Home · Články · Fórum · Luterán Blog October 22 2020 17:50:52
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

PREČO PROFESIONÁLOV SAT TV NÁJDU AŽ POTOM ?!

SAT DEMOLITIONTak teraz neviem, či je to dobre, alebo zle.

Navštevujú ma občania, zákazníci s tým, že im istotne pomôžem.

A niekedy sa im aj čudujem, že vôbec prídu.

Lebo mnohým sa po porade zadarmo aj riadne " ujde ", teda samozrejme, len slovne.

No bodaj by nie, nakúpia si kadečo kade - tade a prídu na poradu, keď už je neskoro.

No len si zoberte takú kúpu karty M7 v " Nayväčšej elektropredajni " na Slovensku.

Zákazník si to kúpi, lebo mu to tam poradili, lenže nefunguje mu to a on to chce vrátiť.

A potrebuje sa poradiť, ako to urobiť, aby bol úspešný.

A Vy sa pozeráte na neho i na bloček ako teľa na vráta.

Lebo ten bloček Vás zaujme hneď dvakrát.

Cena karty oficiálne je 19,90 eur, no na bločku je 19,99 eur !

Žeby tých 9 centov bol recyklačný poplatok, to snáď nie ?!

Možno na tomto postaviť teóriu vrátenia karty ?

Asi ťažko.

A čo ten nešikovný text na bločku Skylink Karta Standard HD M7 + 2 mesiac... ?

To by už šlo, lebo keby tam bola iba karta, tak asi nie.

To ako keby na bločku bolo auto a 200 litrov benzínu, tak je to tam čierne na bielom a basta !

Chlapík je šoknutý, keď mu objasňujem, že platené programy si nepozrie, kým nezaplatí registráciu 39,90 eur !

A šoknutý je ešte viac, keď mu vysvetlím, že aj ten základ, ktorý mu nefunguje sa vypne po 10 dňoch !

Vraj ho o tom vôbec neinformovali.

Tak to už neviem, to je tvrdenie proti tvrdeniu, lebo na obale karty to je, tak to by naozaj vyriešil iba súd.

Som veľmi zvedavý či sa mu podarilo kartu vrátiť.



Luteran , September 10 2014 19:09:34 6 Komentáre · 4723 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , September 11 2014 16:45:12
Profesionálov si zákazník nájde preto len potom, lebo od profesionálov sa nedočká agresívnej reklamy a vysvietených palácov v rajóne obchodných centier. Segment obchodu so sat. technikou je veľmi často mimo centra a bez vysvietenej výlohy, prípadne predáva i inú komoditu, aby sa uživil.
Luteran , September 11 2014 18:32:52
Pán okap, denne mi telefonuje a navštevuje ma množstvo ľudí, ktorí majú rôzne problémy, ale ako sa hovorí, vždy sa ozývajú vtedy, keď sa " popálili ".

Takže nájsť nás vedia, ale máte pravdu skôr v tom, že ich to do supermarketov láka ako do kasína.

Nechajú sa nalákať, spracujú ich vyškolení laici a potom, keď sa popália tak prídu.

Oni o nás veľmi dobre vedia za tie roky.

Akurát sú to typické slovenské nátury.

Ešte stále ľahko manipulovateľné.
Milan99 , September 11 2014 21:17:11
Časť zákazníkov bude vždy nakupovať v hyper/supermarketoch a je zbytočné v tom hľadať logiku. Nakúpia nevýhodne, prídu sa k Vám radiť a "vyplakávať", a sľúbia Vám, že nabudúce určite prídu nakúpiť ku Vám. Ale neprídu a znovu prídu k Vám na rady. Služba zadarmo pre nich zrejme nemá cenu. Preto je vhodné si rozmyslieť, akú službu a za akú cenu im poskytnúť. Bezplatné rady väčšinou nikam nevedú, je to "začarovaný kruh".

Pokiaľ ide o kartu M7, ja by som si skôr položil otázku o samotnom produkte - karte. Je to produkt transparentný s korektnými informáciami (na obale) o jeho používaní? Ak je funkčnosť produktu podmienená ďalšími vysokými poplatkami (vyššími, ako cena samotnej karty) a zákazník sa cíti byť oklamaný, je to chyba tvorcu produktu, alebo predajcu?
Odmenou predajcu za prácu spojenú s predajom tovaru je obchodná marža. Tvorca produktu predsa nebude diktovať predajcovi, aká je jeho cena práce. Pri odporúčanej cene karty je odmena predajcu pár drobných, prečo by mal predajca za tú cenu robiť prácu za tvorcu produktu, ktorý si účtuje niekoľkonásobne vyššie odmeny?
A svoju zodpovednosť má aj zákazník. Načo si kupuje tovar, ktorý je sám o sebe nepoužiteľný? Ak by si kupoval komplet, má nárok reklamovať u predajcu nefunkčnosť kompletu. Ale takto...?

Ja osobne samotné karty ani nepredávam. Bez pridanej hodnoty vo forme služby to pre mňa nemá zmysel. Cena karty je u mňa 20 EUR, s centami sa nezaoberám. Môj čas a súvisiace služby majú väčšiu hodnotu, ako 10 centov. Preto ani pri cene Nay sa nepozastavujem. Odporúčaná cena ich nemusí zaujímať a kľudne by samotnú kartu mohli predávať aj za vyššiu cenu ako 20 EUR. Super/hypermarketový zákazník by to aj tak kúpil.
Luteran , September 11 2014 21:40:07
Milan, vďaka za názor.

Vcelku súhlasím.
zelenak , September 12 2014 09:57:50
páni, ja mám tento problém už dávno vyriešený smiley
súhlasím s p Milanom99, neoplatí sa predávať sólo karty ..
vlastne , ja už SKYLINK karty neponúkam takmer 1 rok smileysmileysmiley

obchodná politika SKYLINKu postupne naberá na sile " ako čo najviac vytočiť predajcov " ale toto ma , samozrejme, už netrápi

treba si prečítať ešte toto : http://www.parabola.cz/clanky/5367/m7-group-si-vybrala-cas-viaccess-orca-pro-7-zemi/komentare/

myslím, že to nepotrebuje žiadny komentár ...

zdraví vás ZZ ( ten čo nepredáva SKYLINK smiley )
Luteran , September 12 2014 13:19:23
Pán Zeleňák, vďaka za info.

Hneď ako ste to sem dali sa ozvali kolegovia a začali preberať, čo to má znamenať.

Či je to otázka hneď, o pár mesiacov, alebo je za tým niečo iné.

Či je to iba tlak na Irdeto, alebo nová forma pre nový kšeft, cez ktorý sa z ľudí vyžmýka viac peňazí.

Sám k tomu celému viem povedať iba nasledovné.

Svedčí to len o tom, že akcionári sú dobre utajení a nič nie je transparentné.

A Skylink je na jeho piedestáli.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás