Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 20 2019 18:43:32
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

PORADENSTVO SAT TV TÉMA NA miniSATTECH

PomocNovember 2015, klasická situácia u klasického predajcu SAT TV.

Sedíme so zákazníkom pri riešení realizácie rozvodu TV signálu v rodinnom dome.

Vbehne zadychčaná pani s urputným výrazom v tvári, akoby kdesi horelo, či vypukla tretia svetová...

Nepozdraví, neopýta sa, či smie, ale rovno kričí ako siréna.

Nefunguje mi Skylink a zaplatila som Vám už včera, ako je to možné !

Pani, nám ste istotne nezaplatila a navyše mám tu zákazníka a riešime dôležité veci.

Moja vec je omnoho dôležitejšia, mne nefunguje satelit !

Pane, môžem pani vysvetliť jej situáciu.

Pán je džentlmen a nemá proti tomu nič.

Pani kde a komu ste zaplatili ?

No predsa Vám Skylinku včera na pošte a pani sľúbila, že to tam máte ihneď, veď sa pozrite, tu je zaplatený šek !

Pani, nie sme Skylink a ukazujem jej veľký červený nápis na tabuli, môžem Vám ale skontrolovať, či na Vašej karte platbe naozaj je.

Pozriem a na karte samozrejme nič nie je.

Pani, mrzí ma to, ale Vaše peniažky na kartu nedorazili, alebo mohol nastať nejaký problém.

Aký problém, pani povedala, že to tam musí byť a zasa hučí ako siréna !

Pani, viac pre Vás urobiť neviem, musíte čakať, alebo sa choďte sťažovať na poštu, alebo môžete do Skylinku telefonovať.

A ona si len hučí a hučí to svoje....

" Džentlmen " sa už vrtel na stoličke a nakoniec nevydržal a vraví dotyčnej.

Pani neurazte sa, ale ja som tu bol pred Vami a pán Luterán Vám už všetko podrobne vysvetlil.

Pani odchádzala a nahlas frflala čosi o mizerných službách.

Skrátim to nasledovne.

Chlapík robil u finančákov a doporučil mi, aby som pre takýto typ zákazníkov urobil cenník služieb poradenstva.

Bol totiž šokovaný, keď som mu vysvetlil, že denne prichádza takýchto jedincov aj 10 a myslia si, že sme poradňa zadarmo.

Urobil som cenník od 1.12.2015.

Zatiaľ som ho nevyužil, predstavím Vám ho zajtra a verím, že by sme sa mohli vzájomne porozprávať o tom, ako ho spoločne po celom Slovensku používať.

Alebo je možné, že niektorí predajcovia už niečo podobné využívajú ?




Luteran , January 04 2016 19:34:42 4 Komentáre · 3782 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , January 06 2016 12:21:57
možno by bolo treba vytvoriť cenník priamo s typmi poradenstva, ktorý vykonávame napr. reštart karty dôch-študent-socky ....x€, ostatní x€, nenabehnutá platba po zaplatení poplatku....x€, servisný poplatok na 10 dni ..x.€. Problém je ,ako sa budú preukazovať soc. prípady
Luteran , January 06 2016 13:47:31
Pán okap, za ten mesiac mám s cenníkom množstvo skúseností zábavných i na zamyslenie, hlavne ale pozitívnych.

Zatiaľ som ešte nikoho " neskasíroval ", ale čoskoro začnem.

S " preukazovaním " nie je žiadny problém, ľudia vyťahujú preukazy sami od seba, ako na " bežiacom páse ".

Kým to človek nezažije, neuverí.

To je téma na samostatný článok.
zelenak , January 06 2016 15:01:16
ja by som do cenníka ešte zaradil :

členovia strany SMER a ich voliči : zadarmo ( tak ako vlaky )

konečne by sme zistili kto ich vlastne volí smiley
Luteran , January 06 2016 16:39:09
Pán Zeleňák, nápad je to dobrý, len veľmi nebezpečný.

Zderáci by si to vysvetlili po svojom a v sekunde by ste mali prázdnu predajňu i firmu.

Ich PodVodca ich predsa učí odkazu svojich otcov.

Keď nekradneš, okrádaš svoju rodinu a preto ber zadarmo, čo len chceš a koľko chceš a strana Ti zabezpečí bezstrestnosť.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás