Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 28 2020 07:03:45
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

KTO JE SKYLINK A KCM, PREČO OTRAVUJÚ, KLAMÚ, OKRÁDAJÚ ?!

SAT MYSTERYKto je v kontakte so Skylinkom od začiatku cez Slovaklink až doteraz, má toho už plné zuby !

Služba, ktorá pôvodne slúžila k radosti zákazníkom a partnerom, je dnes v troskách.

Klamstvo, podvod a okrádanie v štýle Šmejdov.

To Vám raz telefonuje akási " babizňa " a Vy ju slušne požiadate, aby viac neotravovala.

Ona, teda iná baba telefonuje znova, Vy dôrazne žiadate, aby si Váš telefón vymazala a oni otravujú znova !

Keby len otravovali, oni Vám ešte drzo klamú a napíšu Vám to do emailu !

Čo robia tí Šmejdi okolo Skylinku, to už presahuje hranice zdravého rozumu.

Napriek všetkému som im ešte naposledy chcel slušne odpovedať.

Žiaľ, akýsi špecialista v KCM je naozaj vtipkár.

Po pravdivom vyplnení otázok a snahe odoslať odpovede sa objavilo posledné okienko.

Vraj som nevyplnil jednu otázku.

Ako ste boli spokojný s telefonickým rozhovorom.....

Čo ste v tom KCM a tzv. Skylinku na hlavu ?!

Skončte s otravovaním, klamaním, okrádaním !!!

P.S.

Môj známy predajca Skylink mi tento týždeň povedal.

Nikto s nami nekomunikuje, naše sťažnosti neberú do úvahy, asi sa nás chcú zbaviť !

A kto je na vine ?!







Luteran , December 13 2014 07:45:16 2 Komentáre · 3234 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , December 13 2014 12:35:14
nuž, aj toto je vizitka SKYLINKu ...

ja už viac ako rok nie som predajca SKYLINK, nikto z vedenia SKYLINK nemôže povedať , že ma nepozná a napriek tomu moje tel. číslo plne využívajú ... ono je to totižto tak, že v časoch , keď základ bol ZADARA , sme vo firme pomáhali starším ľuďom tak, že sme registrácie robili na firmu CSAT - zákazníkovi sme povedali, že v prípade, ak v budúcnosti bude chcieť , môže si kartu preregistrovať ... že to dodnes viacerí neurobili mi je jasné ... každý týždeň mi chodia sms o upozorneniach a vypínaní kariet smiley ... a tie telefonáty zo SKYLINku zatiaľ slušne odmietam, ale mohli by si moje číslo vymazať smiley , je úplne zbytočné robiť mne nejaké ponuky smiley ... a tie dotazníky sú podľa mňa úplne od veci ...
Luteran , December 13 2014 18:05:37
Pán Zeleňák, možno by sa bolo treba zamyslieť, prečo niekto posiela takýto dotazník, navyše so stupídnymi otázkami.

Ono to v podstate iba potvrdzuje pofidérny kšeft okolo Skylinku.

Veď si len zoberte tie otázky..., ako z pomocnej školy !

Koľko úsilia Vás stálo, aby bola Vaša otázka zodpovedaná... ?!

Nedochádza k blokácii... ?!

Keď som hovoril s operátorom, okamžite som cítil, že majú o mne, ako o zákazníkovi, správne informácie...?!

Operátor sa dokázal vcítiť do mojej situácie...?!

Operátor mi povedal, čo môžem očakávať....?!

Bože, to si oni o nás o Slovákoch myslia, že sme na hlavu, alebo sú oni na hlavu ?!

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás