Home · Články · Fórum · Luterán Blog April 24 2019 14:37:54
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

KOĽKO JE HODNÉ RIZIKO SKYLINK ?! A ČO KONZULTÁCIE ?

SAT BOMBDnes sa v predajni SAT TV odohrala kuriózna situácie, kedy sa traja zákazníci dostali do veľkého sporu kvôli Skylinku.

Staršia pani sa prišla s dôverou informovať, či si má prevziať dobierku Skylink, keď má kartu CS Link platnú do 15.3.2014.

Odpoveď, že to je na jej rozhodnutí jej zjavne nestačila, chcela sa ďalej rozprávať, čo sa stane ak to nepreberie a čo sa stane, ak to preberie.

Medzitým sa dostavil starší pán s prijímačom, ktorý sa veľmi ponáhľal a otázky ho vyvádzali z miery.

Odpoveď pre pani, že nie sme Skylink a nemôžeme jej nič zodpovedne poradiť, pani akoby nepočula a húdla si svoje prečo, ako je to možné, čo je to za svet atď. atď..

Medzitým prišiel ďalší pán, chvíľku nervózne počúval debatu a potom to už nevydržal.

On má vážny problém a Vy sa zaoberáte úplnými hlúposťami, zaútočil na pani slovne, nech je rada, ak jej karta funguje, jemu nefunguje nič a kartu si prevzal.

Teraz už vybuchol stredný pán, že on je na rade, prijímač mu nefunguje, poslali ho z Nay, nech sa mu okamžite venujeme.

Chvíľku sa všetci prekrikovali, až to bolo na nevydržanie a ako čarovným prútikom ich zastavila jedna jediná otázka.

Koľko eur ste ochotní zaplatiť za konzultácie ?

Mlčanie sa chvíľu dalo doslova krájať.

Ale to nemyslíte vážne, veď to je snáď zadarmo, za to si nemôžete pýtať nič.

V poriadku, tak Do Videnia, Búda Skylink sa zatvára, je obedňajšia prestávka, od rána sme na to čas nemali a zadarmo sme už pomáhali dosť.

No a teraz rozmýšľame, ako nastaviť ceny služieb robené za Skylink a či sú tie ceny hodné toho rizika.

Napr. Preregistrácia karty u nás kúpenej 2 eur, cudzí 4 eur, prednostné vybavenie ako u lekára + 5 eur.

A čo konzultácie, ako tie spoplatniť ?

Čo si o tom myslíte Vy, ako to riešite Vo Vašej predajni ?

P.S.

Dá sa to robiť aj za cigarety a iné všimné, ako to robia garážoví predajcovia Skylink.

A možno aj to je riešenie pre predajcov Skylink.

Zavrieť Búdu Skylink a ...


Luteran , August 12 2013 19:22:01 4 Komentáre · 2930 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

zelenak , August 13 2013 08:53:17
Pán Luterán, pekne napísané smiley a toto sú situácie, ktoré budú v predajniach SAT predajcov, ktorí predávajú aj SKYLINK, pribúdať. Nuž, niekto za cigarety, niekto za pivo, ale z takýchto platieb nemôže existovať seriózna prevádzka, vlastne, podľa SKYLINKu asi môže,
lebo tam sú presvedčení, že stále na službách a predaji zarábajú SAT predajcovia dostatočne ... na poslednom stretnutí SKYLINK som navrhol novú cenu do tomboly - výhercovia ( traja ) by mali v svojej kamennej predajni na jeden deň ako obsluhu niekoho z vedenia SKYLINK ( p. Glisnik, p. Boris ap. ) , žiaľ, napriek tomu , že väčšina predajcov hlasovala za , tak sa nič také nekonalo smileysmileysmiley ... ako zvykneme na Slovensku vulgárne hovoriť - nemajú na to gule smiley ... a čo sa týka reakcií predajcov na môj mail pre SKYLINK a parabola.cz - tých pozitívnych bolo 99% , nebudem ich, samozrejme, zverejňovať. Poplatky za služby SKYLINK a poradenskú činnosť mám aj ja už na prevádzke, tak napr. refresh karty 5€ pre cudzieho a pre zákazníka CSAT iba 2€ ... celé to však smeruje k tomu, že týmto spôsobom 90% ľudí, klientov SKYLINKU, znechutíme ( prečo by mal platiť za nejaký servis keď platí servisný poplatok !? - a v tomto majú pravdu .. ) a postupne budú hľadať náhradu za SKYLINK ( keď si to takto SKYLINK želá, nech sa páči ) ... Celá obchodná politika SKYLINK - predajcovia je zle postavená, už dávno to kritizujem, viac ako tri roky ... napr. som im povedal, že si dali klapky a jediné čo ich zaujímalo , bol predaj kariet, preto ich predávali všetci a všade ... teraz sa to vráti ako bumerang ... a na koniec ešte jedno - milí predajcovia SKYLINK, ja netúžim po tom aby ste sa pridali k CSAT , ja mám svoj názor a nikomu ho nevnucujem , posledné udalosti a "ťahy" SKYLINK ma však riadne "vytočili" a preto som, aj kvôli svojim zákazníkom, reagoval svojim mailom ... ak nezmení SKYLINK radikálne svoju činnosť a najmä komunikáciu a odmeňovanie serióznych predajcov ich služieb, ktorí majú kamenné predajne, tak potom zavrieme Búdu SKYLINK a nech si ich zákazníci riešia problémy s príjmom na lampárni ( tam to vyriešia zadarmo ) ...
Luteran , August 13 2013 09:47:51
Pán Zeleňák, k Vašim slovám niet čo dodať, vystihli ste podstatu. Ešte si dovolím povedať, že je to presne tak, ako ste napísali o kolegoch predajcoch. Keď sa rozprávame navzájom, každý nás podporuje, lenže iba tak skryto. Nikto nenájde odvahu podporiť sa navzájom verejne. Je to preto, že kolegovia hrajú nečistú hru. Stále dúfajú v zázrak, že keď budú ticho, tak ich si Skypodvod vyberie za vyvolených a oni budú mať konečne sľubovaný miliónový kšeft.
makovic , August 13 2013 11:15:09
pan zelenak mate pravdu vo vsetkom len v jednom sa mylite. vedenie skylinku vobec netrapi ani ubytok zakaznikov, lebo teraz ked maju kazdorocne na servisnom poplatku 30 milionov eur a z toho maju obrovske odmeny za to ze to vymysleli, tak si zarobia na 200 rokov vopred viac ako keby sa spravali k zakaznikom seriozne
Luteran , August 13 2013 12:05:25
Pán makovic, vďaka za názor. Vy ste zasa tak presne, jednoducho a surovo napísali pravdu, až ma to zamrazilo. Lebo to naozaj vyzerá tak, akoby sme boli my predajcovia SAT TV už úplne na hlavu. Mimochodom, včera mi to rovnako povedal jeden pán doktor, zubár ktorý sa čudoval, ako môžeme robiť služby zadarmo, lebo si myslel, že to následne účtujeme Skylinku.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 2
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás