Home · Články · Fórum · Luterán Blog July 08 2020 09:45:23
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SKYLINK SPOJENIE UKONČENÉ !

SAT MYSTERYTen problém už pretrváva mesiace a mesiace a jeho podstata je stále nejasná.

Skylink má neustále výpadky servera, čo je mimoriadne nepríjemné.

Kto už zažil sklamaného, nespokojného zákazníka, vie, o čom hovorím.

Kolega, špecialista na počítače tvrdí, že to nemôže byť technický problém, to môže byť iba schválnosť.

Načo je taká schválnosť dobrá, jedine na kšeft.

Druhý problém je v chaotických údajoch, ktoré sú v databáze kariet, buď sa realizovaná platba neobjaví, alebo sa objaví nezmyselný údaj.

Bude to niekto niekedy vôbec riešiť, dosť hlúpa otázka, všakže.




Luteran , September 11 2013 13:16:00 40 Komentáre · 6058 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

satelit1 , September 11 2013 15:22:49
Ze je to dost neprijemna situacia to mozem potvrdit,ak niekto robi jednu dve aktivacie denne mozno si to ani nevsimne,od rana som stihol asi 15,co je v tychto dnoch u mna taky priemer za dopoludnie,ale ak by to vsetko fungovalo je to o dost viac,len bohuzial zakaznici odchadzaju,kazdy sa dnes ponahla.
Pred chvilou som mal mensi vystup zakaznika ktory sa dozadoval dokladu o zaplateni serv.poplatku,co je samozrejme a nevedel pochopit,ze mu nemozem ihned vytlacit doklad lebo v tej sekunde ako prebehla aktivacia a klikol som na tlacit potvrdenie to zase spadlo...
Takze chcel peniaze naspat,ze pride ked to pojde ale vysvetlite mu,ze to nemozem tak jednoducho ako v pokladni stornovat a doklad mu nedam pokial to opat nenabehne...
Aj tento prispevok pisem narychlo ako kratenie si casu pri cakani kedy si moze pani zaplatit multi balik...ked tu nieco tukam tak aspon to vyzera,ze sa snazim nieco robit aj ked pani co na mna teraz pozera z druhej strany monitora,netusi ze jej cakanie na platbu to nijako neurychli.
Pevne nervy do zaverecnej Vam zelam...prave mi to nebehlo huraaaaa
Luteran , September 11 2013 15:35:35
Pán satelit1, tento neustály problém len vystihuje situáciu okolo Skylinku.

Ako je možné, že tento problém neustále pretrváva ?!

Opakujeme sa ako blbci, ale je to nutné.

Zarábajú milióny len tak na SERPE a všetko sa zhoršuje.

Človeku nenapadne nič iného, len to, že firmička, ktorá robí sročke službu okolo databázy sa snaží o viac peňazí vydieraním, t.j. blokovaním funkčnosti systému.
okap , September 11 2013 15:56:24
Podľa mńa je to tak, že firma spravujúca databázu neinvestovala do softu na zlúčenie databáz CSLINK a Skylink ani korunu a myslí si, že to bude funkčné samé od seba, ale žiaľ M7 zo Serpa nepustila ani halier naviac, tak to takto drzo nefunguje a predajcovia zúria. Je to iba o peniazoch na investície, ktoré prirodzene niesu a JG je na dovolenke, tak im nemá kto dohovoriť ani dočasne vyriešiť situáciu Proste súčasnú situáciu treba chápať v kontexte prehlásenia JG o charaktere Skylinku, keď ešte bol majetkom JT, ako o nízkonákladovej firme s pár zamestnancami efektívne spravujúcimi kódovací systém
satelit1 , September 11 2013 16:27:20
Tiez sa skor priklanam k nazoru,ze by to chcelo nove investicie lebo to co stacilo v case ked mali 200tisic kariet nestaci pre terajsie 2 miliony.
A to sa v starych casoch nerobili refreshe kariet v tisickach denne,preregistracie,spustanie akcie Mixbox a pod.veci co zatazuju server.
Zapocul som info,ze maju zakupene nove zariadenie ale spustit ho by znamenalo na mesiac vyradit to terajsie a to si jednoducho nemozu dovolit tak to plataju takto za pochodu...
zelenak , September 11 2013 16:31:16
" velká porce zábavy " ... už som to pochopil, zabávame sa a nikto nám to neúčtuje smiley

ďalšia perla z dielne neskutočnej zábavy :
zákazník má kartu SKYLINK ICE a kartu Next, odrazu Next nejde, pozerám stav, SERPO uhradené, žiadna info o tom , že je karta odpojená, urobím refresh, karta na pár hodín nabehla, potom tma, tak som povedal zákazníkovi , nech si zavolá do centra zábavy, tam mu operátorka povie, že tá karta NEXT je registrovaná na niekoho iného nie na jeho meno a nech si to dá do poriadku ! , včera večer som to už neriešil, dnes príde zákazník a hovorí, že volal ešte raz do centra zábavy, iná operátorka zrazu hovorí, že karta NEXT je naozaj registrovaná na jeho meno ( bodaj by nie keď mu prišla domov na jeho adresu smiley ) ale že kartu vypli nakoľko nemá zaplatený poplatok za prenájom karty za takmer celý rok dozadu smiley , vraj keď doplatí niečo cez 36€ tak kartu aktivujú ... zákazník ale už dlhšie neplatil žiadny platený balík, tak som mu poradil, že ak nechce platený balík, nech nechá kartu NEXT mŕtvu, že mu fungovala bez zaplatenia prenájmu je predsa vec SKYLINKu a nie jeho... a samozrejme spätne nech to neplatí, to nech si radšej kúpi novú kartu , načo platiť prenájom NEXT keď nemá záujem o platené pgm ...
Luteran , September 11 2013 19:57:01
Pán Zeleňák, s tým centrom zábavy ste to riadne vystihli.

Škoda len, že to " centrum zábavy " nemá presnú adresu, asi by už nebolo.

Ľudia tam telefonujú ako blázni, dnes prišiel chlapík, ktorý tam telefonoval 3 x od 15 do 20 minút.

Výsledok ?

Choďte k predajcovi Skylink.

A ten nešťastník prišiel s kartou CS Link, na ktorej mu fungovala iba TV Joj.

Tri reautorizácie a ani za hodinu nič.

Nič sme z toho nemali ani my, iba zabitý čas.

Študentka na telefóne ale splnila normu.
majsat007 , September 11 2013 22:23:48
v tejto chvili ma vita na katastralnom portale hlaska (nie je to po prvykrat tento mesiac):

Plánovaná odstávka / Scheduled outage
Katastrálny portál z dôvodu prípravy na aktualizáciu údajov nie je prístupný! / Cadastral portal is not accessible by reason of data update preparation!

a to je vsetko co napisu, len mi pripada prinajmensom divne, ze ak je to planovane, tak preco tam nie je termin znovuspustenia?!
tak si pozeram, kolko penazi odislo do spolocnosti NESS, ktora sa hrdo hlasi ako tvorca tohto portalu
centralny register zmluv hlasi, ze na dvoch zmluvach (spolu s dalsimi dodavatelskymi firmami) na tomto biznise ziskali 40 mil. Eur, napisem to aj v starej mene: 1,2 miliardy Sk !!
neviem co vsetko dodavali, ale viem si predstavit, ze v tejto sume mohol byt aj 24h fungujuci portal smiley
Citron , September 11 2013 22:28:31
Vo Veľkých Slemencoch na parkovisku zaparkujem auto, zaplatím euro obci, prejdem cca 200 m na hranicu do UA, asi 100 vpravo za hranicou v takej búde sedí chlapík, pred búdou má parabolu s ponukou, a u neho sa dá za tuším 5eur na mesiac zaplatiť celá ponuka. Chlapík, ak treba predá nastavený prijímač, poprípade poradí, či nastaví donesený prijímaš, ak je do neho príslušný softvér. Samozrejme, treba mať doma pripojenie k internetu, nejaký ruter a prepojenie prijímača s rutrom sieťovým káblom. A popritom sa tam dá komplet obliecť do super značkových športových vecí...a aj pivo majú celkom dobré. To je pre tých, ktorí nemajú svojho človeka, poprípade nevedia ako to urobiť cez internet. Ja okolo tej minipredajničky chodím asi 3 roky...
Bye!
zelenak , September 12 2013 07:28:42
p. Citron

problém je len jeden, ako tých všetkých oklamaných a sklamaných zákazníkov SKYLINKu ( najmä dôchodcov a najmä tých čo si kupovali CSlink s prísľubom fungovania min. do r.2017 ) premiestniť k hranici s UA ... aspoň na hodinu ... smiley samozrejme, otázne by ešte bolo či by ich niekto ukecal aj na prípojku Internet za nejakých - povedzme 10€ mesačne smiley ..
takže sa , prosím, vráťte do reality, p. Citron ...

hodil som do diskusie na parabola.cz link na článok o stretnutí, až teraz človek vidí čo za diskutérov má tento portál ... smiley
http://www.parabola.cz/forum/topic-79096/
Luteran , September 12 2013 07:58:22
Citron, vďaka za informáciu, o ktorej málokto prehovorí.

Áno, to čo ste napísali je krutá realita.

Horšie je to, že nevieme, koľko ľudí zo Slovenska a Čiech sa na tomto špinavom kšefte priamo a nepriamo podieľa ako organizátor.

Klientov môžu byť desaťtisíce ???

Lebo ono to už celé vyzerá byť totálne na hlavu.

AKO TO CELÉ VZNIKLO ?

Bol základ cez STV a ČT logicky ZADARMO, pretože je platený z koncesií.

Ľudom, dôchodcom postačujú základné programy, nechcú nič naviac.

Potom kšeftári vymysleli PAY TV a logicky to na seba nezarábalo.

Vymyslelo sa SERPO, ktoré okráda dôchodcov a leje prachy do PAY TV.

No a ako bočák si ešte kšeftári urobili biznis na Ukrajine a v Rusku.

Úplné šialenstvo je čerešnička na torte !

Ruský server používajú podomoví predajcovia Skylink na prezentáciu a kšeft !!!

Predajcovia Skylink s kamennými predajňami nemajú možnosť predvádzať PAY TV, lebo demo karta to neumožňuje.

Veď keby predajca mal na demo karte PAY TV, on by to logicky zneužil !!!!!!
Luteran , September 12 2013 08:40:10
Pán Zeleńák, Parabola = sročka SkyM77.

Pokiaľ diskutujúcim typu Tomik platia, budú tam SkyM77 ochraňovať, obhajovať, zavádzať do nekonečna.
zelenak , September 12 2013 09:36:02
smileysmileysmiley

tak nám to pán admin na parabola.cz rýchlo odstránil ,
diskutovať o stretnutí predajcov TV a SAT sa asi nesmie na takomto fóre smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
majsat007 , September 12 2013 09:40:38
ani nie tak asi - ako urcite
a rovno s citronom smileysmileysmileysmiley
majsat007 , September 12 2013 10:16:51
hlaska z jedneho filmu "muj tata ze neni muj tata?"
mi pasuje na oznacovanie prijimacov - ze su Skylink Ready

"Protokol vyjadruje stanovisko Skylinku k výrobku v SW a HW verzii, ktorá bola predložená na testovanie a jeho kompatibilitu s vysielaním ku dňu testu. "

u takeho Topfieldu 3000 sa docitate: "Platnost tohoto protokolu vyprší 19.5.2013."
viem, ze to nie je nijako rozsireny model, ale co je to mlieko alebo maslo, ktore podlieha pokazeniu?

a ak vam na zakaznickej linke poradia - aktualizujte si softver - co ak ten novy softver este nema vystaveny protokol skylink ready? aktualizaciou sa z neho stane NE-ready prijimac? mne vychadza ze ano smiley
Luteran , September 12 2013 12:24:22
Aj som si dnes hovoril, na Parabole istotne nezmažú ten neškodný príspevok o stretnutí, budú to skôr využívať na napádanie, kritiku posledného zbytku normálnych diskutujúcich.

A ajhľa ho, oni to zmazali !!!

To už svedčí o čomsi nenormálnom na Parabole a hlavne o strachu.

Oni z tej akcie predajcov 4.10. majú obrovský strach !
Luteran , September 12 2013 12:32:18
Pán Zeleňák, ani som si neuvedomil ten najdôležitejší fakt.

Na Parabole Vám zablokovali prístup, už ste na čiernej listine.

Teraz by to chcelo ďalších odvážlivcov, ktorí by otestovali posledné zbytky normálnosti na Parabole.

Hľadá sa hrdina, ktorý do diskusie na Parabole napíše správu nasledovného znenia.

4.10.2013 sa v BB uskutoční stretnute predajcov Skylink.

Ak by takýto diskusný príspevok vymazali, zaujímalo by ma, čím by to odôvodnili.

Kto nájde odvahu ?!
majsat007 , September 12 2013 14:04:16
no nie, sociopat z povazskej sa pripomenul smileysmileysmiley
Luteran , September 12 2013 17:18:20
Ach jaj, nebol som tu chvíľku a pozrimeho, už je tu akýsi dontcry a hneď to začne plakať.

Ja som zvyknutý na podobné indivíduá, samozrejme, kvôli pánovi Z. zvažujem zmazanie príspevku.

Pán Z. stačí povedať, či súhlasíte so zmazaním a dontcry bude cry.

majsat, nie je mi ale úplne jasné, prečo má ten " sociopat z povazskej" taký obrovský strach zo stretnutia predajcov v Banskej Bystrici.
sova1969 , September 12 2013 17:43:00
Dal som na parabolu.cz (diskuse Aktivace karty) tento oznam (4.10.2013 sa v Banskej Bystrici uskutoční stretnutie predajcov Skylink). Nie som predajca, ale už niekoľko rokov sa zaujímam o satelitnú problematiku. Držím Vám palce, p. Zeleňák i p. Luterán. Pekný deň.
zelenak , September 12 2013 18:17:32
p. Luterán,

poprosím vymazať príspevok od toho chudáka p .dontcry-a , ktorý naozaj potrebuje liečenie ...
a/ vôbec nikomu nevyvolávam , telefonoval som iba s tromi kamarátmi - obchodnými partnermi , Maťo Šumichrast, Rado Cifra ( Bendr . ten mi volal aktívne sám ) a s Majom Lužákom (/ s tým som v kontakte stále ) ...

b/ takže p. dontrcry je jednoznačne predajca SKYLINK, takže mu môžem potvrdiť, že určite dostane ďaľší mail odo mňa - jedine , že by sa ohlásil z platnej adresy a vyžiadal si nezasielanie mailov ( mimochodom, tie maily boli informatívne a nie stupídne smiley )

c/ a tá ďalšia poznámka o deťoch a odchode - ste naozaj chudák p. dontcray , ja som nikdy arivy nepredával , klamete

d/ ak plačem tak jedine nad úbohosťou takých indivíduí ako ste Vy, ktoré dokážu klamať v každej vete čo napíšu ... je mi Vás naozaj ľúto ...

takže ešte raz, poprosím o zmazanie toho príspevku a samozrejme aj ďalších pokiaľ budú písané pánom dontcry-aom v takom štýle ..
Ďakujem

ZZ
zelenak , September 12 2013 18:22:34
Pán Zeleňák, ani som si neuvedomil ten najdôležitejší fakt.

Na Parabole Vám zablokovali prístup, už ste na čiernej listine.


tak toto je naozaj perfektný dôkaz o tom, odkiaľ vietor fúka.

admin sa môže hanbiť,
ja som založil v diskusii link, kde som uviedol ( ! ) iba odkaz na článok, ktorý bol publikovaný na satelitnatv.sk , bez akéhokoľvek komentára ! takže je jasné, že niekto si neželá aby som vôbec niečo napísal - no fajn - dobre, napíšem niekde inde ...

inak som si všimol, že asi cca o 9,00 ( možno skôr , neviem ) bol môj príspevok vymazaný a hneď spolu s tým som zaregistroval moje odhlásenie, bolo mi to čudné, nikdy som také niečo nespozoroval, takže teraz už viem, prečo ...

parabola.cz H A N B A !!!
zelenak , September 12 2013 18:24:38
p. sova1969
ďakujem Vám, som zvedavý aká diskusia sa tam rozbehne - ak vôbec ...smiley
zelenak , September 12 2013 18:41:03
ešte som zabudol na jednu vec - p. adminovi a celému kolektívu parabola.cz napíšem mail, ktorý potom následne zverejním na iných portáloch a fórach ...

a mimochodom - vstup na stretnutie predajcov 4.10. v BB bude kontrolovaný SBS -kou ( vybavil som, stojí to za tie peniaze smiley ) , kto nebude mať odo mňa pozvánku ( budem posielať do mailu ) ten sa dnu nedostane ... to len , aby si niekto nemyslel, že môže posielať rôznych "zabávačov" ... na našu akciu ...
Luteran , September 12 2013 18:46:24
Pán Zeleňák, to, že by ten človek, pisateľ tých chorobných výplodov bol predajca Skylink si ani nepripúšťam.

Hoci je pravda, že naše myslenie sa odlišuje od myslenia iných.

Jeden podomový predajca Skylink mi dnes povedal, že on je rád terajšiemu chaosu, pretože má roboty vyše hlavy.

Aj som mu riadne vynadal, pretože on si to predstavuje tak, že keď má problém s ktorým si nevie rady, tak zákazníka pošle k nám, ale predtým ho 3 x skasíroval po 20 eur, kým akože prišiel na to, že to nevie urobiť.

A poviem Vám, tí dôchodcovia si ho ešte chvália.

Je to zvláštne, keď prídu k nám, za euro sa idú zabiť a jemu zaplatia 3 x 20, lebo on má náklady a my sme Skylink !

Hotová psychiatria !!!
zelenak , September 12 2013 18:47:26
a na záver snáď už len :
páni, čaká nás horúca jeseň smiley

4.10. v BB
9.10. Kaskády
15.10. Kakády ( ale iba pre vyvolených smiley )
Luteran , September 12 2013 18:55:19
Pán sova, vďaka kde je ten príspevok ?
zelenak , September 12 2013 18:55:43
p. Luterán,

práve toto je dôkaz o "urovni" národa pod Tatrami !

Ani si neviete predstaviť ako mi je dobre na duši keď už nemám polepenú predajňu nálepkami SKYLINK !!!
Luteran , September 12 2013 19:14:51
Pán sova, cením si Vašu odvahu, ale keď som ten odkaz konečne našiel, tak ma to trocha zaskočilo.

Veď Vy ste to prilepili do takého odkazu, kde to zapadne prachom nezáujmu.

Veď urobte normálne novú tému napr. Predajcovia Skylink chcú pomôcť zákazníkom, alebo Predajcovia Skylink si pomáhajú, alebo Predajcovia Skylink v ČR a SR spojte sa! a pod.

Veď maximálne Vás na chvíľku vyhodia a ja o Vás urobím článok.

Pán sova, vyberte si názov témy a poďme do toho bez zbytočného strachu, nikto Vám nič neurobí.
zelenak , September 12 2013 19:24:50
ako tak pozerám na ten black list tak som blokovaný len do 19.9.
vraj som porušil pravidlo 9 - odkaz na iné stránky

no dobre,
20.9. zverejním komplet text bez odkazov smiley
zelenak , September 12 2013 20:57:08
nedá mi aby som sa s vami nepodelil o ďaôšiu perlu zo zábavného centra sat televízie KYXLINK
20,39 telefonát od zákazníka : dostali sme šek , skoro za 40€ , potom nám prišla karta od SKYLINK, a teraz nám to nefunguje ... aj sme ju zaregistrovali ... " A aký máte SAT prijímač ?" spýtal som sa . No ten Digit S2 , Technisat ... " Pani, v tomto Vám nová karta M7 nikdy nebude fungovať" Ale my sme tam volali a tam nám povedali, že v tomto prijímači to fungovať bude ... " Tak si to , prosím, poriešte so zákazníckom centrom, dopočutia "

( Podotýkam, že šlo o nášho zákazníka, ktorý mal kúpený technisat Digit S2 pred viac ako tromi rokmi, keby mi zavolal vopred, mohol som mu predať ešte kartu výmena ICE a možno by sme to rozchodili ... lenže s M7 Irdeto asi ťažko . Čo je toto za národ ? dostane šek od SKYLINKu a on to hneď zaplatí, namiesto toho aby zavolal svojmu predajcovi tak rieši všetko "bravúrne" sám , a samozrejme, predajcovi volá až keď má problém, tak im treba keď sú ..... , ale toto je vec , ktorú M7 group S.A. dobre vie a vie to patrične využiť ...darmo, šikovným patrí svet smileysmileysmiley
zelenak , September 12 2013 21:01:30
http://www.parabola.cz/forum/topic-79106/

smileysmileysmiley
majsat007 , September 12 2013 21:16:12
p. zelenak, a urcite nedosla M7 Vymena?
sova1969 , September 12 2013 21:26:36
Pán Luterán, už je to tam ako nová téma na parabole.
sova1969 , September 12 2013 21:33:49
Pán Luterán, to vôbec nie je o strachu, len som ešte nikdy neotváral novú tému, iba som sa občas zapojil do diskusie, takže nemám s tým skúsenosť. Narýchlo som použil som Váš príspevok z Digizone, dúfam, že Vám to neprekáža.
Luteran , September 12 2013 21:49:23
Pán sova, sorry, vidíte, som starý mrzutý, neslušný chlap, ktorý Vám tak trocha neveril.

Veľmi pekne Vám ďakujem za odvahu, už som to tam videl, aj som si urobil PrintScreen pre istotu, keby to zmazali.

Ešte raz vďaka.
zelenak , September 12 2013 22:02:28
p.Luterán

až teraz som si všimol, že v titulke je časť diskusie k môjmu vláknu, ktoré bolo zmazané smiley ... má to svoju hodnotu ...
ďakujem všetkým za podporu ...
zajtra chcem vybaviť u vedúceho jedálne ten "šnicel" na 4.10. 2013 smiley
Luteran , September 12 2013 22:09:30
Pán Zeleňák, vtedy mi ani nenapadlo, že to tak rýchlo a celé zmažú.

Urobil som si iba ten jeden obrázok, takže teraz už má naozaj "historickú hodnotu".

Ja len stále nerozumiem, čoho sa až tak veľmi boja, veď cieľom akcie 4.10. je riešiť problémy predajcov s poskytovaním služby Skylink.
majsat007 , September 13 2013 08:58:24
pan Luteran, ja s onym Fogovicom vediem zaujimavu debatu na slovenskej parabole
http://www.satcentrum.cz/forum/?p=show&code=22908
vzisiel z toho zaujimavy prestrel - ci je, alebo nie je mozne nevyziadane dobierky vratit
mohli by sme tu urobit temu nech zistime kde je pravda k tejto veci
zelenak , September 13 2013 09:15:20
p.Luterán,
myslím, že vulgárne výrazy stačia na to aby ste s kľudným svedomím zmazali akýkoľvek príspevok, teraz neviem, či máte niekde napísaný kódex pre prispievateľov do fóra, ale aj tak ...

samozrejme, môžete kľudne zmazať aj moje reakcie na jeho príspevky nech to tu nezavadzia smiley
majsat007 , September 13 2013 10:07:18
pan Zelenak
Fogovic nema uctu k nicomu, staci si spomenut ako sa vyjadroval na adresu mrtveho brata
este horsie moze byt uz iba to, ak vychoval svoje deti na svoj obraz smiley

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás