Home · Články · Fórum · Luterán Blog December 04 2020 14:53:24
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

CHCEME SVOJE PENIAZE SKYLINK A ČI KTO STE !

SAT technikaProsím o pomoc v súvislosti s našou kartou Skylink.

Moji rodičia sú zúfalí, sú to poctivci a takto na to doplatili.

Neustále im niekto telefonuje od Skylinku, neustále im chodia šeky a oni to všetko platia.

A pritom im nič nefungovalo.

Keď som sa po dlhšej dobe dostal domov a skontroloval kartu, vôbec som tomu nerozumel.

Poštové poukážky, ktoré zaplatili sa im nezarátali, ale objavili sa v kredite.

Volal som do Skylinku a tam mi tvrdili, že na vine sú moji rodičia.

Lebo vraj neuviedli žiadny špecifický symbol !

Čo sú to tam ale za ľudia ?!

Veď platba 19,20 eur sa nedá pomýliť so žiadnou inou !

Keby sme tak robili všetci, tak tu bude katastrofa.

A oni mojim rodičom meno na poukážke ako skomolili ?

Bol som nútený poplatok uhradiť 19,20 priamo u predajcu a karta funguje.

Predajca bol veľmi ochotný, slušný, nebol však schopný vysvetliť, kto a prečo peniaze okolo Skylinku manipuluje.

Vysvetlil mi, že Skylink je iba značka, majitelia sú neznámi a firma, ktorá peniaze inkasuje, už roky tvrdí, že chyby napraví.

Keď som sa pýtal, prečo on a ostatní predajcovia Skylink nežiadajú nápravu, iba neveriacky poznamenal.

Nemá to význam, vyhodili by ma, robím to pre svojich zákazníkov, hoci to nestojí za to !

Tomu vôbec nerozumiem, čo sú to za ľudia, ktorí si nechajú cudzie peniaze, nezapnú službu a nepočúvajú predajcov.

Keď som sa navyše opýtal, ako dostanem späť peniaze, predajca mi vysvetlil, že zatiaľ to nikomu nevrátili.

Zástupca firmy prehlásil, že sa to môže použiť len na platené balíky programov.

My ich nechceme, poraďte, ako dostať späť peniaze pre rodičov od Skylinku ?



Luteran , November 05 2014 18:33:52 14 Komentáre · 6986 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , November 05 2014 20:04:33
myslím, že toto nepotrebuje žiadny komentár ... dúfam Rasťo (B.), že aj toto si prečítaš a minimálne sa potichu odoberieš hanbiť do kúta ...

týmto ľuďom by ste sa mali, pán Glisnik and company, slušne ospravedlniť a ako satisfakciu za spôsobené problémy im venovať GRÁTIS komplet ponuku SKYLINK na jeden kalendárny rok ... ale to by sme asi chceli veľa , že ? apropó , predajcovia, nehnevajte sa kamaráti a priatelia, ale čudujem sa vám ... včera som zrovna debatoval s predajcom SKYLINK , vraj im znížili marže ... ale veď, načo to pre nich robíte ? nechápem ...
satelit1 , November 05 2014 22:20:21
Zdravim Vas.Pripad ktory popisujete je uplne bezny problem,riesim ho niekolko krat za tyzden,naposledy vcera.
Prvu chybu samozrejme urobil Skylink,kedze stale nedokazu (alebo nechcu) nastavit automaticke sparovanie platby za ser.poplatok ak zakaznik neuvedie s.symbol a zaplati 19,20 alebo 34,90.
To uz im bolo niekolko krat na stretnutiach vytknute,bohuzial bez napravy.
Na poslednom stretnuti bolo dokonca prislubene,ze predajca bude moct pouzit peniaze z kreditu zakaznika na priamu uhradu s.poplatku cez akt.web ako sa to da pri platenych balickoch...bohuzial ani po mesiaci to nie je aktivne.
Najvacsiu chybu v tomto pribehu urobil spominany predajca ktory to riesil tak,ze nechal zakaznika uhradit poplatok este raz v predajni.Stacilo zavolat na partnersku podporu a je to za par sekund sparovane,pripadne odporucit zavolat zakaznikovi ak si nechcel minat svoj kredit.
Ja to takto radim kazdemu kto pride s tymto problemom a hned je po probleme.Vcera som to riesil dva krat,volali priamo z predajne cez svoj mobil,nahlasili cislo karty a poziadali o sparovanie platby za ser.poplatok.Ja tam uz volam iba ak sa jedna o starsich ludi ktorych mi je luto.
Kazdemu prizvukujem,ze platit treba cez predajcov a nie na poste a ak tam platia nech im pani za okienkom aj skontroluje prijimac ak to u mna potom dodatocne ziadaju vramci servisneho poplatku...
Ovela vacsi problem je uhradzanie 45,50 ,uz to ani neratam kolko ludi mi s tym chodi vyplakavat.
Najprv zaplatia a potom sa pridu opytat,ze preco tak vela...to,ze nemaju HD prijimac je uz pre nich uplne nepodstatne.Ak im ponuknem novy prijimac tak sa vedia dohadovat na zlave aj 1 euro,ale ,ze vyhodia zbytocne o 26euro viac ako povodne mali uz neriesia.
Preco je to tak? Nas predajcov maju ako sa vravi po ruke a vtedy ,zoci voci su vsetci mudri...poslat vsak peniaze neviem komu a neviem zaco je uz naozaj na zamyslenie.
zelenak , November 05 2014 22:31:27
neskutočná radosť ...

nebyť v zozname predajcov SKYLINK ... a kľudne ma pošlite kam chcete ... mám svoju hrdosť a zásady ... a celý SKYLINK mi je ... ako aj všetky tie balasty na TV ... ja TV proste nepozerám ... príroda je krásna ...
Luteran , November 05 2014 23:05:02
Zaujala ma reakcia satelit1.

Vďaka za podrobnú reakciu.

Ja som bol prípadom šokovaný práve kvôli tomu, kde sa dostali predajcovia SAT TV ako partneri Skylinku a samotní zákazníci.

Ako keby už aj predajcovia Skylinku zotrvali v stave, kedy už totálne rezignovali.

Lebo prioritne to vyzerá tak, že predajcovia Skylinku sú dobrí iba na to, aby riešili prípady, ktoré pre medzičlánky M7 nie sú zaujímavé.

Alebo som sa zle vyjadril.

Oni skasírujú peniaze a keď je niečo veľmi zle, tak až vtedy pošlú zákazníka za predajcom.

A ten zákazník je už tak naštvaný, prípadne finančne vyšťavený, že všetku zlosť a všetky problémy prenáša na chudáka predajcu Skylink.
satelit1 , November 06 2014 00:16:33
Ano,da sa to aj takto povedat,zakaznik vsetko zaplati,vola kade tade a ked uz je v koncoch tak si spomenie,ze sme tu aj my,predajcovia tak preco by si nepriesiel nakoniec aj zanadavat osobne.
A pritom by stacilo zobrat to od opacneho konca a riesit problem u predajcu a neminat zbytocne peniaze,energiu,nervy...
Bohuzial zijeme takuto dobu,internetove nakupy,ponuky cez telefon,mail,pohodlna uhrada cez internetbanking...a ludom sa to paci,ved je to take cool,moderne ale iba do chvile ked sa objavi problem,potom je uz predajca opat potrebny,aj ked zakaznik uz peniaze uhradil inemu a potrebuje "iba" poradit ako dalej.
Ano ,v idealnom svete by to takto aj fungovalo,vsetko riesim cez obrazovku a smartfon,ale preboha,pozrime sa okolo seba,toto je idealny svet?Zapnem si spravy a vidim,ze k idealu to mame na Slovensku este daleko.
Skylinku tento stav vyhovuje,slecny v telefone su skolene na to,ze ked ich denne niekolko nastvanych ludi posle do...tak to maju hodit za hlavu,ved su v anonymite a nikto im neprska do tvare ako nam cez pult.
Ako sa hovori,dobre uz bolo,tak si zvykajme.Pokial to ludia budu akceptovat a platit aj ked s hundranim tak sa nic nezmeni,ved naco aj.Myslite si,ze ak by hned zajtra vsetci partneri oznamili,ze pre Skylink nerobia tak sa nieco zmeni.Urcite nie,ludia by si ponadavali a dalsi by sa posunuli na nase miesto.
Je tu vela mladych,nezamestnanych,su tu predsa velke elektrodomy kde ma Skylink tiez svoje zastupenie a tam su zamestnanci "vyskoleni",beru svoj fixny plat ako slecny v telefone a za kazdym rozculenym zakaznikom jednoducho "splachnu".Doplatil by na to zase len ten chudak zakaznik.
Viete dobre,ze mam na Skylink tazke srdce,hlavne pre svojich zakaznikov ktorych denne riesim.V poslednej dobe to vsak zacinam vnimat skor takto,ze si zato mozu zakaznici vo vacsine pripadoch sami.Ved aj ten pripad ktory popisujete.Nesedi mi na tom viac veci.
Pan S. pise,ze ked prisiel k rodicom a zistil,ze im karta nedekoduje tak volal do Skylinku.No ale ak by tam volal tak operatorka po overeni cisla karty a mena automaticky platbu sparuje,teda aspon polovicu platby a ostalo by mu na ucte este 19,20.Naco vobec platili 2x.To je tiez divne,ved Skylink seky predtlacene na 19,20 neposiela a podla datumu uhrady na seku tak urobili o mesiac skor,tak naco 2krat,ked stacilo raz.
Nechce sa mi verit,ze im volal niekto nech zaplatia este raz.A ak mi pride nejaky sek tak ho predsa automaticky nevypisem a neplatim ked som tak uz urobil.
Fotka z akt.webu je stara max.5 dni,lebo ich vypli 1.novembra,takze uz ten kto ju urobil mal namiesto namahy s kopirovanim vyriesit problem cez telefon a netahat zo zakaznika dalsie peniaze z ktorych ako predajca aj tak nema prakticky nic....Ako vravim,Skylink ma toho na rovasi uz dost ale naozaj su ti ludia tak naivni,ze platia kazdemu kto im posle sek alebo zavola,ze chce peniaze.
Radost je potom podnikat na adrese P.O.BOx na tom nasom Slovensku.
Luteran , November 06 2014 07:36:49
Pán satelit 1, Vám by mali utajení majitelia M7 udeliť medailu za trpezlivosť a vernosť nadovšetko !

Myslím to teraz ale vážne.

Vidím, že sa problematike dokonale rozumiete, robíte to so zanietením a máte popritom ešte aj snahu nad vecami detailne premýšľať.

Len sa treba v určitom momente vedieť zastaviť, lebo potom už tie zbytočné myšlienkové pochody zabijú tie tvorivé a je koniec všetkého.

Ja keď pripravujem článok, vychádzam z dostupných faktov a informácií, ktoré dostanem.

Tiež mi napadlo, prečo niekto zaplatí dvakrát 19,20 eur, ale to by som nikdy nič nenapísal, keby som sa zastavil pri každej nelogičnosti.

Jednoducho tak niekto urobil a je na vine ten niekto, alebo obludný systém M7, ktorý ich k tomu prinútil ?!

Satelit, Vy ste isto dobrý chlap, technik, ale žiaľ Šmejdi okolo Skylinku zneužívajú rovnako Vás, ako aj tých nešťastníkov zákazníkov.

Mimochodom, nevšimli ste si tých šialencov, ktorí tu vždy v noci a pomaly už aj cez deň pri kritike Skylinku píšu oplzlosti a snažia sa kritiku zastaviť ?!

Prečo nemá M7 na svojej stránke slobodnú diskusiu o problémoch zákazníkov ?!

Lebo Šmejdi logicky nechcú, aby sa problémy vyriešili.

Im problémy prinášajú milióny bez akejkoľvek činnosti, bez kontaktu so živým zákazníkom.
zelenak , November 06 2014 09:10:37
"Myslite si,ze ak by hned zajtra vsetci partneri oznamili,ze pre Skylink nerobia tak sa nieco zmeni.Urcite nie,ludia by si ponadavali a dalsi by sa posunuli na nase miesto"

hm, mám presne opačný názor ... keby predajcovia ( všetci ) dali výpoveď ( netreba zabúdať , že sú viazaní zmluvou s 1 mes. výpovednou lehotou ) tak potom :
a/ horúca linka " SKYLINK " by skolabovala úplne
b/ do 3 dní by mali predajcovia na stole nový návrh zmluvy o spolupráci
c/ marže by sa im určite posunuli smerom nahor

lenže, žijeme na Slovensku ...
a M7 sa môže tešiť z podnikania u nás, lebo dobierka nie je dobierka, takmer vždy je problém na strane zákazníka atď. ...
tých pár desiatok % akože úspešne a rýchlo vybavených reklamácií neznamená, že je všetko OK ...

prajem predajcom SKYLINK pevné nervy smiley
satelit1 , November 06 2014 12:06:43
Samozrejme,kazdy na to mame svoj uhol pohladu.Ja sa uz nesnazim bojovat proti niecomu co aj tak nemam moznost zmenit.Poviem to rovno,mozem s tym skoncit ako p.Zelenak,postrhavat Skylink vyzdobu a tvarit sa,ze ja nic.
Neviem co by som tym ziskal,musel by som doslova zrusit predajnu lebo by to viedlo rovno k infarktu.Myslite si,ze niekto pride riesit nieco ine ako Skylink ked to robim viac ako 20rokov?Nerobil by som to oficialne ale stale by som dookola odpovedal na otazky okolo Skylinku.Ved ti ludia ktori sa za ten cas stali mojimi kamaratmi,znamymi sa daju ratat na stovky,ich nezaujima nejaky spor ja a Skylink,nepomozem,pojdu dalej a stale sa najde niekto kto pomoze za par drobnych.
Pokial tu nie je nahrada tak o com sa mame bavit...To si naozaj myslite,ze ti nespokojni prejdu ihned do Freesatu alebo do pripravovaneho Antiku.Nehnevajte sa na mna,poznam p.Kollu od zaciatku jeho podnikania,sam som ich zakaznikom od prvych dni ked zacali ponukat svoje sluzby a tahali kable z bytovky na bytovku,ucili sa ako to ma vobec fungovat.
To si naozaj myslite,ze on potrebuje nejakych nespokojnych predajcov Skylinku aby s nim spolupracovali?Jeho spolocnost ma dost zamestnancov a neustale pribera novych.Servis mu zabezpecuje viac ludi v terene ako takemu Telekomu...vsade kde sa obzriete je auto od Antiku.
Ma svoj vlastny zavod v Cine kde si za par drobnych vyrobi box na mieru a Cinania mu k tomu pribalia aj par kontajnerov s Lnb a parabolami za ceny ktore jednoducho nepodleziete.
Tak co inak by nam ten Antik ako predajcom ponukol?Montaze? Neverim,ze to nebudu stihat ich chlapci v terene lavou zadnou,predaj boxov? To bude podobne ako u Plustelky,dostanete 5euro proviziu a starajte sa o to dva roky a pocuvajte staznost pri kazdom zakolisani signalu.Ved Antik ponuka alebo ponukal svoje zariadenia na svoju "bezplatnu"tv aj v Nay,a neviem o tom,zeby sa o to ludia trhali.
Viete p.Luteran ja by som takychto clankov mohol pisat denne niekolko ,aj to by som tam napisal ako som sa pravidelne hadam s pani na podpore predajcov ...ale ma to vyznam?Urcite nie.Su len dve moznosti,robit to tak ako to chcu oni alebo ist od toho prec.Aj pri poslednom stretnuti sme diskutovali v skupinkach,dokonca som dole na chodbe zahliadol p.Zelenaka a chcel mu aspon podat roku ale pokial som si odbehol pre veci niekde zmizol.
Pozdravil som p.Okapa a inych znamych ale tie stretnutia uz naozaj nemaju vyznam,same skakania do reci, prist tam moze kto chce,ziadne osobne pozvanky postou,vedla mna sedela cela rodinka,otec,mama a synovia...,takze rad by som vedel kolko tam vlastne bolo realnych partnerov ktori sa aj tak nic nedozvedeli.Je to na skodu ale je to tak...
Radsej sa uz zastavim aby ako pisete moje myslienkove pochody nezabili to co som chcel vlastne povedat aj ked si myslim,ze v tych "pochodoch" si tu mozme konkurovat.
okap , November 06 2014 13:00:10
Súhlasím s pánom satelit1. Dnes som bol u jedného zákazníka ktorému neprebehla mesačná platba z účtu za serv. poplatok a odpojili ho. Mal som 1000 chutí ísť po kameru a natočiť jeho hromy a blesky na účet Skylinku. Keď som sa však objektívne na to pozrel, tak je to márna snaha o nápravu vecí. Skylink využíva drobné chyby pri platbách na akýkoľvek aj minimálny zisk. Zákazník z Vášho prípadu neuviedol špecifický symbol. Predajca nemal od zákazníka účtovať ďalšiu platbu za serpo, ale mal volať na podporu predajcov a platbu by operátorka ručne spárovala so serpo. Avšak predajca robí prácu zadarmo, tak mu aj tá marža za serpo bola dobrá. Nedivím sa ničomu u iných platených služieb som zaregistroval podstatne horšie neférové jednania so zákazníkmi.Naozaj takéto prípady zažívam aj ja denne, zákazníkovi poradím, aby platil u predajcu jednorázovo a má po problémoch. Ideálne je tiež vlastniť funkčný ready box, prípadne neplatiť na poslednú chvíľu, ale radšej o mesiac skôr, aby zápisy prebehli bez problémov. Čo sa týka štatistiky platených programov u Skylinku, tak je veľmi skreslená, lebo balíčky boli predávané v minulom roku s veľkou zľavou a pri predplatení na ďalší rok za cenníkovú cenu, už je problém a je to drahé. Tak balíček sa znižuje alebo ostáva len serpo. Úlohu predajcu vidím možno v pridanej hodnote, ktorou by malo byť zorientovanie zákazníka v tv ponuke cs televízií, lebo pri prvotnom pohľade si divák nevie vybrať program v jednotlivých programových štruktúrach zmietaných reklamnými brejkmi. Predajca by preto mal milovať televíznu zábavu a dobre sa v nej orientovať a využiť to pre svojich zákazníkov... Možno ho budú častejšie navštevovať a objednávať možno i balíček flexi 7, ktorý je ideálny pre diváka s určitým spektrom záujmov. Čo sa týka Antiku ani ja si nerobím ilúzie, že by zákazníci chceli húfne prejsť na neplatenú službu kvôli 20 € ročne. AntikSAT sa nerozšíri masovo, lebo prichádza so službou neskoro.
Luteran , November 06 2014 13:27:41
Pán satelit1, vďaka za množstvo užitočných informácií.

Možno práve absencia takýchto diskusií je príčinou stavu, ktorý teraz panuje okolo Skylinku.

Trocha ma len zarazila Vaša zmienka o tom, že nemá žiadny význam veci kritizovať, lebo všetko je už dané !

V tom máte pravdu vtedy, ak predajcovia Skylink vzájomne nespolupracujú, nepodporujú sa.

A to sa deje podľa toho, ako to vyzeralo na stretnutí Skylink.

Podľa zmienky, ktorú ste urobili sa dá predpokladať, že všetky Vaše činnosti sú závislé na Skylinku.

Ak by ste to prestali robiť, prakticky by ste ukončili svoju činnosť, čo logicky nechcete.

A logicky by to nebolo dobré ani pre Vašich zákazníkov.

To je rozumný prístup.

Čo sa týka Vášho názoru na činnosť Antiku, neviem reagovať, keďže zatiaľ nie sú jasné detaily.

Na Elosyse som sa napočúval mnohých podobných kritík na adresu Antiku, ako píšete Vy.

Mrzí ma to, môže to byť účelové, alebo špekulatívne a týkalo sa to začiatkov pôsobenia firmy.

Ja mám zatiaľ s Antikom rozbehnutú spoluprácu, verím, že sa to vydarí tak, aby nezaznela podobná kritika.

Čo sa týka článkov, alebo skúseností o Skylinku, tak neváhajte a napíšte ich.

To je jediná cesta ako sa dostať von z bludného kruhu.
Luteran , November 06 2014 15:02:01
Pán okap, vďaka za názor.

No, je veľkou chybou, že ste to video nenatočili a nedali to na Yuotube.

Lebo raz vidieť je lepšie, ako stokrát počuť !

Samozrejme, aj Vám dobre rozumiem.

Veď na neformálnom stretnutí v BB ste urobili kus dobrej roboty a ani sa Vám nikto z predajcov za to nepoďakoval, možno naopak.

Ja sa Vám poďakujem ešte raz za všetkých.

Čo sa týka Vášho odhadu, že Antik SAT sa masovo nerozšíri, lebo prichádza neskoro, s tým si dovolím absolútne nesúhlasiť.

Práve naopak, teraz je tu na trhu vďaka Skylinku obrovská šanca !

Pravda je ale to, že sa treba vedieť trafiť do medzery na trhu a hlavne optimálne nastaviť podmienky pre zákazníkov a pre partnerov.

Tá medzera na trhu je v podstate obrovská diera !

Uvediem Vám jednoduchý príklad.

Služba Skylink stratila všetok kredit, glanc, zákazníci a predajcovia sú maximálne nespokojní.

Od 1.1.2015 sa zvyšujú ceny, promo balík na karte sa znižuje zo 61 dní na 14 atď....!

Zdieľanie kariet Skylink v rodine sa obmedzí, ľudia budú pred dilemou kúpy drahého prijímača a karty, prípadne viacerých !

A keď predajca Skylink povie svojim zákazníkom, mám pre Vás lepšiu, výhodnejšiu, slušnejšiu platformu, čo sa stane ?

Fakt tam nevidíte tie obrovské možnosti ?!

Asi na túto tému otvorím nový článok, ak by bol záujem.
zelenak , November 07 2014 20:10:50
p. satelit1
ďakujem Vám za Váš príspevok, nemusíme zdieľať rovnaký názor na SKYLINK, podstatné je , že diskutujeme a slušne si vymieňame názory , čo nedokáže veľa - veľa jedincov .

ja som sa dobrovoľne rozhodol vystúpiť z vlaku s názvom "SKYLINK", takisto mám kopec zákazníkov za tých 25 rokov čo robím , o.i., aj SAT a TV techniku , nikoho som z nich , a najmä kamarátov , neodbil len tak, že veď ja už SKYLINK nerobím, naopak, každému sa snažím pomôcť, iné ale je , keď príde nový zákazník ... jednoducho si už nepriberám do zoznamu ďalších a ani nebudem , ani ich neodhováram od SKYLINKu ako si to možno niekto myslí ... mne najviac vadí na SKYLINKu tá "bohorovnosť" akou sa prezentujú najmä pri telefonických kontaktoch so zákazníkmi - vždy ( takmer ) je chyba niekde inde len nie u nich , samozrejme mi vadia aj iné veci , ale teraz ma to už netrápi, zákazníci si musia poradiť - veď tu majú napokon kopec predajcov SKYLINK ...

a čo sa týka stretnutia na Kaskádach - bola to naozaj náhoda, že som sa tam na 30 min. ukázal, 6.10. som bol v BB a 7.10. som sa vracal späť, keďže som o stretnutí vedel vopred ( nebol som ale samozrejme pozvaný ) tak som si naplánoval aj stretnutie s mojimi partnermi - jednému z nich som bol niečo dlžný, tak som to využil ... nič viac ...
satelit1 , November 07 2014 21:51:30
Presne tak p.Zelenak,je to o tom,ze si tu vieme vymienat nazory bez toho aby sme sa napadali a urazali.Ved aj preto tu este niekedy napisem aj ked mam pocit,ze je to stale o tom istom.
Pokial tu budu prispievat ludia ako Vy,Okap,Milan 99...ma to este vyznam.Samozrejme Vasu ucast na Kaskadach som pochopil tiez v tom zmysle ako ste napisali.
Stale tam idem s aspon malym ocakavanim,ze sa nieco dozvieme skor ako si to precitam na Parabole,bohuzial nie je tomu tak.Je to naozaj skoda lebo Skylink pokladam aj napriek poplatkom za dobry pomer cena/kvalita pre zakaznika.
Jednoducho si ludia zvykli na to,ze nic nie je vecne zadarmo...diskutabilne je to ako im to bolo predhodene a ako sa sprava novy vlastnik...to by sme mohli zase pisat donekonecna.

Su dni ako ten dnesny ked sa zasmejem,ze uz asi ani "ten hore" sa nemoze pozerat na to co sa deje a zabrani tomu nejaka vyssia moc aby ludi neklamali.
Dovolim si na koniec tyzdna napisat maly clanocek ako by napisal p.Luteran :-)
Predstavte si situaciu ktora sa dnes naozaj stala: Prisiel stary,zhrbeny pan o palicke (83rokov),ze manzelka uz nechodi tak musi on kedze nikoho nemaju,jediny syn odisiel skor ako rodicia.
Ide vikend,vypli im uz davnejsie program a manzelka ktorej spolocnik je uz iba on a tv by tak rada pozerala nieco ine ako Lux a Ta3.
Cely problem zacal ked im zavolala nejaka slecna z Ciech,ze im konci predplatne a,ze ked ihned zaplati na ucet ktory mu nadiktuje 45,50 budu mat vela stanic na cely rok a hlavne stare ceske filmy na ktore sa ihned chytila manzelka a ine vyhody akoze nemusia platit servisny poplatok,proste bla bla bla.
Pan pozbieral co mali a isiel zaplatit nech urobi manzelke radost a tiez mu rezonovalo v usiach ,ze ich inak uplne vypnu za par dni.Zaplatil cakal ale nic nepribudalo.Co bolo horsie zacali miznut aj ine stanice ktore doteraz pozerali,Doma,Wau,Prima...Podarilo sa mu dovolat do Skylinku,vraj ziadne peniaze nedostali,pan nevypisal spec.symbol a Variab.symbol,bolo mu vysvetlene.
Vraj ma poslat fotokopiu dokladu o zaplateni mailom.Pan naozaj nechapal,ze ako sa to robi tak mu pani v telefone povedala nech ide za predajcom Skylinku (dala mu kontakt na moju predajnu),k tomu mu este ponukla poslat sms na 10 dni co stary pan tiez nepochopil nakolko ma iba pevnu linku.
No aby som to skratil preco si myslim,ze zasiahla vyssia moc.Dnes dorazil ku mne,chorlavel tak to skoro mesiac neriesil.Poslite prosim mailom tento ustrizok ,mal doslova napisane,asi manzelkou na papieri ktory mi podal s ustrizkom.Samozrejme hned to urobim ale ako poznam zensku v telefone pokial jej nedame aj cislo karty nic nebude riesit.
Dobre,tak ja idem este raz domov a donesiem rovno aj kartu (ako som mu poradil),mam zadarmo autobus povedal dedko...Prisiel za par hodin a pytam sa ho.Preco chcete vlastne plateny balik Mini ?No to musim zaplatit lebo inak mi nezapnu kartu.A to Vam kto povedal?No ta Ceska vtedy...A aky mate satelit,asi 10 rocny vravi dedko...
Boze moj,ved Vam ziadne Kino CS a ine ponukane stanice ani nepojdu,mozno este tak Csfilm aj to bohvie dokedy ,pokial ho nedaju na mpg4,to som si uz povedal v duchu pre seba,kedze dedko by tomu chapal asi ako ja Vietnamcovi co odisiel tesne pred nim.Planujete si kupit novy prijimac?Dedko sa na mna pozrel,ze zaco ked ledva nazbieral tych 45,50.
A tu zacal ten "zazrak" vytiahol z vrecka platobny poukaz na 45,50 ,vraj mu ho dala susedka ,ze prisiel postar pokial bol v meste,Skylink mu vratil peniaze ma ist pre nich na postu.
No hura,dedko zaplatil 19,20 (mal v penazenke pekne zlozenu 20eurovku ktoru nosi ako zeleznu rezervu) a odisiel stastny za manzelkou s kartou ktora fungovala.Usetril 26 euro,takze bude mat na tabletky ktore planovali kupit az z dalsieho dochodku,pretoze nie su az tak surne ako mi povedal pocas toho ked sme cakali na ozivenie karty.
Co k tomu viac dodat...A to sa deje niekolko krat za tyzden len s trosku pozmenenym scenarom ktory nie vzdy konci takto,da sa povedat,ze stastne.
Niekto v tom moze vidiet to,ze aj ja napomaham v okradani takychto ludi ked pracujem pre Skylink,moj pohlad je vsak taky,ze prave naopak,tym,ze to robim ja a nie slecny v nejakom obchodaku tak tym ludom pomaham.Nech si kazdy vyberie ako mu to sedi viac.
Mna len mrzi,ze ta Ceska v telefone mu namiesto bla bla bla nepovedala nech jej da cislo Sipa a,ze este usetri ked im stiahnu mesacne "iba" 1,20.Takejto ponuky sa stary pan mozno docka zanedlho v nebi ak by som to mal nakoniec trosku morbidne odlahcit humorom,obavam sa vsak,ze tam poskytuje sluzby iny operator lebo Skylink maju urcite v pekle.
Pekny vecer.
Luteran , November 08 2014 07:38:33
Páni Zelaňák a satelit1, dovoľte mi poďakovať sa Vám za mimoriadne kultivovanú diskusiu a hlavne za otvorenú pravdu, ktorú ste uviedli.

K tomu niet čo dodať.

Toto by si mal prečítať každý.

Od utajených M7, cez Glisníkovcov, Borisovcov, až po vyšetrovateľov trestných činov.

Ak je ale pravda, že tomu pánovi vrátili 45,50 eur, to už znamená v tejto temnote svetlý krok.

Pán satelit 1 trefne napísal, že Skylink je v pekle.

Chcem byť mierny a preto vravím.

Treba Skylinku pomôcť, aby do toho pekla nevtiahol všetkých !

Zatiaľ je na to jediný liek.

Hovoriť o problémoch a tak nepriamo tlačiť na "služobníkov pekla".

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás