Home · Články · Fórum · Luterán Blog January 23 2021 06:33:03
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

AKO HYPERLAICI A SMART TV ZÁKAZNÍKOM ZAMOTALI HLAVY !

SAT TV VOX POPULIRoky som " šípil " že to raz zle dopadne, čo sa SAT a TV týka.

Predvianočný trh 2014 moje domnienky dokonale potvrdil.

Ak niečo ako profesionáli SAT a TV neurobíme pre osvetu, vráti sa nám to v zlom.

A veruže sa to vrátilo až v takej podobe, že " zíram ako puk ".

Reč je o tom, ako predajne televízorov s hyperlaikmi predavačmi ľudí i trh načisto zblbli.

Uvediem zopár reálnych príkladov.

To môžem, lebo keď laici nevedia čo a ako, prídu na " poradu a pomoc " zadarmo.

To prišiel starší pán a povedal pamätnú vetu, ten môj televízor dokáže všetko, je smart !

Len sa strašne čudoval a bol sklamaný, že nemá zabudovaný satelitný tuner.

A to ešte trvalo pol hodinu, než pochopil, že šachta na CI modul nie je satelitný tuner.

Zaujímaví sú najmä zákazníci, ktorí dali za úžasný televízor 500, 600, 700, 1000, 10 000 eur.

Žijú v predstave, že nič viac k telke netreba, sama sa pripojí a vytvorí zo vzduchu úžasný obraz.

Keď to tak nie je, chceli by od SAT firiem všetko zadarmo, lebo oni už veľa zaplatili v hypermarkete.

Zavolajú deň pred Štedrým, plačú a potom sa handrkujú o eurá, bože, Vy chcete 15 eur za prácu a 3 za dopravu !

A má pritom nový dom, nové auto a výbavu v dome ako maharadža.

A vtedy si už myslíte, Bože, sú tí Slováci retardovaní, alebo načisto zošaleli reklamou a životom ?!

Chlap má peňazí ako pliev, nakúpi si tri smart telky, hypermarket zarobil ako sviňa a on teraz šetrí !

Na obrovskej TV má pripojený staručký Homecast cez scart a obraz sa mu veľmi nepozdáva.

Šibrinkuje s F konektorom tak zurvalo, až našťastie urobí skrat natvrdo a starý sat prijímač skape načisto.

Chce to opraviť zadarmo a keď mu tvrdíte, že na 127 cm obrazovke nemôže byť obraz cez skart dobrý, neverí.

Nájde blázna, ktorý mu opraví zdroj za 5 eur načierno, ten mu ale skape znova, lebo skrat a kondíky atď.

Na prosík k nemu prídete domov a idete odpadnúť, má starý 18 ročný koax a na F konektore trčí pazúr dva centimetre dlhý !

Odborník na filozofiu Vás bude presviedčať, načo meniť koax, starý je dobrý, opravte konektor zadarmo, veď to je nič a hotovo.

Kto mu ten jeho bordel dokončil, to veru neviem, keďže ja tam už chýbam, človek by sa nezdržal a chlap by ešte utŕžil za drzosť.

Na takýchto jedincov jednoducho nemám nervy a premýšľam, či sa s tým ešte dá niečo robiť.

Predajcovia SAT a TV dám Vám jednu informáciu z pravej ruky.

Viete aké sú marže hypermarketov pri predaji televízorov ?

Až 300 % !!!

Jedinou cestou je spojiť sa, nakúpiť TV priamo od výrobcu, urobiť dobrú cenu a začať na nich slušne zarábať.

Popremýšľajte a ozvite sa.

Inak nás tie hypermarkety svojou aroganciou a hlúposťou ľudí navyše, totálne zlikvidujú.




Luteran , January 06 2015 06:38:07 16 Komentáre · 5905 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , January 06 2015 09:12:05
Predajcovia množstevné ceny na úrovni hypermarketov nedosiahnu za žiadnych okolností, lebo hypermarkety sú medzinárodné siete. marža 300 perc je podľa môjho odhadu nereálna a pohybuje sa max do 40 perc. Na Slovensku sa predajcovia nikdy nespoja zo všeobecne známych dôvodov. Prajem všetkým kolegom predajcom veľa zdaru v novom roku. Dúfam, že Antik už nebude odpočítavať štart, ale pred otvorení predaja služieb najprv poinformuje svojich predajcov o svojich zámeroch
Luteran , January 06 2015 10:50:02
Pán okap, tá marža je naozaj 300 %, nákup 80, predaj nad 300.

Samozrejme ide o nákup priamo od výrobcu a logicky tam zohráva rolu zmluvný vzťah o dlhodobom nákupe.

Keby sa na tieto praktiky pozrel protimonopolný úrad, isto by to nášmu trhu len pomohlo.

Vás nezaráža aj iná skutočnosť ?

Ceny TV u nás a inde v EÚ sú približne rovnaké, zrátajte si, aký je rozdiel v kúpnej sile Nemca, Švajčiara a porovnajte so Slovákom.


Takže si myslím, že predajcovia SAT TV by určite uspeli, keby sa dali dokopy.

Viete si predstaviť, keby všetci predajcovia SAT TV zákazníkom vysvetlili situáciu a naučili ich nakupovať u seba s profesionálnymi službami navyše ?!

Bol by to odrazu okamžite najväčší predajca TV na Slovensku !
Luteran , January 06 2015 10:57:57
Robo, máte pravdu, lenže na vine sú predajcovia SAT TV.

Nechali sa ponižovať od primitívov a aj Šmejdov okolo Skylinku a výsledkom je katastrofa.

A to viete, keď sa nájdu jednotlivci, ochotní robiť veci zadarmo a ešte si nechajú navyše aj vynadať, to už je začiatok konca.

Ako sa to dá napraviť ?
Luteran , January 06 2015 16:33:33
Pozerám, že reakcie a debata je na bode mrazu.

Tak to skúsim inak.

Najbližšie máme priamych výrobcov TV Samsung na Slovensku a Changhong v ČR.

Vzhľadom na blízkosť by to malo byť najlepšie riešenie pre dlhodobú spoluprácu

Vyberte vhodný typ TV so zabudovaným SAT tunerom a začneme.

Stačí, keď sa dá dokopy 20 firiem.

Niekto z nás po dohode začne vyjednávať o dodávke 100 ks, čo by počítam nemal byť problém predať.

Obchodné detaily, maržu atď. doriešime pri stretnutí.

Tak teda začneme ?
okap , January 07 2015 09:29:24
Uvedené spoločnosti majú u nás len výrobné podniky a biznis center sídli v Ázii, značka čan***ng u mňa nemá dôveru v kvalitu, osobne by som do toho nešiel. Ak by stačil odber 100ks tv prijímačov za mesiac na Vašu VO cenu, tak ceny by už boli dolu na celom svete
Luteran , January 07 2015 10:19:40
Pán okap, OK, vďaka za reakciu.

Ten Changhong má u mňa rovnakú dôveru v kvalitu ako každý iný stroj, práve kvôli tomu, že má výrobu v ČR.

Je to podložené praktickými skúsenosťami od opravárov TV.

Nemyslite si naivne, že TV Vám vydrží 15 rokov ako kedysi.

Životnosť cca 3 roky, stroj recyklovať a použiť na modernejší, kvalitnejší, to je trend.

A nie dovážať rudu, špiniť krajinu a na smetisko odvážať vzácne kovy a plasty.

Čo sa týka ceny, tak to ste úplne mimo !

32 palcový model Chang... so SAT tunerom je teraz predávaný za MC 199 eur !

Takže pán okap, trocha veci odborne sledujte, inak budete iba dobrým pomocníkom pre " bubancov " a spol., ktorí tu v zúfalstve vypisujú tie svoje psychiatrické bláboly.
Milan99 , January 07 2015 14:39:12
1. Ja vidím práve v službách perspektívu. Keď sa pozrieme na západ, tam majú služby vysokú cenu. Aj preto sa v konzumnej spoločnosti staré výrobky vyhadzujú a neopravujú.
Ja osobne som ochotný poskytnúť bezplatnú radu len zákazníkovi. Lebo platí, že ak je niečo zadarmo, tak si to človek necení. Už som v minulosti písal, že je zbytočné čakať, že ak poskytnete bezplatnú radu zákazníkovi hypermarketu, tak nabudúce nakúpi u Vás. Nabudúce kúpi znovu v hypermarkete (lebo akcia...) a k Vám sa vráti pre bezplatnú radu. Veľká časť ľudí je proste ľahko manipulovateľná. Keby nebola, nedávali by veľké firmy toľko peňazí na reklamu.
Aj preto nevidím problém v nízkej technickej odbornosti predajcov v hypermarketoch (oni sú odborníci, ale v inej oblasti - schopnosti predať). Len ľudí treba naučiť, že služby nie sú zadarmo. U lekára väčšina ľudí nemá problém zaplatiť 5 - 10 EUR za obyčajnú potvrdenku. Čo je podpis a pečiatka, práca na pár sekúnd (väčšinou to vybaví zdravotná sestra).

2. Predaj TV prijímačov mňa neláka. Na trhu je veľké množstvo typov a rýchlo sa obmieňajú. Niektorého zákazníka zaujíma len cena, iného zaujíma aj kvalita. S jedným, dvomi typmi by som si nevystačil. Nakúpiť viacej kusov na sklad znamená, že pri poslednom kuse budem rád, ak ho predám aspoň za nákupnú cenu. Ani satelitné prijímače, či počítačové komponenty si nedovolím nakúpiť na sklad vo väčšom množstve. Neoplatilo by sa mi to.
Osobitnou kategóriou je prípadná reklamácia (životnosť dnešných TV je kratšia, ako ste spomínali). Viem si predstaviť, ako by mi zákazník doniesol na reklamáciu veľký televízor bez pôvodného obalu... A čo so zárukou na tovar, ktorý by som mal rok na sklade?

Tie prehnane vysoké marže za TV považujem za nereálne. Neštandardne vyššie môžu byť možno na vybranom type, ale v dnešnej dobe je asi vyššia ponuka, ako dopyt, a významný vplyv má aj internetový predaj. A pri nákupe veľkých množstiev tu platí to, čo pri veľkoskladoch. Prvé kusy sa predávajú s vysokou maržou, ďalšie s priemernou a posledné kusy sa vypredávajú so stratou. Pri veľmi vysokých maržách by napr. Okay asi neprichádzal s predajom nábytku.
Luteran , January 07 2015 15:41:01
Milan, OK, vďaka za názor.

Zobral som si z neho nasledovné.

1.Perspektívou sú služby, súhlasím, akurát k tomu je potrebné mať normálny štát, fungujúci trh a zákazníkov.

No a to u nás nefunguje.

2. Predaj TV je pre Vás nezaujímavý, OK.
Luteran , January 09 2015 18:27:52
Wader, vďaka za praktické info.

Model nemôžete uviesť ?
Luteran , January 09 2015 19:26:51
Wader, tak to ste veru kúpili super dobre.

Bolo to teraz v ponovoročnom predaji ?

Dá sa to ešte, alebo ste mali šťastie ?
Luteran , January 10 2015 18:51:10
Ďakujem za zaujímavé info.
Luteran , January 11 2015 09:27:24
Mimochodom, pán wader len potvrdil to, čo som písal.

Samsung UE40H6270 sa na Slovensku predáva za 439 eur !

On ho kúpil za 275 eur !

A navyše ešte predajca platil dopravu na Slovensko !

A navyše, logicky ho nepredali s nulovou maržou.

Takže stojí za to začať komunikáciu s výrobcami.
okap , January 11 2015 09:32:38
Ak je to z obchodu, môže to byť Samsung po napr. 3. záručnej oprave a mohol byť predaný s veľkou zľavou. Wader píše, že je z obchodu a nie z e-shopu
Luteran , January 11 2015 11:15:28
Pán okap a wader, vďaka za užitočné reakcie.

Ja medzitým " nezaháľam " a pár dní už komunikujem priamo s výrobcami TV.

Niektorí sú ochotní začať spoluprácu s odberom 50 ks.

Tlačím ich najprv na vzorky, uvidíme.

Mám už nejaké ponuky, ak mi to vyjde, možno aj dnes urobím nový článok.
okap , January 11 2015 13:21:56
Najdôležitejšie je od výrobcov získať návrh ceny pre odbere 50 ks. Vzorky treba testovať až pri akceptácii Vami udávaných cien, píšete, že až do výšky marže 300perc.
Luteran , January 11 2015 13:41:59
Pán okap, vďaka za reakciu.

Je logické, že nie je možné dosiahnúť ani zďaleka ceny nákupu porovnateľné s " veľkými hráčmi " na trhu.

Je tu ale určitá šanca získať hlavne poznatky a ak sa natrafí na zaujímavý model, existuje ešte na trhu medzera.

O tom budem hovoriť neskôr.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Nie ste členom?
Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s

Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 5,325
Najnovší člen: HeaterVag
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás