Home · Články · Fórum · Luterán Blog April 23 2021 04:02:17
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

PREČO JE SKYLINK NEDOSTUPNÝ ?! Doplnok 1,2,3,4,5,6,7,8

BLESKOVKAOd včera rána telefonujete, píšete a ja sám neviem, čo si o tom mám myslieť.

Jedna časť zákazníkov Skylink logicky nadáva, prečo musí platiť SERPO, iná časť v núdzi to SERPO zaplatiť chce, len nemôže.

Ďalší si nemôžu registrovať, kontrolovať karty atď.

No a tá posledná minoritná časť zákazníkov Skylink prišla o obľúbené platené programy.

To všetko kvôli tomu, že Skylink má znova akýsi čudesný problém.

Nefunguje mu server!

No a nechcite vedieť, aké neuveriteľné až konšpiračné teórie sa v súvislosti s týmto problémom šuškajú medzi predajcami SAT TV.

Odpovedám, neviem.

Možné je všetko.

Ak má niekto vážny problém, mal by hovoriť pravdu ihneď.

Ak najprv tvrdí, že robí pravidelnú údržbu v piatok od rána, kedy je najexponovanejší čas na využitie servera, už to je čudné.

Ak potom rozprávku zmení na drámu s tým, že údržba sa zmenila na poruchu, je zle.

A ak porucha pretrváva neskutočne dlhý čas, je čas na vážnu diskusiu.


























P.S.1

Je neskutočne zvláštne vidieť a vedieť ako hlboko klesli niektoré satelitné servery.

Tak dôležitú tému akou je nefunkčnosť služby Skylink zatutlávajú, mažú a manipulujú svojich čitateľov a diskutujúcich zastrašovaním.

Prečo asi ?!













P.S.2

No a je to tu !

Diskusie na internete sú naozaj nebezpečné.

Odhaľujú to, čo by majitelia serverov neradi videli.

majsat007 udrel klinček po hlavičke !
















P.S.3

Satelitné diskusie odhaľujú neskutočné veci !

Zelený mužíček "správca fóra", čistič, cenzor v jednej osobe poberá plat kade-tade...
































P.S.4

A téma Skylink je na Parabole stále tabu, cenzor čistí, zamyká, bráni slobode prejavu.

Fuj.











P.S.5

Tak toto už je náznak čoho, ošiaľu ?!

Parabola maže všetko, čo sa týka Skylinku, alebo o čo tam vlastne ide ?!














P.S.6

Vďaka, p. Citron ma upozornil na SkylinkFacebook, kde doteraz t.j. 16.2. 21.00 visí tento " oznam ".





















P.S.7

Tak tu už niet čo dodať...






















P.S.8

Kolegovia na Parabole, Vašu odvahu si vážim, držím palce, zasielané obrázky publikujem.


Luteran , February 16 2013 09:28:37 22 Komentáre · 8526 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , February 16 2013 11:32:41
Viac než 1 deň to už nefunguje, zakazníci využívajúci Globalfree sú bez tv počas víkendu, toto by si tu nedovolil žiadny operátor nebyť bezkonkurenčného postavenia na trhu. Keby vlastníci M7 o tomto skutočne vedeli ,na minútu sú vymenení kompretentní pracovníci tejto preslávenej platformy. Vraj sa na tom intenzívne pracuje, avšak personálne poddimenzované zabezpečenie platformy zdaleka už dlhodobo nestačí.Asi si vlastník myslí , že na vychod od raja nieje žiadny problém a investovať do rezervy netreba, lebo žijú tam aj tak menejcenné ovce.Prepačte priatelia za zlé slová, ale nemožem sa udržať ,lebo som veľmi pobúrený.
Luteran , February 16 2013 12:20:21
Pán okap, hovoríte za nás všetkých a hovoríte nám z duše. Nemám teraz, žiaľ , väčší časový priestor, túto šialenú situáciu však musíme podrobne analyzovať. Ako som spomínal, dostal som od ľudí zopár doslova šialených scenárov vývoja situácie, tie však radšej zatiaľ ani nekomentujem. Ak sa ale veci budú naďalej takto prejavovať v praxi, bude nutné urýchliť to, čo sme už avízovali cez Združenie SLOVSAT. Potrebujeme však väčšiu podporu. Veci oficiálne oznámime v dohľadnom čase.
satelit1 , February 16 2013 12:30:26
Kedze som si uz zvykol,ze im server viac nejde ako ide nepripisoval som vypadku v piatok rano zvlastny vyznam.Ked som od rana odmietol zopar aktivacii platenych sluzieb vypocul som si vsetko mozne ale na to som si uz tiez zvykol.Okolo obeda som sa snazil zistit co je vo veci.Dostal som odpoved,ze sa na probleme pracuje a po 13 hod. by to uz malo byt v poriadku.Takze ja v dobrej viere a pre spokojnost zakaznikov som zacal prijimat platby s dodatkom,ze im sluzbu aktivujem hned ako to bude mozne a ak by som to nestihol piatok v pracovnom case tak im to rad spustim aj vecer z domu...Zacinam mat obavu,ze sa mi to nepodari ani do pondelka a to nepisem o tom co si vypocujem od zakaznikov po vikende.Niekolko z nich pride o oblubene sportove prenosy za ktore si zaplatili,niekto zase bude musiet vysvetlovat detom ,ze Jim Jam sa nekona a dovera v Skylink zase klesne o stupienok nizsie ak je to este vobec mozne.
Reakcie typu,ze vsetko sa moze pokazit a treba byt trpezlivy si moze Skylink strcit...Uz niekolko mesiacov v tom maju taky bordel,ze sa zakaznici a predajcovia citia ako v Somalsku a nie na Slovensku.
Mal som vcera dva pripady,ze si chceli u mna zaplatit Serpo lebo jednoducho nedostali sek na zaplatenie a vlastne o niecom ako Serpo netusili,boli to starsi ludia ktori mi tych 14,40 davali s tym,ze je to pre nich dost penazi a neplanovany vydavok.Ak Skylinku nezalezi na kvalite ich sluzieb a nedokaze poskytovat to za co zakaznici chcu (musia) zaplatit nemoze sa potom divit,ze sa ludia uchyluju k EMU a inym sposobom ako sledovat sat.vysielanie.Ja sam lutujem,ze som od tych starkych zobral tych 14,40 ,davali mi ich s doverou,ze vecer si pozru svoje oblubene relacie v tv.Ak Skylink do pondelka rana neurobi napravu tak ich mam rano nastvanych v predajni... tie peniaze im samozrejme vratim a ako ospravedlnenie im bezplatne doplnim do prijimaca zopar "carovnych" cisel.
Nebude to legalne,profesionalne a co ja viem ake ale bude to ludske riesenie,to slovo vsak spolocnosti M7 samozrejme nic nehovori,...
Luteran , February 16 2013 13:02:48
Pán sateli1, vďaka za to, čo som sa ja obával napísať a Vy ste to dokázali. Už som bol na ceste preč, keď mi zavolali, aby som si prečítal Váš príspevok. Tak to je to, čo som naznačoval. Predajcovia začínajú v zúfalstve konať neštandardné kroky. Ani sa im nemožno čudovať! To ale samozrejme nie je riešenie. Jedna z verzií hovorí o tom, že celý tento cirkus je presne do detailov organizovaný. Pomaly tomu začínam veriť. Teraz už fakt bude potrebné pripraviť sa ako predajcovia SAT TV na to, že sa ten špinavý chliev musí začať čistiť. Aj keď predpokladám, že majitelia cirkusu už majú pripravený záložný program, ktorý mnohých učičíka. Viac neskôr.
okap , February 16 2013 13:28:33
česká parabola 2 x uzavrela v diskusii túto tému a bolo to neuveriteľne rýchlo, preto začínam veriť, že celý server žije z reklamných prostriedkov skylinku.K tematike diskusie a samotnej podpory Slovsatu zo strany firiem, chcem povedať len toľko, že predajcovia sa boja povedať čokoľvek aj anonymne napriek tomu , že pravidelne čítajú toto fórum a smejú sa pár nickom, ktrorí si tu vypisujú. niekdy až četujú Myslím si, že keď zapojite svoje firemné kontakty, tak by sa slovsat mohol vyprofilovať na relevantné profesne združenie. ZAPOJME OSOBNÉ KONTAKTY A SKUSME ISŤ DO TOHO, KEĎ SI O NÁS NA ZáPADNOM FRONTE MYSLIA, ŽE SME SOMÁLCI
satelit1 , February 16 2013 14:40:43
Pri Skylinku prislovie,ze nikdy nie je tak zle aby nemohlo byt este horsie plati na 100% .Je az neuveritelne ako sa mohla zabehnuta firma takto pokazit.A tu vobec nejde o to,ze je nejaka kriza ako je tomu u inych firiem ktore bojuju o prezitie.Sam Skylink si zapricinil svojou politikou a konanim to,ze sa nachadza tam kde je dnes.Vstup zahranicneho majitela zatial nepriniesol ziadne pozitiva,skor naopak,takmer nic nefunguje tak ako ma aj ked si spolocnost pyta stale viac a ubera tym ktori jej tvoria zisk.
Podpora partnerov prakticky neexistuje,to co fungovalo pred dvoma rokmi,ze za predaj ich produktov mal partner ako odmenu aspon zakladnu propagacnu vybavu vo forme oblecenia a pod. je minulost.Dnes dostane za svoju snahu max. dvdcko s filmom ktory uz nedava ani Markiza po polnoci,pripadne orezavac s ich logom aby si podrezal zily ked uz je v koncoch...
To samozrejme koncovy zakaznik nevidi,on vie iba tolko,ze niekomu zaplatil a chce za svoje peniaze len to co mu patri,nic viac.To,ze predajca ma z jeho platby tolko ,ze mu to nepokryje ani prevadzku tlaciarne na ktorej mu musi vytlacit doklad o zaplateni je uz na inu diskusiu...Tzv. motivacne akcie pre predajcov stracaju na vyzname ak uvazime,ze sa malo predava nejaky produkt v Blave tak co potom maly predajca na vychode slovenska...ma to vopred prehrate aj keby sa snazil ako kolvek,nema sancu uspiet a ked sa nahodou ukaze zakaznik ktory ma zaujem si nieco predplatit ma smolu,sluzba je nodostupna.
Koncim citatom ktory asi nejlepsie vystihuje to o com si tu piseme - Nieco je zhnite v state Danskom ,napisal raz davno Shakespeare, alebo ak by sa sem omylom dostal niekto z vedenia M7 a nerozumel tak - Something is rotten in the state of Denmark.Namiesto Denmark nech si uz kazdy doplni sam...
Luteran , February 16 2013 16:01:45
Páni okap a satelit, vďaka za inšpirujúce príspevky. Skúsim odpovedať v poradí ako ste to načrtli. Okap 1. pozrel som si Parabolu, našiel som už iba jednu uzavretú tému, ďalšiu už nie, žeby to tam "zelené detičky" až tak divoko čistili ?! Tak to je jasné! Hanba. 2. Vaše seriózne príspevky tu na Solid Europe majú váhu tisícok nezmyslov na Parabole, ktoré len umelo robia "křoví" pre neetickú reklamu. 3. Poctivou mravenčou prácou s podporou Vás predajcov a montážnikov sa postupne podarí Združenie SLOVSAT dostať do pozície, kde má nezastupiteľnú rolu pre zákazníkov i predajcov. V tomto roku sa nám to spoločne podarí aj cestou diskusií ako je táto. Satelit1 - to čo ste napísali je pravda pravdúca priamo z reálneho života predajcu služieb Skylink. Dovolím si ešte pre objasnenie situácie doplniť len drobnú poznámku. Predávame akúsi službu PAY TV Skylink v nadväznosti na firmu v Luxemburgu, ktorá ale stále nie je 100% v súlade s legislatívou SR !!! Všetko ostatné je mimo firmy z Luxemburgu! Karty, prijímače a zbytok sa kupujú kade-tade. Telefonáty, servis, bludný časopis, reklama, agenti M007, to všetko sú kadejaké sro!!!! Začnime si už naozaj navzájom predajcovia, montážnici, zákazníci hovoriť pravdu a to bude naša najvyššia devíza. Začneme dnes ? Som pripravený.
satelit1 , February 16 2013 19:55:59
Ludia sa snazia uz druhy den najst odpoved na to co sa vlastne deje a preto zakladaju nove a nove temy.To,ze ich nejaky admin maze je smutne,stalo sa totiz ,ze sa do diskusie zapojil aj p.Glisnik a podal aspon ake take vysvetlenie,takze bud si to ten admin neuvedomuje alebo to dostal naozaj prikazom.Kedze oficialne zdroje to vyriesili oznamom "Nedostupnost" a iny sposob ako ziskat info prakticky neexistuje tak diskusiu na tuto temu by mnohi privitali.Je samozrejme moznost zavolat certifikovanej slecne na infolinku ale vopred viem co mi odpovie,takze radsej usetrim par centov a to si este fandim,ze sa dovolam.Ostava este zavolat tzv. obchodnym zastupcom to ale tiez nedava ziadny zmysel,clovek z nich ma pocit,ze su sami radi,ze maju po personalnych cistkach pracu a kazdemu s kym rozpravam nejako unika zmysel ich cinnosti.No neostava nam nic ine iba cakat a pripravit si na pondelok rano tabletku na ukludnenie...
Luteran , February 16 2013 20:14:33
Pán satelit1, vďaka za podnet. Skúsme to "nešťastie" rozmotávať otázkami a odpoveďami. 1. Prečo Skylink dopredu oficiálne neoznámil údržbu serveru ? Nemohol, pretože údržba neexistovala. OK. 2. Prečo, keď už 15.2 ráno Skylink vedel o probléme na svojom serveri, neinformoval partnerov hromadným emailom ? No preto, lebo Skylink ako taký je iba obchodná značka a za ňou sa schováva príliš mnoho partikulárnych záujmov. Čo sa tam teraz medzi nimi deje, to sa zrejme dozvieme až neskôr. Dovtedy neostáva nič iné, iba dúfať v to, aby sa nám nestratili naše peniaze z účtu SK- Skylink- LUX.
Citron , February 16 2013 20:50:16
Zaujímavé, že na ich profile vo facebooku ich, až na výnimky, ľudia nejak "nesprdávajú"...vyzerá to tak, že národ československý je po tých 20 rokoch neviem ako to nazvať zmierený zo všetkým...a takýmto národom je radosť rozkazovať...a ich oznam na faceboku je trochu dosť iný ako na ich webw...ta to sranda...bye!
satelit1 , February 16 2013 20:56:18
Ani neviem,ze Skylink je na Facebooku smiley ,zatial takym vymozenostiam ako Fb nejako neviem prist na chut,mozno uz starnem ale zase koli Skylinku sa tam dnes registrovat urcite nebudem smiley
Citron , February 16 2013 21:03:17
...o nič neprídete...
Luteran , February 16 2013 21:11:03
Pán Citron, vďaka za info vystihli ste to dokonale. Aj som ten ich "odkaz" dal na našu stránku, to kvôli poriadku. Veľmi by ma zaujímalo, kto im to tam spravuje. Vyzerá to príliš amatérsky na takú firmu. Pán satelit1, mne na Facebook urobil nedávno syn prihlásenie a asi sa tomu budem musieť trošku povenovať, len si treba dať pozor aby to nezaberalo veľa času. V poslednej dobe nič nerobím, len tam potvrdzujem priateľov,ktorí sa mi odkiaľsi hlásia ako huby po daždi.
satelit1 , February 16 2013 21:29:56
Podla fotky im to tam spravuje asi slecna Nikol ,ta jedina ma dovod sa usmievat.Vyzera to tak,ze ani dnes sa uz nedockame odpovede co presne sa v Skylinku stalo a preco nechcu peniaze od zakaznikov.
Je tu este jedno vysvetlenie preco to odvcera rana nefunguje ale to by museli mat server umiestneny v ruskom Celabinsku...aj ked u nich si uz clovek nemoze byt nicim isty...
Luteran , February 16 2013 21:41:24
Pán satelit1, aby to bolo na celonočné premýšľanie, poskytnem tu širokej verejnosti výňatok z jednej informácie, ktorú som obdržal asi pred hodinou. Je to zatiaľ JPP, ale pre zaujímavosť to uvediem cit " ...databáza klientov CSSky je poškodená útokom, záložný systém zlyhal a vyjednáva sa o výške provízie za "opravu" databázy. Vyzerá to ako vtip, ťažko povedať ?
okap , February 16 2013 22:04:51
Plánovaná údržba serveru bola vždy niekoľko dní vopred oznámená partnerom skylinku, takže je jasné že to kompetentní ľudia kamuflujú ako sa dá, niektorí sa však prekecnú a je to tu.Je to silná nedôvera, ktorú som osobne v minulosti nemal, ale niektoré hlasy z môjho okolia ju jasne pomenovali. Takže uvidíme ako to nakoniec všetko dopadne s tými štátom predanými kartami, ktoré čaká neistý osud v zahraničných rukách.
Luteran , February 16 2013 22:17:28
Pán okap, máte úplnú pravdu. Začína to mať podobný nábeh, ako keď sa rodila "utajovaná" informácia o SERPO. Dnes som už musel vymazávať jednu schránku ohľadom "zaručených" informácií. Zatiaľ je to však naozaj iba v rovine JPP. Neverím, že cez víkend sa podarí niečo z toho potvrdiť. Bude to až v pondelok a nech už tá "údržba" dopadne akokoľvek, informácie o jej priebehu presiaknú navonok tak, či tak. Ako som už spomínal, je tam príliš mnoho partikulárnych záujmových skupín.
Tomas256 , February 17 2013 09:21:48
http://topky.blogspot.sk/2013/02/skylink-ma-vaznu-poruchu-servra_17.html

Servisny poplatok v lete už 2,5€. /Skylink aj tak sme najlacnejší/
Luteran , February 17 2013 09:50:50
Tomas256, vďaka za info. Len by som poprosil, aby sme rozlišovali informačné zdroje a šumy druhu TOPKY, JPP a pod. Ak by som sa chcel hrať na TOPKY, vedel by som tu od rána do večera " vyrábať " správy ako na bežiacom páse. Serpo bude 2,4 eur od jari 2013, od jesene 4,8 eur a od zimy 6,8 eur. Otázne však je, či sa to celé dožije leta 2013. Prečo ? Pretože je info, že sa to znova predá ďalšej firme X a tá už nechce riskovať dobrú povesť atď., atď. Takže prosím, rozlišujme, aké zdroje sa na téme priživujú. Tomas256, tým som Vás nechcel odradiť, len poprosiť o príspevky z vlastnej hlavy, s vlastným zdravým, odborným úsudkom. Ešte raz vďaka.
Luteran , February 17 2013 11:02:16
Tomas256, ešte sa Vám chcem poďakovať za inšpiráciu. Využil som nedeľný čas a urobil som špeciálne pre Vás takýto "fabulovaný " článok s názvom " Bože, daruj Slovensku satelitnú revolúciu" . Práve teraz som ho publikoval na svojom blogu na Pravde. Pre zaujímavosť si ho skúste pozrieť aký to na Vás urobí dojem. Tak takýchto vecí sa dá tvoriť koľko len chcete. Je to tu http://luteranjaning.blog.pravda.sk/2013/02/17/boze-daruj-slovensku-satelitnu-revoluciu/
Citron , February 17 2013 19:35:06
...a už nám stránka funguje...už som sa prihlásil a skontroloval som si, či mi nepribudli nejaké karty...nepribudli..:-((
Luteran , February 17 2013 19:40:54
Citron, vďaka, skontroloval som, vyzerá to tak, že by to mohlo fungovať.

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Nie ste členom?
Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s

Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 13,248
Najnovší člen: BrianMen
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás