Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 28 2020 08:02:18
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SKYLINK, UŽ NECHCEM, NEMÁM PENIAZE, DAJTE STORNO.

SAT MYSTERYPrišiel zákazník, prečo mu nefunguje karta, zistili sme, je potrebné uhradiť SERPO.

Chvíľku nadával a potom, že teda dobre, zaplatí SERPO na rok.

Po aktivácii služby odrazu povedal, on nemá peniaze a už to nechce a nech sa to stornuje.

Vravím mu, že storno je zložitá vec.

A on, že ho to nezaujíma, že si vymýšľam, aká to môže byť zložitá vec.

Kolega ma straší, že Skylinku trvá storno nekonečne dlho, alebo nikdy.

To fakt ?!

Cez akýsi úžasný email "kompatibilita" som okamžite požiadal o storno, budem Vás informovať, ako rýchlo to Skylink/M77 vyrieši.


































Dnes sme obdržali email viď. obr.

Vyzerá to tak, že buď zabral článok, alebo všetka tá kritika je na niečo dobrá.

Ďalší problém je, ako sa to bude dať skontrolovať, či peniaze naozaj prišli späť.

Ak sa Vám niečo také stane, je treba si presne poznamenať okamžitý stav kreditu.

Mimochodom, kolega tvrdí, že pred pár mesiacmi žiadal tak isto vrátiť kredit a vtedy mu tvrdili, že to nie je možné.

Takže asi predsa len pokrok?

















P.S.

Upozornenie kolegom predajcom !

Pri častých výpadkoch Skylinku si dávajte pozor, nakoľko sa môže stať, že pri aktoivácii sa Vám objaví ikonka presýpacích hodín a na konci nekonečného čakania správa o výpadku serveru Skylink.

Vždy si presne skontrolujte, či sa Vaša požiadavka nezrealizovala !!!

Ďakujeme SKYLINK za také služby, to Vám tie prachy nestačia, to máte server kde, v Ugande ?!


Luteran , September 04 2013 11:48:36 12 Komentáre · 4237 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , September 04 2013 12:02:19
tak to som naozaj zvedavý koľko mesiacov to bude trvať smiley

u mňa "len" 7 ( slovom sedem ) mesiacov a aj to neviem či je to pravda, lebo zápis v podobe kreditu sa mi na výpise nezobrazil smiley
Luteran , September 04 2013 12:52:50
Pán Zeleňák, to nemyslíte vážne, 7 mesiacov !!!

To by som im už išiel tú ich "búdu" ZVALIŤ.

Už sa ani nečudujem, že ste to s nimi skončili, 7 mesacov, to si vyžaduje od nich drzosť a arogantnosť a od Vás božskú trpezlivosť.

Skylink/M77, ja Vám nedávam ani mesiac a chcem presne vedieť, či a kedy tie peniaze vrátite!!!
majsat007 , September 04 2013 13:35:29
moj osobny tip je - ze to expresne vybavia
hadam by sme nemali ocakavat, ze budu napomocny pri zbierani argumentov smiley
Luteran , September 04 2013 14:25:44
majsat, kiežby ste mali pravdu, zatiaľ po 3 hodinách neprišiel ani potvrdzujúci email !!!

Pán Augusta, Jeníku HALÓÓÓ, čo tam robíme, spíme ?!
Luteran , September 04 2013 15:23:31
majsat, pomaly sa čosi deje, 14:26 máme info, že je to odovzdané k doriešeniu.

Kam to asi tak mohli poslať, do Luxu, tam rozhodne Dozorná Rada, alebo komisia NIKDY v Ugande ?!

Tu asi zdravý rozum nemá miesto !

Už teraz je to dlho, koľko to asi ešte bude trvať ?

Asi založíme lotériu SkyM77, kto uhádne, dostane desaťdňový zájazd POBOX ČADCA ALL INCLUSIVE.
satelit1 , September 04 2013 18:16:30
Zdravim Vas po dlhsom case,na temu Skylink som sa uz v zaujme svojho zdravia nechcel vyjadrovat a vidim,ze sa tu aj prihlasil dalsi nick satelit tak aby aj nedochadzalo k zamenam ale predsa mi to neda.To co stvaraju s tym aktivacnym webom je uz naozaj neunosne.
Minuly tyzden vkuse vypadky,tento tyzden uplne na ... Dnes to ako tak islo doobeda aj som sa potesil ale k veceru to zacalo vypadavat.Bez aktivacneho webu som uplne odstaveny pretoze za hodinu riesim aj 10 servisne poplatky a preregistracie ani nepocitamn ,tie idu denne v desiatkach.
Chcel som aj nieco napisat ale jednoducho nemam cas,niekto by si pomysle,ze stastny to clovek ,ze ma tolko prace ale ta praca vyzera tak,ze od rana mi stoja v predajni skupinky ludi a diskutuju o vsetkom moznom,cakaju ako za sociku v rade zatial co ja sa snazim zufale prihlasit na web a ak sa to podari a ja zoberiem peniaze tak to spadne a zacinam odznova s tym ,ze musim najskor urobit kontrolu ci platba presla a potom riesit dalsieho...do toho refreshe kariet kupenych v ... alebo dorucenych postou a pod. veci ktore odradia ludi co by aj nieco kupili ale ked vidia ten chaos tak radsej sa podakuju...Mohol by som ponukat medzi tym ako sa snazim prihlasovat certifikovane prijimace nespokojnym zakaznikom ale vysvetlit,ze preco im mozem prijat platbu za prijimac hned a na servisny poplatok musia cakat pol hodinu uz nezvladam...
Vacsina ludi to mala zaplatene k 1.9.13 ,takze teraz chodia platit vo velkom, pondelok bol uplne kriticky lebo to ich prislo z rana asi 15 naraz nakolko to spojili s navstevou lekara alebo nakupom do skoly v meste v meste ked uz prisli z dediny.
Este na obed som nemal polovicu vybavenu koli vypadkom a viete si predstavit kolki co prichadzali priebezne to vzdali,ze im ide autobus a vynadali mi...
Ceresnickou na torte za minuly tyzden bol pan ktory prisiel v piatok s tym,ze naschval cakal na koniec akcie (aj tak predlzenej) aby mal cez jesenne mesiace mini na 2 mesiace.Este si to den pred tym overil ci moze prist.Tesil sa ako maly chlapec na to,ze si pozrie cez vikend tenis na Eurosporte.Ozivil som mu kartu vymena a pri prihlaseni (po 15 pokusoch) mi to zahlasilo,ze panovi uz bola odoslana ina karta (aj ked o to neziadal) a tak mu ja nemozem predat inu lebo ma to nepusti do preregistracie cisla,den pred tym to tam nepisalo pri kontrole jeho konta...
Co teraz? Pan vytoceny na maximum,kedze cestoval 35km a chce pozerat tenis a ja mu to odmietam predat?Volam podporu predajcov s tym,ze mi to pise: karta bola odoslana 3.9.13 a kedze v ten den bolo 30.8.13 ,takze asi maju v Skylinku Stroj casu...
Ziadam od pani nech to odoslanie akoze zrusi a ja mu vystavim kartu ihned nakolko este nie je 3.9.13.Odpoved: to uz bohuzel neni mozne a bla bla bla ...ako to mam potom riesit.Na staru kartu si eurospot nemoze predplatit,novu mu dat nemozem a pokial mu dorucia na samotu,doslova do lesa kde byva tu zo Skylinku uz bude pozerat zimne lyzovanie...
Tak mu mam dat kartu s tym,ze nech napisem mail a oni to potom do 30 dni alebo aj skor zmenia v systeme a nech neprebera dobierku...No pekne tak ja neviem kde skor skocit a este mam vypisovat mail ale aj keby som to urobil tak nevyriesim problem lebo Eurosport mu nepojde nakolko nejaky genius zrusil Globafree na kartach...
No a potom budte kludny,ked za ten cas za nim stalo 5 dalsich a nadavali v com ich on este podporoval a odisiel s nadavkou namiesto pozdravu...Moj cas,telefonat a nervy ho samozrejme nezaujimaju a preco aj,ked mal vlastne pravdu.
Radsej uz koncim lebo mi to naozaj nerobi dobre...pekny zbytok dna a tyzdna.
Luteran , September 04 2013 19:55:13
Pán satelit, vďaka za obsiahly a pravdivý príspevok.

Potvrdili ste mi to, čo som nechcel veriť, že SkyM77 už sú takí drzí, že si dovoľujú bez vedomia zákazníka spárovať vlastnú kartu zákazníka s cudzou bez jeho vedomia !!!

My sme zatiaľ odmietali preregistrovať karty zasielané na dobierku hneď po prvých problémoch s ich registráciou.

Nervóznych ľudí, ktorí útočili na nás za dobierky sme rovno posielali na SOI.

Čo iné s nimi môžete urobiť ?

Je nad ľudské sily dookola vysvetľovať, že s tými dobierkami nič nemáme.
zelenak , September 04 2013 20:37:28
p. satelit1,
Vy ešte toto dokážete riešiť ? Ja by som už dávno skolaboval ..

a s tým napárovaním - tak to je pecka, to teda tomu chlapčiská zo SKYLINKU dali korunu smiley
satelit1 , September 04 2013 22:57:04
P.Zelenak teraz v klude domova Vam aj mozem napisat,ze sa sam sebe cudujem ako to este zvladam.Ten kolaps mi asi naozaj coskoro hrozi ak by sa to s aktivacnym webom neupravilo.
Viete okrem toho,ze v ociach zakaznika zlyham ako profesional aj ked nie vlastnou vinou tak ma Skylink ako svojho partnera namiesto podrzania v podobnych pripadoch zhodi aj ako cloveka.
Spominany pripad je toho jasnym prikladom.Komunikujem s niekym cez telefon,dostal na mna kontakt s tym,ze clovek co ma odporucil bol spokojny,ziskate si jeho doveru,ten clovek za Vami pricestuje,donesie aj malu pozornost (pohar lesneho medu,pretoze pan zije na samote a vsetko si tam dopestuje,vyrobi sam).
Nema internet a telefonovat chodi na kopec kde ma ako tak signal.Televizia je jeden z mala kontaktov so svetom,postu nedostava,raz za cas zide do dediny pre dochodok a nakupit,vsetko ostatne sa snazi riesit osobne ked ide vybavit veci co sa za ten cas nakopili raz za kvartal cestuje do krajskeho mesta.
Je to na pohlad mily clovek,vstupi do predajne poda Vam ruku,podebatujete popri ladeni stareho Humaxu o prirode a novych staniciach...co mi aj dobre padne pri neustalom sledovani monitora a modleni sa v duchu,nech uz ma konecne pripoji.
A po dlhym minutach cakania ked uz som medzitym preladil dalsie prijimace od konkurencie ktora je toho casu nedostupna lebo treba riesit problemy sa z milej konverzacie vsetko zvrtne na pochmurnu naladu ktorej mate zrazu plnu predajnu.Pan aj chape,ze za to nemozem ale jednoducho nevie pochopit preco sa to v case ked je vsetko na internete a kazdy ma mobil jednoducho neda vyriesit...
Do toho pride dalsi pan,ze volal do Skylinku a ma si prist kartu co mu poslali preregistrovat ku mne alebo poslat ziadost postou,samozrejme zvolil prvu moznost,dalsi by si aj zaplatil balik na mesiac ale nemoze a to iste sa mu stalo pred mesiacom...
No aj napriek tomu to neplati cez banku lebo tiez si radsej pride pokecat co je nove,pripadne doladit nove stanice,co mu v banke asi tazko splnia.
Viete v takej situacii si stale spomeniem na zlate casy Skylinku ked tam pracovala pani Spacilova,ta nepoznala slovicko neda sa a uz jej ohlasenie sa v telefone znamenalo,ze to o co ziadam vacsinou aj dostanem.Dokonca splnila aj nemozne veci ako okamzite prepnutie na sk region aby si zakaznik u mna ihned zaplatil stanice na karte ktoru mu davnejsie registroval brat v cechach a podobne dnes nemozne veci.
Ona tam bola asi ten posledny Mohikan ako sa zvykne hovorit a zvladala vsetko to co dnes riesi nejaka podpora predajcov s X zamestnancami a aj tak nic nevyriesia...
Lenze tak ako Skylinku nezalezi na nas partneroch tak im nezalezalo na tom aby tu pani udrzali za kazdu cenu.Alebo to bolo celkom inak...to uz ja neviem,len viem,ze toto co sa dnes deje nie je dobre.
Este som sa nevyjadril k tomu pripravovanemu stretnutiu.Zatial som sa neprihlasil,cakam ci dovtedy neskoncim v blazinci smiley ...a myslim,ze ak by som prisiel aj bez prihlasenia tak ma dnu niekto vpusti.Naozaj netusim co bude dovtedy,kedze som sam tak musim jednoducho zatvorit ak niekde idem.Skoda,ze to nebude v sobotu,urobil by som si rodinny vylet.
Tiez ma napadlo ci nebolo rozumnejsie sa stretnut po oficial.stretnuti predajcov a reagovat na to co sa tam pripadne dozvieme,kedze urcite sleduju diskusie a riesia denne telefonaty,mail.otazky tak to tam bude urcite jedna z hlavnych tem.Vela si od toho vsak neslubujem.
Nezachytil som ziadne podobne aktivity od ceskych predajcov tak teraz neviem ci to tam vsetko funguje alebo to uz vzdali a presli ku konkurencii.
Ja uz som uplne rezignoval,nikde nevolam,naco aj,aby mi p.Boris do telefonu povedal,ze jemu to vsetko funguje lebo prave v tej chvili na chvilku nabehne akt.web a s usmevom v hlase by ma zrusil,tak ako mu vsetko funguje na certf.boxe co ma nonstop zapnuty v kancli a to,ze ma niekto starsi prijimac alebo kartu bez zapisov ked sa vratil z dovolenky ho uz nezaujima,jemu vsetko funguje,chyba je inde.
Ked tak nad tym premyslam aj mne doma vsetko funguje bez vypadkov lebo vlastne nemam cas ist na dovolenku aby to zakaznici nepochopili tak,ze som neschval zatvoril v case ked ma najviac potrebovali ...
zelenak , September 04 2013 23:36:16
p. satelit1,
budem veľmi rád, ak Vás osobne budem môcť privítať v BB na stretnutí ... žiaľ, nie je možné to dať na sobotu (musel by som to zorganizovať v nejakom penzióne alebo na Kaskádach smiley ) ...

ak nebudete môcť prísť, nevadí, ja si budem ceniť aj to , že podporíte naše aktivity ...

a teraz k Majke Spáčilovej ... to bola nielen pekná baba ( ! ) ale naozaj - tak ako píšete - bol to posledný MOHYKÁN, ktorý bol ochotný niečo pre Vás urobiť !!!! Majku poznám už nejaký ten rok , nemám už na ňu kontakt , ihneď by som ju vymenil za Nikol ( je síce tiež pekná ale určite by nevedela to , čo vedela Majka - píšem Majka, lebo si s ňou tykám ) ... to , že ju "vysánkovali " bol pre mňa signál, že niečo nie je s kostolným poriadkom ... takže ste to veľmi trefne nazvali " zlaté časy SKYLINKU" keď tam bola Majka ...

a viete čo, skúste to , dajte si na 4.10. 2013 DOVOLENKU a príďte do BB, pokecáme, zaspomíname, prídete na iné myšlienky , keby ste chceli naozaj zažiť niečo neskutočné, mám pre Vás tip ... ale to by chcelo obetovať dva dni smiley
zdraví
ZZ
Luteran , September 05 2013 10:49:00
Pán satelit, znova sa opakujem, veľká vďaka za obsiahly a pravdivý príspevok.

Dnes ráno som bol na STK a tam som si vypočul od ľudí neskutočné nadávky na celý spoločenský systém a každý sa tvári, že ako je to možné.

Poznajú ma zo SAT branže a pýtajú sa, čo sa to deje so Skylinkom.

A ja im hovorím, neviem, nemám informácie.

Ako je to možné ?

No tak, ako všade, veď si povedzme, čo vieme o tom, ako sa tuneluje štát.

No všetci vieme všetko a nič sa nedeje, všetko sa len zhoršuje a každý iba nadáva.

Čo máme robiť ?

Neviem, dúfam, že okolo Skylinku sa niečo udeje po akcii pán Zeleňáka, len ho v tom nenechajme samotného.

Pán satelit1, ten jeden deň obetujte pre svojich zákazníkov, lebo možno ak to neurobíte, bude to horšie a tí zákazníci Vám potom zožerú posledné nervy.
Luteran , September 05 2013 12:19:44
majsat, vyzerá to tak, že ste mali pravdu, buď zabrala medializácia, alebo pripravované stretnutie predajcov CSAT.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás