Home · Články · Fórum · Luterán Blog July 16 2019 22:53:21
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SKYLINK PRIMA GRATIS A ZADARMO VŠETKO OD OKTÓBRA 2014 !

SAT BOMBJPP okolo Skylinku má veľa roboty !

Už zopár dní kolujú medzi predajcami Skylink "zaručené" informácie o tom, že Skylink bude od jesene 2014 poskytovať SAT súpravy ZADARMO !

Tak zadarmo, ako zadarmo.

Kto sa upíše na 2 roky a bude platiť minimálne 9,90 eur mesačne, dostane zapožičané zariadenie, ktoré bude musieť vrátiť, alebo uhradiť !

Nič nového pod slnkom.

No a dôkaz o tom, že agentúry JPP majú dosť často pravdu, prináša aj info o premene karty CS Link/Skylink na kartu Prima.

Vyplníte tlačivo a Prima za Vás všetko vybaví.

Vraj ale M7 takéto žiadosti ignoruje, hlavne že Prima má dobrú reklamu.

Čudujem sa, prečo ešte nie je karta Nova, Markíza, JOJ, Barrandov, Šláger, TA 3, ZDF, ARD, VTV4, nehovoriac o STV.

A pani JPP má ešte jednu správu.

Ľudia, nezahadzujte staré karty CS Link, hovorí sa o tom, že sa ešte budú dať použiť !

A vraj okolo Skylinku sa nič nedeje a pozrite sa, koľko dobrých informácií sa šíri cez agentúru JPP.


Luteran , March 12 2014 15:08:26 4 Komentáre · 4354 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , March 13 2014 19:45:00
Dnes som zaregistroval po rokoch opäť totožný problém pri OTA aktualizácii Mini zebry/ ready/, po potvrdení, že chcem aktualizovať soft sa nič neudeje, ale zablokuje sa DO na Prime cool, až po tvrdom reštarte, na druhý pokus je OTA aktualizáciia úspešná. Volajú mi zákazníci a reklamujú prístroj! Na svoje náklady chodím to riešiť. celá aktualizácia Skylinku opäť nevyšla, taký istý alebo podobný problém bol pri OTA aktualizácii so zebrou1 pre časom.Zákazník pri aktualizácii vidí main menu v angličtine a nevie 20 min. čo má robiť, napadne ho reštartovať box a tu môže nastať veľký problém pre predajcu. Zajtra zavolám na Helpdesk a popíšem problém, ale nervy mám od utorka na dranc z uvedenej situácie
Luteran , March 13 2014 20:06:50
Pán okap, vďaka za info.

Ja som mal dnes ako bežný občan zaujímavý, doslova hororový zážitok.

Volala mi akási slečna zo Skylinku a "peknou češtinou" mi vnucovala na jednu z kariet balík Mini na rok !

Už viem ako fungujú Šmejdi v praxi !

Viac popíšem zajtra.
satelit1 , March 13 2014 23:12:24
p.okap mate uplnu pravdu.Ja som dnes riesil asi desiatich zakaznikov a zajtra to nebude o nic lepsie.Naco vobec bola dobra ta posledna aktualizacia som doteraz nepochopil.To,ze prijimace pouzivaju aj starsi ludia zase v Skylinku nedomysleli.
Je to stale to iste,prijimac zacne stahovat data,dochodca pozera na modru obrazovku,podla neho sa to zaseklo alebo sa nic nedeje tak to surovo vypne z prudu...V lepsom pripade sa to iba restartuje ale mal som pripady,ze to uz iba hlasilo boot a islo to na servis.
To je tak tazke doplnit k tej modrej obrazovke velky blikajuci napis - pocas aktualizacie nevypinat -
Ludia im pristanu na ich hru,ze kupujte certifikovane prijimace a maju s tym iba problem a ten kto ma doma lacnu Almu alebo Amiko ake som dnes preladoval niekolko je vysmiaty lebo ziadne aktualizacie nepotrebuje a vsetko ide.
Ak maju certifikovane prijimace zabranit sharingu tak to zase udelali soudruzi nekde chybu...ten kto si kupil Optibox,Gosat a pod. si vacsinou aj plati poctivo balik a o sharing sa vobec nezaujima a ten kto chce zdielat aj tak cez beznu predajnu nenakupuje.
p.okap,ten telefonat na Helpdesk je zbytocna strata casu.Podla zenskej ktora Vam dvihne telefon a nasledne adrenalin je vsetko v poriadku ,ved co ine Vam moze odpovedat niekto kto este pred rokom netusil ,ze co je to satelitny prijem.

Tiez sa mi stane,ze mi volaju vyskolene slecny super ponuky na balik mini alebo teraz aj kombi.Nie je den aby som neriesil zakaznika ktoremu konci serpo a den pred tym mu ponuknu 5 dnove demo na plateny balik.
Zakaznik to aj zaplati ale problem nastane ked to plati z uctu napr.stvrtok a platba im nabehne az po vikende,V pondelok rano ho mam v predajni,ze mu sice ide 5 dnove demo ale zaklad sa mu vypol lebo mu medzi tym skoncilo serpo.A ked sa ho opytam,ze preco neprisiel vyplatit do predajne tak,ze sa prave chystal ale mu bolo telefonom oznamene,ze to musi platit priamo na ucet Skylinku.
Len aby mi nahodou nemuseli dat tych par centov...To,ze zakaznik nadaval cely vikend ich nezaujima,ved na staznosti sme tu predsa my,predajcovia.Zacinaju mi prichadzat zase nazlosteni chatari,povacsinou zakaznci Nay ktori zakupili v akciach komplety za 99,- ,ze im nejdu karty a preco maju platit na tento rok viac ako pred rokom ved predsa davaju peniaze vopred tak by to malo byt prave naopak so zlavou,ze kde je logika?
No,logika tu uz bohuzial davno neplati.
Luteran , March 14 2014 10:45:55
satelit1, vďaka za podrobné informácie.

Samozrejme, situácia u predajcov Skylink nie je ružová, avšak môžu si za to hlavne oni sami, keďže dávno predtým nepochopili, že toto, čo je teraz Skylink je už iba názov, všetko ostatné sú M7 a pár sročiek, ktoré ryžujú a predajcovia sa "zabíjajú" navzájom o centy.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás