Home · Články · Fórum · Luterán Blog April 20 2019 10:52:10
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

CSAT KONČÍ SO SKYLINKOM

Žijeme v EUVážené kolegyne, kolegovia, ospravedlňujem sa vopred za nevyžiadaný mail ale považoval som si za slušnosť sa s vami rozlúčiť a poďakovať sa vám.

Tento mail posielam predajcom SKYLINK , ktorých osobne poznám a niekoľkým predajcom SKYLINK, ktorí mi odpísali na môj mail týkajúci sa problému so spoločnosťou SKYLINK zo dňa 1.8.2013

Možno sa mi dostane od niektorých z vás označenie , že som „zutekal“ z boja so SKYLINKom, možno vôbec nie, neviem.. . Viacerí ma totižto poznáte a viete , že na stretnutiach predajcov SKYLINK som mal už v minulosti kritické pripomienky

a to najmä voči obchodnej politike nášho partnera SKYLINK , samozrejme, okrem kritiky som navrhoval aj rôzne riešenia problémov … Kam to všetko dospelo viete veľmi dobre všetci , tou poslednou kvapkou v mojom pohári trpezlivosti

bola ( a je stále ) skutočnosť, že SKYLINK, ako náš obchodný partner, posiela na dobierku našim zákazníkom, majiteľom CS link kariet, nové karty výmena. A to aj napriek tomu, že zákazník si žiadnu kartu vopred neobjednal. Toto ja osobne považujem

zo strany nášho partnera za podraz, myslím si, že sme o tom mali byť informovaní vopred. Dalo by sa k tomu napísať viac ale nechcem vás zaťažovať dlhým mailom, napokon, všetky problémy poznáte a určite na ne máte svoj kritický názor.

Dlho som premýšlal nad mojim rozhodnutím, nechcem aby to vyzeralo iba ako nejaké gesto, ale skrátka, už naozaj dozrel čas …

Už nemôžem , nechcem a ani sa mi nedá venovať toľko môjho času vysvetľovaním mojim a náhodným zákazníkom , prečo napr. majú zaplatiť za refresh karty alebo naladenie nejakého pgm, ktorý predtým pozerali a zrazu ten program nemajú ( nutnosť preladenia prii zmene parametrov vysielania zo strany SKYLINKu) keď majú zaplatený servisný poplatok ap., jednak už ma to dosť unavuje , mám svoje roky ( čo nevidieť budem dedkom J ) , no a potom na druhej strane som dospel k názoru, že spoplatnením akejkoľvek služby týkajúcej sa SKYLINKu, vytváram u zákazníkov názor, že ako predajca som riadna „hyena“, ktorá chce na nich zarobiť napriek tomu, že ma SKYLINK bohato finančne odmeňuje ( názor zákazníka predsa je – ak by to nevynášalo, tak by to nerobil ). Nepriamo tak dochádza k samotnému poškodzovaniu nášho obchodného mena, pretože zákazník si nenechá svoj kritický názor len pre seba ale prezentuje ho aj na verejnosti …


Určite ste viackrát zažili situáciu, že vás zákazník považoval za samotný SKYLINK a preto sa dožadoval akejkoľvek služby zadarmo !


Na poslednom stretnutí predajcov SKYLINKu sa tiež diskutovalo o rôznych problémoch, do dnešného dňa som však ja osobne nepocítil, že by náš obchodný partner SKYLINK nejako výrazne zmenil svoj prístup k predajcom SKYLINK.


Moje rozhodnutie bude možno z pohľadu niektorých vás unáhlené, ale ja, žiaľ, momentálne nevidím inú možnosť ako ukončiť obchodný vzťah so spoločnosťou SKYLINK ( výpoveď posielam písomne v pondelok 19.8. 2013 ).


Ďakujem všetkým , ktorí mi ochotne pomáhali keď som mal nejaký problém, osobitne sa chcem poďakovať najmä Mariánovi Lužákovi ( Elektrosat Trnava ).


So satelitnou technikou nekončím, nakoniec, venujem sa aj ďalším iným aktivitám. Jednoducho povedané – viem, že moja firma bude fungovať aj naďalej , bez poskytovania služieb a predaja kariet SKYLINKu.

Týmto názorom vás , pochopiteľne, nechcem nahovárať na podobné rozhodnutie aké som urobil ja.



Prajem vám všetkým veľa zdravia a úspechov na satelitnom nebi



s pozdravom



Ing. Zeleňák



PS : ak by ste chceli môj mail preposlať niektorému inému predajcovi SKYLINK – máte môj súhlas






Luteran , August 20 2013 13:47:12 16 Komentáre · 5106 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

Luteran , August 22 2013 07:31:33
Mimochodom, pán Zeleňák, nechcel som, ale musím. Včera ma navštívil známy, číta našu diskusiu a dosť ma provokoval, že sme tu všetci ako malé deti. Vraj tá Vaša výpoveď je nezmyslom, lebo nemá žiadnu právnu hodnotu, je to iba zdrap papiera, ktorý neobstojí pred žiadnym súdom. Tým papierom sa vraj nezbavujete žiadnej zodpovednosti, iba verejne deklarujete, že chcete skončiť so Skylinkom. Nemal som čas a chuť polemizovať a ani sa tým zapodievať, pre istotu si to overte, ako je to naozaj .
zelenak , August 22 2013 08:33:15
tak to mohol povedať iba človek, ktorý nikdy nič neriešil s právnikom ...

ja viem veľmi dobre, že právnu hodnotu nadobúda dňom doručenia a potom ešte významnejšiu hodnotu nadobúda v deň o mesiac neskôr, odvtedy nebudem predajcom SKYLINKU. Nie som malé dieťa aby som nevedel, že všetky náležitosti ( problémy ) ohľadne mojich zákazníkov, ktorí u mňa kúpili čokoľvek pre príjem SKYLINKu , musím v zmysle platnej legislatívy v SR riešiť počas platnej záruky ... Ak sa niekomu "pokazí" karta SKYLINK tak , že sa stane nefunkčná počas záruky, musím to riešiť na vlastné náklady, ak ale napr. SKYLINK zmení parametre vysielania, nemôže sa zákazník dožadovať naladenia pgm u mňa "zadarmo" .

Ak toto niekto nechápe, nech sa poradí so svojim právnikom.
Takisto už nebudem povinný niekomu, kto príde v mene SKYLINKu, napr. preregistrovať kartu CW a.p. ...

Takže tým "papierom" som legálne, v zmysle platnej zmluvy, ukončil poskytovanie služieb SKYLINKu. Ak ktokoľvek príde od 23.9. 2013 za mnou , s akoukoľvek požiadavkou týkajúcou sa príjmu SKYLNKu , riešenia nejakého problému ap., a nie je to môj zákazník, ktorý má ešte niečo z komponentov pre príjem SKYLINKu v záruke, jednoducho neriešim ... alebo , ak budem riešiť, napr. naladenie SAT prijímača, tak to bude niečo stáť ( a zákazník nemá žiadne právo sa na mňa sťažovať ).

a netreba zabúdať, že každý majiteľ karty SKYLINK je priamo v právnom vzťahu so spoločnosťou , ktorá zabezpečuje fungovanie služieb , zaplatením SERPO totižto súhlasil s novou zmluvou

( Samotný Skylink zavedenie poplatku vysvetľuje na webe rastúcimi nákladmi. "Servisný poplatok pokrýva náklady na prevádzku, administráciu, technické zabezpečenie a podporu poskytovania služieb satelitnej televízie CS Link/Skylink vrátane prevádzky zákazníckeho servisu. Servisný poplatok nesúvisí so zvolenou programovou ponukou a vzťahuje sa na všetkých užívateľov," uvádza spoločnosť. )

a ešte odporúčam prečítať si tento článok : http://www.zive.sk/soi-zavedenie-servisneho-poplatku-skylinkom-a-cs-linkom-je-v-poriadku/sc-4-a-301652/default.aspx?showforum=1

takže napr., ak príde zákazník, že mu nefunguje karta a ja zistím, že nemá zaplatený SERPO, alebo má SAT prijímač s UNI čítačkou ap., nemôže sa dožadovať u mňa " sfunkčnenia" ani ničoho iného ...

zdraví Z.
Luteran , August 22 2013 09:01:28
Pán Zeleňák, ďakujem za reakciu.

Z jeho strany to bolo myslené tak, že tá Vaša výpoveď nie je platná kvôli tomu, že ste ju zaslali niekomu, kto so Skylinkom nemá nič spoločné.

Keďže, náš firemný právnik je na dovolenke, neviem si to overiť, ale zdá sa mi, že pravdu má on a nie Vy.

Rovnaké je to aj s tým "servisným poplatkom".

Ak príde na lámanie chleba, jedine súd rozhodne, kto je v práve a nie nejakí pisálkovia, ktorí si pletú pojmy s dojmami.

Pekný deň

Luterán
zelenak , August 22 2013 09:31:15
mám zmluvu od 27.1. 2012 uzatvorenú s Tradetec , a.s. ako som to napísal v hlavičke výpovede a tam som to aj poslal, takže po právnej stránke je to v poriadku. A či táto firma má nejaký súvis so SKYLINKOM alebo nie, je mi jedno smiley . zdraví Z.
Luteran , August 22 2013 09:37:12
Pán Zeleňák, asi bude dobré trošička sa držať pri zemi a hlavne byť viac opatrným.

Ten pán sa mi ozval telefonicky, dal mi odkaz na český register a ajhľa, nemali ste pravdu a pravdu mal on.

Končil odkazom, aby ste si našli dobrého právnika.

Tak neviem, ale asi by ste mali byť naozaj opatrnejší.
zelenak , August 22 2013 15:24:40
takže zdravím a niekoľko info , ktoré možno budú pre niekoho užitočné,
najprv fakty :
27.8. 2012 informoval SKYLINK na aktivačnom webe predajcov SKYLINK o vydaní tlačovej správy dňa 23.8.2013 v ktorej sa o.i. píše aj toto :
S účinnosťou od 1. apríla došlo k zlúčeniu prevádzkovateľov satelitných platforiem Skylink a CS Link - spoločností TradeTec, a.s. a Media Vision s.r.o. - s ich luxemburskou materskou spoločnosťou M77 Group S.A. Satelitné platformy CS Link a Skylink sa tak stali súčasťou veľkej medzinárodnej skupiny, čo umožní ďalší rozvoj a skvalitnenie poskytovaných služieb v budúcnosti.

spoločnosť TradeTec, a.s. zanikla podľa registra 11.8.2012 , o tomto ale SKYLINK svojich predajcov neinformoval .

Zmluva o poskytovaní služieb SKYLINK bola uzatvorená s TradeTec, a.s. , novým nástupcom bola M77 Group S.A. so sídlom v Luxembursku. Nie som síce právnik - ale pravdepodobne malo byť predajcom oznámené , že práva a povinnosti vyplývajúce z uzavretej zmluvy prechádzajú na novú spoločnosť, to ma ale až tak netrápi. Dôležité je , že pokiaľ sa v zmluve nič nemenilo, zmluva ostáva v platnosti. Takže moja výpoveď zaslaná do TradeTec-u sa javí ako nulová - jedine, že by TradeTec splnomocnil k preberaniu zásielok nového majiteľa ... Takže v tomto momente mal ten Váš kamarát pravdu, p. Luterán, ja teraz nemám čas na nejaké skúmanie všetkých právnych kľučiek, každopádne môj právnik je na dovolenke, takže nemám po ruke odborného poradcu, to ma štve.

Čo mi ale nie je jasné - dobre , pošlem výpoveď podľa zmluvy písomne do Luxemburska ( poslal som pred chvíľkou mailom ) v anglickom jazyku - bude to akceptované , keď zmluva je v slovenskom jazyku ? a naopak, ak by som poslal výpoveď len v slovenskom jazyku ? tak komu a ako by som mal poslať výpoveď ? Pán Vlnka ( reg. zástupca SKYLINKu) , ktorý bol náhodou dnes u mňa, mi povedal, že stačí poslať výpoveď mailom na mail platby@skylink.sk , Hm, tak to som zvedavý či áno, pre istotu som to poslal aj na partner@skylink.cz a písomne do Čadce aj do Ostravy na P.O.Box 4 smiley ... Každopádne , vyzerá to tak, že som asi prvý predajca SKYLINK , ktorý chce vypovedať zmluvu, len nikde sa nepíše akou formou a komu to poslať, SKYLINK je asi presvedčený, že to s ním budeme ťahať až do smrti smiley

Už nech to dopadne akokoľvek, ja som v predajni vyvesil oznam, že od 23.9. 2013 neposkytujem žiadne služby SKYLINK a p. Vlnku som poprosil aby bol môj kontakt v zozname predajcov SKYLINK ku dňu 22.9. 2013 vymazaný. Prajem všetkým pekný deň bez výpadkov Z.
zelenak , August 22 2013 16:20:11
Páni, v tejto chvíli vám oznamujem, že moja výpoveď

bola akceptovaná ( Skylink - zákaznícky servis , Čadca ) .

Z dôvodu mesačného zúčtovania budem mať aktivačný web odpojený k 1.10. 2013 . Zo zoznamu predajcov SKYLINK bude kontakt na moju firmu odstránený ku dňu 22.9. 2013

Prajem všetkým ešte raz veľa zdravia .

ZZ
Luteran , August 22 2013 19:13:53
Pán Zeleňák, rozmýšľam, komu spadol väčší kameň zo srdca, Vám, alebo SKYM77 ?

Samozrejme, chlapcom okolo SKYM77 spadol balvan, lebo už nevedeli, ako Vás zastaviť a tak by Vám akože akceptáciu výpovede zaslali aj z novovytvoreného oddelenia Čadca- Gazdovský Dvor.

Z Čadce Vám nikto oficiálne výpoveď nemohol akceptovať, ale to vôbec nie je dôležité.

Mali strach, aby ste to nehnali ďalej a Vy máte radosť, aby ste neprišli o nervy a zdravie.

Osobne si myslím, že ste urobili veľký vietor, ten poprevracal špinu a oni sa len modlia, aby z toho nebol víchor, ten by odhalil všetko a mohli by prísť o veľa.
zelenak , August 22 2013 20:50:40
tiež si to myslím, lebo v Čadci je zákaznícke centrum ... a nie sídlo M77 ... ale to už nechám tak, nejdeme sa naťahovať o nejaké sumy € alebo poškodenie obchodného mena alebo niečo podobné ... v podstate to berú možno ako malú epizódku, že jeden predajca sa odtrhol - a čo ? zmení sa niečo podstatné ? nie, pokiaľ najbližší ch x mesiacov všetci ostatní predajcovia SKYLINK ostanú v evidencii ... berme to tak, že oficiálne som odišiel do SAT dôchodku ( v 50-ke behať po strechách alebo po zákazníkoch a nastavovať a ladiť ... ) nielen kvôli veku ale aj kvôli zdravotnému stavu.
Mám totižto 5mm herniu na platničke a ďalšie dve platničky sa k tomu chystajú smiley tak načo riskovať ... rád uvoľním miesto mladším, napokon, 300m od mojej predajne je ďaľší predajca SKYLINK - je to môj kamarát a obchodný partner , má aktivačný web, má zamestnaných dvoch mladých chalanov ( podľa mňa znesú aj viac ako slovný útok smiley ) takže zákazníci majú kde ísť riešiť problémy ... takto môjmu kamarátovi zvýšim tržbu, možno ma pozve aj na pivko, dohodím mu kľudne aj montáže SKYLINK ... prečo nie ? Ja ostanem svojim zákazníkom k dispozícii, neodchádzam z Vrbového , neruším prevádzku ... Takže , pohoda, klédek, tabáček ...smiley

s pozdravom
ZZ
Luteran , August 22 2013 21:08:38
Pán Zeleňák, urobili ste odvážnu a správnu vec, nemáte sa prečo ospravedlňovať.

V podstate sa ani nič nedeje, nemení.

V satelitnej branži môžete úplne v pohode pokračovať.

Keby tu fungoval normálny spoločenský systém, firmy, inštitúcie by sa o Vás bili, aby ste im mohli za ťažké prachy radiť.

Žiaľ, žijeme v Slovenskej Komunistickej Gubernii.

Tu satelitný biznis riadia kreatúry, ktoré mali kamarátov pri politickom válove, urobili z nich predavačov Coca Coly, potom nafty a teraz si dohadzujú špinavé kšefty a o satelitnej technike vedia figu borovú.

No ale, čiastočne na vine sme my všetci, bola doba, kedy sme mali šancu vytvoriť silné profesné združenie, žiaľ, už je neskoro.

Pekný večer.
zelenak , August 22 2013 21:39:13
žeby som sa nakoniec zamestnal ako manažér SKYLINKu a úspešne by som tam implantoval novú obchodnú politiku, ktorá by zabezpečila spokojných predajcov na profesionálnej úrovni a ktorí by s maximálnym nasadením bojovali za farby SKYLIKu ? smileysmiley:smiley
zelenak , August 22 2013 21:40:11
pardon, SKYLINKu som chcal na koniec napísať smiley

pekný večer aj Vám aj všetkým na fóre
Luteran , August 22 2013 21:47:41
Keby rozum mali, ihneď by Vás zamestnali.

Najprv by sa ale na Slovensku musela urobiť revolúcia, majitelia kariet Skylink by vyhádzali tých naničhodníkov SKYM77 cez okná.
metalsoft , August 23 2013 16:43:31
majitelia kariet CHCÚ všetky sk a cz programy takže na revolúciu je zbytočné myslieť

ak už nemám právo prispievať tak nech môj názor pán admin zmaže.....
Luteran , August 23 2013 17:19:38
metalsoft, prečo by Vás mal vymazať ?

Za názor nikto nikoho nevymazuje, je treba normálne diskutovať, argumentovať.

Ja si osobne myslím, že väčšine starších ľudí bohate postačí SK základ + ŠLáger a CZ Free, len aby ich nikto nevydieral a aby im to šlapalo bez problémov tak, aby nemuseli platiť nič navyše ku koncesii.
metalsoft , August 23 2013 18:19:20
áno len my sme proste taký národ že si povieme - veď to 1,20€ nie je tak moc hlavne že máme všetky tie programy........ poznám to z môjho okolia

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 2
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás