Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 28 2020 07:21:29
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

SKYM77 TY SI JEDEN....!

SAT MYSTERYZircon SHD 007 včera pri normálnom prepínaní nenabehlo Multi a písal akési čudné hlášky, dnes ráno už hlášky o prepínaní pominuli a prijímač nefungoval vôbec.

Zákazník si ma vyžiadal do predajne a výsledok vidíte na obrázkoch.

Chcel som použiť reautorizáciu a zabudol som, že neexistuje.

Potom som si povedal, že ten prijímač treba buď zlikvidovať, alebo nabehne, šťastie, že zákazník na hodinku odbehol.

Vypínanie, zapínanie zo siete, do siete dookola, nič, kontrola našou funkčnou kartou, nič, nič.

Znova vypínanie zo siete, zapínanie a ten krám sa odrazu rozbehol.

Tak už Vám neviem.

A aby "sranda" neskončila, pribehol ďalší zákazník, že si chce aktivovať platené programy.

Keď som mu objasnil, že Skylink má výluku do pondelka, povedal, že u neho má navždy, ide ku Freesatu.







Luteran , August 24 2013 12:14:11 63 Komentáre · 5746 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , August 24 2013 12:46:15
myslím si , že nie je o čom ... a koľko len takýchto SAT prijímačov je v obehu v SR ? 100ks, tisíc ? viac ? koľkým to dnes nenabehne a koľkí budú chcvieť nabehnúť k predajcom SKYLINK ?

Halóóó´ , pán Glísnik , pán Boris a ostatní v SKYLINKu , skúste otvoriť oči a pozrieť sa na realitu ! keby len 10 ľudí malo tento problém dnes a zajtra a chceli by ste zachovať SKYLINKu kredit , tak im dáte na 1 mesiac aspoň MULTI zadarmo !
satelit1 , August 24 2013 13:28:59
Zdravim p.Zelenak,otvorit oci som im radil aj ja ale bol som pouceny,ze predsa vsetko funguje,stovky predajcov su spokojni a ziju z predaja sluzieb tak som asi ja ten ktory nevie ponukat a predavat aj ked sa ku mne kazdy den vracaju desiatky zakaznikov uz dve desatrocia...
Jedine logicke vysvetlenie,je asi take,ze ti ktori teda maju oci otvorene a sleduju cisla na monitore tam nevidia ziadne cervene,pretoze maju este ciernobiele monitory.
Kedze uz to robim nejaky ten tyzden tak som prijimace ako Zirkon po prvom odskusani ihned odmietol.Stretavam sa s nimi ked mi pridu zakaznici od "konkurencie" alebo ako naposledy nestastna pani ktora si ho objednala priamo v Skylinku a nejako nevie pochopit
,ze aj ked som jej zdarma a cisto z lutosti prehral firmware tak sa jej prijimac pravidelne zresetuje a rozhadze stanice o hlaskach na obrazovke skoda pisat...zaloha na usb by jej velmi nepomohla,pretoze uz ma svoj vek a vie iba zapnut a prepinat,prave preto si aj objednala odporucany Ready prijimac aby nemala problem a teraz nerozumie tomu preco to vlastne urobila,kedze jej to stary,stale funkcny Openbox nerobil no slecna ktora jej zavolala "zo Skylinku" ohladom nutnej Vymeny karty ju razne poucila,ze ho musi dat prec ak chce bez problemov sledovat Skylink...
Luteran , August 24 2013 13:53:55
Pán Zeleňák, ak by to bolo do smiechu, napísal by som, vidíte, akú lavínu ste spustili svojou výpoveďou.

Samozrejme je to do plaču a ono sa teraz zrejme začnú objavovať o SkyM77 ďalšie a ďalšie zaujímavé informácie, ako je napríklad táto https://lupin.cz/#browse:28636589-karol-flak-ruzinovska-7-bratislava

Pán Flak bol ešte nedávno pravou rukou pána J.G. a teraz pôsobí v BrightVox ako spolupracujúca firma.

Problém je iba v tom, že tieto vzájomne spolupracujúce firmy rastú a končia ako huby po daždi s cieľom rýchlo zarobiť a utekať tam, kde to práve vynáša.
Luteran , August 24 2013 13:55:27
satelit, ďakujem za info, predáme, čo máme na sklade a Zircon končí!
Luteran , August 24 2013 14:07:07
Pán Jozef, môj postoj k problémom Skylink je už dlhodobo jasný, nakoniec si to môže ktokoľvek overiť v mojich článkoch, nehovoriac o mojich aktivitách na stretnutí predajcov Skylink.

Na to posledné ma už našťastie nezavolali.

Teraz k tej výpovedi.

Už niekoľkokrát som si hovoril, treba s tým niečo vážne urobiť, prípadne aj skončiť.

To sa dá iba vtedy, keď tisíckam našich zákazníkov budeme môcť ponúknuť alternatívu k Skylinku.

Tá zatiaľ neexistuje, lebo Skylink je založený na STV a na peniazoch nás všetkých z koncesií.

Ja som skôr za spoločný postup predajcov SAT TV

Pán Zeleňák sa na ten svoj krok zrejme dlhodobo pripravoval, mohol by nám to priblížiť.
zelenak , August 24 2013 14:28:18
p. satelit1

ja som práveže tiež k tým Zirconom a im podobným od začiatku nedôveroval aj keď ich ponúka sám SKYLINK ( pekný bumerang smiley )
predával som iba pár značiek , ktoré som si najprv overil (aj keď nie všetko bolo OK väčšinou dodnes tie stroje idú ) ...
a tiež je mi ľúto všetkých tých starších ľudí, ktorých SKYLINK takýmto spôsobom "dostal" ... p.satelit1 , naozaj neuvažujete , že dáte výpoveď SKYLINKu ? lebo napadla mi jedna taká vec ... keď budeme len predajcovia SAT techniky ako kedysi , môžeme predávať všetko okrem kariet SKYLINK a služieb SKYLINK, to nech si zákazník robí priamo so SKYLINKOM ale s ich nohsledmi, ktorí sú ochotní to robiť v takom štýle ako sa to deje teraz, potom bude mať bežný zákazník viac pochopenia pre nás, pre predajcov SAT techniky ...

p. Luterán, keby tak toto všetko vedeli bežní zákazníci ... ja už mám pripravené nejaké tlačoviny ( články a príspevky z diskusných fór - samozrejme aj zo solideurope) , ktoré vyvesím v mojej prevádzke ... obávam sa však, že aj napriek tomu bude veľa ľudí "tápať" a nepochopí o čo tu vlastne ide ...

napokon, môžeme sa za to poďakovať v konečnom dôsledku našej politickej reprezentácii a dodržiavaniu zákonov ... ale to je nadlho ...

apropó, včera mi prestal fungovať multibalík na mojej demo karte "SKYLINK" smiley , je síce pravda ,že karta je vložená v module MASCOM TWIN ( prijímač mám Mascom 2100HD ) ale až do včerajška to fungovalo ako tak na 100% ( sem tam výpadok ) ... nezdieľam, rýchlo neprepínam smiley

p.Jozef
neviem, či v tomto sa dokážu predajcovia nejako zjednotiť, ale ako som už napísal, ja nikoho nechcem ovplyvňovať alebo nebodaj presviedčať aby dal výpoveď ... myslím si, že najbližšie stretnutie predajcov SKYLINK ( ak sa vôbec bude na jeseň organizovať ) o tomto definitívne rozhodne, buď sa tam "TOP" predajcovia dohodnú a budú postupovať spoločne alebo nastane ešte väčší rozklad ...
zelenak , August 24 2013 14:35:36
p. Luterán,
ako som už naznačil, budem aj naďalej podporovať aktivity predajcov SKYLINK, ktoré sa zhodujú s mojimi názormi, resp. som ochotný prísť na nejaké stretnutie predajcov, ktoré by sme si zorganizovali,

nie je problém, ak by ma viacerí podporili, aby som toto stretnutie trebárs aj zorganizoval, nebránim sa tomu, mohlo by to byť v BB , v strede Slovenska ... podľa mňa musí SKYLINK v tejto podobe ,ako je , zaniknúť takto to predsa nemôže fungovať ... je to celé choré , poškodzuje to meno predajcu, vyvoláva to konflikty, za ktoré predajcovia nemôžu ... a na dôvažok toho všetkého vidíme , že zisk a radosť ostáva niekde inde, nie u predajcov ...
ako p satelit1 napísal, aj ja by som rád vedel, koľkože to tých predajcov robí tie bombové obraty aby z tej marže zaplatili jedného človeka ? Taký Majo Lužák v Trnave toho robí dosť ale že by z toho "utiahol" ešte aj zamestanca ? to by ho tam musel mať smileysmileysmiley
Luteran , August 24 2013 14:53:49
Pán Zeleňák, naši zákazníci sú dlhodobo presne informovaní o problémoch Skylink.

Navyše, každého nového odhovárame od platenia ich drahej PAY TV ponuky a aktivujeme iba tých, ktorí naozaj vedia čo chcú.

Napriek tomu, že to nechceme robiť aj kvôli riziku vloženie peňazí vopred a neistej legislatíve, máme obrat z poplatkov cca 4000 eur/mesačne.

Už sme nútení to robiť kvôli našim klientom a to pritom nie sme TOP predajca.

Navyše dvadsať metrov od nás je Skylink náš bývalý zamestnanec, ktorý bol na sekundu z firmy vyhodený, na Západe by už v tejto branži nemohol existovať za to, čo vykonal jednému invalidnému zákazníkovi.

O päťdesiat metrov ďalej je ďalší predajca Skylink náš bývalý zamestnanec, môj švagor.

Pre mňa je táto práca okol SAT TV ešte stále aj hobby a budem ju robiť asi už do konca života, takže sa budeme mať o čom rozprávať, keď už SKYM77 dávno nebude existovať a my áno.

Nakoniec, povedzme si pravdu, aký je rozdiel v tom, keď niekto zaplatí v banke, na pošte a u nás ?

Žiadny, akurát my mu vieme lepšie pomôcť, poradiť v prípade problémov, neručíme však za to, ak mu programy nefungujú.

.
Luteran , August 24 2013 15:01:23
Pán Zeleňák, ja mám zamestnanca a aj ďalších rodinných zamestnancov.

Ten náš je tu od skončenia školy VŚ a je výborný, z toho obratu by ste žiadneho zamestnanca neuživili, našťastie máme montáže SAT TV.

To stretnutie predajcov je výborný nápad, skúste niečo pripraviť, rád sa zúčastním a samozrejme rád Vám urobím reklamu zadarmo a moje slovo platí..
satelit1 , August 24 2013 22:24:14
p.Zelenak
To viete,ze som uz nad tym aj uvazoval,teda,ze s tym seknem,ak Vas za den 2-3 zakaznici vytocia do cervena a to som dost odolny tak ma to napadne vzdy ale...
Tak ako pisete aj Vy a p.Luteran,ze predajcov Skylinku je po okoli ako maku tak uz len to ma brzdi v tom to urobit.Snazite sa roky vybudovat kvalitnu firmu s ludskym pristupom k zakaznikom a ked sa Vam to podari tak s tym seknete a posuniete im zakaznikov? Problem je ten,ze za rohom ciha dalsich 5 "odbornikov" ktori budu mat tu drzost sa nastahovat doslova do susednej budovy a vyvesit reklamu "Skylink sa prestahoval tu".
Verte viem o com pisem,len tzv.Top tu mame hned niekolko...a to mal byt 1 max 2 v meste.Pokial neviem ludom ponuknut nahradu za to co som im v dobrej viere odporucil nemozem s tym seknut.Konkurencia naokolo zacala ponukat karty Freesat a ceske T-mobile Tv karta start.Je to jedina moznost ako predavat lacnejsie necertifikovane prijimace a preberat nespokojnych zakaznikov Skylinku.Mne sa vsak zda,ze je to tiez iba otazka casu ked s tym bude nejaky problem,oni to vsak uz riesit nebudu lebo tak ako otvorili "kamennu predajnu" tak ju aj rychlo zatvoria ak k niecomu pride.Ved kto normalny by predaval prijimace bez kariet s napalenym Emu ci uz na Freesat alebo zaklad Skylinku,pripadne rovno vyberal 10e mesacne za zdielacku.
Este k tym Zirkonom o ktorych sme sa bavili,naozaj som nic horsie uz dlhsie nemal v rukach.Ja predavam iba take prijimace ktore by som si kupil aj ja sam,pripadne pre nenarocnych znamych.Takze ak sa mi nieco nove dostane do ruk zoberiem to na par dni domov,testujem a potom sa rozhodnem.Zirkon som ani domov nezobral,skoncil hned po kratkom testovani v predajni,tak ako pred nim nejaka Luna,Opensat a ine certifikovane "novinky".
Predavam viac menej GoSat,Optibox,Technisat,Humax aj ked ten posledne spominany si pokazil meno tym ako neskoro reaguje vyrobca na upravu firmware a ked to narychlo urobi tak uz je potrebna dalsia uprava lebo to poriadne neotestoval....
Ale co ine mi ostava ak nechcem pocuvat reklamacie,ze co som to predal ked slecna na infolinke povedala,ze na vine nie je Skylink ale to,ze som ponukol necertifikovany prijimac ktory samozrejme chcu okamzite vymenit...
Asi pred dvoma mesiacmi prisiel pan ktory pred rokom na zaklade reklamnej akcie v casopise Skylink tiez v dobrej viere objednal Zirkon spolu s kartou Vymena.Mal to na chalupe,takze az tak casto to nepouzival.
Prisiel s tym,ze si ma nasiel ako partnera Skylinku a chce to riesit,rodina ho jednoducho vyhnala do mesta s tym,ze ak vecer nebudu pozerat tv bez toho aby to "mrzlo a samo sa vypinalo a zapinalo" tak idu naspat domov a na chalupe ostane cele prazdniny sam.
Po par vetach typu,ze na chate sa predsa robia ine veci a nie pozera tv sa debata zmenila na vaznejsi ton kde sa pan dozvedel,ze sice robim pre Skylink ale s tym,ze to chce u mna reklamovat mu nepomozem lebo to vlastne ani nema kupene od Skylinku ale od nejakej firmy ktora to iba cez ich casopis ponukala.Takze ked uz bol zorientovany povedal,ze kasle na stratene 100e a nech mu dam nieco s cim ho rodina nevyhodi.Odisiel s Optiboxom a pri odchode ma poprosil ci to nestasie menom Zirkon mozem vyhodit do kosa ja lebo sa toho uz nechce ani dotknut aby nenakazil ten novy prijimac. smiley
Luteran , August 25 2013 06:57:56
satelit, všetko, čo ste napísali je v poriadku, jednoducho existujú kadejakí predajcovia SAT TV a medzi predajcami TOP je spústa špekulantov, ktorí nemajú profesionálnu česť.

Pán Zeleňák urobil správnu vec a teraz je pokračovanie o tom, či sa naozaj dokážu profesionálni predajcovia SAT TV aspoň dohodnúť na nejakom postupe, ktorý by dal šancu pre budúcnosť vyselektovať predajcov SAT TV, ktorí sa vedia dohodnúť na určitých zásadách PROFESIONÁLNOSTI.

Ja som ochotný dať do toho svoje meno, čas, skúsenosti i mediálnu podporu.

Ak sa niekto ďalší pridá k pánovi Zeleňákovi a pánovi Luteránovi, bude to už základ, lebo je treba aspoň troch, aby veci demokraticky začali fungovať.
okap , August 25 2013 08:52:04
Ja si tiež myslím, že skončiť so skylinkom, nieje správny krok, lebo svojich zákazníkov odovzdáte len na tento krok čakajúcej konkurencii. Riešenie problémov s kartami u zákazníkov prináša určite zisk aj za cenu konfliktov, na to treba byť pripravený. To , že nie je predajca ten naozajstný skylink sa dá ošetriť na výlohe a napísať tam, že je to partner Skylinku, prípadne aj iných platforiem. Ak systém skylinku je nefunkčný, treba to riešiť cestou akéhosi denníka , ktorý by som si viedol a pravidelne zasielal svojmu regionálnemu obch. zástupcovi Skylinku, tu by som neustále pranieroval problematické kroky skylinku a raz za mesiac by som súhrn sťažností poslal Rasťovi B. s dovetkom na vedomie pre p. JG, oni zdá sa, že niesu v obraze. Pravá ruka nevie čo robí ľavá. Osobne denník nevediem, lebo teraz nie som v predajni, ale v teréne riešim problémy podľa objednávok. Z toho prakticky žijem, takže možno ten chaos je pre predajcov i zdrojom obživy, preto asi predajcovia sa nepostavia proti Skylinku. Aj napriek všetkému považujem platformu skylink za najvýhodnejšiu na našom trhu, to, čo robí v poslednom období jej zhoršuje meno, ale má však veľký náskok pred inými platformami, takže nemusí sa moc ponáhľať. Zvyknime si, za televíziu je treba platiť, otázka znie , že koľko...a ako často.
Luteran , August 25 2013 09:14:47
Pán okap, s Vami už budem kvôli Vašim názorom polemizovať, nakoľko v obraze nie ste predovšetkým Vy sám, ako potom môžete zodpovedne informovať svojich zákazníkov, ak sú vôbec VAŠI.

Vy sám potom nemôžete byť profesionálnym predajcom SAT TV, keďže im buď nevedomky klamete, alebo ich zavádzate tým, že predajňu v skutočnosti nemáte, ste zavesený na niekoho, kto ju má a svoje nevedomosti Vám podsúvajú Skylink regionálny zástupca NIKTO, Boris NEVIEME KTO a Glisník NEVIEME KDE.

Pán okap, veď už si nalejme čistého vína, pozbierajte v sebe zbytky profesionálnej cti a povedzte nám, ako to s Vami a SAT TV v skutočnosti je.

Vy máte svoju slušnú civilnú profesiu a toto robíte len tak POPRI.

Verím, že ste slušný človek, len sa v poslednej dobe začínate "zamotávať" a to je veľmi zle.
okap , August 25 2013 09:29:44
Živím sa predajom, montážou servisom sat. techniky a služieb, videoslužbami, servisom PC techniky. Mám za sebou cca 3500 montáží sat. techniky všetkých platforiem pôsobiacich na Slovensku. Sedenie v predajni je pre mňa strata času.Nie som zavesený na nikoho , korektne a slobodne konštatujem fakty podľa toho ako ich vnímam. Problémy sú všade, ani jedna platforma nieje na 100pro fér.Ani náš politický/myslím EÚ/ systém nieje celkom fér. Nežijeme v raji ale možno niekde v očistci, prepáčte, že filozofujem, ale mám z toho demokratickú štátnicu v nedávnom období.
Luteran , August 25 2013 09:37:34
Pán okap, OK, OK, kľudne argumentujeme, nie, že sa nenávidíme navzájom.

Ste zamestnaný v štátnej sfére a popri tom máte živnosť, nemáte predajňu s otváracimi hodinami a profitujete z toho, že okolo SkyM77 je chaos a čerpáte info od regionálneho NIKTO.

Je to tak, ak áno, OK, ste ešte stále náš, lebo aspoň máte živnosť.

Neskôr poobede.
zelenak , August 25 2013 09:57:36
p.okap

ja s Vami v podstate súhlasím, áno, SKYLINK má ( napriek diletantskému prístupu čo sa týka informačného spôsobu a obchodných ťahov ) stále navrch , je to platforma, kde nemusí zákazník podpisovať zmluvu ( ale aj toto sa už javí niekedy inak ako by sme chceli ) a najmä má "neskutočne " veľa predajcov , ktorí u drvivej väčšiny zákazníkov sú vnímaní ako samotný SKYLINK ... Neviem či ste boli účastníkom stretnutí predajcov kde som v podstate viackrát kritizoval obchodnú politiku SKYLINK, kde som prispieval návrhmi ako vylepšiť vzťah SKYLINK - predajca ... ako vidíte , a nie je to len môj názor, tak v obchodnej politike SKYLINK totálne zlyhal ... a spoliehať sa na to, že moja firma prežije len preto, že bude mať tržby od nespokojných zákazníkov , no ... toto by som nechcel mať ako hlavnú motiváciu ...

p.okap, p.satelit1
chápem Vás a cením si Váš postoj, že skončiť so SKYLINKom nechcete hlavne kvôli zákazníkom, lenže, ako inak chcete dať verejnosti na vedomie, že nie ste SKYLINK ? napísať, že ste partner ? to ale veľa ľudí, najmä starších, bude brať stále ako Vašu viazanosť a zodpovednosť za všetko čo SKYLINK so sebou prináša ...
čo sa mení tým, že nebudem akože partnerom SKYLINK - nebudem predávať karty SKYLINK ( hoci teoreticky by som mohol aj naďalej lebo SKYLINK nemá ošetrené, kto môže a kto nemôže predávať karty, vieme, že sa predávajú ( resp. predávali ) všade tam kde z toho bol zisk trebárs len 1€ ) , nebudem robiť refreshe kariet ( hoci aj toto by som mohol robiť - stačí sa dostať ku kontu užívateľa ) , nebudem robiť registrácie kariet ( ale aj toto by som robil keby som chcel a nemusím byť partner SKYLINK ), jediné , čo nebudem môcť urobiť je prebrať ( právne diskutabilnú ) hotovosť od zákazníka aby som mu aktivoval nejakú službu SKYLINK ... ale môžem mu to aspoň uľahčiť, že ho zorientujem, tí čo majú net, si to môžu opäť robiť sami alebo pošlú poukážkou peniaze ...

Takže ja sa budem aj naďalej starať o svojich zákazníkov, ktorí si u mňa kúpili SKYLINK, ale ak budú mať problém s kartou - nech sa páči- volajte do SKYLINKu , bombardujte ich "super" odborne zdatných operátorov atď. ... Rasťo B. a p. JG a vôbec všetci ostatní v SKYLINKu , sú ďaleko od reality, mali možnosť dokázať sa k nej maximálne priblížiť aspoň na jeden deň, môj návrh ale neprijali napriek súhlasu väčšiny predajcov na poslednom stretnutí ...

p. okap
či sa nahneváte alebo nie, medzi predajcami SKYLINK je
prvý zásadný rozdiel v tom, že kamennú predajňu má podstatná menšina ( a ešte väčšia menšina má kamennú predajňu zameranú výlučne na TV a SAT techniku ( príp. PC techniku ) a všetko čo s tým súvisí ), tým nechcem nejako znižovať Vašu odbornosť , ale práve aj toto bol jeden z mojich dôvodov, prečo už naďalej nebudem robiť "fackovacieho" panáka pre SKYLINK zákazníkov, ktorí si jednak u mňa nič nekúpili a naviac ešte chcú služby zadarmo lebo ja som " SKYLINK"

mať a nemať dvere, ktoré sa v mene SKYLINK dajú otvoriť, je veľký rozdiel, to mi verte, a toto , a mnohé iné veci, páni zo SKYLINKu dlhodobo podceňujú a hlavne, nedoceňujú.

O zorganizovaní stretnutia predajcov SAT techniky začínam naozaj vážne uvažovať, pripravím si niečo, oslovím všetkých predajcov mailom a ak bude väčšina súhlasiť, stretnutie sa môže uskutočniť ( koniec septembra, začiatok októbra v Banskej Bystrici )

zdraví
ZZ
okap , August 25 2013 10:00:33
Nie, robím 8 rokov full time na živnosť, denne čítam, parabolu, satcentrum, satelitnú tv, zive. sk, o médiách.sk, digizone. cz, solideurope,mediálne.sk sat kurier pl.Občas DSL, Radio.sk. Stretávam sa pravidelne s reg. obch. zástupcom Skylinku, Freesatu, Digitv a Magiosat TV. Pracujem cca 12 hod. denne, stále je čo robiť, som veľmi unavený, ale cítim sa šťastný, lebo pracujem v oblasti mojich koníčkov. Možno diskusiu na tejto stránke nechápem ako Vy, ale nevidím východisko z tohto stavu v našej oblasti., stále je to dookola rovnaké, nehýbeme sa dopredu, tým však nechcem na Vás útočiť, robíte veľa, ale je to hádzanie hrachu do steny, proste u nás sa nedá prebiť cez stranícku mafiu
okap , August 25 2013 11:14:28
pán Zelenák Ja sa nespolieham na tržby z oprav Skylinkových chýb, ale je to moja aktuálna časť prijmu, niekto to opraviť musí, napr. zákazníci nevedia poslať na účet peniaze do skylinku so správnym var. číslom. Zjednodušenie a sprehľadnenie systému platieb skylinku som navrhol pred rokom, ale povedali mi, že strategický partner pre platobné toky nemá o spoluprácu záujem. V ČR sa dá zaplatiť cez sieť stávkových spoločností, u nás nie, listy - poštové pokážky od skylinku sú zavádzajúce. Ak by mali u nás jasný platobný kanál napr. na pošte napr. tak ako tipos , podľa mńa by sa im zvýšili tržby za Pay TV, ale oni to tak nevidia, stále chcú mať Top predajcov s akýmkoľvek sortimentom na perifériách peších zón, najradšej zavádzajú s tými šekmi aby nalákali ľudí na Pay TV. Na porady na Kaskády chodím a posledne som sedel 5 m od vás, takže viem o čom sa hovorí.
okap , August 25 2013 13:23:27
Do toho denníka pre JG a Rasťa B treba pisať takéto amatérske omyly, aké sa stali dnes http://www.parabola.cz/forum/topic-78837/
Luteran , August 25 2013 13:40:41
Pán okap, vychádza mi to tak, že klasickú predajňu nemáte, čo nevadí, môžete si otvoriť.

Mne vadí to konštatovanie, hádžeme iba hrach na stenu, stranícka mafia sa nedá prebiť.

Ten denník a toho regionálneho zástupcu snáď nemyslíte vážne ?!

Denníky boli za komunistov a ten regionálny NIKTO nemá so Skylinkom nič spoločné.

Je to VYZVEDAČIK, ktorý má živnosť a môže robiť čokoľvek v rozsahu voľnej živnosti, takže už sa treba konečne prebudiť.

Toho regionálneho NIKTO by bolo treba zažalovať za ušlý zisk.

Minule prišiel a kolegovi nakecal debility, aby už neobjednával karty Výmena a potom sme ich museli naháňať ako IDIOTI a zákazníci penili.
Luteran , August 25 2013 13:47:18
satelit, mimochodom, teraz mi napadlo, spomínali ste, že aj Vám Bdžoch doporučoval nenakupovať karty Výmena.

Pridajte sa k nám a skúsime ho zažalovať.

Podľa mňa by to nakoniec aj bola veľmi účinná metóda, ako celý ten podvod SkyM77 otvoriť.

Chlapec dostane úradnú obsielku a na súde bude nútený začať pekne spievať.

Komu ešte nakecal, aby nenakupoval karty Výmena, ozvite sa.

No vidíte a takto by mali predajcovia spolupracovať !
okap , August 25 2013 13:48:05
Otvorený list som poslal p. JG cez Rasťa B cca pred 2 rokmi a bolo mi korektne odpovedané, preto si myslím, že vedenie Skylinku nevie o tom kde má chyby, takýto denník by ich upozornil na ich neschopnost alebo napr. p. Kopřivu, ktorý má na starossti podobné klamlivé mailové kúsky ako sa stali dnes
okap , August 25 2013 13:53:57
Chudák Janko B, ak ho zažalujete, možno príde o miesto, nie je to zlý človek, dostáva infošky tiež len sporadicky a ked vám chcel trošku pomôcť tak to nevyšlo, nezasluži si to
zelenak , August 25 2013 14:01:19
p. okap
Vy ste šťastný človek smiley

takže zavolá Vám Váš zákazník, ktorému ste nainštalovali SKYLINK komplet , pred trebárs 1,5 rokom, a oznámi Vám , že mu nefunguje nejaký program , novozaradený do ponuky SKYLINK, Vy sadnete do auta, prejdete 10km tam , 10km naspäť , naladíte jeden program, zákazník Vám ponúkne kávičku, pokecáte, vypýtate si trebárs 20€ ( 10€ na dopravu, 10€ za služby ) , celá akcia trvá cca 1,5 hodiny , zákazník Vám poďakuje za ochotu a s úsmevom Vás vyprevadí.

Tak toto by som bral všetkými desiatimi ! alebo je to inak ?

mne keď zavolá takýto zákazník a poviem mu , že ho to bude stať min. 15€ tak buď to odmietne alebo si vypočujem ... ( samé nevhodné slová ) , lebo ON má zaplatený SP a teda ak ja som partner SKYLINK tak mu to mám naladiť zdarma !
toto sa týka aj iných vecí, ktoré sa tu už opisovali ...

no a na záver k Vášmu príspevku :
robíte veľa, ale je to hádzanie hrachu do steny, proste u nás sa nedá prebiť cez stranícku mafiu

nuž, práve v tomto to je, pokiaľ nebudeme jednotní, mafia má zelenú, je to ako keď na slona vylezie jeden mravec, to si ten slon ani nevšimne, ale keby ich bolo 100-tisíc, mal by slon obrovský problém ... myslíte si, že SKYLINKu by to bolo momentálne jedno, keby trebárs polovica predajcov dala výpoveď ? obávam sa, že SKYLINK by veľmi rýchlo pochopil , že bez predajcov s kamennými predajňami a servisných technikov v teréne ( technicky zdatných a serióznych ) by nemal šancu napredovať ...
Ja viem, nerobím si ilúzie o nejakej podpore zo strany predajcov, dokonca ani tí najlepší kamaráti ktorých v tejto brandži mám sa neunúvali aby mi zavolali alebo niečo odpísali na môj prvý mail , ale nemôžem donekonečna klamať sám seba , aj preto som dal výpoveď ... a hlavne, mám len jedno zdravie, to ale takí páni ako RB a JG nemôžu pochopiť ...

nech sa Vám darí

a ak by ste náhodou mali záujem sa so mnou stretnúť, budem rád, pokrok sa dá väčšinou dosiahnuť účasťou, ktorá so sebou prinesie námety, názory a návrhy smiley
Z.
Luteran , August 25 2013 14:02:49
Pán okap, OK, uveríme, keď ten list zverejníte.

A pod akou hlavičkou to prišlo, Eviso, M7, M8, M9 ?

Aha, nemôžete, to bola len Vaša súkromná korešpondencia ?

V dobe internetu je denník nezmysel, rovnako aj písané listy.

Pán okap, Vy to vedome myslíte vážne s tými osobami, ktoré neustále spomínate ?

Ak áno, tak vždy napíšte, z akej sú firmy a čo majú na starosti.

Nechcete to pochopiť, alebo to hráte, že tí ľudia nemajú so Skylinkom nič spoločné !
zelenak , August 25 2013 14:09:52
p. okap, p. Luterán

ak SKYLINK nie je schopný a ochotný na pozícii regionálneho zástupcu zamestnať niekoho ako riadneho zamestnanca ale vyžaduje pre túto pozíciu ŽL, tak je to celé o ničom, kto nezamestnával ( a nezamestnáva ) ľudí na trvalý pracovný pomer, vie na čo narážam ...
Z.
okap , August 25 2013 14:10:41
OK, určite na stretnutie prídem, zákazníci má zväčša nepozývajú doladiť jeden program a určite mi za výjazd nedávajú 20€, hoci by sa mi to páčilo, obchodný model nebudem rozoberať.Zákazníka, ktorý by chcel naladiť 1 program gratis odkážem na jeho predajcu sat. techniky a poviem mu, že je to platená služba a SERPO sa týka len prevádzky kariet Skylink v systéme firmy M77 a nie ich sat. prijímačov.Viac info popoludní...
zelenak , August 25 2013 14:11:02
pardon, chcel som napísať, že kto zamestnával , ten vie o čom to je smiley
Luteran , August 25 2013 14:14:51
Pán okap, aha, takže o tom viete niečo aj Vy ?

Janko Bdžoch chcel pomôcť a komu ?

Nebolo to náhodou opačne ?!

Janko dostal pokyn, aby nakecal predajcom nekupovať karty Výmena, pretože predajcovia odvádzajú štátu 20 % DPH.

Firma SkyM77 zasiela bezdokladové dobierky, neodvádza DPH, neodvádza daň zo zisku.

Pozerám Janko, že to bude s Vami horšie, Vy ste v podstate navádzali predajcov k tomu, aby nekupovali karty, tie karty sa použili na podvod a Vy ste zosnovali skupinové okradnutie štátu o DPH !!!

Janko, asi to budete musieť vysvetliť, lebo toto už nie je SRANDA !
satelit1 , August 25 2013 14:17:18
p.Luteran skor som mal na mysli,ze aj regionalny manager bol uvedeny do omylu tym,ze vlastne nema informacie ktore by odrazali skutocny stav v akom sa konkretne Vymena kariet nachadza.
Poukazoval som na to,ze ma upozornil aby som uz dalsie karty nenakupoval na sklad lebo to Skylink chce urobit cez vlastnu akciu,lenze Skylink nejako nedomyslel,ze zakaznik viac doveruje tomu s kym je roky v kontakte ako nejakemu seku na zaplatenie ktory ho skor naopak uvedie do omylu,ze ma zase platit viac ,hlavne starsi ludia to pochopili ako dalsie navysenie servisneho poplatku.
Takze nejaka zaloba na cloveka ktory to myslel dobre a snazi sa pomoct sa mi zda minimalne prehnana,vsetko to stoji a pada na tom,ze ten kto tie akcie vymysla sa este pred spustenim niecoho takeho neporadi s nami predajcami,pripadne nas min. mesiac vopred neupozorni,ze nieco take spusta.
Poukazat som chce skor na zbytocnost nejakych regionalnych managerov v takychto situaciach,ktori sa sice snazia a objehaju predajne ale v konecnom dosledku zbytocne.Ja by som si ich napln predstavoval tak,ze ak napr. niekto novy poziada o partnersku spolupracu tak este pred tym ako mu to niekto v BA odsuhlasi z kancelarie mal by vyslat reg.managera na miesto cinu a ten posudi ci je to miesto dostojne na reprezentaciu Skylinku a clovek ktory ziada o spolupracu ma aspon predstavu ako vyzera parabola...
Konkretne toto mi na Vas p.Luteran vadi,okamzite reagujete na nase podnety ,ze je potrebne riesit vsetko pravnou cestou,skor by sme tu mali hladat cesty ako si navzajom pomoct z tychto problemov,delit sa o svoje skusenosti a pod. a nie sa napad ak niekto nieco napise inak ako to myslite Vy.Takto docielite iba to,ze diskutujucich ako p.okap iba odradite od dalsej diskusie.
okap , August 25 2013 14:22:30
Minulý týždeň som sa dozvedel o katastrofálnom nedostatku kariet výmena u hlavných dílerov, bez dosahu na internet som si myslel, že predajcovia štrajkujú proti skylinku, myslel som si, že sa deje niečo veľké alebo mála Skylink revolúcia, ale asi aj tí hlavní díleri uverili tichej rade alebo pokynu reg. zastupcov skylinku. myslel som si že nasleduje plošná výmena kariet, asi sa tak nestalo. Za zaplatenie dobierky na pošte požadujem doklad od pošty a vždy mi ho dajú, takže veľmi to nechápem
Jano11 , August 25 2013 14:23:11
Dobrý deň
páni JG ,RB,.......a ďalší vedia o všetkom čo sa deje .
Práve na to so tie stretnutia na ktoré míňame svoj drahocenný čas.
Druhá vec či to chcú počuť ,robiť nápravu.
Na poslednom stretnutí som pánov JG ,RB,MB,JB..... zdržal viac ako hodinu po ukončení stretnutia.
Problém násobne stiahnutého SP ktorý mal byť v systéme ošetrený už pri príprave,nevedia uzatvoriť do dnes.
RBoris píše že dvíha telefón odpovedá na emaily .Telefón nedvihol napr. v piatok.
Luteran , August 25 2013 14:23:43
Pán Zeleňák, ak chceme naozaj niečo v tejto veci urobiť, musíme byť k sebe úprimní.

Už som to viackrát povedal, zopakujem, regionálni zástupcovia sú NIKTO.

Ak k nám nabudúce príde regionálny NIKTO, letí z predajne kopancom.

Pokiaľ sa písomne nepreukáže KTO JE A AKÉ MÁ PRÁVOMOCI VO VZŤAHU K NÁM A K SkYLINKU, platí ten kopanec.

No a toto dávam všetkým predajcom Skylink ako prvý námet na spoluprácu.

KTO SA PRIDÁVA K FIRME LUT-SAT-RADIO Prešov sro ?

Takto si predstavujem spoluprácu.
okap , August 25 2013 14:30:43
satelit, neodradí ma nič, s p. Luteranom sa poznám osobne a za môj názor sa zatiaľ nehanbím. Doteraz som robil veľkú selekciu svojich príspevkov, niektoré som zmazal po druhom prečítaní a neodoslal som ich, aby som nenapísal blbosť, lebo ani po 20 rokoch sledovania problematiky neviem všetko. snažím za používať logický mozog a byť nestranný, hoci Rasťo B ma už označuje za nepriateľa skylinku, určite by Rasťovi pomohol ten denníček, aby vedel kde to viazne
Luteran , August 25 2013 14:32:57
Bože môj, pán Okap, ten zdrap papiera považujete za doklad ?

A máte tam vyčíslené DPH ?!

Pán satelit, čo také užitočné ste sa dozvedeli od pána NIKTO.

Vidíte a už ste sa zľakli, typicky slovenské.

A verím, že keby ste boli pozvaní na súd ako svedok, tak zapriete aj to, že Vám Bdžoch naozaj radil nenakupovať karty ?

No vidíte a preto mafia ovláda Slovensko a SkyM77 si robí podvody ako na bežiacom páse.
okap , August 25 2013 14:35:25
Vidím, že pracujeme od rána aj v nedeľu, teraz sme tu viacerí predajcovia online, tak sa môžme slobodne online porozprávať. O tom či si objednám karty Výmena na sklad či nie sa musím v prvom rade rozhodnúť ja sám a je na mne , či počúvnem jankovu radu alebo nie
okap , August 25 2013 14:37:11
Potvrdenka z pošty za zaplatenú dobierku je podľa mňa legálny daňový doklad
okap , August 25 2013 14:41:13
Občas sa dozvedám do obch. zástupcu užitočné veci, preto sa s ním rád každý mesiac stretnem, určite nám Janko nechce zle, nebudem ho vykopávať, ale v kľude ho pozvem do kancelárie a vypočujem potom sa opýtam niekoľko otázok a ak mi nevie odpovedať aj tak som rád, že do budúceho mesiaca nájde odpovede na moju zvedavosť
zelenak , August 25 2013 14:44:03
p.okap
ak zaplatíte za dobierku tak pošta Vám vydá iba doklad o tom, že ste zaplatili sumu, nie "ZA ČO" ste zaplatili , takže v tomto prípade je to jasné porušenie zákona, ak niekomu niečo pošlem na dobierku a v zásielke nie je priložený doklad o nákupe ( t.j. dnes to musí byť faktúra kde je uvedené, že tovar bol poslaný na dobierku ) mňa už raz takto DU kontroloval, nasadili kukučku, ktorá si objednala u mňa cez shop tovar, celá kontrola bola o tom, že chceli vidieť založenú faktúru v mojom účtovníctve , ktorá sa týkala tej danej dobierky ... a čo asi tak zakladá SKYLINK do účtovníctva, keď rozposlali x-tisíc kariet na dobierku bez akéhokoľvek dokladu ?

čo sa týka regionálnych zástupcov SKYLINK - nechcem sa nikoho zastávať, ale ak ten na východe odporúčal nekupovať karty výmena , prečo to nerobil ten na západe, ktorého mám ( mal som ) ja ? to nemajú schválený spoločný postup všetci traja ? alebo každý z nich má iného školiteľa ? smiley

p. jano11
25.1. 2013 som omylom uhradil 2x SP na jednu kartu, nasledovala z mojej strany reklamácia, jedna odpoveď, druhá odpoveď, stále riešili, až 16.8. konečne info, že do 5 dní príde SERPO späť na môj účet, ešte to musím skontrolovať smiley či to naozaj prišlo ... tiež to hovorí o systéme SKYLINK

p. Luterán
ešte som chvíľu predajca SKYLINK, ale v tomto Vás podporím,
treba aby bolo jasné, kto je kto - a hlavne, za čo zodpovedá.

No, možno to neformálne stretnutie predajcov v BB by malo svoj význam, som zvedavý tiež, kto všetko sa pridá ...

p.satelit1
už je neskoro aby sa schvaľovalo kto môže a kto nemôže byť predajcom, toto SKYLINK p....l na plnej čiare ....
Z.
okap , August 25 2013 14:48:27
Skylink podľa mňa niečo musí vkladať do účtovníctva, lebo má riziko 300 tis.kukučiek, ktoré ešte nemajú vymenenú kartu
zelenak , August 25 2013 14:57:03
p.okap
nechcem sa Vás dotknúť, ale toto je na úsmev smiley

Vy si myslíte, že nejaký DÚ pôjde na kontrolu do Luxemburska na základe podnetu radového občana SR z Hornej Maríkovej ?

ja osobne sám som oznámil zamestnancom DU v Piešťanoch isté veci , chytali sa za hlavu, že ako je to možné, ale nič s tým neurobia, omi majú nalinkované koho a ako majú kontrolovať ...

veď si len zoberte, že vystavíte právoplatný doklad z pokladne zákazníkovi o zaplatení SERPO, kto mi dá späť DPH zo sumy 14,40€ ?

a ak by aj niečo zakladali, je to neplatné, pretože zákazník nemá originál dokladu !
Jano11 , August 25 2013 14:59:45
Pán Zeleňák držím Vám prsty aby výpoveď priniesla iba osoh.

Páni Zeleňák a Luterán za stretnutie predajcov je dobrá myšlienka .
Zatiaľ skúsme dať dokopy na čo máme rovnaké názory .
okap , August 25 2013 15:00:46
Môžu kontrolovať prevádzkovateľa boxu v Čadci
zelenak , August 25 2013 15:23:51
p, jano11

ďakujem za podporu, môžeme podebatovať ...

p.okap
ten kto posiela dobierku nemusí byť súčasne predajcom smileysmileysmiley
takže v Čadci nájdu akurát tak odkaz, že zákaznícke centrum posielalo dobierky v zastúpení pre M77 smiley
satelit1 , August 25 2013 15:24:55
p.Luteran od pana "Nikto" ako ste ho nazvali som sa nedozvedel nic co by som nenasiel na internete alebo nezistil sam sledovanim situacie okolo Skylinku.Preto som ani raz nevyuzil moznost mu zavolat ohladom beznej veci ako je vypadok aktiv.webu,zmeny frequencie a pod blbosti ktore mu bezne volaju "odborni predajcovia",coho som svedkom pri kazdej navsteve u mna ked musi odpovedat na pre mna normalne a zrozumitelne veci volajucim.Aj ine firmy maju svojich zastupcov,staci pozriet do predajni potravin kde ludia na autach s logom vyrobcov napojov,cigariet,kavy... objehaju predajne a kontroluju stav v akom sa predava ich produkt.Doplnaju reklamne stojany,rokuju s veducim predajne o moznosti dat ich produkt do popredia pred konkurenciu a vymyslaju ako by sa to co zastupuju najlepsie predalo lebo z toho maju odmeny.Pri Skylinku mi toto vsetko chyba,este aj reklamne oblecenie,plachty alebo tasky si musime zabezpecit cez nejaky bodovy nakup ,ktory mimochodom teraz vlastne zastal lebo dostat sa k bodom je umoznene iba zopar najvacsim,vacsinou su to ale Ceske firmy.Takze tu smeruje moja hlavna kritika ktoru nikto z vedenia nechce pocut.Ja osobne pana "Nikto" urcite nevykopnem lebo ma ucili sa k ludom spravat slusne.
Luteran , August 25 2013 15:33:40
Pán satelit, ste seriózny a milý človek, ak Vám niekto klame, tiež ho považujete za seriózneho ?

Ja som napísal, že ho vykopnem z predajne s nadsázkou a to by ešte obstál veľmi dobre.

Na základe tak trocha Vašej provokácie, že nie som slušný k podvodníkom, skúsim to urobiť inak.

Dávam priestor pánovi Bdžochovi v článku hore.

Ak sa prihlási a objasní svoj vzťah k Skylinku a tiež to, prečo klamal okolo kariet Výmena, nebudem pokračovať v príprave podania na súd, hoci neviem, či sa nedopúšťam potom ja trestného činu, pretože som neoznámil, čo som mal za povinnosť.
Jano11 , August 25 2013 15:55:38
Pán Zeleňák dôsledne si skontrolujte AW .

Aby Vám namiesto vrátenia nezobrali ešte raz.

Neverím že sa to stalo pri páde systému iba mne .

Len si to mnohí nevšimli.
satelit1 , August 25 2013 16:24:06
p.Luteran ak by spominany pan bol ten kto rozhoduje o distribucii kariet Vymena a odmietol by ich predat niektorym predajcom,pripadne by uprednostnil svojich favoritov tak by takyto podnet mal vyznam ale takto...
Este raz pisem,ze ak Vam niekto v rozhovore poradi,nenakupujte nieco co by Vam mohlo ostat na sklade beriem to skor ako jeho dobry umysel.Je iba zle informovany,nie zodpovedny...Nikto mi v takom pripade neklame,nezakazuje ale nechava to iba na mojom slobodnom rozhodnuti,to som aj urobil podla toho ako som videl situaciu pri predaji a urobil som dobre.Skor ma znepokojuje informacia ktora sa mi doniesla aj ked nie oficialna,ze karty Vymena uz vlastne nebudu,akcia skonci za par dni a Skylink uz pripadnych oneskorencov poriesi naozaj sam na ich pripadne naliehanie,takze velkoobchody uz karty nedostanu po 1.9.13.
Ked som sa informoval osobne tak mi bolo povedane v dvoch,ze sice karty momentalne nemaju ale,ze su este slubene.Tak teraz sa uz naozaj zacinam obavat kupit nieco na sklad aby to nedopadlo ako s CsLinkom,ze mi pride mail aby som nepredane poslal niekde na Vymenu...aj ked neviem zaco,jedine za M7 IR cim mi vlastne predaju polotovar funkcny a viazany iba na certif.box.To uz by pri pripadnom nakupe napr.len 100ks karty Vymena na sklad nebolo velmi koser.
Ak tu niekto niekedy zle informoval tak to bolo prave o Cslinku,ze bude pre tych menej narocnych a pod....vyjadrenia ktore ak sa nemylim hlasal aj p.G a to je potom to zaujimave,ze ak on nevie ako to bude za par mesiacov a vypusti nepresnu informaciu tak potom co nejaky jeho podriadeny ako sa v tom ma orientovat.
Nasiel som si na nete jeho odpovede z minuleho roku :

- CryptoWorksu letos končí podpora a karty bude nutno postupně vyměnit.Nikoho ale ke koupi nové karty nenutíme a už vůbec ne ke koupi nového přijímače.Na původní kartě má programy,které tam byly v době,kdy kartu kupoval.Migraci na Skylink nabídneme,ale nikoho nenutíme
- Zůstanou li na CW stovky nebo tisíce karet, zvládneme takovou potenciální výměnu bez problému. Ale to už zbytečně předbíhám.

Ak nie je donutenie to,ze Vam jednoducho kartu vypnu ak si nezakupite novu Vymenu tak potom ako to ma chapat clovek ktory si kupil "vecnu" kartu...
okap , August 25 2013 17:23:06
Pán Zeleňák, chcem ešte k tým dobierkam. Chcete povedať, že firma zo zahraničia, dá rozposlať tovar na dobierku cez inú/servisnú/ firmu, v zásielke nieje dańový doklad a u nás sa to nedá postihnúť. Veď tá servisná firma je kontrolovateľná naším DÚ, lebo má sídlo v čadci, prakticky ona prijíma peniaze a následne ich posiela do Luxemburgu. Ak nieje obchod zdanený, tak navrhnem môjmu kamarátovi na Šumave, nech svoju podomácky vyrobenú bižutériu popredá na dobierku na Slovensku cez moju firmu a nemusí platiť daň. Takýto obchodný model by sa mi páčil. Potencionálnych zákazníkov si vyberiem podľa telefónneho zoznamu, nejaké zásielky sa mi vrátia ale dačo zarobíme, skutočne si myslíte, že sa to u nás dá?
Jano11 , August 25 2013 18:11:11
E32-4 .........text podľa boxu.

Téma začala problémom Zirconu 007.Prístroj pred opatreniami M7 fungoval .Zákazník bol možno spokojný .

Nedostal žiadnu informáciu ,telefónom ktorý je povinný pri registrácii ani emailom,časopisom.

O zmenách nevedia ani predajcovia.

Prvý box u nás Optibox Zebra
Potom Zircon007 E32-4 viac textu začíname tušiť
Ďalší napr. nový Gosat 7056 čerstvo namontovaný zaplatená služba MultiHD na rok ,prišla aj karta NEXT .
Nová karta ide iba základ,na Next základ bez Hd-
Telefón na antiTechnicku podporu .
V skratke opatrenia sú príkaz Irdeta a ďalšie bla bla .
Next karta vidia že je prebraná na pošte spustia však keď nabehne platba na ich účet .
Veď zákazník má GF .Teda na technickej podpore určenej pre predajcov nevedia o poslednej zmene GF.
Zhrnutie zákazník mimo Hw dva prijímačeGosat7056 atď zaplatil
Karta 19.90
Registrácia 39.90
MultiHD 1rok 219.80
NEXT 36.30
Keď som chcel nech to vysvetlí zákazníkovi ,tak odmietla .
Aká to je pomoc pre predajcov ?
Ako si vážia zákazníka ?
Luteran , August 25 2013 18:43:17
Pán satelit, OK, prípad Bdžoch kontra naša firma si vyriešime my.

Nezdá sa Vám ako zbytočné mrhanie času a energie obhajovať pána Bždocha ?

Keby sa toľko energie mrhalo na odhaľovanie podvodov SKYM77, kde pán Bždoch berie ťažké prachy, neviete koľko a za čo, tak by sme o jeho existencii nikdy nepočuli, dávno by zutekal a triasol sa od strachu ?!

Ak budeme uvažovať takto rozpoltene, potom sa nečudujme následkom.
Luteran , August 25 2013 19:40:17
jano 11, vďaka za názory, sorry, už je tých príspevkov mnoho, nevšimol som si..

Pán Zeleňák pripravuje stretnutie, ako prvý dal výpoveď, má právo na to, aby začať formulovať jeho obsah, verím, že všetci mu radi pomôžu.

Na čo máme rovnaké názory, to je asi dobrý nápad, bolo by treba niečim začať, skúsite niečo navrhnúť ?

No a k tomu, ako si vážia zákazníka tie sročky SKYM77 čo zarábajú milióny a môžu si dovoliť zamestnávať študentov robotov a kadekoho, tak to už ani nemá význam komentovať.

Asi už konečne začnime tým, čo nás spája.
zelenak , August 25 2013 19:54:07
p. okap
dúfam, že sa teraz naozaj neurazíte,
ale toto dnes zvládne naozaj 10 ročné decko :
sadne za PC, klikne na www.orsr.sk , zadá názov firmy Satelitná televízia SKYLINK ( právnu formu nezadá lebo tá v kontaktoch na stránke www.skylink.sk nie je !!! ) a počká si na výsledok vyhľadávania :
http://www.orsr.sk/hladaj_subjekt.asp?OBMENO=Satelitn%E1+telev%EDzia+Skylink&PF=2&SID=0&S=on

takže, firma s takýmto názvom neexistuje !!! žiadna takáto firma nemá sídlo v Čadci ! je to P.O.BOX č.4 , tam asi ťažko nejaký DU urobí kontrolu ! už chápete , prečo aj p. Luterán píše to čo píše ? veď ten chlap , a ja teraz s ním, sme si znepriatelili SKYLINK natoľko, že ... no , ostatné si domyslite ...

rád by som zorganizoval to strenutie predajcov SAT techniky len normálne začínam mať strach - či mi veríte alebo nie - ... lebo toto je naozaj niečo iné ako má byť ... a ja by som nerád nechal toľko detí ešte nezaopatrených ako mám ...
zelenak , August 25 2013 20:05:39
p. Luterán
skúsim sformulovať nejaký mail, ktorým oslovím predajcov SAT techniky, ak bude o neformálne stretnutie záujem, zorganizujem ho, ak ale prejaví záujem pár ľudí, tak si myslím, že to nemá význam .. to sa môžeme potom niekedy stretnúť pri pive a podebatovať ( dúfam, že aj to sa nám raz podarí ... )

mimochodom, sám seba som dnes prekvapil k akému záveru som dospel ... a to je tam tá adresa : Satelitná televízia SKYLINK, P.O.Box 11, 022 04 Čadca 4 už pekne dlho ... a toto naozaj z kontrolných úradov nikomu nevadí ?
Jano11 , August 25 2013 20:26:19
Ďalší šok
zákazník má predplatne do 4 2014
prišlo mu toto

Vážený zákazník, používateľ služieb Skylink,

dovoľujeme si Vás upozorniť, že aktivácia
služby "ISK-KOMBI na 12Mes"
na vašej karte č "42xxxxxxxxx"
končí dňa "01.09.2013".

Ak ste predplatné na ďalšie obdobie už uhradili, považujte pripomienku za bezpredmetnú.

Predplatné na ďalšie obdobie môžete uhradiť niekoľkými možnými spôsobmi platby.
Návod na úhradu predplatného nájdete v cenníku na www.skylink.cz alebo www.skylink.sk .

Predplatené programy aktivujeme druhý pracovný deň po pripísaniu vašej platby na účet Skylinku.
Kontrolu aktivácie vykonajte v programe na http://registracia.skylink.sk .
V prípade otázok navštívte www.skylink.sk alebo www.skylink.cz (sekcia Novinky),
prípadne nás kontaktujte


Ďakujeme, že používate naše služby.

Zákaznícky servis, Skylink
volanie z SR 02/20 250 241
volanie z ČR 595 694 310
skylink@skylink.sk ; skylink@skylink.cz
Jano11 , August 25 2013 20:30:18
Doplním
prišlo dnes počas výluky systému.
Luteran , August 25 2013 21:14:00
Pán Zeleňák, úplne presne rozumiem Vašim pocitom, už dávno som prešiel obdobím, ktoré máte teraz Vy.

Ide tu o MEGAPODVOD, s ktorým si úrady nevedia poradiť, lebo v tom lietajú ohromné peniaze a ľudia, ktorí majú cez peniaze vplyv všade.

Celé je to ovládané ľuďmi, ktorí cez Skylink dostávajú ohromné peniaze a dokážu si zaplatiť čokoľvek a kohokoľvek.

Veď si len pozrite štruktúru tých sročiek, ktoré sú akože vykonávateľmi činností v ČR a v SR.

Váš strach je oprávnený, preto ako prvá vec, ktorá je nutná pre predajcov je vzájomná informovanosť o všetkom, s čím sa stretnú pri činnosti Skylink.

Ak niekoho niekto navštívi vo veci Skylink, okamžite to dajte von a informujte ostatných, hoci pod vlastným menom, alebo nickom.

Proti SkyM77 je jediná účinná metóda PRAVDIVÁ vzájomná informovanosť.
Jano11 , August 26 2013 08:15:05
P. Luterán
začnime napríklad založením témy Problémy Skylinku.
V skratke predajca popíše problém .
Spustí sa hlasovanie napr Považujem to za problém
Áno mám rovnakú skúsenosť
Nie to nepovažujem za problém

Mali by sa zúčastniť iba predajcovia samozrejme aj bývali .

Ǔvod spracovať že to všetko robíme na zlepšenie služíeb podľa zmluvy.

3.1 Pri plnení predmetu zmluvy sa Predajca zaväzuje rešpektovať, podporovať a
chrániť dobré meno a povesť Skylink a využívať informácie, ktoré pri
procese Aktivácie získa, výhradne pre účely plnenia tejto zmluvy a
v súlade so záujmami Skylin

4.1 Skylink je povinný poskytnúť Predajcovi informácie potrebné k plneniu
predmetu zmluvy, vrátane tlačených podkladov.

4.4 Skylink vyvinie maximálne úsilie k profesionálnemu zabezpečeniu služieb
satelitnej televízie zákazníkom.
okap , August 26 2013 08:52:28
P.Zeleňák,ja samozrejme viem, že Skylink nesídli v Čadci, ale v prospech M7 Group v Čadci do boxu chodia peniaze za dobierky bez faktúry. DÚ má možnosť vyšetrovať, pretože na zriadenie PO Boxu na pošte je potrebná zmluva medzi Slovenskou poštou a právnickým subjektom alebo FO. Takže tento box nieje anonymný.Preto si myslím, že Skylink niečo do účtovníctva predsa len zakladá.
Luteran , August 26 2013 13:09:34
jano11, vďaka za iniciatívu, pripravím článok podľa Vášho návrhu.

okap, dnes ráno som telefonoval vedúcej pošty Čadca 1, hovorili sme dlho a objasnila mi veľa vecí, ten podvod je skoro dokonalý a jedine polícia, prípadne SOI môže na základe podaní občanov zistiť, kto je majiteľom schránky.

Podľa toho, čo vedúca naznačila je takmer isté, že žiadny Skylink nič do účtovníctva SR nezakladá, neodvádza...
zelenak , August 26 2013 13:19:36
p.Luterán
vďaka za posledný príspevok,
myslím, že viacerým predajcom sa teraz "otvoria" oči ...( alebo aspoň pootvoria )
presne o tom sú "schránkové" firmy, ktoré majú sídlo mimo SR ...
okap , August 26 2013 14:11:48
OK, veci idú dopredu, treba dať podnet pre políciu, a veci prešetriť aby sa objasnila pravda...
zelenak , August 26 2013 14:55:39
p. okap

aj toto môže byť jeden z bodov diskusie stretnutia ...
všetko závisí len a len na predajcoch , na ich názoroch , návrhoch atď. ,,,,
Z.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás