Home · Články · Fórum · Luterán Blog October 22 2020 16:31:20
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SPOVEĎ PREDAJCU A PEKLO SKYLINK

SAT DEMOLITIONPartneri Skylink našli odvahu a konečne začínajú pravdivo informovať verejnosť o praktikách firmy M7, ktorá prostredníctvom nastrčených sročiek zneužíva majiteľov kariet Skylink.

Slovo má predajca.


Su dni ako ten dnesny ked sa zasmejem,ze uz asi ani "ten hore" sa nemoze pozerat na to co sa deje a zabrani tomu nejaka vyssia moc aby ludi neklamali.

Dovolim si na koniec tyzdna napisat maly clanocek ako by napisal p.Luteran :-)

Predstavte si situaciu ktora sa dnes naozaj stala:

Prisiel stary,zhrbeny pan o palicke (83rokov),ze manzelka uz nechodi tak musi on kedze nikoho nemaju,jediny syn odisiel skor ako rodicia.

Ide vikend,vypli im uz davnejsie program a manzelka ktorej spolocnik je uz iba on a tv by tak rada pozerala nieco ine ako Lux a Ta3.

Cely problem zacal ked im zavolala nejaka slecna z Ciech,ze im konci predplatne a,ze ked ihned zaplati na ucet ktory mu nadiktuje 45,50 budu mat vela stanic na cely rok a hlavne stare ceske filmy na ktore sa ihned chytila manzelka a ine vyhody akoze nemusia platit servisny poplatok,proste bla bla bla.

Pan pozbieral co mali a isiel zaplatit nech urobi manzelke radost a tiez mu rezonovalo v usiach ,ze ich inak uplne vypnu za par dni.

Zaplatil cakal ale nic nepribudalo.

Co bolo horsie zacali miznut aj ine stanice ktore doteraz pozerali,Doma,Wau,Prima...Podarilo sa mu dovolat do Skylinku,vraj ziadne peniaze nedostali,pan nevypisal spec.symbol a Variab.symbol,bolo mu vysvetlene.

Vraj ma poslat fotokopiu dokladu o zaplateni mailom.

Pan naozaj nechapal,ze ako sa to robi tak mu pani v telefone povedala nech ide za predajcom Skylinku (dala mu kontakt na moju predajnu),k tomu mu este ponukla poslat sms na 10 dni co stary pan tiez nepochopil nakolko ma iba pevnu linku.

No aby som to skratil preco si myslim,ze zasiahla vyssia moc.

Dnes dorazil ku mne, chorlavel tak to skoro mesiac neriesil.

Poslite prosim mailom tento ustrizok, mal doslova napisane, asi manzelkou na papieri ktory mi podal s ustrizkom.

Samozrejme hned to urobim ale ako poznam zensku v telefone pokial jej nedame aj cislo karty nic nebude riesit.

Dobre,tak ja idem este raz domov a donesiem rovno aj kartu (ako som mu poradil),mam zadarmo autobus povedal dedko...

Prisiel za par hodin a pytam sa ho.

Preco chcete vlastne plateny balik Mini ?

No to musim zaplatit lebo inak mi nezapnu kartu.

A to Vam kto povedal?

No ta Ceska vtedy...A aky mate satelit,asi 10 rocny vravi dedko...

Boze moj,ved Vam ziadne Kino CS a ine ponukane stanice ani nepojdu, mozno este tak Csfilm aj to bohvie dokedy ,pokial ho nedaju na mpg4,to som si uz povedal v duchu pre seba,kedze dedko by tomu chapal asi ako ja Vietnamcovi co odisiel tesne pred nim.

Planujete si kupit novy prijimac?

Dedko sa na mna pozrel,ze zaco ked ledva nazbieral tych 45,50.

A tu zacal ten "zazrak" vytiahol z vrecka platobny poukaz na 45,50 ,vraj mu ho dala susedka ,ze prisiel postar pokial bol v meste,Skylink mu vratil peniaze ma ist pre nich na postu.

No hura,dedko zaplatil 19,20 (mal v penazenke pekne zlozenu 20eurovku ktoru nosi ako zeleznu rezervu) a odisiel stastny za manzelkou s kartou ktora fungovala.

Usetril 26 euro,takze bude mat na tabletky ktore planovali kupit az z dalsieho dochodku,pretoze nie su az tak surne ako mi povedal pocas toho ked sme cakali na ozivenie karty.

Co k tomu viac dodat...A to sa deje niekolko krat za tyzden len s trosku pozmenenym scenarom ktory nie vzdy konci takto,da sa povedat,ze stastne.

Niekto v tom moze vidiet to,ze aj ja napomaham v okradani takychto ludi ked pracujem pre Skylink,moj pohlad je vsak taky,ze prave naopak,tym,ze to robim ja a nie slecny v nejakom obchodaku tak tym ludom pomaham.

Nech si kazdy vyberie ako mu to sedi viac.

Mna len mrzi,ze ta Ceska v telefone mu namiesto bla bla bla nepovedala nech jej da cislo Sipa a,ze este usetri ked im stiahnu mesacne "iba" 1,20.

Takejto ponuky sa stary pan mozno docka zanedlho v nebi ak by som to mal nakoniec trosku morbidne odlahcit humorom.

Obavam sa vsak,ze tam poskytuje sluzby iny operator lebo Skylink maju urcite v pekle.
Luteran , November 08 2014 07:46:14 16 Komentáre · 8942 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

satelit1 , November 08 2014 11:07:29
Neverim,ze sa nieco zmeni ale ked myslite,ze prispevok potrebuje az takuto publicitu necham to na Vas.To peklo bol skor pokus o vtip,pretoze sa hovori,ze ak niekto robi na tomto svete zle veci skonci tam.
Naschval som to dopodrobna rozpisal aby som poukazal na to ako sa stari ludia nechaju manipulovat az z toho s prepacenim uplne zblbnu a zaplatia nech uz maju pokoj.
Ved ten dedko z pribehu vlastne prisiel poobede spat aby som odoslal ustrizok aj ked to uz nemalo vyznam lebo peniaze mu medzitym prisli ale on namiesto toho aby ich cestou ku mne vybral na poste a uhradil 45,50 v predajni prisiel iba s 20eurovkou a vobec nemyslel na to,ze co robi,taky uz bol zblbnuty.
Nedivim sa mu,clovek narodeny v roku 1931 na to uz ma pravo.
To nie je len pripad Skylinku,to je pripad vsetkych firiem ktore ponukaju "sluzby cez telefon".Verim ,ze aj v Skylinku su dobri a cestni zamestnanci,ludia ktori ak by boli oboznameni s detailami tak jednaju uplne inak.
Toto stale kritizujem a budem aj nadalej,na taketo ponuky by sme tu mali byt my predajcovia a nie nejake slecny za telefonom ktore ziju v presvedceni,ze robia dobre svoju pracu,aj ked o tyzden uz mozu byt uplne inde.
Tato ich praca je tiez na psychiku,nadavky ktore pocuvaju urobia svoje ,znamy to vydrzal robit pre mob.operatora ani nie rok.
Zvyknete prirovnavat praktiky Skylinku k tzv.Smejdom.Ja to tak nevidim aj ked urcita podoba tu moze byt,je tu vsak zasadny rozdiel.Smejdi to robia cielne a na kazdeho,kdezto ponuka Skylinku je cielena pre ludi ktori uz satelit maju a vyuzivaju ho,snazia sa u nich iba prejavit zaujem o ponukaju rozsirenu platenu tv ako urcitu vyhodu aby usetrili ak uz chcu pozerat nieco viac.
Len nemaju doriesene to,ze neupozornia ludi na nutnost vlastnit napr. HD box, a ak sa aj opytsju tak takyto stary clovek nerozumie otazke.Preto je potrebne presunut tieto kompetencie viac na predajne miesta.
Adresovat to spravnym zakaznikom a viac vyuzivat nas predajcov ktori vieme komu to ponuknut lebo ti ludia nam povedia o sebe vela krat viac ako chceme pocut.
Spominam si na pridad ktory som riesil utorok alebo stredu tento tyzden.V rade za sebou stali pani s dcerou asi 8 rocnou a starsi pan.Obaja chceli zaplatit.Pani ma poziadala ci nemozem urobit nejaku ponuku aby mala dcera Disney channel a syn JimJam lebo o nicom inom cele dni doma nehovoria.Ked som jej povedal moznosti ,Flexi,Mutli... a k tomu cenu za mesiac pripadne rok ako planovala tak len oci obratila.Rovno povedala ,ze nech na to zabudnu lebo je to hrozne vela penazi za dve stanice,box uz mala HD takze tam problem nebol,odporucanu akciu na novy za 40 odmietla,odpoved bola,ze uz nikdy nic na viazanost,asi mala s niekym inym zlu skusenost.Dcera zacala to klasicke detske,ze prosiiim mami prosiiim,nechcem uz nic ine na Vianoce...Mame asi bolo trapne tak ,ze si sadne a rozmysli si to,zavola starym rodicom.
Ako som pochopil a nechtiac vypocul,zije bez manzela z jedneho platu a tv ma vlastne iba pre deti,jej stacia knihy...Dohadovala sa ci jej rodicia prispeju a spolu zaplatia 108,90 za Flexi na rok.Dedko sa este v telefone vyzvedal ci tam budu sporty lebo chodi strazit deti a ked uz je tam tak by si aj on rad nieco pozrel.
Medzi tym som zacal riesit pana za nou ,ze aky ma zase on problem.Tak,ze chce vyplatit ale iba zaklad lebo pred rokom manzelka zaplatila sek co im prisiel na 45,50 a on nic nevidel naviac,jednak tv pozera iba pani a jej stacia slovenske a ceske tv,maju stary SD box a ani nemali doladeny ten zbytok co mali este chytat tak prisiel radsej osobne aby to zase nepreplatili,tiez mal telefonat o novej vyhodnej ponuke.
Nahodil som cislo karty a len tak pre srandu som zahlasil,ze vidite Vam ponukaju Multi na cely rok za 73,90 alebo pol rok za necelych 40 a nechcete to a tu pani by to urcite brala lebo 35euro co by za rok usetrila je dost penazi a este by mala ovela viac stanic.
Pan sa usmial a povedal tak jej dajte moju kartu a ja si zoberiem tu jej ked jej tam neponukaju zlavu na to co mne,nam staci zaklad ako som uz povedal.Ak by som bol svina tak poviem,ze to nie je mozne lebo preregistracia a pod.vyhovorky.Pani spozornela a nesmelo sa ozvala,ze to by sa dalo?
Samozrejme,ze ano,(obe karty boli Ice vymena,takze no problem) vytlacil som dve preregistracie,podal im nech to vypisu a ja to odmailujem,Ved nech tie slecny v Skylinku robia to naco tam su a nie iba volaju kade tade.
Odmenu som mal dva krat,od Skylinku za aktivaciu Mutli na rok a to som este pani povedal,ze tam ma aj HBO na 3mesiace tak sa usmiala,ze asi zacne pozerat tv :-) ale ta radost v ociach jej dcery ked videla ako na obrazovke kontrolujem ci uz bezi Disney stala za vsetky prachy.
Vsetko sa da robit tak aby boli ludia spokojni a nenaleteli dalsiej ponuke napr.v podobe dealera od Magia ktory caka pred dverami prave na takyto pripad,len treba chciet...
Luteran , November 08 2014 20:25:17
Pán satelit 1, vďaka za odvahu a šírenie pravdy o Skylinku.

Váš príbeh bol hodný uverejnenia, keďže sú tam unikátne informácie.

Zaujala ma hlavne skutočnosť o tom, že tomu 83 ročnému pánovi Skylink vrátil už uhradenú sumu 45,50 eur !

Mnohí si peniaze žiadali vrátiť a zatiaľ sa to nikomu nepodarilo.

Ako sa to podarilo u toho pána, aký je postup ?
satelit1 , November 08 2014 21:53:23
Asi hlavny dovod preco sa peniaze vratili bolo to,ze pan neuviedol na sek okrem mena a adresy nic ine.Nebolo tam cislo karty,teda var.s. ani spec.s. a tak sa mu peniaze vobec neobjavili na jeho konte.
Nikto si nedal namahu to priradit k menu ktore zadal na seku tak sa automaticky platba vratila.Tak nejako to bolo a mozno zabral aj ten telefonat ked tam pan volal lebo to uz by musel byt naozaj uplne nechapavy clovek ktory by z rozhovoru nepoznal,ze pan bol vlastne uvedeny do omylu.
Hlavne,ze to dobre dopadlo a ako som pisal,ze zasiahla nejaka nadprirodzena sila,ak by pan neochorel a riesilo sa to hned tak ako ho vtedy nasmerovali tak uz tie peniaze nedostane a musel by ozeliet ten rozdiel ktory zaplatil zbytocne.

Parabola ako hlavny partner a zaroven hovorca Skylinku informuje o dalsom preladovani,to sme si uz zvykli ale zvykat si budu aj stovky ak nie tisice ludi ktori uhradili balicky a nemaju Hd prijimace,pridu o Film+ a Discovery.To zas bude "radosti" .
Su taki ktori to okomenutuju,ze mame byt radi lebo sa nam do predajni nahrnu zaujemcovia o HD box a zarobime.Ja sa vsak vdaka svojim skusenostiam obavam skor toho,ze pridu stazovatelia s argumentom,ze sme si to u Vas predplatili a kde su tie stanice.
Slecny na infolinke si budu od Mikulasa ziadat do ciziem nie sladkosti ale nieco na nervy.
Luteran , November 08 2014 22:30:55
Vďaka za objasnenie.

Pánovi vrátila peniaze pošta a nie Skylink, keďže ich zrejme nevedela preposlať adresátovi.

Čudné je, že na takto nevyplnenú poukážku pošta vôbec peniaze zobrala.

No ale tu sa už nemožno čudovať ničomu.

Čo sa týka Vašej poznámky o tom, že na Parabole sa objavujú informácie o Skylinku a oficiálni partneri nič nevedia, to je ďalší dôkaz toho, že u Skylinku veci nefungujú ako majú.

Ale asi existuje vysvetlenie.

Všetko je robené utajene, neadresne práve kvôli tomu, že M7 tu oficiálne neexistuje a jej činnosť realizujú akési sročky, ktoré príliš nechcú byť na očiach.

Ktohovie prečo ?!
satelit1 , November 08 2014 23:25:49
Videl som ustrizok aj ten bielo cerveny sek na vyplatenie penazi na poste a odosielatel bol Skylink,teda P.O.Box ,Cadca,takze nie posta.Peniaze dostali a vratili spat.Cislo uctu bolo spravne len ten V.S a S.S. chybal na ukoncenie prevodu penazi na zakaznicke konto.Z vratenim penazi som zatial ako predajca problem nemal,ako zakaznik je to asi ine ak sa uz objavili na jeho konte.
Luteran , November 09 2014 07:13:02
Ďakujem za doplnenie.

Takže predsa sa len niečo zaujímavého deje.

Je to zdá sa prvý prípad, kedy sa peniaze vrátili od Skylinku, ale len tie, ktoré ešte neboli na konte jeho karty.

Ak sú na konte jeho karty, tiež sú to len peniaze zákazníka.

Ako tie dostať späť ?!

Obrovské množstvo ľudí tam má peniaze už roky a nevie sa ich domôcť.

O tom sa na stretnutí Kaskády nehovorilo ?
satelit1 , November 09 2014 20:40:43
Nespominam si aby sa o tom teraz na stretnuti rozpravalo.Vidim jednoduche riesenie ak ma niekto peniaze na svojom konte v Skylinku.
Skylink vsak musi v najblizsich dnoch splnit co slubil a umoznit uhradu servisneho poplatku z penazi na zakaznickom konte.Potom uz iba staci ak zakaznik uhradi poplatok cez predajcu lebo hlavne starsi neovladaju platby cez svoje konto na zakaz.zone a riesia to radsej sekom alebo bankou.
Uplne bezne sa mi stava,ze pridu uhradzat nejaky balik a ked sa opytam ci mam uhradit cast z penazi ktore maju na zak.ucte tak o nich ani netusia a nie su to niekedy male sumy,nedavno som mal zakaznika zo 120 eurami o ktorych netusil,takze zase sme pri tom,ze su zakaznici a zakaznici.
Su to samozrejme vynimky ale suma ktoru tam maju vsetci zabudlivci moze byt zaujimava.Skylink ich neurguje aby ich minali lebo su zase pripady ked su tam peniaze priebezne vedome vkladane a vyuzivane postupne pre viac kariet na ucte zakaznika.
To je tiez chyba lebo prave takym by som volal prednostne a ponukal aktualnu akciu s moznostou,ze aspon minu to co tam uz aj tak maju.
Ak by predsa len peniaze na konte neslo pouzit pri nezaujme zakaznika o balicky tak je aj riesenie podobne tomu ktore som popisoval minule.Preregistrovat na zak.konto s peniazmi kartu na ktoru si chce nejaky jeho znamy predplatit balicek a nasledne pouzit peniaze na uhradu,potom kartu zase preregistrovat spat.
Je to sice riesenie ako sa vravi "na hlavu" ale ak je tam viac penazi tak preco nie.Da sa to...len predajcovia na to kaslu,kedze nie su za taketo "sluzby zakaznikom" ohodnoteni ak neratam proviziu za plat.balik a tiez nie kazdy je taky dobrak aby minal cas na zákazníka ked mu zatial ujde iny pri ktorom by aspon nieco zarobil.
Luteran , November 09 2014 21:43:04
Pán satelit 1, vďaka za diskusiu.

Podľa toho, ako popisujete prísľuby akýchsi zástupcov M7, tak to je o ničom.

Pamätám si, ako sa v minulosti dalo s prevádzkovateľom Skylink priamo diskutovať a veci sa riešili ihneď.

Ľudia, od ktorých očakávate teraz riešenie sú napojení na nekalé peniaze, ktoré im prinášajú odmeny.

Keby sa zrátal depozit, to musia byť milióny eur.

A koľko peňazí to bezpracne prináša iba na úrokoch !

Majú títo ľudia záujem o riešenie ?
okap , November 11 2014 17:22:11
Prevádzkovateľ služby Skylink opäť pripravuje preladenie platených programov. Týka sa to aj programov v balíčka mini, ktorý má najväčšiu saturáciu na trhu. Opäť sa opakuje scenár z minulého obdobia, keď preladenie je plánované v zimnom období, keď sú zákazníci citliví na výpadok programov a technici nebudú stíhať pred Vianocami pokryť servisné objednávky. Keď sledujem trh s pay- TV je každé prelaďovanie veľká prekážka pre zákazníkov, kazí to Skylinku renomé už dlhodobo...Už nehovoriac o presune maďarských programov na inú družicu. Vôbec si to kompetentní neuvedomujú a dosť si fandia....
Luteran , November 11 2014 18:23:08
Pán okap, dobre ste to napísali, akurát nám na Vašu rozumnú pripomienku nikto neodpovie.

Majitelia sú utajení a jeden chudák JG predsa nemôže všetko stíhať.

Včera poskytol rozhovor na Parabole SK, čo je veľmi zvláštne, lebo sa " vykašľal " na Parabolu CZ !

No ale na rozprávky JG už nikto nie je zvedavý.

Je tam jediná reakcia cit. " Už mně začínají pohádky od tohoto pána nudit. Za ta léta toho nasliboval. ".

Tak tomu už neporozumie ani Parabola HU !!!

Kam ten Skylink Smeruje ?!
satelit1 , November 11 2014 18:42:44
Ved prave to preladovanie...odpovedou kompetentnych je to,ze zakaznik ma mat certifikovany box s funkciou FastScan a ma po probleme s preladovanim.
Lenze ak povedia A je potrebne povedat aj B.Za posledne dva tyzdne tu mam na zemi pohodene dva tzv. certifikovane boxy ktore mi tu nechali zakaznici s tym,ze ich ma zahodit lebo ich nechcu ani vidiet.
Servis sa obom vyjadril,ze oprava je nerentabilna a ,ze su to citujem "smejdy" .Restartuje sa kazdu chvilu,firm.podpora davno skoncila,odchadza zdroj,pamat,proste vsetko zle.Nehovoriac o tom,ze uz nepatria medzi cetifikovane.
Konkretne sa jedna o Alma T1000ir a Zirkon006,vyzeraju ako by ich jedna mater mala a obidva dozili len co zakaznikovi koncila zaruka.
Samozrejme to je problem aj inej spotrebnej elektroniky ale toto by si predsa mal Skylink strazit.
Ved ak odporucam kupovat certifikovany box a vylepim tam svoje logo tak predsa neexistuje aby mi to chciplo tesne po zaruke,jeden dokonca v zaruke ale pani nenasla doklad...
Obidva kupene cez internet ,priamo od Skylinku,teda ich partnera ktory to rozposielal len co slecny prijali objednavku od chudaka zakaznika.
No vysvetlujte potom zakaznikom,ze musia kupovat novy box,jeden to vzdal a ide na Magio,kartu mi podaroval a druhy kupil necertifikovany lebo videl u suseda ktory ho vlastne za mnou nasmeroval,ze jemu slape ako hodinky uz stvrty rok.
Obaja tvrdili,ze im bola vymena prijimaca odporucana priamo Skylinkom ked sa menila karta a volali im,ze v starom boxe nepojde nova karta vobec alebo s problemami...
Vraj im to pride priamo domov,staci zapojit,sam sa naladi a uz ziadne preladovanie,a budu to mat este lacnejsie ako v predajni...No nekup to!
Luteran , November 11 2014 19:33:37
Satelit 1, všetko čo ste uviedli je pravda.

A tú pravdu všetci poznáme už roky, roky na ňu poukazujeme a nič sa nezmenilo.

A problém je predovšetkým u nás u profesionálnych predajcov SAT TV.

Nedokázali sme sa vzájomne podporovať, na stretnutiach Skylinku sme nevytvorili dostatočný tlak na praktiky Šmejdov.

A teraz je už stav taký, aký je.

To je o tom, čo ste napísali o poslednom stretnutí na Kaskádach.

Prišiel tam ktokoľvek, nedozvedel sa nič, niečo zbytočné sa pokecalo, zjedlo, niektorí si popili, pospomínali a vybavené !
zelenak , November 11 2014 22:31:38
a ja som tam prišiel , nezjedol nič , a predsa sa točí smiley

a teraz vážne, predajcovia SKYLINK , ešte stále chcete byť " loutkami " SKYLINK ? ... ja sa vám fakt čudujem ... ale dobre, poznám také jedno krásne porekadlo : "Každý je sám sebe strojcom šťastia " , tak nech sa darí pri prelaďovaní a najmä - pevné nervy so SAT prijímačmi SKYLINK ready smiley
( ja viem, som teraz škodoradostný, sorry, ale nedalo mi to sem napísať , držím všetkým palce , Vianoce sa blížia ... )
Luteran , November 12 2014 12:59:03
Pán Zeleňák má samozrejme pravdu.

Keď si spomeniem, koľko úsilia venoval roky rokúce Skylinku.

Koľko jeho zákazníkov používa Skylink.

A koľko energie vynaložil pri rozhovoroch s pánom B., aby sa veci pohli dopredu.

A potom jeho odvážny čin, keď videl, že všetko úsilie je márne.

Ako prvý a jediný dokázal dať Šmejdom okolo firmy Skylink stopku !

Tí sa mu odvďačili tým, ako zastrašili predajcov, aby neprišli na prvé neformálne stretnutie v BB.

Pán Warder, no a ešte k tej " zábave ".

Je to naozaj tak, ako ste uviedli.

Je to čosi ako fraška, tragikomédia.

Lenže Skylink sa neodohráva v divadle, ale v bežnom živote.

A tam nestačí nekvalitných hercov vypískať, tam už treba Šmejdov riadne vyplieskať.

Inak budú klamať, zavádzať, kradnúť bez ostychu.
okap , November 12 2014 20:16:15
hmmm...žiaľ freesat je mesačne platený od cca 6.-€ pokiaľ si pamätám, dvb-t vysiela len reklamné kanály prerušované chabou programovou štruktúrou, okrem RTVS. Skylink vysiela niekoľko kvalitných českých programov za toho času 1,20€ mesačne, takže logika mi káže logo rozsvietiť. Nc+HD kvôli poľštine ťažko ponúknem zákazníkovi, ostáva mi teda zatiaľ len ten Skylink, uvidíme dokedy, možno Antik sat, ale neviem ako zagarantuje českú programovú ponuku
Luteran , November 13 2014 18:44:14
Pán wader, určite máte svoju pravdu v tom, čo tvrdíte.

Freesat je mimoriadne zaujímavý a je len dobre, že je k dispozícii.

Nakoniec si povedzme fakty.

Keby sa Freesatu urobilo trocha reklamy ľudia by to brali masívne.

Lebo ešte stále o tom vie len pár ľudí.

Tiež po vyradení prijímačov SD zo Skylinku tu bude masa ľudí, ktorí prejdú na Freesat, pokiaľ si ich nezíska Antik.

Dnes som dostal jeden kritický email, popri iných je zaujímavý práve na tému Freesat.

Spracujem a otvorím článok.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás