Home · Články · Fórum · Luterán Blog November 29 2021 04:03:17
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

VOLNA CEZ SAT - PROBLÉMY, NEJASNOSTI, CENZÚRA A ODPOVEĎ....

BLESKOVKANa trhu SAT a TV v ČR a SR roky dominuje karta Skylink.

Len vďaka tomu, že bolo zneužité jej monopolné postavenie ako štátnej firmy s následnou netransparentnou " privatizáciou ".

Po vzniku karty RTVS zadarmo v lete 2015 to najprv vyzeralo tak, akoby si štát chcel " vyžehliť " hriechy voči svojim koncesionárom.

Ako vždy sa ukázalo sa, že Slovensko ako štát neexistuje, to len zopár jednotlivcov si pripravilo lukratívny " kšeft " do budúcna.

Karta RTVS sa okamžite zbavila, alebo vykšeftovala svoju jedinú hodnotu a exkluzivitu nositeľa HD programov v prospech Skylinku.

Následne sa objavil jej klon v podobe karty Volna cez privátnu spoločnosť, tá na webe roky používala IČO materskej firmy " omylom ".

Volna karta predajcom sľubovala hory - doly s tým, že programy budú " navždy " zadarmo, stačí si kúpiť len kartu za 19,90 eur.

Na karte sú dva programy STV a tri programy Joj, čo nestačilo, kartu prakticky nikto nechcel, každý chce Markízu..

Volna videla záchranu a možno i " zámer " v právne nejasnom registrovaní údajov majiteľa s následným pridaním programov ČT1 a ČT2.

Nepomohlo to, každý chce Markízu.

Predajcovia, ktorí predali zopár kariet zákazníkom sú pod ich neustálym tlakom, či a kedy tam konečne pribudne Markíza.

Predajcovia oslovili vysielateľov Markíza, či a kedy budú na karte a tiež TV Joj, či na karte budú naďalej a dokedy

Programmeri nereagovali.

Predajcovia oslovili Volnu a tá reagovala svojsky.

From: Lut Sat Radio [mailto:slovsat@slovsat.sk]
Sent: Thursday, October 01, 2015 11:59 AM
To: Rastislav Boris
Subject: Re: SAT Volna

Pán Boris, vďaka za zaslané PR články pre totálnych laikov, odborná verejnosť by sa asi urazila.

Čo sa týka odpovedí Áno a Existujú, tak tým naozaj rozumiem.

Takto sa ale nikam dopredu nepohneme.

Z uvedeného mi vyplýva, že programy Markíza tak skoro nebudú a tým pádom SAT karta Volná je ....

A naša komunikácia pri Vašich možnostiach zrejme nemá zmysel.

Ak by mala, to by som musel mať istotu, že pre SAT kartu Voľná a jej obsah môžete urobiť maximum.

Podľa Vašej funkcie usudzujem, že máte na starosti iba predaj daných kariet ?

Prečo potom ale nerobíte pre ich úspešný predaj konkrétne seriózne kroky ?!

Bez toho, aby ste predajcom neposkytli dôležité informácie, predaj karty v masívnom meradle je nereálny.

Nebolo by pre Vás rozumnejšie začať komunikovať a spolupracovať profesionálne... ?

Inak to celé dopadne po určitom čase ako u Skylinku.

Alebo možno ide o rovnaký scenár... ?

Pekný deň.



Reakcia na jasne formulované problémy kariet Volná bola mimoriadne prekvapujúca....



From: Rastislav Boris
To: 'Lut Sat Radio'
Sent: Friday, October 02, 2015 10:09 AM
Subject: RE: SAT Volna

Pán Luterán.
Skúsim na to ísť Vaším štýlom.
Stále neviem kto ste.


Ste pán Luterán investigatívny novinár , ako sám seba označujete?
Ak áno, a máte záujem o informácie o našom produkte, prosím, kontaktujte nášho PR manažéra.

Alebo ste pán Luterán podnikateľ - konateľ firmy LUT SAT Radio s,r,o, – okrem iného registrovaný predajca Volnej telky a Plustelky?

Ak áno tak Vám bez problémov odpovedám. Pretože z titulu mojej funkcie mám okrem iného čo to povedať do všetkého čo sa týka obchodu alebo marketingu tejto platformy.

Činím tak vždy, vo vzťahu ku všetkým, úplne úprimne, na rovinu a bez akýchkoľvek invektív.
Na rozdiel od vás kde sa to naopak všade, či už v tejto Vašej komunikácii, alebo na stránkach Solid Europe (v textoch a diskusiách), alebo na blogoch,...invektívami iba hemží.

Samozrejme na to všetko máte právo...svojho času sme si predsa vybojovali demokraciu.
V rámci tej istej demokracie však prosím, nechajte to isté právo aj všetkým ostatným, aby konali a činili tak, ako považujú za vhodné.

A teraz k veci:

Okrem iného raz za čas dostanem maily, sms alebo telefón od priateľov, známych, obchodných partnerov alebo aj anonymov, aby som si pozrel „čo ten Luterán zase vytvoril“. Vtedy idem na Vašu stránku alebo si prečítam v tejto dobe Váš blog v Pravde...

A priznám sa, že mi veľakrát zostane rozum stáť.

Presne tak je tomu aj v našej terajšej komunikácii.

„Ďakujem“ Vám za neuveriteľnú analýzu a za hodnotenie toho o čom nemôžete mať a ani nemáte ani páru.

To je neuveriteľné...Ako môžete robiť takéto závery?? Na základe čoho???

Ale skúsme to opačne...

Ste dlhoročný podnikateľ – obchody robíte iba s tými, ktorí majú Vašu dôveru a máte pocit, že sa na nich môžete spoľahnúť.

Uvediem príklad: Je to presne to isté, ako keď by ste Vy ako pán Luterán - podnikateľ, v minulosti spolupracoval s XY firmou a na základe určitých nedobrých skúseností a vzťahov už s nimi spolupracovať záujem nemáte a našli ste si nových obchodných partnerov. No a po čase by sa Vám ozvali, že chcú spolupracovať a už bude všetko dobré... ako by ste sa zachovali??? Vstúpili by ste do tej istej rieky?? Verili by ste im? Možno áno, dáte im druhú šancu...tak začnete znovu spolupracovať..ale oni vás opakovane sklamú a podvádzajú... a tak sa s nimi rozkmotríte. A po čase prídu znovu a chcú spolupracovať..čo urobíte? Začnete s nimi do tretice?

Ja ako osoba, ktorá v minulosti zastupovala nejakú značku a v súčasnosti zastupujem inú značku som dôveru vo vás - ako obchodného partnera - stratil.

A to, že zastupujem teraz inú značku neznamená že zabudnem na veci z minulosti.

Manažérom v obchodnom vzťahu som sa stal prvýkrát v 24 rokoch ..čiže ako manažér s 22 ročnými skúsenosťami a s prácou či už s teamom ľudí alebo obch. partnerov sa držím viacerých zásad. Jednou z nich je, že dám vždy dve šance... pomýliť sa predsa môže každý. Ale ak ma niekto podrazí alebo sklame dvakrát tak vám garantujem že do tretice už takú chybu neurobím.

Práve z tohto dôvodu firma ktorú zastupujem s vašou firmou na tomto projekte od začiatku komunikácie aktívne nespolupracuje.

Preto informácie o tom, aké kroky sme urobili, aké má firma plány a predstavy do budúcnosti a s kým a čo som osobne alebo telefonicky komunikoval, Vašej firme neposkytnem.

Verím, že ako dlhoročný podnikateľ môjmu zdôvodneniu rozumiete.

A to či Vám prostredníctvom nášho PR manažéra poskytneme informácie pre Vašu novinársku činnosť zvážime.

Ak môžem, tak mám na Vás ešte dve malé prosby.

Tá moja prvá prosba je aby ste, prosím, ako pán Luterán – podnikateľ - rešpektovali moje rozhodnutie.

A tá druhá prosba je - žiadam Vás ako pána Luterána – novinára a blogera - o trochu sebareflexie a asertivity .

Ak sa Vám nepáči nejaký produkt alebo nejaká činnosť - OK, podrobte ho kritike, ale neútočte do ľudí napr zverejňovaním mailov a degradovaním čohokoľvek a kohokoľvek.

Neurážajte diskutujúcich ak má niekto iný pohľad na vec ako Vy.

Ešte chcem povedať, že mail ani papier či telefón nikdy nepodajú informácie tak ako priamy kontakt. Vždy v minulosti sa mi osvedčilo osobné jednanie a preto ak máte záujem a budete niekedy v BA alebo budem ja v okolí Prešova (raz za čas sa mi to podarí...☺) tak nemám problém sa s Vami stretnúť a podebatovať.

Ďakujem za pochopenie.

Znovu opakujem, že všetko vyššie spomenuté píšem s rozvahou a v kľude bez negatívnych emócií.

Prajem Vám v osobnom živote aj v podnikaní všetko dobré.

PS. O dôvernosti mailu dúfam nemusím pochybovať.

S pozdravom RB.



Luteran , October 04 2015 09:34:12 0 Komentáre · 3956 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

Žiadny komentár ešte nebol pridaný. Buďte prvý kto pridá komentár.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Nie ste členom?
Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s

Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 13,285
Najnovší člen: miriamnail333
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás