Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
PÁN DUCHOŇ, VIAC POMOCI NEMÁM - AKTUALIZÁCIA |
Pánovi Duchoňovi v piatok večer 17.5. vypli okrem STV1, STV2, ČT1, ČT2, všetky ďalšie programy v základnej ponuke cez satelitnú kartu CS Link.
Chcel pozerať Markízu, TV Joj a bol z toho nešťastný.
Prišiel dnes s tým, že má 73 rokov, písal s našou pomocou ombudsmanke, nikto sa mu však neozval.
Teraz by sa chcel telefonicky spojiť s Markízou, TV Joj a opýtať sa ich, či mu nevedia pomôcť.
Našiel som mu číslo na TV Markíza.
Volali sme centrálu asi 15 minút, nikto nedvíhal.
Volali sme programové oddelenie, nikto nedvíhal.
Volali sme sekretariát, konečne sa ozvala pani.
Vysvetlil som o čo ide, jej odpoveď bola zaujímavá.
Je to technický problém, nech si voláme oddelenie techniky.
Chvíľku som polemizoval a nakoniec mi nedalo opýtať sa, kde sme sa dovolali.
Čudná odpoveď pokračovala s tým, že sme na ekonomickom oddelení.
Pán Duchoň chcel hovoriť s pánom Krejčom.
Pani bola šokovaná, ako je niečo také možné a len nás posielala na techniku.
Na technike nikto nedvíhal a tak sme Markíze dali zbohom.
Na TV Joj sme na spravodajstve uspeli aspoň v tom, že sa nám zo záznamu ozval moderátor spravodajstva a nechali sme mu odkaz s telefónom pána Duchoňa.
Pán Duchoň chcel ďalej hovoriť s ombudsmankou.
Ozval sa sekretariát, nepríjemný hlas, vysvetlil som o čo ide, pani nemala záujem o debatu, oni veci riešia v poradí.
Po nátlaku nás prepla na právnika, potom však zistila, že ten má dovolenku.
Nakoniec som ju prinútil hovoriť s pánom Duchoňom a tvrdila mu, že právnik to bude riešiť po dovolenke.
Pán Duchoň k nám príde dnes poobede ešte raz a chce s niekým osobne hovoriť v TV Markíza, keďže jej tak verí.
Neviem ako to dopadne, ten čas a telefonáty mu ešte venujem.
Tvrdí, že ak nič nevybaví, je ochotný ísť veci osobne riešiť do Bratislavy.
Mám zistiť kam má ísť, ako je to s cestovným, kto sa k nemu pridá a pod.
Pán Duchoň, hanbím sa za Slovensko, viac pomoci pre Vás zatiaľ nemám.
Neviete mi poradiť ?
AKTUALIZÁCIA :
Pán Duchoň prišiel poobede.
Volali sme znova centrálu Markíza.
Ozvala sa mladá pani.
Vysvetlili sme problém okolo karty CS Link.
To je technický problém, povedala okamžite.
Vysvitlo, že to nie je centrála, ale sekretariát.
Zvláštne, v Markíze o probléme všetci vedia a nazývajú to technický problém.
Znova sme sa domáhali nejakého investigatívneho novinára, spravodajcu.
Horko - ťažko sme vydolovali kontakt na 0915 100 100
Urobili sme odkaz s telefónom na pána Duchoňa.
Pán Duchoň teraz čaká, kto sa mu ozve a či vôbec z TV Joj, alebo z TV Markíza.
|
Komentáre |
, May 20 2013 14:31:32
1. Pomoc:
a-Je na karte zaplatený servisný poplatok?
b-ak je, bola reautorizovaná karta?
c.-Máte sat.prijímač s dekodérom Cryptoworks?
Netreba isť do hlavného mesta, je potrebné si len zvyknúť, že slovenská reklama zavádza, lebo nič nie je navždy a zadarmo, lebo to by popieralo základné ekonomické zákony.
Tých 14,40 na rok si môže zatiaľ dovoliť každý slovenský občan, ktorý má elektrickú prípojku, ak by predsa len videl pán Duchoň problém, doporučujem DVB-T vysielanie, ktoré tiež nieje navždy a zadarmo, ale platí si ho vo forme TV koncesie |
, May 20 2013 14:42:12
Ešte k tej ekonomike, jasné, že markíza a jojka si platia sat. vysielanie , ale výška platby nestačí na ceny, ktoré si Towercom nahodil, skôr by som sa pozrel na mediálny výbor parlamentu, aby prešetril monopolné postavenie Towercomu na Slovensku. Tu podporím aj výjazd človeka do Bratislavy, ktorý by toto v parlamente dokázal. |
, May 20 2013 18:50:45
Pán okap, na karte CS Link pána Duchoňa je zápis blokujúci príjem programov mimo STV a ČT, keďže on odmietol uhradiť nezákonné SERPO. Dnes už ale prišiel s tým, že chce okamžite pozerať Markízu a je ochotný zaplatiť podvodných 14,40 eur. Podmienkou je garantovanie funkčnosti 1 rok a žiadne ďalšie doplatky. "Našťastie" toto sme garantovať nevedeli a tak sa rozhodol "bojovať až do konca vyriešenia problému". No a ja sa snažím pomôcť mu ako sa dá, lebo mi objasnil svoju ekonomickú a rodinnú situáciu. A teraz to najdôležitejšie ! Pán okap, pomýlili ste sa, alebo naozaj máte relevantnú informáciu o tom, koľko platí Markíza a Joj Towercomu za distribúciu SAT signálu? Sú to súkromné firmy a tie sa hrajú na obchodné tajomstvá. Odpovedzte, ale seriózne. |
, May 20 2013 18:58:21
Určite to nemožem vedieť, žiadny predajca Skylinku nemože nič garantovať, lebo kartu nemá v správe on ale chlapci z M7, takže je to jasné, treba p.Duchoňa odkázať na zákaznícku linku a vysvetliť mu , že na Svete nemame zagarantovaný ani svoj holý život. |
, May 20 2013 19:08:50
Pán okap, povedzte, kam sme sa to dopracovali? Toto nemôžeme, nesmieme dovoliť! Robiť si posmech zo starých ľudí? Ja pánovi Duchoňovi rozumiem, aj keď chvíľami mám toho plné zuby a musím opakovať donekonečna tie isté veci. Vy ste už rezignovali a riešite to formulkami " zavolajte Skylink ". A čo sa tam dozvie? Akurát príde o pár eur. Neviem, možno to aj ja časom vzdám ako Vy, ele ešte ten čas neprišiel. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 18,839
Najnovší člen: bngvxsoncj
|
|