Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
PRE NÁS JE RODINA SVäTÁ- EMAIL P. ZÁBORSKEJ ZASLANÝ ! |
Odhodlal som sa ku kroku, ktorý je možno neštandardný, ale je potrebný.
Nakoniec sa sám sebe čudujem, prečo mi to nenapadlo skôr !
Na Slovensku trpia státisíce rodín útlak od RTVS, Skylinku a M7, ja som dal hlas poslancom do Europarlamentu a doteraz som sa na nich neobrátil so žiadosťou.
Jedna vec ma k tomu doslova vyprovokovala.
Prosím Vás o pomoc.
List nasledovného znenia berte ako pracovnú verziu a poraďte mi, či ju v takejto podobe môžem zaslať, alebo sú potrebné korekcie.
Prečítajte si ho a poraďte.
Ďakujem všetkým, ktorí pomohli.
Email pani poslankyni bol zaslaný 19.1.2013 o 23.36 v tomto znení :
Vážená pani Záborská,
keď som Vám dával hlas do Europarlamentu, nemyslel som si, že Vás niekedy budem o niečo žiadať.
Žiaľ, Vaša tlačovka ohľadom nezaradenia pána Šatana na olympijskú súpisku mi tak trocha pripomenula zlé komunistické časy.
A ja som Vám hlas nedával preto, aby ste mi tieto časy znova oživovali.
Aj keď ako občania prispievame z daní na hokejovú reprezentáciu, verejne prikazovať trénerovi, koho má a koho nemá zaradiť do výberu hráčov, z pozície politika, to je prejav totality.
Aby ste u mňa nestratili dôveru, žiadam Vás o pomoc, zvolajte tlačovú konferenciu v súvislosti so zneužívaním státisícov rodín, ktoré sú vydierané a okrádané v kauze Skylink.
Je to sofistikovaný kartel RTVS , bývalej štátnej firmy Towercom a firmy M7, ktoré spoločne zneužívajú citlivé dáta zákazníkov a satelitných kariet v ich osobnom vlastníctve.
Tie nezákonne manipulujú STV, Towercom a hlavne M7 ako firma neznámych akcionárov, ktorá je špekulatívne registrovaná kvôli daniam a beztrestnosti v Luxemburgu.
Táto finta nahráva štátnym úradom a inštitúciám na Slovensku, ktoré občanov - koncesionárov nechránia a svoju nečinnosť odôvodňujú tým, že M7 v Luxemburgu je mimo ich kompetencií.
Nečinnosť sa týka nielen SOI, TÚ SR, RVR, ombudsmanky, ale i mnohých ďalších, ktoré boli na problém sťažnosťami občanov upozornené, žiaľ márne.
Občania platia koncesionárske poplatky RTVS, tá ich presúva na účty bývalej štátnej firmy Towercom, ktorá monopolne realizuje vysielanie STV cez satelit a pozemské vysielanie DVB-T, pričom v premrštenej sume sú zahrnuté všetky náklady na vysielanie.
Monopolná firma Towercom, špekulatívne presunula, tzv. "predala" nedefinovanú časť svojich služieb firme M7 so sídlom v Luxemburgu.
Firma M7 pod hrozbou a priamym vypínaním STV a ďalších programov ľudí nezákonne vydiera a vyberá neopodstatnený servisný poplatok, DPH a dane na Slovensko neodvádza a otázne je ako a koľko v Luxemburgu ?!
Státisíce rodín signál STV prijímajú vlastným, draho zakúpeným satelitným zariadením, keďže DVB-T signál k dispozícii nemajú a tak sú nútení " výpalné" uhrádzať, čo firma M7 zneužíva a nezákonný poplatok od 1.2.2014 radikálne navyšuje !
Príjem STV a ďalších základných TV programov bol štátom garantovaný ako trvale bezplatný, viazaný iba na platbu koncesionárskych poplatkov !
Ako poslankyňu EP Vás žiadam, aby ste obhajovali záujem našich občanov a konali v ich záujme minimálne tak razantne, ako ste to urobili v prípade jedného jediného občana, ktorý hrá hokej a vôbec to nepotreboval, keďže svoju účasť na olympiáde si môže vybojovať iba on sám.
Peni poslankyňa, pre nás všetkých je rodina svätá a preto dúfam, že urobíte maximum pre jej pokojné a dôstojné prežitie na Slovensku.
Ďakujem.
Občan, ktorý Vám dal svoj hlas do EP.
Ján Luterán
P.S.
Pokiaľ Vy a Vaši spolupracovníci budete mať záujem o viac informácií k uvedenej problematike, som Vám k dispozícii, časť z nich nájdete aj tu v diskusii a v ďalších článkoch na Solid Europe http://www.solideurope.sk/news.php?readmore=640
|
Komentáre |
, January 18 2014 17:28:09
OK, STV nahraďte RTVS,... DPH pravdepodobne neodvádza,upravte poslednú vetu... vôbec to nepotreboval, lebo svoju účasť si pravdepodobne vybojuje dodatočne sám.Dopracujte do textu fakt, že za koncesiu občania nedostávajú na celom členitom území štátu TV signál, a ešte, ak budete vládať požiadajte europoslankyňu, aby EP skontroloval dodržiavania zákonnosti a vymožiteľnosť práva v SR |
, January 18 2014 17:35:31
Pán okap, ďakujem, veľmi ste mi pomohli.
Ak Vám ešte niečo napadne, neváhajte. |
, January 18 2014 17:38:37
ja by som tiež mohol prispieť troškou ... spomenúť SOI, ktorá strčila hlavu do piesku keď mala ochraňovať spotrebiteľa ( nevyžiadané dobierky a bez dokladu ! ) |
, January 18 2014 17:40:19
Možno dobrý nápad, že treba viac otravovať europoslancov, lebo domáci na nás prepáčením s*rú. Ešte ma napadlo, že M7 odvádza predsa len za serpo daň na území Beneluxu, lebo ak spravujú toľko kariet koľko oznamujú a majú platný cenník, tak tú daň musia v členskom štáte EÚ odvádzať http://www.satelitnatv.sk/2014/01/skylink-a-cs-link-maju-spolu-21-miliona-aktivnych-dekodovacich-kariet/ |
, January 18 2014 17:48:53
Ešte jej napíšte, že tento list je posledným zúfalým krokom človeka, ktorý už x listov na kompetentné orgány v SR napísal a odozva je na mínus nula percentná a napíšte jej ešte, že nech sa viac stará v budúcom období, ak bude v EP o záujmy tých čo ju tam poslali a nech častejšie zvoláva tlačovky kvôli podstatnejším každodenným problémom slovenských rodín nevynímajúc minority |
, January 18 2014 17:52:15
..doplňte ... od 1.2.2014 dramaticky zvyšuje |
, January 18 2014 17:53:55
Pán Zeleňák, pán okap, vďaka za ďalšie pripomienky, pokúsim sa ich zapracovať o chvíľku neskôr, z dôvodov časovej tiesne. |
, January 18 2014 18:19:29
Neviem, prečo sa mi nedá doplniť komentár. Je limitovaný počtom znakov, alebo inak?
Komentár posielam E-mailom. |
, January 18 2014 18:26:53
Treba rátať s tým, že poslankyňa je úplný laik a výraz "spoločne zneužívajú citlivé dáta zákazníkov a kariet" nepochopí. Čo nepochopí, to nepodporí.
Zdôraznil by som, že šírenie signálu a jeho kódovanie komplexne zabezpečuje Towercom a v plnom rozsahu ho financuje RTVS. Doplnil by som informáciu, že prístupové karty pre koncových divákov v minulosti zabezpečoval tiež Towercom a že databáza divákov sa po predaji služby Skylink, ktorá obsahovala okrem sprístupnenia programov RTVS aj ponuku Pay TV, ocitla v rukách zahraničnej súkromnej firmy.
Firmu M7 by som nenazýval ako partnerskú, ani "matku". Opísal by som ju ako cudziu zahraničnú firmu (akcionári sú anonymní), ktorá na Slovensku nie je registrovaná, neplatí na Slovensku žiadne dane (nielen DPH) a neriadi sa legislatívou platnou pre slovenské podnikateľské subjekty. |
, January 18 2014 18:27:21
RTVS s ňou nemá žiaden zmluvný vzťah (žiadna zmluva ani faktúra nebola zverejnená) a zahraničná spoločnosť zneužíva získanú databázu vlastníkov prístupových kariet Skylink a CSLink a občanom SR bráni v príjme slovenských TV staníc (nielen RTVS) bez zaplatenia ďalších poplatkov v jej prospech.
Navrhované riešenie: databázu divákov RTVS by mala vlastniť a spravovať RTVS, alebo by ňou mala poveriť subjekt registrovaný na Slovensku podliehajúci kontrole slovenských štátnych orgánov, pričom by mala zabezpečiť, aby nedošlo k zneužívaniu databázy divákov na neoprávnené obohacovanie sa.
Ešte by bolo možné spomenúť dôvody prečo sú programy RTVS kódované, a tiež spomenúť možnosť šírenia vysielania FTA, čo by umožnilo sledovať jej vysielanie aj občanom žijúcim mimo územia SR. Technické prostriedky príjem vysielania umožňujú, zahraničná spoločnosť vo svojich VOP tomu však bráni. |
, January 18 2014 19:16:52
Milan, vďaka, pokúsim sa to zapracovať, len potrebujem trocha času. |
, January 18 2014 19:19:30
pán Luterán, kľud, času dosť ...
inak p.Milan99, vďaka za príspevky, ja by som navrhoval , ak bude p. Luterán súhlasiť, aby sme v podobnom duchu napísali nejaký list, ktorý by sme poslali všetkým poslancom nášho parlamentu, ja by som sa určite pod to podpísal ... |
, January 18 2014 19:47:08
OK výborná myšlienka, Milan je fantastický pracant, aj ja sa pripájam k poďakovaniu, okrem našich poslancov to treba poslať aj našim europoslancom, a i rade RTVS |
, January 18 2014 19:56:21
Ďakujem všetkým a súhlasím s každým nápadom, ktorý môže vec posunúť dopredu.
Poprosím Vás ešte o jedno, ak chcete v liste niečo upraviť, doplniť, pomohlo by mi, keby ste to robili postupne po jednotlivých vetách, nie naraz, lebo už teraz sa v tom tak trocha začínam strácať a mám obavu, aby to nebolo príliš komplikované. |
, January 19 2014 07:41:13
podľa viet asi ťažko, skúste len volne a skrátene implementovať Milanove myšlienky a potom ešte poprípade skorigujeme |
, January 19 2014 09:19:02
Dnes som zaregistroval maličké pozitívne svetielko v ostravskom tunely. Našiel som si v schránke časopis Skylink i so šekom na uhradenie 45,50 za balíček Mini namiesto Serpo. To pozitívum tkvie v tom, že v zásielke nad mojou adresou je palcovými písmenami napísané OTOČTE- DOLEŽITÁ INFORMÁCIA! Toto sme priamo JG doporučovali na porade v 10/13, aby doplnil do týchto zásielok, lebo prax ukázala,že zákazníci si nevedia nájsť v zásielke šek. Negatívum však je, že akciová cena na balíček Mini /39,90/sa od minulého roka zmenila na 45,50€ za rok. Podľa mňa sa to záujemcom o balík Mini ešte stále oplatí, ale len im... |
, January 19 2014 10:35:45
Pán okap, teraz sa na mňa nesmiete hnevať, som už raz taký.
Vy sa tešíte tomu, keď niekto ešte viac oklame dôchodcov !
Veď si len uvedomte, v čom je podvod a cieľ týchto listov.
Babičky a dedkovia sú na smrť vystrašení, rovno utekajú na poštu a PLATIA !!!
Potom sa spamätajú a pýtajú sa predajcov, prečo sme to museli platiť ?!
Veď toto je typický štýl ŠMEJDOV !!!
Vlastne ešte horší, keďže tu Vám už nikto nikdy nič nevráti. |
, January 19 2014 10:46:14
V liste je korektne napísané, že ak zákazník chce zaplatiť len serpo nech urobí toto a toto...Ak zákazník nevie poslať na účet peniaze, tak sa opýta na pošte ako to urobiť. Píšem poslednú vetu Podľa mňa sa to záujemcom o balík Mini ešte stále oplatí, ale len im... Myslím si tiež, že nebolo fér keď babky zahodili časopis s listom do koša a za 3 týždne im odpojili kartu a oni sa divili , že veď žiadne upozornenie sme nedostali, takto si aspoň uvedomia, že treba aspoń serpo zaplatiť a do nejakého dátumu. |
, January 19 2014 10:56:06
Dobre pán okap a ste v tom kolotoči, kde Vás chce mať M7.
A prečo by mal byť akýsi idiotský časopis a prečo akési SERPO a prečo by sa babky mali báť, že ich niekto vypne !
Prečo vôbec na Slovensku ľudia prežívajú takéto POKORENIE, TRAUMU, PONIŽOVANIE.
To je šialenstvo, ako keď Vy niekoho budete nasilu držať v žalári a ten tak zblbne, že keď ho po rokoch pustíte na chvíľku von, bude Vám ruky bozkať.
Takže babky majú byť radi, že im ešte pomáhajú veľkými písmenami pri NaSmerovaní ich biednych dôchodkov do bánk JaTy ?! |
, January 19 2014 11:07:10
Napíšem len v krátkosti, lebo varím obed. Pre zákazníka je lepšie ak zaplatí serpo na účet, ako keď musí volať technika a zaplatiť mu s nadávkami serpo a aj jeho výjazd. Problém je existencia serpa ,ale ak ho už musíme akceptovať, tak nám umožnite ho korektne zaplatiť |
, January 19 2014 11:45:55
Pán okap mrzí ma to, som už raz taký.
Vaša veta cit. " Problém je existencia serpa, ale ak ho už musíme akceptovať, tak nám umožnite ho korektne zaplatiť " ???!!!
Takže nakoniec Vám ja ešte bránim v zaplatení SERPO ?!
To ste ma aj pobavili aj zarmútili.
Nevadí, je to podobné ako s našim súdruhom premiérom, ten tiež nevie kam patrí.
Najnovšie je najväčší komunista kresťan-katolík viď tu http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2014/01/19/dobre-rano-slovensko-nase-komunisticko-krestansko-vexlacke/ |
, January 19 2014 12:52:10
nemyslím na vás ale na M7, zákazník si doteraz nevedel nájsť v tej zásielke info o nutnosti zaplatenia serpa alebo multi |
, January 19 2014 13:21:58
Prečítal som si v kľude blog na Pravde, zaujala ma určite viac diskusia a súhlasím s názorom, že biť stále do Fica je kontraproduktívne. Myslím si, že on v prípade funkcie prezidenta urobí pre svoju stranu zle a naopak dobre pre pravicu, ale osobne si už aj ja myslím, že na Slovensku je jedno aká farba je pri moci. Česi nás naučili niektoré svoje prúpovídky, ktoré sú možno výstižnejšie ako slovenské. Takže hovorím ...prašť ako uhoď... |
, January 19 2014 18:15:41
Na tému Skylink a SERPO sa tu rozbehla celkom " divoká " diskusia http://ekonomika.sme.sk/diskusie/2236833/1/Skylink-zvysuje-servisny-poplatok.html |
, January 19 2014 18:48:34
Ak by niekoho zaujímala zmluva RTVS - Towercom o vysielaní DVB -T je to tu http://crz.gov.sk/index.php?ID=892836&l=sk
Nemal som čas detailne to študovať, ale utkveli mi v pamäti dve "zábavné" čísla a to 81 % pokrytia a 100 000 eur/ 1MB.
To je sila !
Zaujímalo by ma, ako sa takéto nekontrolovateľné "hausnumerá" dohodujú bez kontroly a verejnej súťaže.
Že sa niečo také môžem pýtať vo Ficolande, všakže ?! |
, January 19 2014 18:54:56
Ak máte niekto čas, skúste preštudovať zmluvy Towercomu a RTVS je to tu http://crz.gov.sk/index.php?ID=114394&art_zs2=Towercom&art_predmet=&art_ico=&art_suma_spolu_od=&art_suma_spolu_do=&art_datum_zverejnene_od=&art_datum_zverejnene_do=&art_rezort=114752&art_zs1=&nazov=&art_ico1=&odoslat=Vyh%C4%BEada%C5%A5
Môže to byť studnicou prekvapení, škoda, teraz nemám čas.
Ak na niečo narazíte, dajte vedieť. |
, January 19 2014 23:09:04
Jozef, ďakujem za návštevu a napriek tomu, že je malá nádej na to, že pani poslankyňa Záborská začne vo veci konať, pokúsim sa ju osloviť v najbližších dňoch.
Ak sa tak angažovala za jedného občana hokejistu, ktorý to vôbec nepotreboval, bola by to hanba, pokiaľ by nám aspoň neobjasnila, prečo nemôže hájiť záujmy rodín na Slovensku. |
, January 19 2014 23:45:41
Bolo to zaslané, budem Vás informovať. |
, January 20 2014 10:40:09
Co ja si pamatam, tak jedna ceska europoslankyna uz na pode europskeho parlamentu polozila k tejto teme otazky. V odpovedi bolo, ze tieto veci su v kompetencii miestneho regulatora na ktoreho ich ma smerovat. |
, January 20 2014 11:29:46
mediabook, vďaka za zaujímavú informáciu.
Neviete niečo bližšie, alebo sa treba pokúsiť cez uja Google ? |
, January 20 2014 11:41:04
mediabook, ujo Google, žiaľ nič o tom nevie... |
, January 20 2014 12:08:15
Podla tohto Google urcite odpovie:
poslankyna Olga Sehnalova, P7_QE(2012)009428 z 25.10.2012 |
, January 20 2014 12:25:26
Pán mediabook, no vidíte, ste šikovný, škoda Vás.
Áno, akýsi materiál mi to našlo, je tam strašidelne mnoho strán, žiaľ, časovo nezvládam sa v tom "hrabať".
Veď pošlite nejaký článoček, alebo to dajte na Satcentrum, lebo takto sa ani nečudujem situácii na Slovensku.
Je tu mnoho šikovných ľudí, lenže každý sa hrá na vlastnom "piesočku ". |
, January 20 2014 14:03:17
Kvôli synergickému efektu som list europoslankyni publikoval aj tu http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2014/01/20/rodiny-su-zneuzivane-vydierane-cez-stv-towercom-m7-pani-europoslankyna-pomozte/
Pokiaľ môžete, informujte o liste svoje okolie, keď tam bude viac čítanosti, prepošlem to pani Záborskej, snáď to celé začne brať vážne. |
, January 20 2014 20:43:36
Neviem o čom by som napísal, aby to skutočne ešte niekoho zaujalo. V tomto prípade opakovanie matka múdrosti neplatí, skôr naopak. Zaujímavý môže (ale aj nemusí) byť verdikt Súdneho dvoru EU v otázke regulácie (termín je vytýčený na koniec mesiaca). |
, January 20 2014 20:55:24
Pán mediabook, dobre Vám rozumiem, kto nie je dosť odolný, teraz nemyslím Vás, musí byť z kauzy Skylink vyhorený do tla.
Tomu sa ale nečudujte, celý ten kartel je dokonale prepracovaný a ohromné peniaze, ktoré okolo toho lietajú, dokážu s ľuďmi robiť divy, nech sa nachádzajú na akýchkoľvek lukratívnych postoch.
Keď bude ten verdikt známy a zaujímavý, dajte vedieť.
Ale s hocičím zaujímavým sa môžete ozvať kedykoľvek. |
, January 20 2014 22:13:53
pán mediabook, sledujem Vaše príspevky na satcentre a nachádzam tam informácie, ktoré neuvádza žiadny portál o médiách, takže aj ja Vás prosím, píšte viac a aj pre obyčajných smrteľníkov nepoznajúcich FB, dakujem |
, January 21 2014 10:15:05
Písať by bolo stále o čom. Jednou z tém by určite boli telehry vo vysielaní TV8, Dajto, Ring, atď. Nielen ja tam vidím do očí bijúci podvod v podobe telefonátov fiktívnych ľudí, ktoré majú v ľuďoch vyvolať dojem, že sa tam dá naozaj dovolať. Že podvod funguje úspešne, to dokazuje taká TV8, ktorá si môže dovoliť platiť distribúciu na dvoch satelitných pozíciach. Kontrolovali ich už hádam všetci od SOI, Polície SR, RVR po Ministerstvo financií, ale nikto nič nenašiel. Smutné. Že tam ľudia naivne volajú, beriem, poučenie príde s najbližšou faktúrou za telefón. Ale že štát dopustí, aby boli relácie postavené na telefonátoch fiktívnych ľudí, to je už vážne hnus.
(dlhší text neprechádza) |
, January 21 2014 10:15:26
(pokračovanie)
Alebo, minulý týždeň sa v relácii Nikto nie je dokonalý, objavila otázka "Ako sa volá samica jeleňa?". Ak zaznela odpoveď "jelenica", nielen že ju neuznali, ale sa na nej ešte aj náramne bavili. Urobí RTVS nápravu a divákom sprostredkuje jazykovedca, ktorý vysvetlí význam slova jelenica? Ono, v RTVS by relácia tohto typu nemala vôbec byť, prezentovanie výsledkov ankiet je skutočne prízemné.
Tento rok som poslal vybraným mediálnym portálom PFku s vyjadrením v čom sa majú zplepšiť. Ozvali sa mi nazad len z redakcie masmedialne.info, týmto im robím minireklamu a odporúčam sledovať sekciu masmédiá - rozhovory. |
, January 21 2014 10:34:44
Ukazuje sa ďalší dôvod, prečo nepredávať Skylink ready prijímače. Väčšina z nich nemá CI slot a ich vlastník je potom rukojemníkom Skyliku, zbavený možnosti zmeniť poskytovateľa služby:
http://www.satelitnatv.sk/2014/01/magio-sat-a-digi-tv-chcu-do-buducna-ponukat-okrem-set-top-boxov-aj-ci-moduly/
Síce to nerieši hlavný problém spoplatnenia tzv. základnej ponuky s RTVS, ale aspoň v oblasti Pay TV existuje konkurenčné prostredie. |
, January 21 2014 13:45:30
Mediabook, keď budete mať pripravený nejaký dlhší príspevok, pošlite p. Luteránovi na mail a on to zaradí ako článok. Tie medialne info sú výborné, doteraz som nepoznal tento portál, ešte raz ďakujem. Dnes sa ideme stretnuť s obchodným zástupcom Skylinku, som zvedavý čím sa bude obhajovať... Zajtra napíšem možno viac. |
, January 21 2014 13:48:55
Milan, na ready boxoch ide naladiť aj celá ponuka freesat, Zebra má i CI slot, ale aj tak čítačka irdeto korektne funguje i s ICE kartami freesat, podstatné je nevyužívať fastscan funkciu, ktorá je nasoftovaná len pre skylink |
, January 21 2014 14:42:16
okap, iní poskytovatelia Pay TV (Mágio Sat, DiGi TV... môžu pribudnúť ďalší) nepoužívajú Irdeto, takže vlastník prijímača bez CI slotu má smolu.
Freesat používa Irdeto, ale ako píšete, fastscan je nepoužiteľný a navyše môže spôsobovať aj problémy. Ďalším problémom je aktualizácia firmvéru cez OTA, nie každý prijímač sa dá aktualizovať cez USB. A podľa zverejnených informácií je vraj jednou zo súčasných podmienok certifikácie nemožnosť aktualizovať firmvér cez USB. |
, January 21 2014 15:01:03
Pre korektnosť uvádzam, že dnes cca o 14.00 sa pani poslankyňa Záborská ozvala.
Vazeny pan Luteran,
Vas list som dostala.
V tejto chvili sa snazim zistit viac informacii o celej zalezitosti.
Az potom Vam budem vediet povedat, co v tejto veci mozem robit.
Dakujem za pochopenie.
S pozdravom,
Anna Zaborska |
, January 21 2014 15:21:16
Milan, OK ale všetci iní poskytovatelia prenajímajú svoj box/ párajú karty/ je to zatiaľ použiteľné len pre freesat a dokonca oni zverejnili tiež svoj zoznam doporučených boxov a je totožný s ready skylink boxami. V tom OTA vidím jediný problém ale nie veľký, lebo OTA ide len ako sieťová služba, takže nemal by byť problém. Najtragickejší je zoznam boxov so zrušenou skylink certifikáciou, môžu predajcom zostať na sklade, navrhnem dnes Jožkovi Janákovi, aby ten zoznam označili "ako dočasne prerušená certifikácia so základnou funkcionalitou pre karty skylink". |
, January 21 2014 15:56:30
okap, ale práve v článku, na ktorý som dal odkaz vyššie, je uvedené, že aj iní poskytovatelia (momentálne Mágio Sat a Digi TV) budú ponúkať aj samotné karty s CAM a bez boxov. Určite je to hlavne reakcia na súčasný trend predaja TV prijímačov so zabudovaným DVB-S tunerom, ale je to zároveň príležitosť pre vlastníkov univerzálnych satelitných prijímačov s CI slotom. A to je dosť zásadný zlom v poskytovaní Pay TV služieb cez satelit. Kto si kúpi Skylink ready prijímač (väčšinou) bez CI slotu, ten sa o možnosť zmeniť poskytovateľa služieb pripravuje.
A vždy tu bude skupina divákov (patrím medzi nich aj ja), ktorých TV s DVB-S tunerom neuspokojí a už vonkoncom ich neuspokoja "možnosti" Skylink ready prijímačov. |
, January 21 2014 16:54:02
áno, miesto týchto modulov je v CI slotoch TV prijímačov so sat, tunerom, provideri sledujú trend, že za chvíľu bude na trhu viac prijímačov so sat. tunerom, ako bez neho. Problém sat. prijímačov s CI slotom je cena, lebo k nej treba ešte prirátať cenu modulu. A teraz súhlasím aj s tým, že kvalitné ready boxy len s čitačkou IRDETO sú dosť predražené, lebo sú obmedzené na jeden dekódovací systém. Mňa by uspokojil len jeden sat. prijímač, ktorý by automaticky nezobrazoval reklamné brejky komerčných staníc, hoci mi nedávno manželka povedal, že poľské stanice majú nejaké inteligentnejšie reklamy, ja som jej odpovedal, že nie sú až také globalizované ako u nás. |
, January 24 2014 20:58:15
Jozef, zdravím Vás a vďaka za aktivitu i informácie.
Čo sa tej hlasitej reklamy týka, tam by som to ako víťazstvo nevnímal, keďže zo strany RVR mi to skôr pripadá ako mlátenie prázdnej slamy a ako dobrý "oblbovák" na ľudí, akože RVR niečo užitočné robí.
Keby sa radšej ten "expert" venoval problematike zneužívania koncesionárov cez STV, Towercom a Skylink !!! |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 18,882
Najnovší člen: DonaVMLHiz
|
|