Home · Články · Fórum · Luterán Blog April 24 2019 14:41:34
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

NEFORMÁLNE STRETNUTIE PREDAJCOV SAT TV BANSKÁ BYSTRICA

SAT BOMB4.10.2013 sa uskutočnilo prvé neformálne stretnutie predajcov SAT TV v Banskej Bystrici, usporiadateľom bol Ing. Zeleňák CSAT.

Niekoľko desiatok predajcov Skylink sa v diskusii vyjadrilo k aktuálnym problémom, ktoré čoraz viac zaťažujú ich samotných a predovšetkým zákazníkov.

Tí sú zmätení, zastrašovaní zasielanými informáciami v časopise Skylink, ktoré obsahujú listy na meno, s citlivými údajmi a vyplnenými poštovými poukážkami.

Majitelia kariet, hlavne najstarší občania poukážky automaticky uhrádzajú a aktivujú tak celý reťazec problémov.

PO BOX Čadca týmto zákazníkom a taktiež ostatným, ktorí si kartu neobjednajú, následne zasiela nevyžiadané dobierky, navyše bez dokladu o úhrade !

Zákazníci nevedia čo s nimi, telefonujú na platenú linku, ktorá im následne radí obrátiť sa na predajcov.

Skylink PO BOX porušuje zmluvu s predajcami, okráda ich o zisk a tiež štát o DPH.

Predajcovia Skylink sa dohodli založiť profesné Združenie.

Dohodli sa informovať širokú verejnosť, médiá a úrady pravidelne o aktuálnej situácii.

Predajcovia Skylink informujú o tom, že nie sú zodpovední za činnosť PO BOX v Čadci.

Predajcovia Skylink žiadajú firmy zastupujúce PO BOX Čadca a M7Group, aby zverejnili svoju právnu subjektivitu.

Celý priebeh akcie bude zverejnený prostredníctvom televízie na Youtube.


P.S.1

No a teraz si akciu popíšme z pohľadu človeka, ktorý problematiku pozná do detailov a môže sa tak trocha z nadhľadu na veci aj pozerať.

Pozitívne na akcii bolo to, že sa vôbec uskutočnila a prišlo tak veľa predajcov cca 33, žiaľ ďalších 25 prihlásených sa nezachovalo korektne.

Svoju neúčasť ospravedlnili iba 3, ostatní narobili finačnú škodu Ing. Zeleňákovi z CSAT, ktorá to uhradí zo svojho, čo tiež hovorí o tom, akí sme.

V diskusiii sa prebrali všetky problémy a neduhy v súvislosti so Skylinkom, ktoré sú podrobne opisované na Solid Europe už dva a viac rokov.

Možno aj preto, keď som vystúpil ja, dosť emotívne chrípkovým hlasom, tí ktorí ma nepoznajú, mohli z toho mať nepríjemný pocit, dodatočne sa im ospravedlňujem.

Najpozitívnejšou vecou neformálneho stretnutia bola práve tá slobodná nezávislá diskusia, ktorá každému umožnila vyjadriť svoj názor.

To najdôležitejšie teda stretnutie splnilo, navyše vznikol prípravný výbor profesného Združenia, ten "dobrúsi" ciele a stanovy, ďalej sa uvidí, či bude vôľa a ochota ísť touto cestou.

Teraz k negatívam, niektorí mohli byť sklamaní, ak očakávali rýchle a okamžité riešenie, prípadne si mysleli, že na akcii dostanú návod na zbohatnutie.

Na akciu sa prihlásil-neprihlásil aj zástupca nemenovanej platformy PAY TV, jeho účasť bola organizátorom odmietnutá.

Prítomný bol aj zástupca servera Satcentrum, ktorý čelil kritike účastníkov kvôli vulgarizmom v debatách a málo aktuálnym odborným správam.

Solid Europe bolo prítomnými vyzvané na okamžité mazanie príspevkov v komentároch, ktoré osočujú iných, alebo sú mimo témy.

Ešte môj súkromný odkaz a niektorých účastníkov stretnutia zo zákulisia akcie pre TOP predajcov Skylink, ktoré sa uskutoční na Kaskádach.

Žiadajte organizátora, nech z programu vyhodí "zbytočnosti" typu bla, bla Astra a ďalšie a nech celá akcia rieši konkrétne problémy zákazníkov a predajcov.

Je ale možné, že organizátor Kaskád má pripravené pre TOP predajcov také bombastické " medové motúziky", ktoré im zalepia ústa.

TOP predajcovia Skylink, nezabudnite, dnes ste TOP a zajtra môžete byť...v base, kto Vám pomôže... ?

P.S.2

Najemotívnejším, neskutočným zážitkom stretnutia pre mńa osobne bolo vystúpenie TOP predajcu Skylink, ktorý podrobne popísal svoju zažitú traumu.

V obkolesení šiestich predstaviteľov, akože Skylinku na čele s hlavným pánom J.G. bol vystavený ponižovaniu, doslova hodinovej šikane len za to, že žiadal o vrátenie 50 eur, ktoré mu UKRADOL §§§ neschopný, nespoľahlivý aktivačný WEB !!!

A to všetko po viacnásobných urgenciách a opakovaných prísľuboch ?!

TOP PREDAJCA SKYLINK nemá peniaze doteraz vrátené a kauza sa už naťahuje viac ako rok !!!

A čo Vy ostatní predajcovia, nestratilo sa Vám sem-tam 14,40 eur, ktoré Vám "zhltol" neschopný aktivačný web, ktorý sa odpojil počas uskutočňovanej OPERÁCIE ?!

A kde sú peniaze, bonusy ktoré boli v systéme u predajcov a na kartách CS LINK ?!


Luteran , October 03 2013 21:05:35 48 Komentáre · 7117 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

Luteran , October 04 2013 21:14:38
Ďalší zo série reklamných článkov http://ekonomika.sme.sk/c/6959046/skylink-vnucuje-zakaznikom-nove-karty.html
LosDodos , October 06 2013 09:08:34
Cize ak som spravne pochopil, pan H. sa stretnutia nezucastnil?
Luteran , October 06 2013 10:02:59
Pán H. prišiel, avšak bol tam akýsi problém s registráciou, pán Ing. Zeleňák pána H. vyzval, aby stretnutie opustil.

Najlepšie bude, ak to vysvetlí usporiadateľ akcie, my sme to videli a počuli iba ako účastníci..
LosDodos , October 06 2013 10:08:44
No...celkom zaujimava situacia, asi by ma to zaujimalo. Ved ak budem mat p. Zelenak chut a cas, snad to tu ozrejmi trosku.
Luteran , October 06 2013 10:16:35
Účasť pána H. nebola nosnou čo sa týka stretnutia.

Problém bol zrejme v tom, že on je Freesat a mal byť na stretnutí za nemenovanú firmu zo Slovenska, ktorá registrovala účastníka pod iným menom.

Najlepšie to vysvetlí Ing. Zeleňák, my tu môžeme iba špekulovať.

Samozrejme, tá situácia nebola príjemná ani pre nás, ani pre Ing. Zeleňáka, takýmto prípadom je najlepšie predchádzať, pán H. nemal prísť, ale možno mal tiež zmätočné informácie.
LosDodos , October 06 2013 10:40:15
Pan Luteran, je mi jasne, ze tam bolo nutne riesit nieco uplne ine, ako ucast pana H. Ja som to niekde na tomto fore uz pisal, ze ak sa stretnutie podari, co sa aj podarilo, tak ak sa to so Skylinkom neda trosku do poriadku, potom by bolo mozno na mieste riesit Freesat. Zaujimalo ma to vsak aj pre to, ze v poslednom case pan H. vo vela veciach hra "mrtveho chrobaka".
Luteran , October 06 2013 10:45:49
Pán Dodos, ja som bol oslovený cca 2 týždne pred stretnutím v BB na stretnutie s pánom H.

Aj sme sa stretli a môžem povedať iba toľko, že som bol sklamaný možnosťami, ktoré pán H. má vo vzťahu k Freesatu.

Diplomaticky to poviem asi takto, jeho pozícia mu neumožňuje prakticky NIČ.
LosDodos , October 06 2013 10:49:21
Pan Luteran, nechcel som to takto priamo napisat, ale presne som na to narazal. Ma vo vztahu ku Freesatu maximalne zviazane ruky. Avsak otazka znie, pokial by sam chcel a tlacil na pilu, ci by sa ani vtedy veci nepohli,pretoze jeho predchodca mi tvrdil nieco ine...
Luteran , October 06 2013 11:02:01
Pán H. nemôže "tlačiť na žiadnu pílu", pochopte prosím, ako funguje tento novodobý virtuálny systém PAY TV.

To máte rôzne agentúry pre čokoľvek, ktoré nemajú zamestnancov a činnosť pre nich uskutočňujú osoby na živnosť.

SkyM77 to od týchto PAY TV okopírovala, problém je iba to, že Skylink nie je PAY TV platforma ako je Freesat.

To, čo robí Freesat je legálne, je to OK.

To, čo robí SkyM77 so značkou Skylink je obyčajný podvod typu ŠMEJDI !
zelenak , October 06 2013 11:33:54
zdravím všetkých diskutujúcich ale aj ostatných.
Hoci by bolo pre mňa najlepšie teraz ležať v posteli ( včera ma viróza už naozaj "dorazila" ) chcem Vám takto narýchlo odprezentovať moje názory :
1. čo sa týka p. Hataša
určite som ho na stretnutie nepozval, keď sa tam objavil, bol to síce pre mňa malý šok ale ešte väčší bolo vyjadrenie p. Hataša, že vraj ho p.Sirota informoval o tom, že je pozvaný ...
čestne prehlasujem, že p. Sirotu osobne nepoznám, netelefonoval som s ním,nepísal som mu žiadny mail ... Takže mne z toho vychádzajú nasledovné verzie :
a/ p.Hataš sa chcel stretnutia zúčastniť za každú cenu, preto si myslel, že ak tam príde, že budem súhlasiť s jeho prítomnosťou
b/ p. Sirota si to vymyslel a dal avízo p.Hatašovi , že je pozvaný
c/ niekto poslal p. Sirotovi v mojom mene pozvánku pre p.Hataša (ak je platná táto verzia, ku ktorej sa ja osobne najviac prikláňam , tak aj tuším kto to asi bol ...)

ďalšie info neskôr
Jano11 , October 06 2013 11:56:33
Na stretnutí 15.4.2013 vystúpim v mene viacerých predajcovSkylinku.

Záleží nám na zlepšení služieb pre koncového zákazníka a preto si dovoľujem uviesť niekoľko pripomienok a očakávam odpovede.


Pripomienka prvá:
1. Zákazníci dostávajú bezdokladové dobierky ,ale útočia na nás predajcov.
Považujete toto riešenie za korektné?


Pripomienka druhá:
2.Zákazník preberie dobierku za 13.90
V texte má odporúčanú aktivácia karty na www.skylink.sk
<http://www.skylink.sk/>.
Zákazník prichádza na predajňu preregistrovať ,vtedy sa dozvedá ,že
musí zaplatiť aj Serpo 14.40.

Prečo, nie je transparentne informovaný o poplatkoch ,ale nechávate to
na pleciach predajcov?


Pripomienka tretia:
3. Pracovníčky cool centra pri problémoch prenášajú zodpovednosť na predajcov.
Kto je zodpovedný za informovanosť telefonistiek?

Pripomienka štvrtá:
4.Dokedy budú trvať časté výpadky Aktivačného webu?

Pripomienka piata:
5.Skylink predajom kariet na dobierku zákazníkom obišiel predajcu ,čím podľa nás porušil obchodnú zmluvu.
Stotožňujete sa s našim názorom?

Pripomienka šiesta:
6.Na webe Pre partnerov sú informácie neskoro alebo vôbec, čím sa opäť zhoršuje pozícia predajcu pred zákazníkom.
Viete zabezpečiť aktuálnosť a úplnosť informácií na webe?
LosDodos , October 06 2013 13:03:28
P. Luteran, predchodca pana H. bol ich priamym zamestnancom a preto viem, ze je to velky rozdiel predtym a teraz.
okap , October 06 2013 13:18:51
Aj sídlo Freesatu v SR je na P.O.Boxe a to číslo 11 v Bratislave 1, podobný model ako Skylink. Avšak Freeesat neposiela dobierky z tejto adresy, ale peniaze za služby sa posielajú na účet v banke pod kódom banky 7300
okap , October 06 2013 13:43:00
S odstupom pár dní od stretnutia hodnotím akciu ako prelomovú, kedy sa dalo dokopy pár predajcov a skúsia vo svojom občianskom združení byť partnerom prevádzkovateľom tv platforiem a napomôžu predajcom pri riešení pálčivých každodenných problémov. Určite verím tomu, že do združenia predajcov sa postupne prihlásia predajcovia v hojnom množstve, ked združenie preukáže svoju dôležitosť a životaschopnosť. Osobne budem všetkým týmto aktivitám čo najviac napomáhať, lebo úlohu združenia nevidím v oblasti opozície ale v oblasti konštruktívnej opozície. Je to úloha ťažká v tomto legislatívno-ekonomickom zmätku v rozsahu ABSURDISTÁNU. GOOD LUCK
Luteran , October 06 2013 13:47:31
Jano11, z pohľadu zákazníkov a predajcov je ešte jedna nepríjemná vec.

Zákazník zaplatí 39,40 eur cez poštu, čo je ďalšie okradnutie predajcu o jeho smiešnu maržu a potom príde k predajcovi zaregistrovať kartu, lebo to nevie, alebo mu karta nefunguje.

Predajca "blbec" mu kartu zaregistruje a karta nielenže nefunguje, ale platba 14,40 nie je evidovaná v systéme !

Zákazník tak navyše vynadá "blbému" predajcovi za kšeft PO BOX Čadca.

Aj toto pripomeňte generalisimovi J.G. na Kaskádach !
Jano11 , October 06 2013 14:43:34
Dal som zlý dátum

Stretnutie TOP predajcov Skylinku bude 15.10.2013
okap , October 06 2013 17:05:57
@jano11 K otázke dokedy budú trvať časté výpadky dopíšte ešte prosím konštatovanie, že tieto výpadky aktivačného webu nám neumožňujú pracovať a pridajte otázku, že prečo trvá vyriešenie uvedeného problému tak neuveriteľne dlho.Vopred ďakujem.
Jano11 , October 06 2013 17:13:14
OK dopíšem to

Keby to trvalo tak rýchlo ako je preč moja téma na parabole.
Jano11 , October 06 2013 17:38:21
Upravená verzia.

Na stretnutí TOP predajcov Skylink 15.10.2013 vystúpim v mene viacerých predajcov Skylinku:

Záleží nám na zlepšení služieb pre koncového zákazníka a preto si dovoľujem uviesť niekoľko pripomienok a očakávam odpovede.

Pripomienka prvá:
1. Zákazníci dostávajú bezdokladové dobierky ,ale útočia na nás predajcov.
Považujete toto riešenie za korektné?

Pripomienka druhá:
2.Zákazník preberie dobierku za 13.90
V texte má odporúčanú aktivácia karty na www.skylink.sk

Zákazník prichádza na predajňu preregistrovať ,vtedy sa dozvedá ,že
musí zaplatiť aj Serpo 14.40.

Prečo, nie je transparentne informovaný o poplatkoch ,ale nechávate to
na pleciach predajcov?

Pripomienka tretia:
3. Pracovníčky cool centra pri problémoch prenášajú zodpovednosť na predajcov.
Kto je zodpovedný za informovanosť telefonistiek?

Pripomienka štvrtá:
4.Dokedy budú trvať časté výpadky Aktivačného webu?
Tieto výpadky aktivačného webu nám neumožňujú pracovať
Prečo trvá vyriešenie uvedeného problému tak neuveriteľne dlho

Pripomienka piata:
5.Skylink predajom kariet na dobierku zákazníkom obišiel predajcu ,čím podľa nás porušil obchodnú zmluvu.
Stotožňujete sa s našim názorom?

Pripomienka šiesta:
6.Na webe Pre partnerov sú informácie neskoro alebo vôbec, čím sa opäť zhoršuje pozícia predajcu pred zákazníkom.
Viete zabezpečiť aktuálnosť a úplnosť informácií na webe?
zelenak , October 06 2013 18:02:58
zdravím,
ospravedlňujem sa, že tak "neskoro" idem hodnotiť naše stretnutie ale fakt som grogy ...

Najprv sa chcem poďakovať všetkým , ktorí prišli, trošku ma mrzí, že viac ako 25 prihlásených ľudí sa neunúvalo nejako dať na vedomie, že nepríde, okrem spomenutých troch, ktorí sa mi ospravedlnili vo štvrtok do 10,00 tak ešte urobili ďaľší štyria ...
Myslím, že by to malo byť takou elementárnou slušnosťou - ak viem , že neprídem, tak aspoň dodatočne ( do mailu ) napísať - ospravedlniť sa ( to čo napísal p.Luterán to presne vystihuje - ja naozaj musím uhradiť náklady za 55 ľudí - ale nechajme to tak ... ) podobne ako je elementárnou slušnosťou sa niekomu poďakovať za dlhodobú spoluprácu ... ( že páni v "SKYLINKu ? )

ale teraz k veci :

naozaj si cením účasť , ktorá bola ( spomeniem napr. predajcu z Medzilaboriec a to je, teda , pekne ďaleko od BB ! ),
podobne si cením aj diskusiu, myslím si, že bola plnohodnotná ... aj keď úprimne - z niektorých predajcov som mal pocit, že očakávali od stretnutia pomaly "zázrak", ktorý by im pomohol hneď a okamžite s problémami "SKYLINKu " ...

od jedného účastníka som dostal otázku - vraj, čo ma motivovalo usporiadať toto stretnutie keď už nie som predajca SKYLINKu ... Nuž, ako som povedal na stretnutí , o.i. najmä to, že aj ja mám ešte žijúcich rodičov a nepáčia sa mi obchodné praktiky " SKYLINKu " .. a najmä to, že sa páni zo SKYLINKu neštítia ničoho - ani klamstva - a to im viem veľmi ľahko dokázať ...

Založenie profesného OZ
chcem sa osobitne poďakovať p.okapovi za podporu v tejto aktivite, zabezpečil nielen záznam z nášho stretnutia ale aj veľmi príjemnú p.redaktorku, ktorá bola takisto veľmi aktívna a svojimi názormi prispela do diskusie. Prijal som, spolu s ďalšími dvomi predajcami, zodpovednú úlohu - pripraviť založenie profesného občianskeho združenia. Ak vznik podporia viacerí predajcovia nevidím založenie OZ ako nemožné, skôr naopak, bolo by už načase aby štátne orgány a inštitúcie mali v tejto oblasti rovnocenného partnera, ktorý by obhajoval a chránil záujmy nielen samotných predajcov ale aj spotrebiteľov ( doteraz som nedostal odpoveď od p. riaditeľky SOI , asi hľadajú odpoveď v P.O.Boxe v Čadci smiley )

p.Jano11
poprosím Vás , keď budete mať už kompletne sformulovaný prejav pre stretnutie na Kaskádach, pošlite mi ho do mailu ( csat@csat.sk )

p.okap
dajte mi, prosím, vedieť, keď bude zostrih zavesený na youtube,
následne by som pripravil nejakú správu o našom stretnutí s odkazom , ktorú by som rozposlal médiám a novinármi s ktorými som v kontakte

vopred sa ospravedlňujem všetkým predajcom, ktorí sa nezúčastnili stretnutia, že im nebudem osobitne písať o našom stretnutí - prepošlem im link na toto fórum a tu sa môžu vyjadriť dodatočne ...

zdraví
ZZ

PS : a šup do postele ( ale najprv teplý čajík ... )
zelenak , October 06 2013 18:08:01
a ešte jednu poznámku k tomuto článku :
http://ekonomika.sme.sk/c/6959046/skylink-vnucuje-nove-karty-kto-si-nevymeni-ostane-neskor-bez-televizie.html

p. autorovi som poslal nasledovný názor :

Na dobierku sa nedá pozerať ako na nevyžiadanú poštu, pretože na jej rozposielanie Skylink oprávňujú aj obchodné podmienky satelitnej služby.


Prepáčte pán Valček,

ale väčšiu hlúposť , ako je táto veta , som už dávno nečítal ...

Čo vlastne viete o SKYLINKu ? o jeho pôsobení ap. ?

Kto Vám vnútil napísať tento článok ?

Viete vôbec o tom, že tie dobierky sú zasielané bez akéhokoľvek dokladu o nákupe ?

Viete o tom, že veľa zákazníkov CSlinku bolo oklamaných, že viacerí z nich dostali a dostávajú dobierky bez toho aby ich na to niekto upozornil ?

Viete o tom aké maily rozposlal „ SKYLINK“ pred zaslaním dobierky ?

Asi nie ... inak by ste nenapísali taký článok ...

S pozdravom

Ing. Zeleňák
Luteran , October 06 2013 18:08:35
Pán Zeleňák, ešte dodatočne dovoľte vyjadriť Vám poďakovanie za to, že ste stretnutie zorganizovali napriek všetkým prekážkam a neprajníkom.

Prajem skoré uzdravenie a veľa síl do ďalších aktivít pri doriešení problémov okolo Skylinku.
zelenak , October 06 2013 18:10:52
ďakujem smiley

chcel by som sa do utorku nejako pozviechať, v stredu na Plustelke by som rád informoval o našom stretnutí predajcov ....
Jano11 , October 06 2013 20:45:26
P. Zeleňák praje skoré uzdravenie .

Na Plustelku som najprv nechcel ísť, včera som si to rozmyslel a potvrdil účasť .

Celkom zaujímavá situácia je s návštevnosťou témy ,kde som dal prehlásenie na P..Cz

Tu sa to spomalilo okolo 2000 ,tam som registroval pred tisíckou ,keď to zmazali.

Po zmazaní témy na P...cz na Solideurope blíži k trom tisícom .

Ďakujem P...cz aj za tú krátku chvíľu strávenú spolu.
Luteran , October 06 2013 21:07:15
Jano11, len pre zaujímavosť a pre informovanosť.

Kedy ste to dávali na Parabolu, čo bolo obsahom prehlásenia, koľko bolo reakcií a kedy to vymazali ?

Mimochodom, je zaujímavé, že táto téma na Parabole ešte stále "žije" http://www.parabola.cz/forum/topic-79341/9/
Jano11 , October 06 2013 22:06:03
p.Luteran

tému som založil o 14.03.41

Obsah prehlásenia ako tu aj z chybou dátumu.

Názov témy "Prehlásenie skupiny predajcov Skylink"

pred text som napísal "Parabola.cz je považovaná zo neoficialne fórum služby Skylink. "
Luteran , October 06 2013 22:15:21
Jano11, ďakujem za info.

Napísali ste to na Parabolu korektne a nakoniec aj cenzori na Parabole mali problém, čo s tým majú urobiť,

Nakoniec to vymazali, avšak, nedovolili si dať Vás na Black list.

A aspoň to je pozitívny signál, ešte raz vďaka.
zelenak , October 06 2013 22:38:13
Jano11

myslím, že konanie Parabola.cz už nepotrebuje žiadny komentár ...
budem vulgárny, vymažte ma smiley ... vriťolez SKYLINKu si myslí, že mazaním reality niečo dosiahne ... figu borovú ... držím palce na Kaskádach 15.10. , ale snáď sa teda ešte uvidíme skôr , 9.10. ...

p.wader.
napíšte mi , prosím, recept - samozrejme aj s adresou na csat@csat.sk , takú medecínu beriem hneď smileysmileysmiley , ozaj, koľko sa dopláca ? smileysmileysmileysmiley
Jano11 , October 06 2013 23:16:19
Nečítal som všetko ale čo som stihol

začali sa ale množiť aj príspevky ľudí s nevyberaným slovníkom ,dali si zraz aj kandidáti t....s... a vyššie

bola aj žiadosť o blokaciu IP adries zo Slovenska

Beriem to tak chcel som tam byť,ale keď ma nechcú nemusím.
Milan99 , October 07 2013 09:42:25
Call centrum Skylinku nie je vôbec cool smiley
To "cool centrum" opravte. Správne je call centrum, alebo použite tiež zaužívaný výraz "zákaznícka linka".
Luteran , October 07 2013 10:37:06
Jano11, vďaka za info.

Ešte jeden pre nás dôležitý problém, ktorý by ste mohli predniesť na Kaskádach, pomohlo by to.

Keď sme predtým dávali peniaze z účtu VUB prevodom na AWB v ČSOB, trvalo to dva, až tri dni.

Potom sme nosili peniaze priamo do ČSOB a fungovalo to, peniaze tam boli okamžite v ten istý deň.

No ale už asi rok a viac dozadu sa peniaze na chvíľku stratia a objavujú sa v aktivačnom webe znova až o 2 dni !

Pani v banke tvrdí, že to nie je možné.

Urobili sme si účet v ČSOB a v piatok ráno sme urobili prevod na M7, je pondelok 10.33 a peniaze tam nie sú !

Je toto normálne ?!
Jano11 , October 07 2013 12:24:28
Milan99 ďakujem opravíme.

postupne dopĺňame aj obsah ,keď ste predajca doplníme aj Vaše návrhy.

p. Luteran prevody robíme kartou,

problém sme zatiaľ nemali
zelenak , October 07 2013 15:04:44
zbystrite pozornosť , predajcovia SKYLINK !

dnes som sa rozprával s jedným predajcom SKYLINK, ktorý mi opísal svoju skúsenosť ...
zákazníčka ( 56 r. ) si uňho kúpila SKZLINK READY prijímač ( Zebru ) za 98€ ,potom volala do Call centra Skylink , potrebovala si niečo overiť, keď povedala operátorke, že má za 98€ Zebru od predajcu SKYLINK tak jej reakcia bola asi nasledovná : " ale my sme Vám mohli predať SKYLINK READY prijímač lacnešie, za 40€ , dotovaný prijímač !!! keď sa s týmto zážitkom obrátila na svojho predajcu SKYLINK tak ten ostal v nemom úžase stáť ... a mne do telefónu povedal na adresu SKYLINK pár pekných "nevhodných" slov ....

p.jano11

odporúčam teda doplniť : načo sú SKYLINKU predajcovia keď takéto informácie ( predaj SAT prijímačov ) poskytuje Call centrum zákazníkom !
Luteran , October 07 2013 15:36:56
jano11, peniaze nabehli 14.40, prevody kartou po vykradnutí peňazí z účtu už nerobíme, kým sme dostali späť 1000 eur trvalo to 6 mesiacov u VÚB.

Pán Zeleňák, ak je to tak ako povedala pani, rovnako sa prikláňam k zaradeniu ďalšieho bodu tak ako ste uviedli.

Problém vidím ale v inom.

Tak ako PO Box Čadca, aj to Call Centrum je iba ďalšia sročka, ktorá si robí vlastný biznis.

A to je celý problém tzv. SkyM77 tzv. ZLEPENEC, ktorý drží navzájom sila lepidla zvaného PENIAZE.

Keď ich je dosť, celé to ako-tak drží pokope, keď sa minú, hľadá sa ďalšie lepidlo napr. zvýšenie SERPO...... ?

Kaskády 15.10. budú dôležité pre ďalší vývoj okolo Skylinku, preto treba všetky body starostlivo naformulovať.
satelit1 , October 07 2013 22:51:44
Neviem co tym SME sleduje,ze uverejnuje clanok za clankom aby "poradil" zakaznikom Skylinku.Dnes vecer pribudol dalsi,to sa mame zajtra zase na co tesit.Telefonaty od citatelov dennika Sme a otazky typu,ci viem na zarucnom liste garantovat,ze cast ponuky Plustelka bude vzdy zadarmo a neskonci ako Skylink...a potom sa niekto cuduje,ze to nepredavam aj ked som uverejneny ako ich predajca smiley

http://ekonomika.sme.sk/c/6961945/vymena-skylink-karty-moze-predrazit-novy-prijimac.html
zelenak , October 07 2013 23:16:51
p. Valčekovi som písal .. neodpísal mi, samozrejme, jednoducho je to platená persóna ... katastrofálna úroveň jeho článkov , teda z môjho pohľadu - ale ovce to zožerú aj s navijakom ... ja už nemám slov ...
okap , October 08 2013 12:56:22
Do konca týždňa zverejníme video zo stretnutia, pracujem na pol plynu lebo som trochu prechladnutý...
Luteran , October 09 2013 19:56:04
Pán Jozef, na Kaskádach nebudem prítomný, naše záujmy ako predajcov mimo TOP bude reprezentovať pán Bartko, ktorý prednesie návrhy na riešenie problémov okolo Skylinku.

Či bude môcť niekto natočiť video, to bude závisieť od povolenia organizátora, čo sa asi nedá predpokladať.

Ďakujem Vám za informácie o situácii DVB-T v Nemecku.

Môj odborný názor na DVB-T je známy už dlhé roky dozadu.

DVB-T má význam iba ako sekundárny vysielací systém popri DVB-S, aj to s veľkým dôrazom na ekonomickú stránku vysielania.

Žiaľ, u nás na Slovensku je DVB-T jeden obrovský kšeft na tunelovanie štátnej pokladnice firmami, ktorí sú prepojené na politickú moc.

Nakoniec, stačí sa pozrieť do výpisov z obchodných registrov, tak ako ste to naznačili.
okap , October 10 2013 10:53:59
Tu je konkrétny výsledok našich aktivít, Skylink dáva online infošku na svoj web pri poruche nejakého kanálu:

Porucha vysílání close

Informujeme uživatele satelitní televize Skylink o technické závadě ve vysílání:
Dátum:

10.10.2013
Podstata:

Výpadok vo vysielaní programu/ov
Noe Tv - výpadek na straně provozovatele předpokládaný v rámci 10 minut
Projev:

Dlhodobo čierna obrazovka alebo “zamrznutý” snímok

Radi by sme vás uistili, že o poruche vieme a pracujeme na jej odstránení. Nemusíte kontaktovať Zákaznický servis Skylinku. O postupe v riešení problému vás budeme informovať na tomto mieste, akonáhle budeme vedieť podrobnosti. Za vzniknuté komplikácie sa vám ospravedlňujeme.
zelenak , October 10 2013 12:20:16
p.okap
ako vidíte, Vy, aj všetci ostatní, niečo sa pohlo ... som rád, že s najväčšou pravdepodobnosťou to bol dôsledok nášho stretnutia v BB ...
zelenak , October 12 2013 09:50:08
veľmi dobré informácie k založeniu OZ som našiel tu : http://www.lucia.gallik.sk/neziskovky/ako-zalozit-obcianske-zdruzenie-prehlad-zakladnych-informacii/

bolo by dobré, keby sme si to viacerí prečítali, preto uverejňujem tento link ...
okap , October 13 2013 14:17:17
Posielam link na reportáž z PRVÉHO NEFORMÁLNEHO STRETNUTIA PREDAJCOV SAT A TV TECHNIKY v BB 4.1. 2013 http://youtu.be/mnRHrcw67fY
zelenak , October 14 2013 22:54:44
admin SKYLINKu na FB odstránil príspevok v ktorom bol uvedený link s odkazom na naše stretnutie ... iste, pre SKYLINK nepríjemné ... lenže touto cenzúrou len potvrdili , že o seriózne jednanie im určite nejde ... gratulujem súdruhom k cenzúre smiley
Jano11 , October 20 2013 11:18:47
Dobrý deň.

Na Kaskádach som predniesol otázky za skupinu predajcov.

Pre nedostatok času, a dnes pekné slnečné počasie, budem odpovedať postupne.

Odpovede sú priame odpovede ,alebo krátené, vybraté z diskusie počas programu.

Pripomienka prvá:
1. .Dokedy budú trvať časté výpadky Aktivačného webu?
Tieto výpadky aktivačného webu nám neumožňujú pracovať
Prečo trvá vyriešenie uvedeného problému tak neuveriteľne dlho ?

Odpoveď p. Glisníka:
Máme kompletne nový server, máme nový Databázový systém Oracle.
Aktivačný web to je vlastne súčasť zákazníckej zóny, ktorá je súčasťou systému CMS.
Pokiaľ by sme spravili niečo zbrkle , nejakú rýchlu akciu , taký nejaký rýchly nápad ...... niečo by sa pokazilo veľmi ťažko sa to napravuje, tie výpadky s tým spojené by boli podstatné horšie.
Pred dvomi ,tromi , štyrmi týždňami bola veľká nestabilita AW, veľmi časté výpadky
Viac-menej, dneska sa domnievam...aspoň všetky informácie, ktoré sa ku mne dostávajú , my to aspoň potvrdíte alebo vyvrátite .......v posledných dvoch týždňoch systém pracuje veľmi slušne, a veľmi stabilne ...

Pán Glisník položil otázku:
Je tomu tak , funguje posledný týždeň , mal niekto....?
Viacerý potvrdili, že sú stále výpadky, ale menej časté.
Bola námietka na odhlásenie po 15. minútach.

Pán Michal Kopřiva sa najprv ospravedlnil za seba aj celý tým za spôsobené problémy pri nefunkčnosti systému....
Snažia sa, aby sa to už viac nestávalo.
Time-out je od 14. 10 nastavený na 30. minút.
Čas môže byť , pri stabilnom systéme predĺžený na 45. až 60. minút.

Bola akceptovaná pripomienka, ohľadom nízkeho kreditu, keď systém posielal emaily o potrebe navýšenia kreditu. Teda emaily s výzvou navýšenia kreditu, už na žiadosť predajcov nebudú posielané.
Jano11 , October 20 2013 14:47:31
Pripomienka druhá:
2 Na webe Pre partnerov sú informácie neskoro alebo vôbec, čím sa opäť zhoršuje pozícia predajcu pred zákazníkom. Viete zabezpečiť aktuálnosť a úplnosť informácií na webe?

Predajcovia tým chceli poukázať, že často je nová informácia skôr na webe napríklad pa.....a.cz ako na webe „Pre partnerov“ Prípadne informácie nie sú žiadne napríklad rôzne akcie.

Na žiadosť o uvedenie neaktuálnej informácie, som uviedol príklad karty Standart HD M7.
Na webe „Pre partnerov“ je posledná informácia zo 27.6.2013
„Pre karty Štandard HD M7 sa platnosť terajšej akčnej ponuky predlžuje do 30. 9. 2013.
Dva mesiace plnej ponuky zadarmo (s výnimkou erotických programov) si tak budú môcť užiť zákazníci, ktorí si na svojej novej karte Štandard HD M7 registrujú službu Skylink do 30. 9. 2013.“
Na webe skylink.sk nie je žiadne obmedznenie
Po chvíli hľadania na webe, my dal pán Glisník za pravdu.
Dnes nedeľa 20.10.2013. nenastala žiadna zmena.
Jano11 , October 20 2013 15:03:15
K bodu dva doplním, padol návrh na spustenie fóra pre predajcov na webe "Pre partnerov".

Komunikácia medzi partnermi ,sa mohla dostať na vyššiu úroveň a urýchliť.
Luteran , October 20 2013 21:27:02
Jano11, najprv vďaka za to, že ste sa odvážili predniesť podnety.

Ak som dobre počul, vrátili Vám 60 eur, čo je celkom zaujímavé "vyriešenie" dlhu, alebo krádeže, ktorú spáchal AW.

Nebolo by lepšie urobiť o Kaskádach nejaký samostatný článoček, nakoľko už sa to dôležité tu v spleti komentárov stráca.
Jano11 , October 22 2013 06:49:56
3. Pracovníčky zákazníckeho centra pri problémoch prenášajú zodpovednosť na predajcov. Kto je zodpovedný za informovanosť telefonistiek?
Tu sme sa dozvedeli o počte hodín školenia operátoriek.
Boli požadované konkrétne prípady, čas ,číslo karty...
Predajcovia sa však snažia poukázať, že v prípadných problémoch zákaznícke centrum , nie ja schopné zákazníkov problém dokončiť k jeho spokojnosti. Peniaze zaplatí zákazník mimo predajcu, preto na predajni nie je ochotný za službu predajcovi hradiť.

Pripomienka štvrtá:
4 Zákazníci dostávajú bezdokladové dobierky ,ale útočia na nás predajcov. Považujete toto riešenie za korektné?
Odpoveď pána Glisníka:
„Nepovažujeme za korektné, nevieme kto na Vás útočí.“

Predajcom ktorý nie sú spokojní bolo doporučené ukončenie spolupráce.

Mnoho predajcov v poslednom čase skutočne prestalo zo starostlivosťou o zákazníka, aj keď zmluvu ešte má.
Tu je dôležitá skutočnosť, že aj keď bolo jednoduché začať predávať postupne všetky karty a zariadenia na príjem Czech Link,Slovak Link atd. Nie ja tak jednoduché s tým prestať , a ukončiť spoluprácu. Mnohým zákazníkom poskytujeme služby satelitnej televízie viac ako 20 rokov.
Predajca skončí, ale zákazník ostáva, bezradný nespokojný.
Som presvedčený, že najviac nespokojných je zákazníkov ktorých predajca sa „stratil“ , a sú odkázaní na zákaznícku linku.



Zákazník preberie dobierku za 13.90. V texte má odporúčanú aktivácia karty na www.skylink.sk
Pokiaľ si zákazník neporadí, prichádza na predajňu preregistrovať ,vtedy sa dozvedá ,že musí zaplatiť aj SP 14.40.

Prečo, nie je transparentne informovaný o poplatkoch ,ale nechávate to
na pleciach predajcov?

Pán Glisník povedal:

„Tieto karty sú posielané iba zákazníkom ktorý majú uhradený Servisný poplatok....kto servisný poplatok uhradil predpokladáme, že o ňom vie....dajte nám konkrétne čísla kariet, ktoré boli zaslané, a nebol uhradený Servisný poplatok. To by sme boli sami proti sebe keby sme posielali karty, a rozhadzovali len tak po trhu.“

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 2
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás