Home · Články · Fórum · Luterán Blog September 28 2020 07:22:39
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

MILÝ SKYLINK TO UŹ ANI NIE JE MOŽNÉ ... VRAVÍ CSAT

SAT MYSTERYDnes nám do firmy a zrejme všetkým predajcom Skylink doručili email jedného z predajcov, ktorý na trhu Skylink funguje od začiatku a je nasledovného znenia:

Milý SKYLINK !

to už ani nie je možné, čo nám tu, predajcom SAT techniky , ktorí sa snažia udržať Tvojich zákazníkov na „uzde“ ,

stváraš !!!

a/ najprv som si myslel, že je to vtip, ale môj zákazník mi potvrdil, že v tel. rozhovore mu operátorka tvrdila nasledovné :

„ Vaša CS link-ová karta prestane o mesiac – najviac dva – fungovať a preto si musíte kúpiť od nás novú kartu „


b/ na otázku, ako dlho vydrží byť funkčná nová karta , pohotovo operátorka odpovedala, že 8 až 10 rokov J

c/ zákazníkom CS-linkových kariet posielaš na dobierku nové karty ( sice ICE ) ale nevieš, či ich SAT prijímač bude s touto kartou fungovať ! ( napr. taký Technisat STR1 má licencovaný CW a nefunguje J , třeba tam nový soft )

d/ v mailoch im píšeš, že im ďakuješ za objednávku novej karty a pritom si zákazník nič vedome neobjednal, ak Ti to naznačí, tak len stiahneš chvost a odpovieš, že veď tú dobierku nemusí prebrať …

e/ a naviac si myslíš, že aj predajca SKYLINK ( teda ja napr. ) si od Teba kúpi novú kartu výmena za 13,90€ …. tak to je naozaj dobré JJJ

Prepáč milý SKYLINK, ale toto je už naozaj na hodenie uteráka v ringu, bojovať o zákazníka takýmto spôsobom je totálne nefér, hlavne voči nám, dlhoročným predajcom SAT techniky, ktorým môžeš ďakovať za svoju klientelu.

Keď už si sa rozhodol nás predajcov takto podraziť ( vynútený predaj nových kariet na dobierku ) tak si tie nové karty, ktoré takto predáš, aj sám pekne zaregistruj a hlavne – rieš problémy s príjmom programov SKYLINK priamo so zákazníkom,

nás predsa pri tom nepotrebuješ J

príjemné Vianoce a šťastný Nový rok 2014

s pozdravom

Ing. Zeleňák - CSAT

Kolegovi som napísal takúto odpoveď.


Vážený pán Ing. Zeleňák,

vďaka za Váš trefný a podnetný email.

Mám len obavu, že sa ním absolútne nič nevyrieši a to jednoducho preto, lebo ľudia, ktorí neoprávnene získali dáta kariet, adresy a telefónne čísla zákazníkov CS Link a Skylink si Váš email nikdy neprečítajú, nezaujíma ich to a ani nechcú, aby sa o nich, ako o "bielych koňoch" vedelo.

Na protizákonnú činnosť si najímajú sročky a tie majú na "špinavú prácu" poskokov, ktorí tomu čo im Vy píšete, nerozumejú a ani nechcú rozumieť.

Študentky na telefónoch, tzv. agenti na vlastnú živnosť a zamestnanci sročiek sú šťastní keď dostanú svoje výplaty a nič viac ich nezaujíma.

Jediným a posledným riešením celého riadeného " bordelu" Skylink je dať dokopy profesionálnych predajcov SAT TV a urobiť to, čo je nutné.

1. Oficiálne osloviť akcionárov M77 Group, informovať ich o situácii a vyžiadať si ich oficiálne stanovisko.

2. Pripraviť sa na rôzne varianty ďalšieho vývoja situácie, ktorá sa bude len zhoršovať voči predajcom i zákazníkom.

Ak by ste súhlasili s publikovaním Vášho emailu na Solid Europe, poskytnite k tomu svoj súhlas.

Pekný deň

Luterán

P.S.

Pán Ing. Zeleňák súhlasil so zverejnením a napísal cit.

zdravím,

ja viem , že to nie je jednoduché …


ale poviem úprimne – mne môže byť hneď zajtra SKYLINK ukradnutý !


to , čo tu predvádzajú za posledný rok, si pýta len jedno – absolútne ich ignorovať – mám na mysli predajcov.

ja z tržieb SAT techniky – a tobôž SKYLINKU – už dávno nežijem, napokon, viaceré reakcie predajcov sú podobné …

preto som im zaželal všetko naj do 2014


samozrejme , súhlasím so zverejnením na Solid Europe.


ak budem mať čas tak ešte niečo napíšem, ale počkám, či zareaguje Rasťo Boris ..


s pozdravom

Zeleňák







Luteran , August 02 2013 16:51:52 14 Komentáre · 3959 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

bradek , August 05 2013 14:23:19
Dobry den prajem.
Suhlasim s panom Z, ale nesuhlasim s vami pan Luteran. Ak naozaj prestanete poskytovat sluzby zakaznikom, ktori si u vas nezakupili sateitne zariadenie alebo kartu, tak tym padom SKYLINK pochopi (mozno ano, mozno nie - cas by ukazal ) kto robi mravenciu pracu.
Takto sa vam vysmievaju do oci. Ale malo by to zmysel iba vtedy, ak by vsetci predajcovia reagovali rovnako - ziadna kupana karta - ziadne sluzby (registracie....) !
SKYLINK by takyto cas musel nieco robit, lebo az vtedy by sa ludia spametali a zacali na nich tlacit a burit sa. V tom momente by sa rozhybala aj peticia, ktora tohto casu uviazla na bode mrazu.
Luteran , August 05 2013 16:21:28
Pán bradek, vďaka za príspevok. Ja tiež súhlasím s pánom Ing. Z, a to, že nesúhlasíte so mnou je úplne v poriadku, len mi skúste vysvetliť, s čím nesúhlasíte.
zelenak , August 06 2013 02:02:58
zdravím,
ako tak čítam komentáre k niektorým článkom tak viac a viac nadobúdam pocit, že skoncovanie s poskytovaním a predajom služieb SKYLINK bude len a len oslobodením od problémov , ktoré na predajcov SKYLINK " ušil " nový majiteľ . Ľutujem všetkých starších ľudí ale tiež tých , ktorí v dnešnom svete nechápu isté súvislosti a stále si mzslia, že ak za niečo zaplatili tak majú na doživotie pokoj .. realita im čoskoro otvorí oči ... myslím, že je najvyšší čas z tejto potápajúcej lode s názvom SKYLINK vyskočiť ( záchranných kolies je málo, priatelia smiley )smiley
Luteran , August 06 2013 07:29:37
Zdravím pán Zeleňák a ďakujem, že ste sa registrovali pod vlastným menom a máte záujem diskutovať. Vás osobne a Vašu firmu mám spojenú so začiatkami SAT TV na Slovensku dávno predtým ako vôbec Skylink existoval. Boli ste aj na Sattechu, kde sme začínali predaj kariet Slovaklink a sám ste svojou profesionalitou pomohli systém rozbehnúť. Ten fungoval preto, lebo sme ho ako predajcovia kontrolovali. Teraz je problém v tom, že systém Skylink prestal fungovať, keďže ho nikto nekontroluje. Vy ste teraz urobili jednu dôležitú vec, ktorá môže pomôcť tomu, aby sme sa pokúsili nekontrolovaný proces okolo Skylinku začať kontrolovať. V celom tom chaose okolo Skylinku je podstata veci nie o tom, či predajcovia budú, alebo nebudú poskytovať služby, veď tie sa poskytovať už dávno neoplatí. Tu ide o to, že nejakí ľudia v pozadí Skylinku manipulujú systém, finančné toky a deformujú vzťahy zákazník-predajca-prevádzkovateľ. Hlavný problém Skylinku je samozrejme stále o tom, že to nie je klasický prevádzkovateľ PAY TV ako je DIGI, Magio. Ľudia zaplatia koncesiu, štát zaplatí obrovské peniaze SKYTOWERu a potom sa v pozadí nejakí špekulanti cez M77 hrajú na poskytovateľov služby. NO A TO JE CELÝ PROBLÉM !!! My sme všetci ako občania a ako SAT firmy vtiahnutí do toho podvodu a preto ho musíme riešiť, či chceme, alebo nechceme, lebo sa nás to dotýka ako občanov-koncesionárov a rovnako tiež ako podnikateľov.
zelenak , August 08 2013 16:40:47
"do boja povolal dlhorocneho ritoleza a notorickeho vyplakavaca zelenaka ze cesatu" je mi Ťa veľmi ľúto, na Tvoje urážky a klamstvá nebudem reagovať , si chudák, ktorý by sa mal dať liečiť ...
Luteran , August 08 2013 17:31:00
Pán Zeleňák, ospravedlňujem sa za toho nešťastníka minulost. Jeho identitu nepoznám, je mi ho však veľmi ľúto, pretože ak niekoho nepoznáte, nemôžete mu ani pomôcť . Dôležité je, že poznám Vás osobne roky rokúce a viem, že ste veľmi seriózny človek. Tým je povedané všetko. Verím, že už chápete, prečo je problematické, ak chceme ako profesionálni predajcovia SAT TV Skylink kontrolovať. Tí, ktorí Skylink ovládajú, zarábajú načierno milióny eur a môžu si najímať takýchto jedincov, ktorí nemajú tvár, česť, svedomie, majú iba strach z odhalenia. Pán Zeleňák, napíšte, či je treba urážlivý email na Vašu adresu upraviť, alebo vymazať, webmajster to urobí podľa Vašich pokynov. Verím, že Vás primitívovia ako je minulost neodradia na Vašej ceste k pravde. Ďakujem pán Zeleňák.
furicka , August 08 2013 21:01:52
Znaš minulost, že tvuj ocec by nebul rad, kedz by vidzel jak tu še predvadzaš, bo zaš nemaš co robic. Jančo mi hvarel, že jemu je to jedno jak na neho pišeš, bo še nudziš. Najdzi sebe robotu dakdzi, napr. možeš poucirac prach zos skriňoch. Mešac tu bul od tebe pokuj, aľe mušim povedzec, že ši dostal do vinka dar vtipu, p. Luteran, môžeme tu zriadiť sekciu vtipy, aby minulost mohol rozprávať vtipy a využívať to, čo dostal do vienka.

Ďakujem
+NVPBŽ
furicka , August 10 2013 09:44:55
@minulosc

ani tu ši še nezastal jak patrim tutak. To ce bavi uražac a štvac ľudzi??? Co z teho maš??? Uspokojuje ce to???
Luteran , August 10 2013 13:28:06
minulost si len jednoducho robí svoju špinavú robotu tak, ako po celý život. Predtým donášal ŠTB a dostával za to benefity, teraz robí špinavú robotu pre Skylinkpodvod a všade, kde hrozí odhalenie protizákonných praktík ľudí zastrašuje šírením klamstva, za čo od podvodníkov dostáva bakšiš. Pán Zeleňák ako seriózny predajca Skylink bude teraz pod veľkým tlakom a buď boj za pravdu vzdá, alebo Skylinkpodvod cez takých agentov ako je minulost budú na neho hádzať vymyslenú špinu. Pán Zeleňák, ste čestný a seriózny, len musíte byť aj vnútorne silným.
zelenak , August 10 2013 18:08:16
Pán Luterán,
nemusíte sa mi za nič ospravedlňovať, napokon, každý, kto zavíta na toto fórum , a prečíta si príspevky od p. "minulost" , tak musí jednoznačne dospieť k tej istej diagnóze ako ja ... mňa len hnevá, že namiesto toho aby sme tu rozoberali technické a iné problémy týkajúce sa napr. SKYLINKu ( koľko ľudí by o to malo záujem .. ) tak sa tu stále preberá problém "minulost" ( a o to mu vlastne ide aby bol stredobodom pozornosti - to je istá "časť" diagnózy ) ... a čo sa týka môjho postoja ku SKYLINKU v súčasnosti , nemusíte sa obávať, že mňa by si niekto kúpil za 30 strieborných ... ja svoje názory a postoje nemením ako ponožky smiley , takže, podľa mňa , SKYLINK to bude mať veľmi ťažké .... , a že sa niečo deje, to si môžete byť istý ... môj mail, ktorý som zavesil na parabolu.cz , splnil účel, ktorý som tým sledoval ... apropó , na záver jeden krásny citát od p. Wericha : V boji s lidskou hloupostí nemůžeme nikdy vyhrát. Ale nikdy v něm nesmíme ustat." ,,, na príspevky pána " minulost" nemienim reagovať ( ale budem sa zaňho modliť aby mu bolo dopriate čosi iné ako len nenávisť, zloba, atď. ... )
Luteran , August 10 2013 19:11:29
Pán Zeleňák, ďakujem za Vaše vyjadrenie a tiež za Váš nemenný postoj. Máte úplnú pravdu, je treba sa vážne zaoberať situáciou okolo Skylinku. Idem si pozrieť na Parabolu, aké sú tam reakcie, keďže tam všetko kritické o Skylinku ihneď mažú, aby aj to Vaše nevymazali.
Luteran , August 10 2013 19:15:06
Pán Zeleňák, nič som nenašiel ani dnes, ani včera, je to tak rýchlo vymazané, kedy ste to tam dávali ?
zelenak , August 11 2013 10:28:34
7.8., ešte to tam je smiley
Luteran , August 11 2013 11:31:49
Ďakujem, našiel som a som prekvapený, že to ešte nezmazali, lebo tam vidím aj pár zaujímavých kritických reakcií na Skylink. Ešte raz Vám vďaka pán Zeleňák, že ste mali odvahu to tam dať, niektoré reakcie vyberiem a pripravím článok.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás