Home · Články · Fórum · Luterán Blog October 22 2020 17:34:08
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

NEUVERITEĽNÝ SKYLINK

SAT DEMOLITIONSkylink je neuveriteľný, čo sa ponuky aj spôsobov týka.

Najnovšie zasiela svojim klientom fantastické, neuveriteľné ponuky za 39,40 eur.

A teraz čo ?

Čo Vy na to ?




Luteran , August 19 2013 13:55:17 27 Komentáre · 6576 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

satelit1 , August 19 2013 14:35:58
Zdravim pani,skusim aj ja aktualny postreh z dnesneho dopoludnia a hlavne k veci.
Od rana som predal 13 kariet Vymena,to nepisem aby som sa chvalil,nie je cim...skor to pisem ako zamyslenie pre Skylink.To,ze som vsetky samozrejme aj preregistroval
mi ani tak nevadi ale ako predajca ktory zastupuje Skylink som doslova zhrozeny ,ze co za dementi (pardon za vyraz) vymyslaju tie akoze akcie pre zakaznikov.
Ono co vyzera dobre na papieri este nemusi dobre vyzerat aj v skutocnosti a potom sa cela akcia minie tomu na co je zamerana.
Aby som to napisal zrozumitelnejsie,z tych 13 zakaznikov prejavilo 6 ! zaujem o ponuku za 39,40 ktora im prisla spolu s vyzvou na vymenu karty.
Nikto ,opakujem NIKTO zrazu o nu nemal zaujem ked sa dozvedel,ze kartu mu nevystavim ja a bude musiet chodit niekde na postu platit sek + cakat na obalku atd.
,takze ked to zhrnieme.Skylink poslal ponuky,ludia by aj mali zaujem ale nie za takychto podmienok ako si Skylink zvolil.
Aj ked mam na Skylink svoje kriticke nazory stale dufam,ze dostanu rozum...len pre boha ziveho nech tam uz daju cloveka ktory rozhoduje o tychto dolezitych veciach z rozumom a nie preto aby vykazoval nejaku cinnost.
Mohli mat peniaze a zakaznikov ktori by teoreticky uvazovali aj dalsi rok o rozsirenej ponuke,takto maju iba zakaznikov ktorych budu dalej bombardovat ponukami a vyhadzovat peniaze na postovne,telefonaty s ponukou a casopis a...co ja viem co este.
Uz by mala ta sladka Nikol tomu Glisnikovi a Borisovi zaklopat na celo a zasepkat vetu TAK OTVORTE OCI....
Ved je to nehorazne plytvanie uz len na postovnom a propagacnych materialoch ...mozno sa im to zda ako uspesna akcia ale z mojho pohladu je to len slabe percento oproti tomu co mohli ziskat cez predajcov.
Ved by stacilo doplnit do ponuky platieb predajcom spominanu sumu a ked uz nechcu ti "chudaci" z M7 dat ani cent ako proviziu tak nech nam aspon za takeho takeho zakaznika pripisu 2 body a potom by som tie body zamenil napr. za kartu M7 = 20bodov.
Este som ani nedopisal a zase to iste na predajnu prisiel chlapik s ponukou na balik mini za zvyhodnenu cenu (ja som sa nejako podvedome zacal smiat ,on si asi myslel,ze som sa zblaznil),ked som mu povedal,ze nech sa paci na postu,tak vyplestil oci...
Vsak tu stale platim,no ano ale toto sa neda...tak viete co dajte iba ten servisny poplatok ja na to aj tak nepozeram.
Takze,zakaznik c.7 ... no pekne Skylink a to je iba za jeden den v jednom malom obchode.
Ak by som to mal zakoncit humorne tak hlavnym sefom Skylinku je asi nejaky Fantozzi lebo ten tiez pochopil az v 11 minute druheho polocasu...
Luteran , August 19 2013 15:20:25
Pán satelit, čo ste napísali je absolútna prvda. Teraz sa však nesmiete hnevať, ale nepochopili ste zatiaľ jednu podstatnú vec. Tí páni, ktorých spomínate t.j. Boris a Glisník, nemajú oficiálne s týmito vecami nič spoločné. Oni iba dostávajú obrovské peniaze za to, aby udržali na uzde nespokojných predajcov a zákazníkov. Pán Glisník je v akejsi firme M7777 a Boris v akejsi sročke EVIS, či ako sa to volalo, ktorá sa už radšej ani neuvádza na zasielané listy, pretože sa zrejme boja trestných oznámení. Chápete, o čom to celé je ?
zelenak , August 19 2013 15:47:34
čakal snáď niekto z predajcov SKYLINK, že výmena CW kariet - hlavne CSlink - bude prebiehať pod ich taktovkou ? Ja ako predajca určite nie, napokon, všetko nasvedčuje tomu, že predajcovia budú čo nevidieť /teda väčšina z nich / iba fackovací panáci pre zákazníkov ...
smutné ... som zvedavý čo všetko ešte SKYLINK vymyslí aby znechutil svojich partnerov, ktorí mu za tie roky "nahrali" toľko zákazníkov ...
Luteran , August 19 2013 16:20:36
Pán Zeleňák, máte pravdu a povedzme si to na rovinu. Tí tzv. zo Skylinku hrajú hru dokonale. Učia ľudí tak, aby sa odnaučili chodiť do kamenných predajní SAT TV. V jednom momente to preklopia do stavu, kedy si vytvoria svojich vlastných poslušných poskokov a kamenné predajne nebudú vôbec potrebovať. Zákazník zavolá na CALL CENTRUM a už Skysročka zarobila, ďalšia Skysročka zarobí tak, že pošle technika k zákazníkovi za 20 eur atď, atď.
satelit1 , August 19 2013 17:37:04
p.Luteran samozrejme chapem na co narazate ale jednoducho sa mi nechce verit,ze tu nemaju niekoho kto ich informuje o aktualnom stave a zostavuje tie "vyhodne ponuky".
Mozno som iba naivny a nechcem uverit,ze pani ktori sa nam na stretnutiech predstavuju ako zastupcovia su iba nastrcene figurky.
Naco je potom to divadlo s tzv. regionalnymi dealermi a pod. veci.Ved to ma fungovat tak,ze tu za mnou pride zastupca min. raz za mesiac (aj ked to nedodrziavaju...) a opyta sa co by sa malo zmenit,v com je problem...
A bude to tlmocit spominanym panom ktori su uz zodpovedni za to aby sa to posunulo na centralu do...niekde.
Nehce sa mi stale verit,ze o akciach,cenach ,ponukach... rozhoduje nejaky vymysleny - Em van der 77,musia tu predsa mat cloveka ktory by mal vediet aka je realita na trhu a tomu prisposobovat tie ich cenniky a akcie aj ked samozrejme tak aby to bolo vyhodne iba pre nich.
Alebo som naozaj taky naivny? smiley ,co potom maju v naplni prace sefovia sk a cz oddelenia.Jeden raz za cas poskytne rozhovor parabole a druhy sa zahra 2x rocne na One man show v Sliaci? Naozaj mi nic ine nenapada.
zelenak , August 20 2013 00:50:07
normálne som prekvapený ...

áno, máte pravdu, p. minulost, ak sa niekomu nepáči bratať sa so SKYLINKom, nech odíde ... zajtra po polnoci povolím p.Luteránovi zverejniť môj list

p. Luterán, presne takto to aj ja vidím ... lenže ak to bude podobné ako tí niektorí technici Digi TV tak to radšej môžu hneď vypnúť smiley , ušetria kopu nervov sebe a hlavne svojim klientom ... obávam sa však, že náš naivný a ľahko manipulovateľný národ / drvivá väčšina našich ovčanov/ predsa len po čase zistí, že to žerie veľa peňazí / tie služby SKYsro/ a potom nastane výbuch hnevu smiley
Luteran , August 20 2013 07:59:36
Pán satelit, možno by sme už všetci spolu mohli začať tú hádanku SkyM77 lúštiť. Začať treba asi od toho, čo ste Vy sám už odhalili. Prečo nemôže zákazník, ktorý to chce, uhradiť tú "fantastickú" ponuku za 39,40 eur u predajcu Skylink ?! No existujú iba jedna logická možnosť. "Chlapci", ktorí v mene Skylinku ľudí oblbujú si peniaze pichnú do vlastného vrecka, neriešia DPH, neriešia daň zo zisku, logicky nechcú, aby to išlo cez oficiálne predajne, čohosi sa predsa len boja, čosi majú za lubom. Máte na to niekto iné vysvetlenie ???
Luteran , August 20 2013 08:02:11
Pán Zeleňák, čo ste napísali je veľmi znepokojujúce a asi to smeruje k ešte horšiemu modelu ako je DIGI TV. List zverejním podľa Vašich pokynov.
satelit1 , August 20 2013 11:23:27
p.Luteran nieco take za tym asi bude,mozno im to poradili ich sikovni pravnici,ktori riesia za nich staznosti a rozne podania proti firme.
Smutne je vsak to,ze normalnu odpoved a vysvetlenie sa nedozvieme,potom sa nie je co divit ,ze vznikaju rozne uvahy,ludia sa nas na to pytaju a nechapu preco nevieme odpoved ked predsa "sme Skylink".
Aj dnes som od rana prijal zatial 9 Servisnych poplatkov a dvaja zakaznici sa ma opytali,ze preco maju na "doklade" iny datum ako im prinalezi.Boli to pripady ,ze uz pred rokom platili v septembri serpo,takze by sa zbytok platby mal preniest.
Znovu maju chybu v tom,ze ak zakaznik uhradi poplatok skor ako mu vyprsal tak mi system po uhrade ukaze datum spravne,cize rok + zbytok ktory ostava ale na papieri ma iba rok od dnesnej platby a konci mu to akoze 20.8.14 aj ked mal este mesiac k dobru...

Ano p.minulost to,ze Skylink testuje som si vsimol hned zrana ked mi tu zvonili telefony od zakaznikov ktori maju nieco predplatene,zaklad ide ale napr.multi je prec.Takze restartujem karty ako na beziacom pase.
Viete ono by bolo najlepsie to prestat robit ale co ti ludia ktori maju nakupene cez nas zariadenia,zaplatene serv.poplatky a chcu naozaj iba ten zakladny balik.
Novych zakaznikov si viem predstavit,ze by isli ku konkurencii ale aj tam su pripady ako som mal vcera,ze prave pre Lux zrusili Digi a isli k Skylinku...
Vsimol som si,ze pribudol novy clen na stranke,bolo by prinosom do diskusie ak by ten nick bol aj skutocnym menom.Skor to ale vidim na dalsie provokacie...
zelenak , August 20 2013 12:03:42
pre p. satelit1

obdivujem Vás, že to dokážete takto robiť ... lenže ak sa SKYLINK nespamätá ( o čom ja silne pochybujem ) tak skôr či neskôr upadnete do veľkej nemilosti svojich zákazníkov, ktorí v domnení, že Vy ste predsa tiež SKYLINK, Vás budú možno aj žalovať ... obávam sa , že to potom neustojí ani ten najvytrvalejší predajca SKYLINK ak sa uberie touto cestou ... držím Vám palce aby ste v zdraví prežili nadchádzajúce vianočné sviatky ... Z.
RBoris , August 20 2013 12:26:50
Pozdravujem vás, páni.

Poruším svoje pravidlo o nezúčastňovaní sa na diskusiách z jediného dôvodu. Mám rád priame jednania a neschovávanie sa za rôzne mená a nicky a podobne. Nakoľko sa na tejto stránke v diskusii 1) zúčastňujú priame mená (čo veľmi oceňujem zo strany pána Luterána aj Zdena Zeleňáka...), a tiež sa 2) spomínajú priame mená (moje a p. Glisníka) - pridám sa tentokrát pod mojim skutočným menom aj ja.

Obidvaja patríte do skupiny ludí, ktorých si ja osobne vážim a považujem vás za "fachmanov" v sat biznise. Patrili ste medzi prvých, s ktorými som sa pred XY rokmi stretol. Od tej doby sa veľa zmenilo... vtedy mal SlovakLink možno 80.000 kariet a tuším 6 platených programov. Pretieklo veľa vody Dunajom a teraz sme niekde úplne inde. Nebudem to viac rozpisovať...

Preto sa zameriam v krátkosti iba na 2 oblasti, ktoré sú často spomínané vo vašich diskusiách a ja osobne som prekvapený z niektorých vašich názorov:
1) obchodné rozhodnutia Skylinku: každý predajca , ktorý sa zúčastňuje Stretnutí predajcov veľmi dobre vie, že v Skylinku nikdy žiadne rozhodnutie nevzniklo rozhodnutím jedného človeka po 2 minútach od vzniku nápadu , ale bolo uskutočnené rozhodnutím na základe dôkladného zváženia všetkých skutočností. Tam, kde Skylink v súčasnosti je, sme sa dopracovali poctivou spoločnou prácou nielen predstaviteľov Skylinku ale aj vás predajcov - vždy sme spoločne konzultovali potencionálne kroky a debatovali s vami o smeroch, ktorými by sme sa mohli pohybovať.
A aj preto môžem dnes zodpovedne prehlásiť, že Skylink za všetky roky svojej činnosti, nebol nikdy v červených číslach a tiež nepotreboval dotovať svoju činnosť z iných zdrojov príjmu na rozdiel od niektorých existujúcich alebo už neexistujúcich spoločností na TV nebi v SR a ČR...

2)vzťah Skylink a jeho predajcovia - od môjho prvého kontaktu nielen s vami som vždy kládol dôraz na priamosť a otvorenosť vzťahov.
A týmto heslom sa riadim stále a vyžadujem ho aj od všetkých, ktorí sa starajú o partnerskú sieť Skylinku. Možno sa mýlim, ale ktorá platforma v takej miere ako Skylink komunikuje so svojimi predajcami? TOP predajcovia Skylinku sú o.i. pravidelne +- každý mesiac navštevovaní reg managérmi - tak ako to spomenul "satelit1"... A ak nie, tak v partnerskej zóne sú kontakty na všetkých predstaviteľov podpory obchodu a mkt Skylinku na Slovensku. Kedykoľvek sa na nás môžete obrátiť a konzultovať s nami vaše problémy. Takisto predajcovia majú svoju vlastnú tel linku aj mailový kantakt , na ktorých sú vyškolení ludia, ktorí sa s max úsilím snažia riešiť vaše požiadavky alebo problémy. A v neposlednom rade máte kontakty aj priamo na mňa a veľmi dobre viete, že ma môžete kontaktovať.
Tak ako aj napríklad pri riešení tohto problému , ku ktorému je táto diskusia. Reg manageri každému predajcovi vysvetlili, vysvetlujú, alebo vysvetlia, prečo sa tak deje a ja som osobne tiež napr Zdeno s tebou komunikoval túto situáciu.
Pán Luterán, nemám vedomie, že by ste ma vy osobne kontaktoval s nejakou požiadavkou aj keď pri každom našom stretnutí sme sa tak dohodli..Môj reg manager bol vo vašej firme od mája u vás 2 krát takže možností komunikácie je dostatok.

Takže aj tento bod by som plošne uzatvoril konštatovaním, že ktokoľvek z predajcov sa môže pri akýchkoľvek nejasnostiach obrátiť na svojho reg managera , na kontaktné linky, alebo aj priamo na mňa s požiadavkou o vysvetlenie.
A podotýkam, že sa tak aj deje.
A možno by sme potom predišli takýmto diskusiám, ktoré by som, a teraz úprimne, od takých osobností ako ste napr vy dvaja ( a ak by zverejnili svoju identitu aj napr okap a satelit1 tak aj od nich) , neočakával.smiley

Ďakujem.

S pozdravom
Rastislav Boris
Luteran , August 20 2013 13:11:58
Pán satelit, je to tak, ako píšete, ľudia majú problémy s Multi a Mini a začínajú byť už aj agresívni. Je to stále dookola o tom istom. Tak ako minulost, tak aj množstvo ďalších ľudí nechápe, že riešenie nie je o tom, že predajcovia SAT TV utečú k iným prevádzkovateľom PAY TV, veď to robia aj teraz, stále nás otravujú so svojimi výhodnými ponukami. Ľudia sa nechali uvariť sprostosťou a arogantnosťou tých SkyM777, ktorí sa zmocnili databázy a programov, na ktoré nemajú nárok. Všetko sa bude musieť vrátiť k začiatku. Tí starkí, ktorí platia výpalnícky zástrčkový koncesný poplatok sa uspokoja so základom v zmysle zákona a keď im pôjde navyše Šláger a nebodaj ešte SENZIblud, nič iného nepotrebujú. O tom to je.
zelenak , August 20 2013 14:15:47
Ahoj Rasťo,
najprv Ti zložím veľkú poklonu - som rád, že si sa zapojil do tohto diskusného fóra, neviem kto a kedy definoval pre Teba pravidlo o nezúčastňovaní sa na diskusiách, ale určite to nebol človek , ktorý by dovidel " za horizont" , totižto, priame diskusie , osobné myslím, sú síce dobré a žiadúce, ale pokiaľ si to nenahráš na záznamník tak po nejakej dobe môže dôjsť ku konfrontácii čo kto povedal smiley takáto diskusia je pre mňa osobne niekedy viac hodnotná ako stovky osobných stretnutí , ktoré nič neriešia.

A teraz k Tvojim komentom - prepáč, ale prvý dojem , a to nielen môj, ale dokonca aj mojej manželky, ktorá si to čírou náhodou prečítala , je , že je to také tradičné "klišé" , ktoré nemá žiadnu vecnú hodnotu ... nebudem Ti tu rozpisovať detaily, bolo by to nadlho , ale fakt si presvedčený, že súčasný vzťah SKYLINK - predajcovia je korektný ? Že nepostráda žiadne radikálne zmeny ? ( tie, ktoré sa už mali dávno - pradávno udiať na podnety nás predajcov ? ) ... vieš prečo to všetko dospelo do takéhoto štádia, , keď sa obchodný vzťah medzi SKYLINKom a predajcami pre viacerých predajcov javí ako neseriózny ? Nuž, podstata je v minulosti - a najmä v obchodnej politike, ktorú som viackrát kritizoval, pamätáš sa na moje vystúpenie, keď som poukázal na to, že moje nákupné ceny SKYLINK kariet sú väčšie ako ceny , ktoré majú niektorí predajcovia na e-shopoch ? Čo s tým urobil SKYLINK ? čo urobil SKYLINK preto aby " autorizovaní predajcovia SKYLINK " nepredávali komplety SKYLINK so SAT prijímačmi, ktoré majú UNI čítačku ? NIČ, a vieš prečo ? Chceli sa predávať len karty a získať klientela za každú cenu ! Karty predávali ( a ešte aj predávajú ) rôzni " rýchlokvasení" montážnici a podnikatelia s e-shopmi na ktorých majú v sortimente od špendlíka až po lokomotívu všetko !!! SKYLINK viac - menej postavil na jednu úroveň naozaj technicky zdatných, serióznych a ochotných ľudí spolu s kadejakými ... no nechcem to tu vypisovať, toto je ale len jeden bumerang , ktorý sa vracia späť.

Tých vecí, čoby sa dalo napísať ,je veľa, napíšem ešte raz tú podstatnú, ktorú som spomenul vo svojom maily 1.8. 2013, mňa ako predajcu, SKYLINK podrazil, a to sa obchodnému partnerovi nerobí ! Toto budem tvrdiť aj keby mi to niekto akokoľvek ospevoval, že to tak myslené nebolo. Ide o zasielanie kariet výmena na dobierku 13,90 ( bez právoplatného dokladu ) našim zákazníkom , ktorí majú CSlink karty CW. Prečo ste nás o to neinformovali ? A ešte si dovolíte zákazníkovi napísať, že mu ďakujete za objednávku a pritom si nič neobjednal !!! A zlatý kliniec bolo zaslanie karty na dobierku aj mne, predajcovi SKYLINK ( samozrejme tomu predchádzal mail, že mi ďakuje SKYLINK za objednávku ) . Ak sa Ti to zdá príliš detinské čo tu vypisujem, OK, ale ja práve toto považujem za ALFU a OMEGU nášho obchodného vzťahu so SKYLINKom, totižto, toto je dôkazom toho, že SKYLINK si robí čo chce a nejakí predajcovia sú mu ukradnutí !

Rasťo, priamosť a otvorenosť vzťahov beriem všetkými desiatimi, len sa nesmie zabúdať, že po vyložení kariet na stôl treba hrať, treba ale hrať seriózne a s úctou k súperovi, a podmienky sa počas hry nesmú meniť . A že si to odo mňa neočakával, myslím , moje maily a diskusné príspevky ? Nuž, ale ja som na stretnutiach urobil maximum pre to aby som Vás, ľudí v SKYLINKu , nejakým spôsobom " posunul " dopredu ... ja viem, máte svoje možnosti a ... a ja som sa veľmi sklamal z riešení a postupov SKYLINKu v poslednom období, preto som sa rozhodol publikovať svoj názor a chcel som vedieť aj názory ostatných predajcov.

Mimochodm, nechcem sa Ťa nejako dotknúť, ale mám ako dôkaz mail, ktorý Ti poslal jeden z predajcov 2.8. , poslal to aj na iné mailové schránky SKYLINKu, doteraz ( do včera ) nedostal od Teba odpoveď ... ten mail bol totižto ešte viac "podgurážený" ako tie moje ...

Rasťo, viem, že ma možno teraz ako osobnosť ( ďakujem za uznanie , ale necítim sa byť až takou osobnosťou, aj keď sa na SAT nebi pohybujem od r.1989 ) založíš do šuplíka " Tí čo sklamali " , ale ver mi, že moje rozhodnutie, ktoré som urobil minulý týždeň v piatok nadránom o 2,45 , je podľa mňa jediný možný spôsob ako si zachovať dôstojnosť, ochrániť svoje zdravie ( mám už svoje roky ) a hlavne , ako nezradiť sám seba, pokiaľ som presvedčený o svojich názoroch , že sú správne.

Treba aby sme sa navzájom rešpektovali a ak nie je na obzore cesta po ktorej sa dá ísť spoločne ( v tomto prípade mám na mysli obchodný vzťah SKYLINK - predajcovia ) je dobré sa rozísť. Ver mi, že sa mi odchádza ťažko, ale , žiaľ, mám svoje zásady.

Asi si to už pochopil, takže len dopíšem, že včera som poslal písomnú výpoveď o poskytovaní služieb SKYLINK do Ostravy ( a aj do Čadce). Počnúc dňom 22.9. 2013 prestávam byť predajcom SKYLINK.

Ďakujem Ti za spoluprácu a prajem Tebe a celému kolektívu SKYLINK ... len dobré správy a úspechy.

ZZ

PS : ak by si chcel prezentovať moja názory a pripomienky na najbližšom stretnutí SKYLINK predajcov, môžeš, súhlasím so zverejnením.
DanS , August 20 2013 14:38:19
Pre pána Borisa teplý bozk.
Zaregistroval som sa jednorazovo, len aby si mohol prečítať, čo si o ňom ľudia myslia.
Verím, že ľudia profitujúci zo Skylink si dobre premyslia vopred, čo sa im prepečie a dokiaľ peniažky potečú. Ja som dve karty, jednu Crypto a duhú výmena HD, hodil do šuflíka už pred rokom, hoci na jednej bežala ešte dvojročná záručná lehota, dokonca nebol ešte ani zavedený servisný poplatok. Dôvod, karty prestali fungovať v prijímačoch, ktoré som zakúpil za ešte väčšie peniaze (Illusion) a kde predtým v pohode fungovali. Takže v koši (v šuflíku) skončilo cca 18 000 korún a ďalších cca 10000 je v hardwari, ktorý funguje FTA po nemecky. Prvý satelit som mal v roku 1992, takže si všeličo pamätám. Pár rokov som medzitým fungoval bez satelitu (lebo vtáčik vyďubal dierku) a nebolo prečo ho opraviť – vymeniť konvertor za pár stoviek.
Rokmi som si osvojil zásadu: každý má nárok na moju dôveru, ale iba raz. Kto raz oklame, oklame aj po druhý raz. Prvýkrát je to jeho chyba, druhýkrát tvoja! Takže nikdy nedám pijavici druhú šancu. Firma JaT, a všetko čo s ňou súvisí má u mňa doživotný ban, t.j. aj Skylink aj Plustelka. Neskutočne ma štve, že ako odberateľ elektrickej energie nemám inú možnosť, než platiť koncesionársky poplatok, z ktorého značná časť ide cez Towercom do JaT. Do kategórie JaT som zaradil aj ich spolupracovníkov, t.j. aj pána Luterána. Bedáka, ale slúži ich záujmom, a preto si zaslúži skrachovať, čo sa onedlho asi stane. Nedá sa byť len troška tehotný, nedá sa spolupracovať so Skylinkom a zároveň byť v opozícii. Zlo treba vyhladovať, zanikne aj samé. Ak model plateného satelitného vysielania je jediný možný, nepotrebujem ho. Nepotrebujem ani TV vysielanie (len mám dve dôchodkyne), ktoré si bez neho život predstaviť nevedia. Je to vymývanie mozgov a úbohosť nad úbohosť. Budúcnosť je na internete. Konkurencia už nie je výber z oligopolu troch sat operátorov s ich úbohou ponukou, kde nie je všetko ani za peniaze (napr. slušná ponuka maďarských a nemeckých(=rakúskych) programov súčasne. V Bratislave je – cez DVBT. Na nešťastie mám české vysielače cez kopec, tak ich v DVBT nechytám. Ako amatér som sa slušne zdokonalil v DVBT príjme a jeho možnostiach (internet a samoštúdium), nie je to nič náročné. Preto poznám, keď mi odporník klame, a že to dosiaľ skúsili všetci, s ktorými som prišiel do kontaktu, nie je moja smola, ale ich. Vždy som bol nútený si niečo doštudovať. Satelitná éra končí. Vystrieda ju éra internetová, v medziobdobí pre jednoduchšie nároky postačí na 5 až 10 rokov prechodného obdobia DVBT. Platené satelitné služby bez problémov nahradí káblovka. UPC, Tcom i Orange majú triple balíky, vo väčších mestách dokonca na optike. Nejaký Needer link (lebo Sky je iná firma ako Skylink) nemá ako internet za rozumnú cenu ponúknuť. Žije zo zašlej slávy „zadarmo“. O dobré meno už prišla a s ňou aj jej spolupracovníci. U mňa určite. Príde aj o vlastné meno (značku Skylink vyrieši návrat k CSlinku s progamovou ponukou Skylinku) rovnako ako prišla o právnu subjektivitu, lebo aktivity Skylinku rozvíjajú desiatky pochybných s.r.o., ktorých jedinou spoločnou vlastnosťou je, že neplatia dane. Na dane došiel aj AL Capone. Štátna kassa je prázdna, ani dlhy nemožno sekať donekonečna a tak prvá vláda po Smeráckej bude musieť riešiť daňové úniky sponzorov tej bývalej. Momentálne sa žmýka citrón značky Skylink. Je veľký, ale aj titanic .....
Toto je zároveň aj môj posledný príspevok na tomto serveri, iba že by si p. Luterán rozmyslel, či stojí na strane Skylinku alebo v opozícii. Zatiaľ podvodnými rečami vylákal zopár peňazí na boj so SKylinkom ale slúži mu, lebo z toho má väčšie prachy. Minulosť, t.j. VF, už kope pre iného zamestnávateľa – čo je tiež slepá ulička.
Luteran , August 20 2013 16:59:09
Dobrý deň všetkým,

zdá sa, že pán Zeleňák otvoril Pandorinu skrinku a začína sa tu nebývalá diskusia, ktorá je ale na prvý pohľad ťažko stráviteľná, keďže príspevky sú veľmi obsiahle.

U pána Borisa by bolo najprv vhodné zistiť, či je to naozaj ten pán Boris, ktorý čosi kedysi robil okolo Skylinku.

Jeden pán Boris figuruje v Towercom Infrastructure as, Altitude as, Anténa Plus as, MOVYS as, PP Consult as, Towercom as, Eviso SK sro atď.

Pán Boris, ak čosi naozaj robíte okolo Skylinku a chcete seriózne diskutovať, odborne a na úrovni, poprosím Vás, predstavte sa nám.

Za ktorú firmu "kopete" a akú pozíciu v nej zastávate.

Verím, že moja otázka je legitímna, odpoviete na ňu a potom môžeme diskutovať na akúkoľvek tému v súvislosti nielen so Skylinkom.
satelit1 , August 20 2013 22:07:11
Zdravim diskutujucich.Snazil som sa cez den zapojit ale jednoducho som nemal cas pre nekonecne ozivovanie kariet,vymeny,registracie a vysvetlovanie preco to nejde ked to maju zaplatene.
Teraz uz pri vypnutom mobile mozem reagovat na to co sa tu dnes napisalo.Asi Top temou je zapojenie p.Borisa do diskusie,ja na rozdiel od p.Luterana verim,ze je ten p.Boris ktory zastupuje
Skylink ,teda aspon na stretnuti predajcov lebo jeho dalsie aktivity nesledujem a priznam sa ,ze ma ani nezaujimaju.Pre mna je dolezite aby fungovalo to co sa mna osobne dotyka kazdy pracovny den.
p.Boris najskor vysvetlenie ohladom mna,nepisem tu pod menom alebo za firmu z jednoducheho dovodu,nechcem skoncit v blazinci.Uz teraz musim vypinat mobil ked odchadzam z prace a dnes v case googlovania Vas 10 rocne dieta vystopuje aj na domacej adrese.
Nie je to prijemne ak Vam cez vikend zazvoni pri dverach cudzi clovek,ze si nasiel na Vas kontakt,pripadne dostal od niekoho kto mu montoval Skylink a chce nieco riesit s prijimacom v taske.
Samozrejme nie je to bezne ale stava sa,tak isto ako sa stane,ze Vam po polnoci nejaky uchyl zavola na mobil ,ze mu v Skylinku nikto nedviha a,ze preco nejde S***** platinum...
Je to taka moja ochrana sukromia,rad sa s Vami skontaktujem mailom alebo na stretnuti (ak ma dovtedy neklepne) a mozne diskutovat ale ako ste sam videli naposledy v Sliaci najdu sa aj ini ktori musia riesit nejake stare nedoplatky a tak nezvysi cas.
Napisali ste sice dlhy prispevok ale ako napisal p.Zelenak je to iba "klišé".Ja to,ze ste sa zapojili vidim ako prvy maly uspech tychto nasich nekonecnych diskusii,lebo je to znamenie,ze aj ludia ktori su nad nami citaju tieto riadky.
Ak si po sebe precitate svoj prispevok nenajdete tam ani jednu odpoved na to o com tu diskutujeme.Mna napr. zaujima ,ze co za mudrlant vymyslel to,ze sa neda platit u predajcov akcia za 39,40.Dnes len tak mimochodom sme prisli o dvoch dalsich predplatitelov ktori nemaju zaujem riesit veci mimo predajcu.
Verte ci nie mna to vie nahnevat lebo sa stale pokladam za sucast timu a ked neviem pomoct tak si pripadam ako "odbornik" na sat.techniku v Nayelektrodome.Aj keby som od ludi tie seky s peniazmi cely den zberal a potom to isiel uhradit na postu nic sa tym neriesi lebo oni jednoducho prisli do predajne pre novu kartu a chcu s nou aj odist aj ked bez vyhodnej ponuky.
Ten blazinec co dnes sposobili vypadky platenych balikov asi nema vyznam ani spominat.Mam na krku podanie na SOI lebo som zakaznikovy dnes nevratil peniaze ktore pozadoval.Vypadol mu za 2 tyzdne uz druhy krat plateny balik.Doteraz nemal ziadny problem preto odmieta novy prijimac a zaplatil na pol roka tak to chce stornovat.
Ma to do mesta daleko aby stale dochadzal s kartou,peniaze zaplatil mne a nic ine ho nezaujima.Zaklad mu ide,takze karta a prijimac je podla neho v poriadku.On ziada len to co zaplatil alebo peniaze spat a zvazuje prechod k...
Myslite,ze by pomohlo ak zavolam na podporu predajcov alebo reg.dealerovi,ja myslim,ze nie.Asi by mi nevysvetlili tak aby to ten pan pochopil,ze preco to susedovi cez freesat ide nonstop a jemu nie aj ked maju rovnake prijimace,iba sused pre pol rokom zmenil kartu a pretocil parabolu.

Osobne chapem p.Zelenaka,ze sa obava o zdravie a nechce riskovat co bude dalej,je to asi podobny typ ako ja,velmi to vsetko prezivame...Ale do kelu ak nieco roky budujete a potom sa to kazi nie Vasou vinou tak mate dovod byt nastvany.
Ja zatial vydrzim v nadeji,ze sa to raz musi skoncit,myslim tie vypadky,akcie a preregistracie ale co bude potom...Neponukam zatial ziadnu konkurenciu ako nam tu bolo poradene.Robim iba Skylink a ak by uz nemali zaujem o moje sluzby tak potom budem zvazovat.
Pisat mail sa mi tiez neosvecilo,napisal som podobny tomu co popisuje p.Zelenak a odpoved za rok neprisla.Zbytok uz napisal p.Zelenak v svojom prispevku a kludne sa mu pod to podpisem.

Chyba aka kolvek kontrola zo strany Skylinku,ten co to robi 20dni je na rovnakej urovni ako ten co 20 rokov,predava sa stale vsade aj ked uz niektori "odbornici" skoncili ale to iba na oko,sam poznam dvoch z okolia co iba vratili zivnost a robia to dalej len tak,
ved nakupovat v dnesnej dobe nie je problem,velkoobchod preda aj certovi ked je taka mizeria...
Nazorny priklad z dnesneho dna (aj ked skor na pobavenie) : kolko stoji u Vas karta Skylink? Tu je vylozena nech sa paci,19,90,- ,mate aj vy zlavu 20% ,nemame a kde je taka zlava? zakaznik mi polozi na pult letak,tusim z Okay a tam je cena 19,99 po zlave 20%.
Pozeram na neho a premyslam v duchu kto z nas dvoch viac potrebuje psychiatra.Ved tam mate este o 9centov viac a to prosim po zlave...No heeeej ale oni maju akciu,a aku akciu preboha? no 20 %
Tak nech sa paci chodte tam a nech Vam nezabudnu spomenut dalsie poplatky ako je u nich zvykom ,39,90 + serpo.Tak to vy ste drahy oni tam nic take nemaju napisane...
Akoze co k tomu dodat,samozrejme bol to cvok ale je potrebne Skylinku takto predavat karty???
zelenak , August 21 2013 01:16:52
p.satelit1,

z Vášho príspevku cítiť, že ste podobná krvná skupina ako ja, rozdiel je už len v tom, do akej miery sme ( boli ) ochotní tolerovať to "hádzanie" hrachu na stenu.
Ja Vás obdivujem a nenachádzam slov - Vás by mal SKYLINK naozaj štedro odmeniť lebo ak odídu aj takí ako ste Vy, tak môžu hneď na druhý deň vypnúť ... Klobúk dolu, myslím to úprimne, ja keby som mal denne riešiť toľko problémov tak buď ma už dávno odviezla sanitka alebo policajti ...

Som zvedavý, ako na Váš príspevok zareaguje Rasťo B. , teda , ak vôbec zareaguje. Ja som si kedysi dosť písal s p. Glísnikom, ale ako som už naznačil, hádzanie hrachu na stenu by bolo asi užitočnejšie, a to som spomenul vo svojom príspevku len dve veci, keby som to mal rozobrať do detailov tak neviem ... Nuž, SKYLINKu je mi ľúto, veď som od počiatku SAT vysielania slovenských a českých TV programov behal po strechách , častokrát v nepriaznivom počasí ... Iste, aj som si vtedy zarobil , ale to neznamená, že teraz by som mal poslušne napĺňať nejaké "uletené" predstavy majiteľov SKYLINKu, ktorí si myslia, že donekonečna sa dá brnkať zákazníkom na nervy a všetky problémy s tým spojené za nich budú riešiť predajcovia ! Takže ja som sa už rozhodol, s radosťou sebe vlastnou som dnes poodlepoval všetky nálepky, cenníky a všetko ostatné z predajne ( prepáč Nikol, skončila si v koši smiley ) čo pripomínalo SKYLINK.

A teším sa na zajtra, keď na holé presklené plochy budem lepiť oznam o ukončení poskytovanie služieb SKYLINK ... držím palce všetkým tým, ktorí sa rozhodnú vydržať to až do konca ... ZZ
Luteran , August 21 2013 07:05:08
Milí moji sateliťáci,

je úžasné odrazu čítať Vaše krásne vyznania o tom, ako sú ľudia profesionáli v SAT branži previazaní so svojou prácou.

Za to Vám patrí všetka česť a uznanie.

Trocha tomu rozumiem, sám to prežívam už takmer 30 rokov a chcem to prežívať aj naďalej, urobím pre to maximum.

Hlavný problém v našej branži SAT TV je ako všade na Slovensku, aj rozumní ľudia veľmi ľahko podľahnú demagógii a klamstvu.

Nám sa tu podarila jedna vážna vec, prinútili sme prispievateľa Borisa, aby niečo napísal, čo už je čierne na bielom a nemôže to zobrať späť.

Keď som príspevok videl, myslel som si, to môže byť ktokoľvek z ľudí poskakujúcich okolo Skylinku, tí ľudia nie sú sú zo satelitnej branže, len kecajú veľa a o ničom .

Boris napísal bla, bla,bla, vážim si Vás, som prekvapený, môžete mi písať, všetko riešime s predajcami, všetko je dohodnuté, všetko je super, neblbnite, dohodneme sa.

Roky rokúce sa poznám s ľuďmi so satelitnej branže a netykám si takmer s nikým.

Preto si kolegovia moji, dovolím dať Vám nejaké rady do života.

Pán Zeleňák, Váš problém je, že ste si s Borisom potykali a tým ste porušili etiku, lebo mu nemôžete kriticky povedať to, čo môžem ja.

Pán satelit Váš problém je, že Vy ešte čakáte zázrak od Borisa, po tom všetkom, čo ste na tých trápnych stretnutiach predajcov Skylink zažili a po tom, čo tu napísal ?!

Chlapi, moji máte moje uznanie, ale uvedomte si, že špina okolo Skylinku sa dá vyčistiť iba tak, že si budeme vzájomne dôverovať a hovoriť si len pravdu.

To sa ale asi nepodarí, celé sa to čochvíľa skončí, uvidíme, ako dopadne trápna epizóda Skylink, SAT TV ale pokračuje vo svojom úžasnom vývoji.

Ešte dodatok k akémusi pánovi DanS, ste milý človek, veľmi si vážim, že mi neprajete smrť, ale iba krach, ostatné nekomentujem, s Vami si nechcem ani Vykať.
zelenak , August 21 2013 08:54:06
ale môžem , p. Luterán, môžem, ... ja som si s Rasťom nepotykal z nejakých zištných dôvodov ... Tykám si s viacerými predajcami SKYLINK, napokon, s niektorými sa poznám viac ako 20 rokov... Myslím si, že som na adresu p. Borisa napísal dostatok kritiky ...
ale to je , samozrejme , vec názoru každého z nás ... príjemný deň všetkým návštevníkom tohto fóra ZZ
Luteran , August 21 2013 09:30:27
Pán Zeleňák, to celé už nie je sranda.

Začnite už konečne hovoriť a konať vážne.

Veď ste už mimo, čoho sa bojíte ?!

Napísali ste na Borisa, je to klišé a pod,, žiadnu konštruktívnu kritiku ste ale nenapísali.

Tak je to pravda, čo tvrdí Boris, že ste sa na poslednom stretnutí Skylink všetci TOP predajcovia dohodli na všetkom ?

Ja som tam nebol pozvaný, ani by som neprišiel, tak povedzte, ako ste sa Vy TOP predajcovia Skylink na celom tom Skybordeli dohodli.

Dúfam, že Vy nebudete klamať a poviete nám pravdu, ako to celé vlastne bolo..

Je obrovský rozdiel, povedať pravdu verejne a rozprávať si kamarátske rečičky, pri pivečku...
Luteran , August 21 2013 12:12:38
Pán minulost, zatiaľ Vás nemažem, nechám Vás tu pre výstrahu, aby konečne všetci predajcovia Skylink pochopili, ako Vy SkyM77 fungujete.

Pekne si rozkrádate milióniky bez DPH, na čierne účty a potom ešte cez kadejaké zaplatené nicky špiníte, klamete, zavádzate.
satelit1 , August 21 2013 14:44:52
Zdravim,
Neviem sice o com je rec lebo som nezachytil ziadne dohody s predajcami na poslednom stretnuti.Boli tam ako vzdy prezentovane cisla,porovnavania s konkurenciou,predstavenie ludi ktori maju na starosti call centrum a vseobecne info o tom,ze sa maju predavat iba certifikovane prijimace.
Mozno som nepostrehol ale ziadne akoze hlasovanie ci s niecim niekto suhlasi alebo nejaka dohoda o niecom podla mna neprebehla.Takze neviem na co p.Luteran naraza.
Co sa pokynov ludi od Skylink tyka tak nie vzdy je rozumne sa nimi riadit.Aj ked to mozno myslia dobre je to stale iba pohlad z kancelarie a realita je uplne o inom.Preto aj moje kriticke slova na p.Borisa boli v tom zmysle,ze uz konecne zacnite komunikovat s nami ktori to pre Vas zabezpecujeme a sme posleni v komunikacii Skylink-zakaznik.
To,ze som spominal p.Borisa ,nebolo myslene ako utok na jeho osobu,ja jednoducho neviem kto iny je nad nami predajcami a komu to adresovat,jeho meno je najvyssie zo Slovenskych zastupcov.Ved predsa nenapisem,ze by to mal zmenit alebo podat vyssie vratnik v Towercome...
Teraz sa Vam pokusim zase z pohladu predajcu vysvetlit ako som to myslel,ze nie vzdy je dobre sa riadit pokynmi od napr.reg.zastupcu.
Pri jeho poslednej navsteve cca 2 mesiace sa ma opytal ci mam na sklade este vela kariet Vymena,mal som v tom case asi 10- 15 ks tak mi odporucil nech ich uz dopredam a nenakupujem dalsie.Medzi recou som pochopil,ze Skylink uz na ten zbytok vymien nas predajcov nepotrebuje a vyuzije moznost zamenit karty cez postove zasielky.
Pochopil som ako to myslel,nic mu nevycitam,pohybuje sa pri zdroji informacii tak ma chcel akoze ochranit.V com je vsak problem,akcia Vymena s bonusom sa predlzila aj na august (co kazdy predpokladal) a ked som si vcera spocital len tak podla predaja tak od jeho navstevy som predal viac ako 120 kariet Vymena a to len na predajni.
Pisem na predajni preto,ze nosim v aute stale min.5 ks a menim ako sa vravi za jazdy.Za tie roky ma uz poznaju ludia po dedinach kde mam rodinu a znamych,takze ak tam pridem ako aj minuly vikend na grilovacku tak dobre ,ze miestny rozhlas nehlasi,ze prisiel Skylink...
Musim ukryvat auto znamemu do stodoly lebo inak to vyzera tak,ze sedime pri grile a prijimam audiencie ako papez.Kazdy ma nejaky problem,kazdy chce platit poplatok,menit kartu...
Takze realne ich bude dobrych 150ks Vymenenych od vtedy.
Preco to pisem...ak by som riadil pokynom Skylinku tak tych 150 ludi ktori sa na mna spoliehali a doveruju mi by ostalo sklamanych,vacsina z nich by ma pokladala za niekoho kto nevie pomoct...a potom sa cudujme,ze pri pive sa dohaduju,ze kamaratov kamarat ma kamarata a ten robi satelity a vsetko im zariadi,preda,vybavi...uz si potom na neho spomenu aj ked budu menit prijimac a pod.
Tak dufam,ze som to napisal zrozumitelne a pointou je to,ze aj ludia ktori by mali vediet ako to chodi to nevedia a tak nech sa nikto z nich necuduje,ze ich nekontaktujeme ked sa nic podstatne nedozvieme,skor naopak.
PS: aktualny stav z dnesneho dopoludnia: zatial 6 Vymeny a rovnako ako vcera doobeda 2ks zaujem o ponuku za 39,40 po usmerneni na uhradu cez postu a vyckavanie postarky zaujem opadol...
Pekny den
RBoris , August 21 2013 15:04:10
Dobrý deň všetkým.
Zo záujmom som si prečítal reakcie na môj mail a dopadlo to presne tak, ako som bol presvedčený, že to dopadne.
Ale po poradí:
1) Zdeno - je mi lúto tvojho rozhodnutia. Ostatné nebudem riešiť takto, ale dúfam, že mi zodvihneš telefón, ak budeš vidieť, že volám ja.
2) satelit - prepáčte, že nebudem takto reagovať na Vaše pripomienky. Ubezpečujem Vás, že ak mi napíšete na môj mail alebo sa mi ozvete telefonicky, tak nemám žiadny problém s Vami diskutovať . Len sa týmto držím svojho pravidla, že chcem vedieť alebo vidieť s kým diskutujem. Kontakt určite máte. Ďakujem Vám za pochopenie.
3) minulosť - to čo spomínate by naozaj nebolo zlé ak by to bola pravdasmiley. Bohužiaľ nie je. A nie je pravda ani s tou cenou. Ak máte záujem, platí to isté ako pri satelit-ovi. Ďakujem.
4) pán Luterán. Najprv som sa chcel rozpísať...ale nakoniec som usúdil, že to naozaj nemá význam. Vy ako majiteľ stránky podľa prihlásenia dobre viete kto som. A nielen podľa prihlásenia. A v dnešnej dobe internetu ľahko zistíte aj to pre koho a čo robím. Dám návody: Napr v partn zóne Skylinku si každý predajca nájde prezentácie so stretnutí, kde je presne vysvetlená celá štruktúra fungovania Skylinku. A vidím, že ste ma lustrovali aj cez internet - len to treba dotiahnuť dokonca. Takže kto chce - nájde všetky info a zistí si skutkový stav.
Pán Luterán - ja som mojim jediným vstupom na vašu stránku iba chcel názorne všetým ukázať , že takto s vami diskutovať naozaj nemá žiadny význam. Poukázal som na to, že okrem hanenia na Vašej stránke atd ste ani raz neprejavili ani min snahu diskutovať priamo s nami aj keď ste tých ponúk dostal niekoľko. Jednoducho ste si dali klapky na oči ako ťažný kôň a idete. Tak ako ste to spravil, keď Vám vzal výhody svojho času SlovakLink, alebo keď ste bol zarytý Digi predajca, následne potom CS Link predajca atd. Presne podľa toho odkiaľ lepšie fúka, že pán Luterán.
Ale moja ponuka stále platí: ak máte záujem, kontakt máte a ozvite sa.
5) pre ostatných predajcov Skylinku, ktorí čítate túto stránku. Prosím, pýtajte sa. Či už reg managerov, na call centre kde je linka len pre vás alebo aj priamo u mňa. Je to vždy lepšie ako si robiť závery len na základe neoverených, neúplných alebo dokonca vymyslených záverov, ktoré vo svojich príspevkoch prezentujú iní napr tak ako na tejto stránke pán Luterán. Len tak si urobíte skutočný obraz. Ja vás ubezpečujem, že aj v tejto dobe sú desiatky alebo aj stovky predajcov, ktorí nemajú žiadny problém napr s prijímačmi, pretože predávali iba boxy, ktoré zvládnu čítať new klúče každé 2-3 týždne alebo sú spokojní s tým, že napr iba vďaka predaju služieb Skylink každý mesiac kompletne zaplatia jedného človeka a tak by som mohol písať ďalej.

Verím a som presvedčený
, že každý z vás teraz chápe, prečo je toto môj posledný príspevok na tejto stránke.
Ďakujem.
S pozdravom. RB
zelenak , August 21 2013 17:35:40
p. Luterán, ja osobne neviem, že by sa záväzne predajcovia na niečom dohodli, teda , že by sa hlasovalo ap. Nebudem tu popisovať všetko čo ma na stretnutí zaujalo ( pozitívne - toho by aj tak veľa nebolo a negatívne - napr. systém predaja a vôbec celá akcia " Dotované SKYLINK prijímače " , tak to ma fakt dostalo ...)
Za seba napíšem niečo, čo som v diskusii navrhol a to bol môj návrh zaradiť do záverečného losovania výhier pre predajcov ( tombola ) nové tri ceny . Tými cenami mali byť " jednodňové pobyty" konkrétnych pánov SKYLINK ( p. Glísnik, p.Boris + ešte jeden ľubovoľný ) v kamenných predajniach troch výhercov - do každej predajne jeden a to na 8 hodinovú pracovnú smenu, skrátka a dobre, išlo mi o to aby si to vyskúšali ako je to byť predajcom SKYLINK - ale pozor, nie vo všedný pracovný deň, ale v deň, ktorý bude nasledovať po dni v ktorom sa robia experimenty a rôzne iné "úpravy" vo vysielaní ... samozrejme, môj návrh, napriek veľkej podpore predajcov , nebol akceptovaný ... Páni zo SKYLINKU, mali ste jedinečnú možnosť ! Totižto, vzťah SKYLINK - predajcovia je síce dôležitý lenže oveľa dôležitejší je vzťah zákazník - SKYLINK , takže zbytočne budeme my, predajcovia , komunikovať , písať aneviem čo ešte s našimi regionálnymi zástupcami, manažérom, a neviem ešte s kým keď podstata je niekde inde , páni ! a toto ste, žiaľ, veľmi nedocenili ... a toto je druhý , oveľa väčší bumerang, ktorý sa vracia ... ešte dám jeden tip , to som si chcel nechať na stretnutie predajcov SKYLINK na jeseň ( teda ak nejaké bude ) , nakoľko však od 23.9. už nebudem predajcom tak som OUT .... Skúste zorganizovať vo vašom sídle :

DEŇ OTVORENÝCH DVERÍ SKYLINK

zdraví ZZ
zelenak , August 21 2013 17:51:40
pre p. Borisa

Rasťo, či mi to uveríš alebo nie, aj mne je to trošku ľúto, že som sa tak rozhodol, ale musel som ...

a teraz sa vyjadrím len k bodu 5/ , ostatnú môžeme osobne

Ja som tiež predával len boxy SKYLINK READY , lenže ostatn konkurencia okolo bola lacnejšia - predávala totižto prijímače s UNI čítačkami ... a čo sa deje teraz ? kadekto predával kadečo, ľuďom to nefunguje ako má, kam prídu keď majú problém ? Do kamennej predajne označenej logom SKYLINK predajca ... že sme mu to my nepredali ? To mu môžem povedať , ale ťažko zákazníkovi vysvetlíš, že je to jeho problém. On mňa , ako predajcu SKYLINK, vidí ako SKYLINK a ja som povinný mu pomôcť ! ZADARMO ! veď má zaplatený servisný poplatok ! ap. a naviac , veľmi by som netvrdil, že všetky SKYLINK ready prijímače fungujú na 100% ... Takže ak sú spokojní niektorí predajcovia, držte si ich zubami - nechtami , ja som teda spokojný nebol, už dlhšiu dobu , SKYLINK mal dostatok času na to aby vyriešil hlavne svoju obchodnú politiku ... ale to už píšem stále to isté dokola ... a p. satelit1 nesmierne obdivujem ... ZZ
satelit1 , August 21 2013 18:16:18
p.Zelenak ja uz som nechcel na p.Borisa reagovat,neslusi sa ak oznamil,ze tu uz nebude prispievat ale a teraz sa normalne smejem ake mame rovnake myslienkove pochody,ten komentar k bodu 5, by som napisal uplne rovnako ako Vy smiley ,tiez sa snazim uz viac ako 2 roky iba ready predavat,samozrejme mam vylozene aj nejako to Amiko ale to uz som spominal,ze ak pride Arab,Rus a pod. zakaznik tak jemu predsa nebude tlacit ready ak chce pozerat iba Badr/Nilesat pripadne Amos/Sirius ...Takze tolko ako doplnok.
A este si predsa len neodpustim na koniec maly komentar.Nebudem citovat ale podstata je v tom,ze si nemozme rozumiet ak kazdy piseme inou recou...Pre boha kde su ti predajcovia na slovensku co zo sluzieb Skylinku zaplatia jedneho cloveka,to mu platia 200 euro + odvody...Ved ja sam sa snazim ako ten skrecok co sa toci v klietke v kolecku a mam priemer 5000 mesacne ,tym myslim predaj platenych sluzieb.Z toho mi kvapne necelych 300 ak neprehanam a zaplatim dane a to nemam ani na najom prosim pekne.Nestazujem sa,iba by ma zaujimalo kto robi mesacne 20 tisic na slovensku ked ja sa v roznych sutaziach umiestnujem v prvej desiatke a som na tom ako pisem...
zelenak , August 21 2013 18:29:15
p.satelit1,
veď preto som napísal aby si ich držali zubami-nechtami smiley ... to by bol tiež jeden bod , ktorý mal SKYLINK riešiť - odmeňovanie za platené služby, odmeňovanie za prístup k zákazníkom a vôbec, odmena za odbornú a serióznu kamennú predajňu !!! toto je ten tretí bumerang čo sa vracia naspäť ... urobiť niekoho TOP predajcom len na základe OBRATU je podľa mňa málo, nechcem sa tým , samozrejme, dotknúť takých ako ste Vy, ale kto ocení " nezdrhnutie " zákazníkov ku konkurencii len preto, že je zabezpečený naozaj spoľahlivý a seriózny prístup a servis ? Kto ocení, že ponúkate len SKYLINK ? / ja som ponúkal len SKYLINK / ... atď. na toto SKYLINK akosi pozabudol , vlastne, možno ani nie ... keby som to všetko popísal čo sa malo a čo by sa dalo tak by už mali kompletné know-how ako na to smiley .. a tých 20 000€ zarobí ... viete kto smiley

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás