Home · Články · Fórum · Luterán Blog December 04 2020 14:30:34
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

NATOČTE NÁM MAGIO SAT ZADARMO A ZAŽIME SPOLU ZÁBAVU !

SAT technikaPoobede do SAT TV firmy telefonuje pán, zjavne rozrušený.

Konečne som sa k Vám dovolal !

Prečo, v čom je problém, veď náš telefón zvonil iba dvakrát a hneď sme reagovali..

No ale, ja už volám Magio, Digi od rána a nedá sa dovolať, stále sa ozve automat, čakám ako somár a nič.

Tak to ich musíte volať znova, dnes sa tu informovali traja, ktorí sa na nové DIGI tiež nedovolali.

Dvaja doniesli prijímače a čo sa dalo, pomohli sme im, tretiemu sme nastavili parabolu.

A nemôžete prísť ku mne domov, okamžite natočiť parabolu, lebo už mi nič nefunguje a som zúfalý.

Dnes to už nie je možné, dalo by sa zajtra ráno, práca 20 eur, miestne doprava zadarmo, mimo mesta 0,25 eur/km.

Chlap ako pominutý začal vrieskať, to nemyslíte vážne, veď to sa má nastaviť zadarmo, čo ste Vy za podvodníci !

Pane miernite sa, nehovoríte so žiadnym DIGI, to si nechajte pre nich.

Chlapa nebolo možné zastaviť, nič nepočúval, soptil, vrieskal ako pojašený, jediným liekom bolo zloženie telefónu.

O chvíľku volal znova a zasa vresk, ako to, že sme zložili telefón, bude sa sťažovať, telefón išiel znova dolu.

Tretíkrát telefón zazvonil, bola tam už pani a tá to skúšala slušnejšie, žiadala si vedúceho.

Vedúci pri telefóne, v čom je problém ?

Manžel telefonoval, je na nervy, televízor nefunguje a Vy chcete za natočenie paraboly peniaze, čo je podvod, lebo to má byť zadarmo.

Pani, nehovoríte s firmou DIGI, dovolali ste sa do súkromnej SAT TV firmy a cena, ktorá Vám bola ponúkaná, už neplatí.

Aha, takže ste sa ihneď zľakli a už otáčate !.

Pani, neporozumeli sme sa, cena 20 eur ako prvá ponuka platila na začiatku, teraz by sme Vám to neprišli nastaviť ani za 50 eur !

V telefóne bola dlhá pauza.

A potom neistý hlas, tomu mám ako rozumieť ?

Pani, nie sme DIGI, zavolajte si DIGI, ktorému ste zaplatili a možno Vám to niekedy, za pár mesiacov prídu nastaviť.

Robíte si žarty ?

Pani, prečítajte si list, ktorý Vám nové DIGI zaslalo a dohodnite si s nimi, aby profesionálnym SAT TV firmám zaplatili za prácu.

Parabolu budete mať presmerovanú okamžite a zadarmo, len sa najprv musí DIGI dohodnúť s profesionálnymi firmami.

Alebo si to môžete nastaviť aj sami.

Poviem Vám pravdu, manžel to skúšal, akosi sa mu ruka pošmykla a teraz parabola drží iba na jednej hmoždinke, máme strach, aby to nespadlo !

Vyzerá to tak, že okolo DIGI a Magio SAT budú neskutočné ” zážitky “.

Jeden zo zákazníkov nám predložil list, ktorý obdržal a ozajstným zážitkom sú nasledovné vety.

1. Prosíme Vás o trpezlivosť, technik sa Vám určite ozve. Jeho návštevu nie je možné si objednať, ani rezervovať !

2. Z dôvodu veľkého množstva zákazníkov nie je možné určiť presný dátum kedy sa Vám bude môcť venovať, môže to trvať až niekoľko mesiacov !

Jednej veci nerozumiem, keď profesionálne firmy SAT TV ponúkli DIGI stretnutie 5.5.2014, DIGI to odmietlo na neurčito.

To už na Slovensku naozaj profesionalita služieb zákazníkom a profesionálne vzťahy medzi firmami, načisto zakapali ?!


Luteran , May 21 2014 19:15:58 9 Komentáre · 4643 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , May 21 2014 20:24:15
nalial som si pohár bieleho vínka - ešte svadobného - reku, prečítam si Váš príspevok ... tak toto je naozaj gól smiley bonus za vlastnoručné nastavenie antény ! a keď si to po....te , milí zákazníci, tak čakajte technika niekoľko mesiacov !!! tak za toto by som im naparil pokutu !!! to snáď nemyslia vážne ??? zákazníci by sa mali spojiť a podať hromadnú žalobu, potom by sa Slovak Telekom zobudil ... lenže, dobre vedia , aký sprostý je tento národ, dvaja sa nedohodnú, nie ešte zopár nespokojných zákazníkov ...

takže , skvelú zábavu smiley
Luteran , May 21 2014 20:35:58
Pán Zeleňák, všetko dobré a Na zdravie !

Asi niet čo dodať.

Vyzerá to tak, ako keby sme my tu na Slovensku zastali kdesi v časoch Mečiarizmu.

Tieto " nové firmy " nechcú logicky spolupracovať so žiadnymi profesionálnymi firmami.

Boja sa a vedia prečo !

Spoliehajú na to, že že si to ľudia naozaj nastavia sami.

A keď nie, tak počítajú s tým, že sa obrátia na nás profesionálne SAT TV firmy a tie im to za pár eur nastavia.

A oni si za každého jedného naúčtujú províziu, ak je to pravda, čo sa šušká, tak je to 40 eur bez DPH !!!

No povedzte, nemajú to tí novodobí Šmejdi perfektne vymyslené ?!

Tomu sa povie dokonalý, bezpracný kšeft !
zelenak , May 21 2014 20:58:20
zatiaľ ma síce nikto nekontaktoval , že chce otočiť parabolu - ale keď ide môj technik na takýto zásah tak je to min. 25€ + 0,50€ /km smiley


za menej to robiť nebudeme

ak zákazník nesúhlasí, alebo nebodaj má pocit, že ho chceme " okradnúť " , tak mu vždy pripomeniem, že objednať sa napr. u očného stojí 9€ smiley a musí sa tam dopraviť sám , k zubárovi podobne ... + si zaplatí za výkon ... atď. , tento národ si musí uvedomiť, že služby ( podotýkam, profesionálne ) musia byť patrične zaplatené ... aj my tu máme "profesionálov" , ktorí montujú SAT komplet za 20€ aj s konzolou ... a potom , keď je problém, prídu k nám .... je mi ľúto ...
Luteran , May 21 2014 21:12:21
K firme ST a teda Magio a DIGI ešte jedna " pikoška ".

Celý ten cirkus a podvod sa ešte stále odohráva pod dozorom štátu, keďže vo firme ST máme všetci spoločne 49 % podielu !
okap , May 22 2014 10:26:31
Vo veci magiosat nepotrebujú externých technikov, lebo aj kapacita aj zákazníkov majú zazmluvnených a zvyšovať náklady na preladenie nieje rentabilné vzhľadom k ek.situácii firmy, avšak vo veci Digitv by som ako kompetentný zazmluvnil externistov, aby vyriešili dlhodobé problémy so službou, ktorá nieje nezaujímavá. Stále však narážajú na podnikanie bez ekonomickej rezervy a dlhodobejšej vízie, ale to už je stará pesnička, známa u viacerých providerov
satelit11 , May 22 2014 10:55:01
Pan Luteran, ako dlho ste cakali na odpoved z digi na ziadost o spolupracu?
satelit1 , May 22 2014 13:42:45
Dnes som si precital problem jedneho pana z Presova ohladom platieb za Skylink.No neviem,riesim podobne problemy denne so zakaznikmi ale aby sa to nevyriesilo za 5 mesiacov? A pritom on za to aj nadalej plati! Mam pocit,ze niektori ludia si za to mozu tak trochu sami, nechavaju sa vedome okradat...

http://presov.korzar.sme.sk/c/7210682/poplatky-za-skylink-platit-musi-sluzbu-vyuzivat-nemoze.html
Luteran , May 22 2014 18:54:18
Pán satelit, tú žiadosť o spoluprácu som zasielal za profesionálne SAT TV firmy, bolo to tu kdesi zverejnené v článku.

Tú " odpoveď " som z nich vydoloval až po viacnásobných telefonátoch a emailoch.

Celkovo, ak počítam prvý zaslaný email, tak to trvalo 4 mesiace.
satelit11 , May 26 2014 13:13:06
http://www.zive.sk/clanok/95939/digi-tv-nestiha-technici-pracuju-uz-aj-v-sobotu-zriadenie-do-15-dni

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás