Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
POMOC, SKYLINK V TV NEFUNGUJE ! |
Kúpil v Nay 14.4.2013 TV so sat tunerom a " certifikovaným " modulom.
Prišiel domov, naladil programy, zasunul kartu a programy nefungovali.
Vrátil sa s modulom a kartou do Nay a tam mu povedali, že všetko je OK, len musí počkať na zápis.
Prišiel domov a trpezlivo čakal hodinu, dve, tri, šesť, desať a nič.
Išiel modul znova reklamovať a predavač v Nay mu vysvetlil, že on to nemá ako vyskúšať, ale nech zájde do firmy LUT-SAT-RADIO a tam mu pomôžu.
Pomohli sme mu a narobili sme si riadne problémy.
Chlapci v Nay nevedeli, že modrá karta Skylink Cryptoworks nemôže fungovať s modulom Irdeto.
OK, kartu sme zákazníkovi vymenili.
Spúšťací zápis sa cez modul z Nay zapísať nechcel, po vložení do prijímača nabehol okamžite.
Vysvetlili sme mu, že tým modulom a TV v spojení s "manipulačnými" zápismi zo Skylinku bude mať problém.
"Zarobili" sme 1,5 eur za kartu a 0,7 eur za aktiváciu.
O 20 dní zákazník pribehol reklamovať kartu, pretože tá mu nefunguje a v Skylinku mu povedali, že predajca to vyrieši !
|
Komentáre |
, May 07 2013 12:13:57
Vložte v predajni kartu do externého ready prijímača prípadne do CI slotu prijímača za pomoci inkriminovaného modulu a urobte reštart, všetko čo robíte, krok po kroku ukážte zákazníkovi a opýtajte sa ho, či si nezmýlil predajňu na reklamáciu. Ak to doteraz nepochopil doporučte odniesť TV prijímač i modul do Nayelektrodomu, kde ho kúpil. Predajca Skylinku je i nay. |
, May 07 2013 14:48:00
Pán okap, vďaka za radu. Samozrejme, dá sa to urobiť tak, ako ste to uviedli, lenže v tom problém nie je. Môj článok chcel parafrázovať stav, ktorý tu nastal. Jedni predajcovia Skylink si " namastia" vrecká a potom posunú problém a zákazníka k iným predajcom Skylink. No a dvakrát komusi pomáhať zadarmo je už blbosť. |
, May 07 2013 14:52:21
Osobne to tak nevidím, keď by ste 2 x pomohli zákazníkovi zadarmo, 3. x by prišiel za vami aby ste mu rozšírili príjem do 2. izby a tu už môžte zarobiť, proste už nepôjde do najky ale k vám... |
, May 07 2013 15:36:40
Pán okap, teraz ste ma úprimne povedané dostali do "úzkych". Vyzerá to tak, ako keby sme o tých "presunutých" zákazníkov nemali záujem. To samozrejme nie. Serióznym ľuďom radi pomôžeme aj nezištne. Teraz hovoríme o zákazníkoch, ktorým pomôžete raz, druhýkrát im vysvetlíte v čom je problém a oni prídu znova s tým, že problém nie je v module NAY, problém je v karte. O takého zákazníka záujem nemáme, to už je kategória, ktorá je nebezpečná. Ale samozrejme je to na každom individuálne. A neexistujú dva rovnaké prípady. Ak Vy máte aj na takéto extrémy " božskú" trpezlivosť, potom Vám úprimne závidím. |
, May 07 2013 19:38:59
U toho "nebezpečného" zákazníka sa situácia ešte vygradovala nasledovne. Vrátil sa s tým, že v Skylinku mu po telefonáte povedali, že karta bude asi vadná a treba ju poslať na reklamáciu. Napriek všetkému som si povedal, že kartu ešte skúsim rozbehať v "certifikovanom" module reautorizáciami, prípadne to nechám cez noc a ak sa to nepodarí, pošleme to na druhý deň na reklamáciu. Urobil som asi 10 reaktivácií do 24.00 vo svojom osobnom voľne, potom som to nechal cez noc na STV1. Karta nenabehla. Ráno prišiel zákazník a išiel som urobiť reklamačný zápis s tým, že kartu pošleme do Skylinku. Pán povedal, že nie, on si kartu zoberie a pošle sám, bude to rýchlejšie. OK. Balada sa ale neskončila. O 17.18 boli v predajni dve zákazníčky, ktoré chceli rozbehnúť a potom preregistrovať 2 karty za CS Link. Chvíľočku to trvá. Do predajne vošla pani, ktorá bola zjavne nervózna a pri registrácii prvej karty začala neslušne dávať najavo hlasovými reakciami svoju prítomnosť. Na slušnú otázku, či jej možno v niečom rýchlo pomôcť vybuchla ako raketa. Ona chce okamžité riešenie! Bola to manželka pána s televízorom z NAY. Detaily nemá význam opisovať. Od zákazníčiek som dostal tringelt za ochotu a trpezlivosť a od nervóznej pani som dostal hubovú polievku s tým, že sa bude sťažovať na Skylink. Asi na mňa, alebo že by na Skylink, to zatiaľ neviem. Platí, " Za dobrotu na žebrotu". Vidíte pán okap, tak mať takýchto "zákazníkov" to je ako za trest. |
, May 07 2013 21:48:19
p.Luteran verte tomu,ze rovnaky alebo podobny pribeh aky tu popisujete zazivam casto a urcite nie sme sami dvaja.Na infolinke si akosi zvykli davat kontakt na mna ak maju problem so zakaznikom ktory nakupoval v nay,ok,datart...a kapitola sama o sebe su zakaznici metro.To,ze by to tam Skylink mal zakazat predavat je viac ako potrebne ,hlavne v zaujme samotneho zakaznika a tiez Skylinku .Skylink vsak robi prave opacnu politiku a ich sluby ,ze uz nebudu pridavat dalsich partnerov su tiez len prazdnymi recami lebo sami potvrdili na stretnuti ,ze maju dalsich novych partnerov na aktivacie platenych sluzieb...co inak povedane znamena,ze si mozte kartu zakupit a aktivovat aj v predajni kde su hlavny sortiment chladnicky alebo v "predajni" velkosti telefonnej budky,kde Vam sice kartu predaju ale nevedia odskusat.Ak by som mal spocitat kolko som uz posielal mailov alebo ziadosti o preregistraciu tak by to islo do stoviek ,to samozrejme myslim take ktore som nepredal ja ale zakaznici prisli od konkurencie.Telefonaty ani neratam.Preco to vlastne robim ? ani neviem mozno nejaka profesionalna deformacia alebo len viera v to,ze sa mi to raz vrati a zakaznici si to budu pamatat ked si budu kupovat novy prijimac.Samozrejme skor opak je pravdou lebo aj ked sa ja,vy a nam podobni snazia Skylink to urcite opat zaklincuje niecim co v ludoch znova prebudi odpor k znacke... |
, May 07 2013 22:06:02
satelit1, máte absolútnu pravdu! Hlavný problém je v tom, že ten reálny Skylink, ktorý by mal budovať a chrániť značku neexistuje. Fiktívny Skylink slúži len a len na miliónové zárobky zopár jedincov, ktorí čarujú s dátami na kartách a samotnými kartami. Reálny Skylink predstavujeme my predajcovia a zákazníci v tom majú totálny chaos. Predajcovia sa najnovšie už delia na tri skupiny. Prvá je charakterizovaná ako Ready poddaní, druhá Mix Ready a tretia Robím všetko, z čoho niečo kvapne. Tie prvé dve skupiny ešte žijú v kamenných predajniach, tá tretia sú predajcovia a montážnici v autách, čo nemyslím dehonestujúco. Fiktívny Skylink sídli samozrejme v palácoch a ich hlavní "rozumbradovia" ich riadia z mobilov na pláži. |
, May 08 2013 08:07:09
Ano, problém s novou kartou som zažil aj ja, v takom prípade som zákazníkovi požičal Demo kartu a do 2 týždňov Skylink vadnú kartu rozbehal alebo vymenil.Ak reautorizácia na kartu v module nepomôže, obvykle ešte pomáha použiť nejaký iný typ ready prijímača, kde sa mi karta po refreši pár ráz rozbehla. Nezažil som s tým veľa nervov, lebo viem, že pri výmene vyše milióna kariet , ktoré za posledné 2 roky prebehli môžu sa nájsť vadné kusy. Treba zachovať kľud a rozvahu a mať pripravený na problémy plán B.Doteraz som v ready prijímači rozbehal novú kartu do jednej minúty, podmienkou je však funkčný skylink web na prípadnú preregistráciu alebo refreš.
K tým novým predajcom Skylink služieb iba toľko, že je dobre, že siete získali aktivačný web, lebo top predajcovia možno už teraz nesídlia na hlavných triedach miest, ľudia tak poľahky zaktivujú platené kanáli v známych elektrosieťach. Ja otvorene akceptujem, že Skylink sa premenil na platenú platformu, dôležité v tejto situácii vidím udržanie výšky servisného poplatku na doterajšej úrovni a začatie neplateného satelitného vysielania RTVS na základe koncesionárskych poplatkov. |
, May 08 2013 08:28:38
Pán okap, vďaka za reakciu. Ten nápad s tým požičaním karty nie je zlý, len Vám to niekedy objasním, prečo to už nerobíme. Mimochodom, pripravujem článok FREESAT CHCE SKYLINK, TEN DIGI A STV NIKTO ?! Jeho podstata je o tom, čo ste napísali, hoci s tým nesúhlasím cit. " Ja otvorene akceptujem, že Skylink sa premenil na platenú platformu, dôležité v tejto situácii vidím udržanie výšky servisného poplatku na doterajšej úrovni a začatie neplateného satelitného vysielania RTVS na základe koncesionárskych poplatkov." Zabudli ste napísať, že podvodníci okolo Skylinku ukradli STV a iné programy v základnej bezplatnej ponuke vrátane databázy koncesionárov a cez ne ohlupujú ľudí o tom, že sú platená platforma. Pán okap, nežartujte. Kde by boli karty M7 bez tých ukradnutých programov ?! Vysypané na smetisku, lebo by ich nikto nekúpil ! Takto pravdivo ste sa nad tým nezamysleli ? Alebo už aj Vás dostali ? To by bola katastrofa, čo potom obyčajní ľudia ? |
, May 08 2013 08:50:24
Ano suhlasím, že karty sú ukradnuté, na vybudovanie platenej platformy bolo využité klamstvo o navždy zadarmo, ale takéto podvody sú akceptované v slobodnej ekonomike, pri budovaní nového ekonomického systému. nežijeme v štandardnej demokratickej spoločnosti ale po ukončení " buržoáznej revolúcie"Problém je len v sile ekonomiky, dvadsaťročná naša ekonomika sa nemôže porovnávať s ekonomikou v Beneluxe, preto aj majitelia z Beneluxu zavádzajú u nás nevídané pokusy zarobiť na nás chudákoch, kde aj 12 € mesačne môže narušiť ekonomiku rodiny pri súčasných platoch u nás. Canal Diditaal za 15€ v beneluxe žije, lebo pri ich platoch to rodiny nijak nepocítia.Proste vraciam sa k filozofickému výkladu sveta, že spravodlivosť ani na východe ani na západe nieje. Za služby je potrebné platiť všade, nič nieje navždy zadarmo. Utopický socialista Dan Klička buduje teraz navždy platenú platformu Freesat by UPC. Určite viete o čom hovorím, tak ako odborná verejnosť... |
, May 08 2013 09:02:54
Pán okap, nechcem sa dostať do zbytočného filozofického sporu vo veci praobyčajnej verejnoprávnej TV, akou by mala byť STV. Ona je dôležitá kvôli tomu svinstvu, ktoré sa okolo nej deje. To som sa snažil naznačiť aj v novom článku. Vy stále nechcete porozumieť podstate PODVODU SKYLINK ?! Pán okap povinne platí koncesiu zo zákona, STV posiela peniaze pána okapa do Towercomu. Towercom vysiela STV, M7 si STV a jeho databázu s pomocou Towercomu ukradne a cez STV vydiera koncesionárov. Keby si M7 STV neukradlo, tak M7 pre SR a ČR neexistuje !!! Skúsme sa držať len tohoto, prípadne to opravte a venujme sa len tomuto problému. Všetko iné je voda na mlyn M7 a ich podvodníkom v SR a ČR. |
, May 08 2013 09:08:33
Towercom/vtedy, štát/ predal karty Slovaklink súkromnej firme na Slovensku a tá ďalšej súkromnej firme v Beneluxe, preto panuje chaos, viac myšlienok napíšem podvečer, musím pracovať |
, May 10 2013 22:17:27
Pokračujem v téme: Je to jednoduché. Firmu M7 by koncesionár na Slovensku naozaj nemal poznať, ale M7 odkúpila štátom ponúknuté karty RTVS Slovaklink, t.j. aj celú databázu. Keďže to M7 kúpila, tak chce z toho profitovať, veď na čo by to kupovala... Vybudovala si na tom biznis platenej tv. Za chaos okolo kariet je zodpovedná Slovenská republika, lebo predala karty na bezplatný príjem RTVS a nezabezpečila náhradu svojim televíznym koncesionárom. RTVS je štátna firma fungujúca z konces. poplatkov ale nezabezpečuje koncesionárom bezplatný príjem na celom území štátu.M77 využíva databázu a karty kúpené, takže nepácha morálny zločin iba reálne podniká, ten morálny aj reálny zločin spáchala SR predajom kariet a celej databázy v situácii kedy každý nájomca elektromeru v SR platí tv koncesiu zo zákona.Karty ukradol štát a nie M7. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 2
Žiadny člen nie je Online
Registrovaní členovia: 18,882
Najnovší člen: DonaVMLHiz
|
|