Home · Články · Fórum · Luterán Blog July 08 2020 10:58:42
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

PREDAJCA SKYLINK VERSUS PODAJCA SKYLINK ?!

SAT MYSTERYMnohí predajcovia Skylink si neuvedomujú situáciu, v ktorej sa nachádzajú, nehovoriac o samotných zákazníkoch.

Tí z toho majú úplné lečo.

Na stretnutí Skylink 4.10. v Banskej Bystrici je preto v prvom rade nutné venovať sa právnym vzťahom, nakoľko tie budú rozhodujúce pri riešení problémov.

Na jeden z nich poukázal predajca Jano11 v spore s "predajcom" Fogo.

Každý z nich má na vzťah k zákazníkovi úplne iný pohľad.

Jano11 má kamennú predajňu, je v dennom kontakte so živými zákazníkmi.

Fogo so zákazníkmi do kontaktu neprichádza, najradšej robí všetko potajme, na dobierky, neosobne.

Fogo nazval Jano11 podajcom.



Luteran , September 16 2013 07:27:19 5 Komentáre · 3182 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , September 16 2013 09:30:22
najradšej mám " kecálkov " , ktorí nikdy nestáli za pultom a ktorí nikomu nikdy neotvorili dvere kamennej predajne ...
toto rozhranie je úplne celkom iné ako s niekým telefonovať a prípadne s ním všetko riešiť mailami ap. ...
zelenak , September 16 2013 10:28:05
Hm, tak toto nech mi niekto vysvetlí :
karta ICE demo SKYLINK ( mám ako predajca ) okrem STV nenabehlo nič !

karta ICE, ktorá nebola v SAT prijímači asi 3 týždne po 10 sekundách nabehla úplne v pohode smiley
Luteran , September 16 2013 10:30:31
Pán Zeleňák, súhlas.

Najlepšie je, nechať si poslať prijímač poštou na opravu aj s kartou na reautorizáciu.

Potom to opraviť za 50 eur, poslať späť na dobierku a kto to skontroluje ?

Alebo povedať, že sa to nedá opraviť, pošle sa to dotyčnému späť na dobierku, akože náklady na poštu a balné a kto to skontroluje ?

No teda, poviem Vám, to je super biznis !

Veď takéto individuá nielenže sa tešia chaosu SkyM77, oni ho logicky podporujú a VYTVÁRAJÚ !!!

sova1969 , September 16 2013 21:41:15
Téma parabola cz: Omluva Skylink (# 2030) Datum přidání: 16.09.2013, 15:53.39
Chci se zde omluvit Skylinku, že jsem ho nazval zlodějem ohledně mého kreditu na kartě. Vše se vyřešilo.
Registrován: 01/2007, Autor: uživatel Ota6


16.09.2013, 21:31.38
pán jglisnik
1] Keď sa vyriešil problém pána ota6, potom má(?) nádej aj pán Zeleňák, ešte stále predajca SKYLINK (a teda aj CSlink), ktorý podľa jeho vlastných slov doteraz nedostal informáciu o tom, kam sa podel jeho kredit, ktorý mal na konte pre CSlink.

2] Kde sú bonusy 4 €, ktoré boli dávané predajcom na karty CSLink? Tie sa po preregistrácii jednoducho STRATILI!

3] Servisný poplatok SERPO, keď sa vymyslel, bolo to 1 € bez DPH + 0,2 € DPH, teraz je to akože v Luxemburgu a už je to 1,2 € bez DPH!!!

4] Ak sa vyberajú takéto poplatky za "služby", prečo ešte musí predajca SKYLINKU platiť za telefonáty na centrum služieb?

5] A prečo cez víkend nikto na centre služieb telefóny nedvíha, veď sa platí SERPO a služby by predsa mali fungovať, no tam zarába len akýsi automat?!
Registrován: 09/2013, Autor: uživatel výr1969
Luteran , September 16 2013 21:51:09
Pán sova, klobúk dole, až teraz vidím, aký obrovský neohrozený bojovník ste.

Keby aj iní mali Vašu statočnosť, veci by sa okamžite pohli dopredu.

Ešte raz ďakujem za Vašu občiansku statočnosť.

A ešte mi nedá, tak precízne ste to napísali, super !

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás