Nikto nepôjde naháňať do Luxemburgu toho neexistujúceho NIKOHO !
okap , August 24 2016 18:23:12
dnes poslala opava 3. alebo 4. verziu opravného softu pre gosaty, už sa to má upgradovať cez usb, cez ota to vraj nepôjde, dúfajme že z oteáčka už vytriezveli. Osobne som rád, že na našom trhu je skylink so 40 programami a HDečkami. Mohlo sa tu však stať, že na našom trhu by šli všetci za 10€ mesačne a satelitný trh by zaspal u hlavných operátorov, vidím tento príklad v Poľsku, TNK bola tam veľké oživenie trhu. Perspektívu vidím v antikovskom IPTV smyrt boxe a v ich neopakovateľnom archíve. Ďalšia zaujímavá správa je vstup JOJ do českéhio DVB-T týždeň po zverejnení vstupu Primy do DVB-T u nás . Nieje to náhoda , ale dohoda mnoho mesiacov dopredu. No uvidíme čo bude s markízou v DVB-T , lebo takéto vyprázdnenie finančného vojnového poľa som ešte nezaregistroval v celej našej porevolučnej histórii. Ale mastí sa nám to tu podozrivo nečitateľne, markíza pripravuje nejakú riadnu búdu...
Luteran , August 24 2016 18:57:52
Pán okap, môžem Vám dať jednu mimoriadne vážnu hádanku ?

Ako je možné, že v roku 2015 oproti 2014 stúpol podiel TV reklamy na Slovensku o 25 % ?!

Rozumiete o čo mi ide ?

Nárast o štvrtinu !!!

A viete ako to vyzerá v tomto roku 2016 ?

Nárast je oproti minulému roku o 30 % !!!!!!!!

Zodpovedá to hospodárskym výsledkom tohoto štátu... ?

Mimochodom, objem reklamy v roku 2015 na Slovensku bol cca 1,3 miliardy eur !!!

A teraz popremýšľajte a odpovedzte.
okap , August 24 2016 19:37:20
nárast reklamy je jasná, vidíme to v hlavnom vysielacom čase, prečo ja stav takýto, od pása poviem, že sa zväčšuje obrat a firmy investujú do reklamy, ale nárast obratu nieje 30%, druhou možnosťou je, že sa aplikuje Fordova idea zarábam 5 € a do reklamy dám 4, však oni sa vratia 3- násobne, tak neviem, neviem, popremýšľam do rána ešte viac...
Milan99 , August 24 2016 19:38:45
Keď sa vrátime k téme Vášho článku a k príspevku okap-a, ktoré opisujú problémy s OTA aktulizáciami, tak tie priamo súvisia so "Skylink ready". Podmienkou certifikácie je, že prijímač musí byť aktualizovaný cez OTA a nesmie umožňovať návrat na predchádzajúcu verziu FW. Takže vzniknutý problém je priamym dôsledkom certifikácie "Skylink ready". Vlastník Skylinku len prikázal, ale za nič neručí. Dôsledky znášajú a problémy zákazníkov riešia predajcovia, ktorí problém nespôsobili. Skylink inkasuje peniaze od zákazníkov a náklady (aj čas sú peniaze) znášajú predajcovia. To je ten paradox, o ktorom som písal.
Milan99 , August 24 2016 19:51:51
Pokiaľ ide o reklamu, nárast reklamy mohli spôsobiť voľby.
Objavila sa aj značne absurdná reklama EÚ.
Vplyv na reklamu môže mať aj zmena daňových zákonov. Firma radšej investuje do reklamy, ako by mala zaplatiť vyššie dane.
Faktorov je veľa, chcelo by to viacej informácií.
Luteran , August 24 2016 19:54:52
Pán okap, netrápte sa zbytočne, mne to tiež objasnil jeden ozajstný Pán ekonóm.

Ide o jednu z najrýchlejšiích foriem " vyprania peňazí "...

A je to tiež proporcionálny ukazovateľ reality toho, čo sa tu v skutočnosti na Slovensku odohráva za posledné roky v rámci šedého trhu.

Predstavte si, že chcete " preprať " 1 milión eur.

Koľko fiktívnych obedov by ste museli akože " navariť "...

Koľko fiktívnych umývačiek áut by ste museli " zapnúť "...

Koľko ľudí by muselo fiktívne prísť do kina na " premiéru "...

A takto sa vymyslí BLA BLa Prime Time 30 sekúnd za 1 milión !!!

A je to za pár sekúnd vybavené a krásne vyčistené....

No povedzte sám, kto a ako to skontroluje ?
okap , August 24 2016 20:03:33
prečo napr. Orange perie svoje peniaze v reklame? nechápem...
Luteran , August 24 2016 20:23:16
Pán okap u Orange ako klasického IT providera by ste zasa mohli hľadať aj iné výhody reklamy oproti klasickej a to v podobe daňovej optimalizácie a pod.

Inak, už ste počuli o tom, aby takéto IT firmy na takomto trhu s takýmto podielom, mali finančné problémy...?!

Ak teda budete mať finančný prebytok a chcete " pomôcť " inej spriaznenej duši, náhodou silno zakotvenej v oblasti reklamy, nepresuniete im tam zopár miliónikov...?

Aj to osloví, aj to obom pomôže....

To ale nie sú klasické reklamné práčky peňazí.
Luteran , August 25 2016 07:23:48
Ešte pár slov k Milanovi...

Vlastník Skylinku prikázal... ?!

" Vlastníci " ani nevedia, čo a ako sa deje s ich akciami.

Čo je to Skylink, kto je to Skylink ?

Akcionárov zaujíma zisk na konci roka a je im úplne jedno, kto a kde investoval.

Prosto, schránková firma + dokonale utajení vlastníci.

Dajme si otázku, kto je teda naozaj zodpovedný za Skylink na Slovensku ?!

Veď ľudia sa už dennodenne pýtajú, kde je Skylink na Slovensku ?

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás