Home · Články · Fórum · Luterán Blog October 22 2020 17:49:37
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

Glisnik, Boris TAK AKO TO JE, DO SMIECHU ?!

SAT DEMOLITIONDnes mi zavolal zúfalý zákazník Skylinku, ktorému niektoré programy fungujú, iné nefungujú ako napr. Joj, JojPlus, Wau atď.

Má prijímač Optibox Extra, včera sa dovolal do Skylinku a povedali mu, že s týmto prijímačom to už nebude fungovať.

Aby si kúpil Ready.

Doniesol kartu a chcel vidieť či a naozaj mu programy v Ready prijímači budú fungovať, ako rýchlo to nabehne bez reautorizácie.

Je ochotný si ho kúpiť s tým, že mu garantujeme 100% funkčnosť a okamžité zápisy na kartu bez čakania.

Vydržal čakať 30 minút, programy sa v Readyšrote Zircon 007 nerozbehli !

Horšie je, že ako stavebný inžinier nerozumie tomu, že my za programy nenesieme zodpovednosť.

On si stále hudie svoje, prijímač som u Vás nekupoval, kartu ale áno a tá nefunguje ani v certifikovanom Ready !

No a čo teraz ?

"Odborník " Boris by nevedel poradiť , alebo sa ešte stále na celom tom bordeli zabáva a smeje ?!
Luteran , August 31 2013 11:28:55 49 Komentáre · 5138 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , August 31 2013 12:14:36
lacné ready boxy nejdú, dnes som spušťal kartu po 2 týždńoch nečinnosti, v Zebre nabehla do 20 sek, kde je pravda?
Luteran , August 31 2013 12:24:49
Pán okap, po hodine som už nemal nervy ani ja a tak som použil reautorizáciu.

Karta sa v Readyšrote rozbehla do sekundy.

Zákazník si ho ale logicky i tak nekúpil, keďže po zasunutí do jeho prijímača mu fungovala aj v ňom.

Pýtate sa, kde je pravda ?

No pravda je na začiatku, t.j. štát si neplní svoju zákonnú povinnosť.

Dáta kariet nemôžu byť v rukách mafie, ktorá manipuluje zápisy, to je všetko.

A čo sa s tým dá urobiť ?

Zatiaľ nič, môžeme iba upozorňovať, pripravovať sa na horšie.

A len dúfať, že vďaka pánovi Zeleňákovi sa kolegovia predajcovia dokážu dať dokopy.
majsat007 , August 31 2013 12:59:09
par jedincov na FB Skylinku si pochvaluje, ze im zase vsetko v CW strojoch funguje, vratane paralelneho nahravania

kedze chyba akakolvek reakcia od Skylinku, v uvahu tak pripadaju 2 moznosti:
1) bud sa stazovali u Skylinku, a ten im surflock vypol na ich karte
2) Skylink dotestoval surflock a plosne ho vypol

BTW: po fotkou Nikol na FB Skylinku odpoveda na otazky dajaky NIKTO (pise v muzskom rode, po cesky)

je to niekto z PR, niekto z callcentra, alebo sam hovorca Glisnik? smiley
Luteran , August 31 2013 13:00:21
Pán okap, pohybujem sa v branži SAT TV tak nekonečne dlho, že mi musíte prepáčiť moju aroganciu.

Nehovorte takú vetu, " lacné ready boxy nejdú", viete prečo ?

Lebo potom hráte s nimi tú ich hru.

Toto mi už povedal nemenovaný díler Readyšrotov, čo aj Vy.

Tie naše Ready sú omnho drahšie, ale garantujem Vám, že budú fungovať omnoho lepšie ako tie Zircony !!!

No a to je celý ten SkyM77 READY BORDEL !

Keď my im niečo šupneme bokom, oni to nastavia tak, aby to naše išlo a ostatné nie.

Pán okap, ja takú hru NEHRÁM, dúfam, že ani VY ?!
Luteran , August 31 2013 13:44:32
majsat, vďaka za info, nemôžete bližšie určiť, kde je to konkrétne ?
okap , August 31 2013 17:59:46
ano, je pravda, že ready box v akejkolvek cene musí isť, lebo je tak či tak ready. Moja otazka na Glisnika na najbližšom stretnutí predajcov bude na túto skutočnosť. Konštatujem aj ja , že stav je neúnosný, zdá sa,že surflock vypli vo štvrtok alebo v stredu.
Luteran , August 31 2013 21:11:37
Pán okap, neurazte sa, čo také si sľubujete od pána G. ?

Do 15,10 už nebudú robiť žiadne veľké bláznovstvá, už sa vybláznili dosť a Vy im tam budete na tej smiešnej akcii robiť len " křoví " pre ich veľké kšefty.

To Vám ešte naozaj nedošlo, aká je tá ich akcia trápna ?

Prídu z Astry, povedia nič, urobia súťaž, hurá.

Potom bla, bla o ničom, síce niečo vymyslieť musia, lebo inak by to bolo naozaj po tom všetkom na vyhodenie z okien.

No tak Vám tam narozprávajú ako zbohatnete a možno dostanete aj tričko a to je asi tak všetko.

A keď budete trocha reptať, možno Vám dajú špeciálne Ready prijímače.

To budu také, že nimi budete môcť svojim zákazníkom cez MENU nastavovať PARAMETRE kariet u nich doma.

Tým bohatým to nastavíte tak, aby im to nefungovalo a zaryžujete za odstránenie poruchy.

Ak to nebude stačiť na nový MERCEDES, tak sa naštvete a rozbabrete to všetkým bez rozdielu.

Už sa neviem dočkať.
okap , August 31 2013 21:22:09
Od rozhovoru s JG si slubujem len to , že prizná že ready nefunguje a je to len odrb. Už nemá kam ustupovať, musí prísť s farbou von
Luteran , August 31 2013 21:31:45
Pán okap, priznám sa, už ani neviem ako na Vás.

Aj Vás trocha provokujem, aj podpi*****em a Vy stále to isté.

Glisník nikdy nič nemôže priznať, bol by to jeho koniec, alebo, žeby pre svoju záchranu priznal aj to, čo neurobil a čo potom, Vy budete spokojný ?

Veď i tak sa nič nezmení, pekne sa rozídete domov a o rok sa možno už ani nestretnete.

A medzitým SkyM77 angažuje nejakého HANSA a ten Vám narozpráva nové rozprávky.

Sorry, už končím, lebo to je iba mrhanie energiou.
okap , August 31 2013 21:46:19
Veď práve priznanie JG k podvodu by otvorilo oči mnohým predajcom, ale aj tak cesta späť nieje, nová spravodlivá platforma u nás nevznikne, iba ak by to chcel samotný štát, ale ten nechce. Rád sa zúčastním Neformálneho stretnutia predajcov ale ani to podľa mňa neprinesie konkrétne pozitívne výsledky, je to môj názor. Predajcovia vkladajú nádej v spravodlivý "Csatlink", ale podľa mňa je to opäť len slovenský syndróm, " tu máme vodcu, tak sa na neho spoľahneme, že to za nás všetkých vyrieši" Nechcem však byť pesimista, možno naozaj sila myšlienok mnohých skúsených predajcov zaberie a pozitívny výsledok iniciatívy nedá na seba dlho čakať, pán Boh daj, aby sa tak stalo
Luteran , August 31 2013 21:59:31
Pán okap, všetci sme nervózni, ale zasa by sme si mali zachovať zdravý rozum.

A tiež sa zbytočne neprovokovať, s tým kritizovaním pána Zeleňáka ste to dosť prehnali.

Nech to nevyzerá na nejaké pochlebovanie, ale pán Zeleňák urobil jednu úžasnú vec, začal problém SkyM77 riešiť a ak sa mu podarí na to stretnutie dostať aspoň 30 predajcov, už to bude veľký úspech.

My mu v tom pomáhajme, ako sa len dá, lebo to je v prospech nás všetkých.
zelenak , August 31 2013 22:13:20
páni,
ďakujem za názory,
Ja si tiež nemyslím, že cieľom stretnutia by mal byť vznik nejakej novej platformy (že CSATlink , to mi strašne polichotilo smiley ) , bude dôležité sa stretnúť, podebatovať, prijať nejaké uznesenie a vyslať smerom k obyvateľom a médiám tohto štátu, že naozaj je tu ešte "zopár" jednotlivcov, ktorým to nie je všetko úplne jedno , a hlavne, že nám záleží na našich zákazníkoch,najmä na tých starších , ktorí sú najviac zraniteľní ( aj ja mám ešte žijúcich rodičov a keby ma nemali , tak aj tí ostatní v rodine majú zo SKYLINKu totálny chaos ) ...

p. Luterán, číslo 30 je dávno prekročené smiley ...

pripravujem pozvánky pre médiá a inštitúcie SR, skúste mi, prosím , napísať Váš názor - koho pozvať, myslím, že naše stretnutie 4.10. bude historicky dôležité - najmä čo sa týka vzťahu predajcovia - SKYLINK , ale tiež , ak to médiá odprezentujú vo svojich správach tak aj pre všetkých koncesionárov SR ...

p. okap
tiež si myslím, že p. Glisnik Vám ťažko na niečo odpovie v zmysle, že "niečo " v SKYLINKu nie je v poriadku ... sedí na veľmi horúcej stoličke, nebude si ešte polienka naviac prikladať smiley
okap , August 31 2013 22:25:11
Ok, ak by Združenie predajcov SA TV presvedčilo príslušný parlamentný výbor na návrh na vznik štátnej satelitnej platformy, tak poviem , že snaha nebola márna. Povedali sme si že do 4. októbra prinesieme návrhy ako tento výsledok dosiahnuť. V prvom rade je úlohou presvedčiť štát že DVB-S je oveľa efektívnejšie ako DVB-T.
Luteran , August 31 2013 22:27:13
Pán Zeleňák, vďaka za to vysoké, neuveriteľné číslo.

Dáva nám to všetkým nádej, že sa veci môžu pohnúť dopredu.

Informáciu médiám môžeme postupne sformulovať cez naše diskusné vstupy, ktoré tu robíme a potom im to zašleme do TA 3, STV atď cez TASR, SME, Pravdu atď. a tiež úradom, ktoré sú vo veci dotknuté t.j. Ministerstvo kultúry, TÚ SR, Rada pre vysielanie, SOI atď.
okap , August 31 2013 22:35:21
Som ochotný vyrobiť tv spot zo stretnutia zo súhrnom základných informácí a úloh Združenie predajcov. Následne spot umiestnim na Youtube, na stretnutie prinesiem so sebou potrebnú videotechniku a možno i redaktorku, ktorá by nám odborne pomohla.
zelenak , August 31 2013 22:52:08
p. okap
tak ak toto naozaj takto urobíme ( spot ap. ) tak to tak ľahko SKYLINK "nerozchodí"
a ďakujem za každý nápad a názor - môžeme poslať aj parlamentnému výboru na posúdenie ... očakávajme však neskutočne veľa "polienok" pod nohy ...

p. Luterán
zajtra ak mi vyjde čas, sformulujem nejakú pozvánku, potom to môžeme spoločne doladiť, samozrejme , aj ostatní so svojimi názormi budú vítaní , prepošlem potom mail aj všetkým tým predajcom , ktorí sú už prihlásení na stretnutie
Z.
Luteran , September 01 2013 07:58:03
Pán okap, ďakujem a teraz som naozaj presvedčený, že akcia pána Zeleňáka bude mimoriadne úspešná práve aj vďaka Vašej aktivite.

Pán okap, teraz už ale posledné podpichnutie a to naozaj len v dobrom.


Ak pôjdete na tú, akože akciu SkyM77 15.10., zoberte si kameru a všetko čo sa tam udeje nahrajte.

Tieto dva dokumenty z Bystrice a Kaskády by potom mohli byť zárodkom vzniku novej TV predajcov satelitnej techniky.

Ak by s tým Glisnik nesúhlasil, znamená to ich koniec, ak Vám dajú súhlas, je tam malilinká šanca, že ten ich koniec ešte neprišiel.
okap , September 01 2013 08:05:56
dobrý nápad, avšak neverím že Glisník dá súhlas , hoci jednanie ToP predajcov nieje uzatvorené a Glisník dáva prezentácie na partnerskú zónu. Určite nebude súhlasiť so zverejnením diskusie. No som na to veľmi zvedavý...
Luteran , September 01 2013 08:15:15
Pán Zeleňák, vďaka, začínam mať z tej Vašej akcie dobrý pocit, je tam už zárodok synergického efektu tým, že sa pridal pán okap a to je veľmi dôležité.

Pripravte pozvánku, ak sa vycibrí a schváli ostatnými, potom urobíme ešte jeden dôležitý ťah.

Preložíme to do angličtiny a môžeme na akciu pozvať aj novinárov zo zahraničia, mám kontakty.

Treba tiež zvážiť, či nepozvať M7Group s tým, že je to v ich záujme a naznačiť im možné kroky, ktoré pre nich nebudú priaznivé, ak nebudú priamo spolupracovať s predajcami, ale cez kadejaké podvodné firmy.

Ďalej tu mám ešte jeden nápad, ako predajcovia by sme mali o akcii informovať spoločnosť SKY.

Budeme žiadať tiež o informáciu právneho zástupcu Sky, ako je to s používaním mena, loga Skylink, keďže prebieha súdny spor a v akom je to štádiu, aby sme odrazu neboli nemilo prekvapení.
Luteran , September 01 2013 08:29:51
Pán okap, pokiaľ som bol na tých akciách a to boli všetky okrem poslednej, vždy som sa pýtal na súhlas s fotením, akože organizátora Borisa a ten sa vždy veľkoryso tváril, že to nie je problém.

Prečo by mal teraz byť, čo je to už akcia nejakej sekty Ready, alebo aj bola, len sme si to ako truľovia nevšimli ?!

Veď sa toho Borisa opýtajte rovno vopred a ak nebude súhlasiť, je to jasné.

Potom dám tip jednému redaktorovi z bulvárnych médií, ten tam pošle redaktora a ten použije nenápadnú kameru.

Aká úroveň akcie READY, taká reakcia BULVÁRu, nič iného si to potom nezaslúži.
okap , September 01 2013 09:15:58
Áno v priebehu týždńa pošlem Rasťovi mail a požiadam o súhlas. Podľa mňa nebude súhlasiť so zverejnením videozáznamu, lebo akcia nieje otvorená pre verejnosť, sú tam infošky len pre partnerov Skylinku. Najzaujímavejšie je na tom všetkom fakt, že na fórach sa objavuje písomný prepis porád Skylinku. Ja sám som si pred našou poradou cca pred 3 rokmi prečítal prepis porady a išiel som na slovenskú poradu. Tu jedna dôležitá informácia chýbala, ja som sa na konci prihlásil a opýtal som sa, čo je na tom pravdy a pán Glisník musel pravdivo odpovedať. Išlo vtedy o pripravovanú výmenu kariet, v Čechách uverejnili základnú informáciu o tomto procese a u nás to možno chceli otvoriť až za pol roka.
okap , September 01 2013 09:21:11
Ten prepis porady bol z českej porady, vyjadril som sa nejasne a neprečítal som reakciu po sebe. Komunikácie s Rasťom sa nebojím, som aj amatérsky novinár na regionálnej pôde, preto mojim hlavným krédom je objektívnosť informácií a svojou akciou chcem k tejto objektívnosti prispieť
Luteran , September 01 2013 09:24:05
Pán okap, OK, vďaka.
zelenak , September 01 2013 13:09:16
p. Luterán,

cením si Vaše podnety a názory - ale mali by sme sa , ako sa hovorí, držať pri zemi ... Treba si uvedomiť, že zatiaľ nie sú známe názory predajcov na všetky námety a návrhy , ktoré tu preberáme.

V každom prípade ja nesúhlasím s tým aby sme na toto prvé stretnutie pozývali zástupcov M77, jednak som napísal do mailov, že do našej diskusie nebude vstupovať "SKYLINK" a jednak - ale to tu nebudem rozpisovať ...

pozvať zahraničných novinárov je podľa mňa tiež ešte priskoro, ono by to chcelo aby predajcovia mali svoj cech alebo niečo podobné, musí to byť nejako "stmelené" , teraz tu diskutujeme traja-štyria , naše názory môžu byť iné ako má väčšina, netreba to uponáhľať ..
myslím si, že bude dostatočné , ak sa nášho stretnutia zúčastnia slovenské ( prípadne české ! - koho pozvať z ČR ? ) médiá,
ak p. okap urobí TV záznam z diskusie a prípadne aj z nejakého záveru ( aspoň to nebudeme musieť hneď všetko zapisovať ) tak to bude veľké plus ...

ak si túto časť diskusie prečíta Rasťo a príp. p. Glísnik tak verím tomu , že "pohyb molekúl" pre prípravu stretnutia na Kaskádach dostane úplne iný formát smiley ... teraz už vedia, že nemajú veľmi na výber ...

p. okap
poprosím Vás, keby ste sa mi ozvali na mail obchod@csat.sk
ďakujem
zdraví ZZ
Luteran , September 01 2013 13:42:36
Pán Zeleňák, súhlasím s Vami, vždy, ak niečo napíšem, je to do diskusie, ak to neschválite Vy a pán okap, som prehlasovaný a môj nápad je zatiaľ nerealizovaný.

Sme traja a už sa dá hlasovať, dokonca, ešte je tu aj pán Bartko a majsat, satelit, takže každý môže pridať nápad a ďalej ide iba to, čo má podporu.

Vďaka každému, kto chce v tejto veci pomôcť.
majsat007 , September 02 2013 10:11:00
Mozne scenare (fikcia):

1) Zastupcovia Skylink sa drzia socialistickeho hesla - kto nejde s nami, ide proti nam a tak vysledkom bude ich vyhlasenie:

S ucinnostou k 1.11.2013 sa vyhradnym predajcom satelitnej televizie Skylink na uzemi Slovenskej republiky stava siet elektropredajni NAY. Zaroven oznamujeme, ze k terminu 1.9.2014 dojde k ukonceniu podpory ICE kariet, ktore zabezpecovali spatnu kompatibilitu so zariadeniami cryptoworks. Preto vyzyvame uzivatelov, aby si v dostatocnom predstihu zadovazili certifikovany prijimac Skylink Ready, alebo vyuzili niektoru z akcnych ponuk ktore prebiehaju v sieti nasho exkluzivneho predajcu.

2) Zastupcovia Skylink si vazia predajcov, ktori vyraznou mierou dopomohli k vybudovaniu znacky a tak vo svojom satelitnom magazine uvedu oznam (lite verziu casopisu dostane kazdy drzitel pristupovej dekodovacej karticky):

Spolocnost M7Group sa ospravedlnuje svojim zakaznikom za vypadky sluzby na certifikovanych zariadeniach a ako odskodne im predlzi o obdobie 1 mesiaca balicek, ktory mali v case vypadkov aktivny. Rovnako podnikne vsetky kroky smerujuce k tomu, aby sa vypadky neopakovali a ICE karty mali garantovanu funkcnost v certifikovanych citackach irdeto ako aj cryptoworks.
Luteran , September 02 2013 11:07:46
majsat, vďaka za príspevok, ktorý môže byť spestrením dnešného dňa.

Dnes to vyzerá nasledovne, zopár ľudí malo problém s kartou next, reautorizácia to vyriešila dovtedy, kým im fungoval server.

Teraz server viac nefunguje ako áno, ľudia sú sklamaní, nemôžu si platiť balíčky.

Ďalší ľudia chodia s kartami zaslanými na dobierku, neviete to skontrolovať, majú smolu.

A ďalšie dôchodkyne majú problém s kartami CSLink, ktoré majú ísť a neidú atď....

Proste taký typický Skybordel, sakra, musím si dať pozor, SKY ma môže zažalovať !!!
Luteran , September 02 2013 11:50:33
Mám tu ešte jeden zaujímavý podnet, ohľadom služieb SkyM77.

1. Kde sú bonusy 4 eur, ktoré boli dávané na karty CSLink, tie sa po preregistrácii jednoducho STRATILI !


2. Servisný poplatok SERPO, keď sa vymyslel, bolo to 1 eur bez DPH + 0,2 eur DPH, teraz je to akože v Luxemburgu a už je to 1,2 eur bez DPH !!!

3. Ak sa vyberajú takéto nenormálne poplatky za "služby", prečo sa ešte musí platiť za telefonáty na centrum služieb ?

4. A prečo cez víkend nikto telefóny nedvíha a zarába tam len akýsi automat ?!

Ja na to odpoveď neviem, kto vie, nech odpovie.
zelenak , September 02 2013 13:34:27
a ako sa presunuli kredity nás predajcov z CS linkového webu ?
ako to zistíme, keď sumu, ktorú mi SKYLINK vrátil na kredit, vôbec nezapísal do vyúčtovania a namiesto toho mi iba oznámila manažérka, že nech si to skontrolujem, že to tam určite nabehlo ... hm, zvláštny spôsob komunikácie

... a hlavne, ako naložil nový majiteľ "SKYLINKu " s prísľubom , ktorý verejne deklaroval p. Klička keď ešte fungoval CS link ???

Ak chce SKYLINK ( teda M7 ) meniť karty CSlink, tak do r. 2017 jedine bezplatne !!! Alebo nech to osobne vysvetľuje p.Glisnik každému zákazníkovi s CSlink kartou osobitne, prečo má opäť zaplatiť za novú kartu 13,90€ ( bez dokladu za dobierku z Čadce ) a prečo si musí kúpiť nový SAT prijímač aj keď má SAT prijímač s originálnou CW čítačkou !

.... ako vidím, tak ten jeden deň v BB bude asi málo, ak každý predajca položí len jednu otázku a vloží do diskusie nejaké názory , tak veru tak skoro naše stretnutie neskončí ... každý deň sa niekto prihlási z predajcov - a teší ma, že aj TOP predajcovia neostávajú stáť bokom ...

zdraví
ZZ
Luteran , September 02 2013 14:07:22
Ďalšia zaujímavosť.

Príde vystrašený pán, že mu volal kolega zo Starej Ľubovne, aby si vymenil sat prijímač.

Predajca Skylink v SL mu povedal, že od 1.1.2014 už budú funkčné iba Ready prijímače.

A ako predajca Skylink mu máme poradiť, či to je pravda a čo má robiť.

Moja odpoveď bola, nevieme poradiť tak, aby ste mali normálnu informáciu.

Čo to znamená, nevieme poradiť normálnu informáciu ?

No, iba to, že my žiadne oficiálne informácie o tom, čo SkyM77 urobí nemáme.

Navyše, ak si aj kúpite Ready prijímač, v cene prijímača nemáte záruku na funkčnosť karty.

To nemyslíte vážne ?

No myslím.

Také neexistuje, to nie je možné, v Starej Ľubovni to garantujú a Vy nie.

Tak veru neviem, aký máte na to názor Vy ?
zelenak , September 02 2013 14:34:24
pošleme všetkých zákazníkov SKYLINKu do Starej Ľubovne - tam začínajú veľké ISTOTY v podobe služieb SKYLINKu smileysmileysmiley

... ale vážne, toto už hraničí s absolútne nezvládnuteľnou situáciou ...

ani sa nebudem čudovať tomu keď operátorky SKYLINKU začnú rozprávať podobné veci ako ten predajca v SĽ ... ale komu ostane ten Čierny Peter v rukách ? mám hádať alebo to rovno napíšem ? smiley
Luteran , September 02 2013 18:41:11
Pán Zeleňák, to je tiež jeden z ďalších bodov, o ktorom by sa malo na Vašom stretnutí predajcov SAT TV hovoriť.

Aké môžu predajcovia SkyM77 poskytovať zákazníkom informácie, pokiaľ je taký chaotický stav aký je ?

Najlepšie žiadne, pretože potom môžu čeliť rôznym obvineniam.

Jediným riešením predajcov SAT TV je spoločne sa dohodnúť na ďalšom postupe.
zelenak , September 02 2013 22:56:48
dnes mi volal zákazník, nie môj, cudzí, dostal kartu výmena na dobierku, vraj ako ju zaregistrovať, 5 min. som mu obetoval , vysvetlil čo a ako , môžem mať z toho akurát tak dobrý pocit , potom skúšal o polhodinku volať znova, povedal som si, dosť, nie som zákaznícke centrum SKYLINK ... čo keby sme zverejnili kontakty na tých "NAJ" povolanejších , nech si omáknu prax smiley aspoň v telefonovaní a písaní mailov ... veď nás dennodenne bombardujú zákazníci so všetkým a máme z toho čo ? ... aha, zabudol som, ak predáme balíčky a SERPO tak 5,8% .... a čo ten náš ostatný čas a nervy ? sorry , chcel som písať pôvodne niečo iné ... ale toto je tá krutá realita čo nám, predajcom, už dávno otvorila oči, teraz ešte aby sa otvorili aj niekomu inému ...
Luteran , September 03 2013 06:43:19
Pán Zeleňák, my dvaja a ešte zopár ďalších predajcov vieme, aká je situácia.

To, či predajcovia SAT TV naozaj precitli sa dozvieme až po Vašom stretnutí, lebo ja ešte stále mám pochybnosti, či precitli naozaj.

No a najväčší problém je stále to, čo ste ich pomenovali cit. " teraz ešte aby sa otvorili aj niekomu inému ..."

Kto to je, tí INÍ ?

Boris istotne nie, on je iba obslužný personál, bohato odmeňovaný za svoje "služby".

Glisník, toho by som radil do kategórie hovorcu s perfektným pomerom výkon 0, odmena SUPER.

No ale, kto sú tí hlavní aktéri ?
zelenak , September 03 2013 07:44:37
p. Luterán,

včera som sa rozprával s jedným dobrým kamarátom, "SKYLINK" ( resp. ich prezentácia ) nie je iba p.Boris a p.Glisnik ako to vníma drvivá väčšina predajcov, zo zákulisia nitky poťahujú ľudia, ktorí majú financie a myslia si , že aj "správny" postoj k podnikaniu ... tak, ako je prehnitá vrstva "podnikateľov" v SR , tak to potom aj vyzerá ... "SKYLINK" je len malé zrniečko v mozaike , ktorá dotvára obraz o našej spoločnosti ... a naviac, ten chaos , ktorý tu je okolo "SKYLINKu" , je ťažko podľa mňa želaním niekoho seriózneho - aj keď sedí na stoličke v Luxemburku ... Obávam sa, či vôbec niekto z M7 Group S.A. vie čo sa vlastne deje so SKYLINkom v SR a ČR , ibaže by sme ich informovali my , predajcovia smiley , aj toto by mohol byť jeden z bodov na ktorom by sa mali predajcovia dohodnúť 4.10. v BB
Luteran , September 03 2013 15:37:34
Pán Zeleňák, asi to tak bude, ako ste to napísali.

Po Vašej akcii, ak sa predajcovia dohodnú, by bolo vhodné informovať M7 a potom bude zaujímavé poznať ich reakciu.
zelenak , September 03 2013 16:47:40
p. Luterán, p. majsat, p. okap ....

tak koho pozvať na stretnutie ? Viem , koho pozývať určite nebudem(-e) , ale koho áno ?
dám niekoľko mojich tipov :
denníky : SME, Pravda , Hospodárske noviny , Plus 7
médiá : STV, Markíza, JOJ, TA3
inštitúcie a firmy : Towercom , Rada pre R a TV , TU SR, SOI, Ministerstvo hospodárstva, Daňový úrad , ZMOS, ..... ?
Luteran , September 03 2013 17:07:07
Pán Zeleńák, myslím, že tam máte všetko.

Možno ešte TASR, Ministerstvo kultúry.
okap , September 03 2013 18:15:02
Určite TASR, osobitne Slovenský rozhlas/ RTVS/, určite Plus 7 dni/ tu sú odvážni novinári,určite TA3, určite Ministerstvo kultúry, plus zoznam p. Zeleňáka, ešte ma napadol český odborný časopis SAT and DVB-T, /možno by poslali slovenského dopisovateľa - spolupracovníka/
zelenak , September 03 2013 23:53:06
och, celkom som zabudol na našu skvelú a nezávislú TASR smiley , PLus 7 som nezabudol a Ministerstvo kultúry pozvem tiež ... keby len polovica prijala pozvanie tak to bude teda riadny "šábes" smiley ...

aj dnes som mal zúfalého zákazníka, ktorý bol doslovne zmanipulovaný , vraj mal strach aby neprišiel o príjem TV pgm, tak si prebral dobierku ( karta výmena ) ... smola, v jeho prijímači M7 karta nefunguje a ani nebude ...
Luteran , September 04 2013 09:55:15
Pán Zeleňák, ešte by bolo dobré pozvať redaktora z digizone, je to najsledovanejší portál o TV a SAT viď http://www.digizone.cz/

Som presvedčený, že veľmi radi prídu, nakoľko budú mať exkluzívnu reportáž.
Luteran , September 04 2013 13:45:45
Pán Zeleňák, dal som na digizone info o akcii v rámci maxima korektnosti, aby to nebolo ako reklama.

Pozrite si to tu http://blog.digizone.cz/ing-jan-luteran/predajcovia-sat-tv-na-slovensku-chcu-konecne-riesit-problem-skylink-a-co-v-cechach/
zelenak , September 04 2013 18:03:46
p. Luterán,
cením si vašu aktivitu len treba niekedy trošku hamovať aby sme nemuseli banovať smiley

poprosím opraviť názov resp. miesto pre CSAT na CSAT Vrbové ( Piešťany s mojou firmou nemajú nič spoločné ) a druhá informácia, ktorá nie je úplne správna, je , že do 22.9. som ešte predajca SKYLINK, beží totižto výpovedná lehota 1 mesiac ...

a to ďalšie - ja budem rád , ak by sa zopár kolegov z ČR a Moravy prihlásilo - len aby ich nebolo veľa ! kam ich potom usadíme ? smiley
momentálne je ešte viac ako 20 miest voľných, ale verím tomu , že niektorí predajcovia v SR sa prihlásia na poslednú chvíľu keď budú vedieť , že 4.10. môžu prísť ..

redaktora z digizone pozvem ,samozrejme, tiež ...
pozdravuje
ZZ
Luteran , September 04 2013 19:45:19
Pán Zeleňák, OK, je to opravené.
zelenak , September 04 2013 20:35:38
p.Luterán,
ďakujem

pred chvíľkou som riešil osobne zákazníka SKYLINK, bol som ochotný ho prijať o 20,00 na prevádzke.
problém : nefunguje karta NEXT, hlavná karta funguje, zaplatený multibalík do 31.1. 2014 , SAT prijímač SKYLINK READY !!! ( predal som im až dva prijímače ... ) ...
Pani, žiaľ, nedokážem Vám pomôcť , a odporučil som jej aby skúsila volať zákaznícke centrum SKYLINK ...

už aby bolo 23.9. smiley

Z.
Luteran , September 04 2013 20:57:55
Pán Zeleňák, takéto prípady s kartou NEXT sme mali minulý týždeň 2 a tento 1.

Rozbiehali sme ich v prijímačoch Ready a trvalo to 30 minút u jednej, 2 hodiny u druhej a rekord bola tretia, od rána do večera s množstvom reautorizécií.

Dúfal som, že už také prípady nebudú, teraz som zaskočený, že to bude už zrejme pravidelnosť.

A ten tretí zákazník ešte špekuloval, že prečo má platiť 3 eurá, veď sme Skylink a je to naša povinnosť. !!!
zelenak , September 04 2013 22:17:15
a sme doma ...

asi do programu stretnutia dám aj návrh : " Podanie hromadnej žaloby predajcov SKYLINK na spoločnosť M7 Group S.A. za poškodzovanie obchodného mena partnera SKYLINK " Ak si niekto myslí, že je to utópia, tak pozor, prečítajte si zmluvu , ktorú sme uzatvorili s TradeTec a.s. ( týka sa to predajcov s AW ) ... Zajtra sa stretnem s mojim právnikom ( je spoločníkom renomovanej spoločnosti z Bratislavy ) , dáme na túto ( a iné ) tému reč ...
Luteran , September 04 2013 23:00:46
Pán Zeleňák, tak toto by mi nenapadlo, ale môže to byť fakt reálne.

Veď my predajcovia sme v podstate zneužívaní, okrádaní o čas, peniaze a ešte aj o dobré meno.

Tak som zvedavý, samozrejme, k žalobe sa pridáme.
iwona88 , October 02 2013 07:45:12
Velmi zajímavé a může se však začínají www.seo-mkgroup.pl pozycjonowanie pozycjonowanie stron

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás