Reklama |
Tu je priestor pre Vašu reklamu. |
|
OD DIGI TV K SKYLINK MULTISERVIS HD ! AKTUALIZOVANÉ 2. |
Konečne.
Nový majiteľ Skylink M7Group pripravil pre užívateľov DIGI TV mimoriadne atraktívnu ponuku, doteraz nevídanú na trhu SAT TV.
Abonent DIGI zruší zmluvu, podpíše novú so Skylink a jeho programová a technická kvalita sa prakticky zadarmo dostane na najvyššiu možnú úroveň.
Ak mal doteraz u DIGI TV zapožičaný opotrebovaný SD prijímač s nízkou kvalitou obrazu, malým počtom programov, s veľkým rizikom zmluvnej pokuty a navyše s tým, že po rokoch platieb prakticky nič nevlastní, Skylink Multiservis HD mu prináša nevídané bonusy.
Dva roky platí mesačne prakticky len to, čo doteraz a odrazu sleduje všetky SK a CZ programy vrátane HD a stovky ďalších programov z družíc Astra 23,5 a Astra 19,2.
Má k dispozícii kvalitnú HD sat súpravu s parabolou 80 cm, LNB mono single, prijímač Kaon KSC SA276IR, kartu Skylink HD, montáž súpravy zadarmo a k tomu ďalšie a ďalšie výhody.
Jednou z nich je skutočnosť, že užívateľ nie je po 24 mesiacoch ničím viazaný a za 40 eur si môže celé zariadenie prednostne zakúpiť !
Ďalšou zásadnou výhodou služby Skylink Multiservis HD je pružnosť a spolupráca z pohľadu technického riešenia a možností rozšírenia príjmu programov na viaceré TV prijímače v domácnosti.
Podrobné informácie, spolupráca, kontakt : zástupca Skylink Multiservis HD firma LUT-SAT-RADIO Prešov sro, Levočská 2, 08001 Prešov Tel. 0905611641, 0517718131, email: lutsatradio@stonline.sk
Použitá parabola je vcelku bezproblémová, pri montáži si skontrolujte presnosť uchytenia ramena držiaka LNB k paraboloidu.
Dodávateľ by mal doplniť jednu dlhšiu skrutku pre spojenie plastového držiaka LNB.
Aj keď má rameno držiaka LNB veľký odtokový otvor pre vniknutú vodu pri daždi, istejšie by bolo použiť plastovú "zátku!.
UPOZORNENIE : Právny zástupca Združenia SLOVSAT na základe poskytnutých informácií odporúča službu Skylink Multiservis HD ako transparentnú.
Pred podpísaním zmluvy si pozorne preštudujte zmluvné podmienky.
PRVÉ PRAKTICKÉ POZNATKY:
DIGI TV včera t.j. 30.1.2012 najprv neisto, potom však drzo tvrdila, že výpoveď daná doporučene poštou včera a dnes sa nepočíta za výpoveď v danom mesiaci ?!
Výpoveď podľa DIGI platí od dátumu, kedy sa to jej zamestnancom uráči registrovať.
Neakceptovateľné porušenie zákona zo strany DIGI TV, nutné riešiť !!!
|
Komentáre |
, January 26 2013 19:29:51
Neverím vlastným očiam...Po toľkých kritických článkoch je zrazu z M7 aká super firma. |
, January 26 2013 19:43:57
Pán olu, projekt Skylink Multiservis HD je Super pre zákazníkov DIGI. Tento projekt je pozitívnym znakom toho, že konečne sa začínajú odkrývať karty majiteľa, ktorým je od 1.1.2013 nová firma. Všetko pozitívne veľmi rád podporím, čo bude nevýhodné pre zákazníka, to budem aj naďalej kritizovať. |
, January 26 2013 20:04:02
Podla toho čo viem, akcia je spustená na skúsku na mesiac, je niekde oficialna informacia na webe, hlavne sa mi jedna o 2.prijimač do domacnosti |
, January 26 2013 20:33:39
Pán okap, je to unikátny Pilotný projekt od 1.2 do 31.3.2013. Všetky oficiálne informácie budú dostupné tu na Solid Europe. |
, January 26 2013 20:52:26
Ok projekt je to pomerne dobrý, avšak väčšina digi klientov má službu sprístupnenú na 2 TV, takže akcia Multisrvis HD je postavená na kardinálnej otázke, dodá skylink aj 2. prijimač? Alebo bude len možnosť dokúpenia 2. prijímača a prenajatia karty Next. |
, January 26 2013 20:57:16
Pán okap, ak ste mysleli ten druhý prijímač ako u DIGI, nie je to žiadny problém. Zákazník si doplatí zopár eur za mono twin + ďalší prijímač, kábel a prácu, to je už jeho vlastníctvo. Dostane kartu next a za 36,30 eur ročne má všetky programy ako na prvej karte. |
, January 26 2013 21:11:06
Pán okap, ešte poznámka, lebo medzitým, kým som pripravoval doplnok, ste napísali niečo o tom, že ten projekt je dobrý. Priznám sa, keď ma oslovili pred pár týždňami, tak sa mi zdal ako nereálny. Ak si totiž zoberiete kalkulačku, tak tá ponuka je pre drvivú väčšinu abonentov DIGI super. Túto ponuku by samozrejme bral každý, žiaľ je určená iba pre abonentov DIGI. Je to ale projekt, ktorý môže naštartovať nové vzťahy, novú kvalitu. |
, January 26 2013 21:35:54
Áno , súhlasím s Vami, je to naozaj naštartovanie novej kvality a korektnej hospodárskej súťaže. na druhej strane som kdesi čítal, že digi pripravuje urgentne HD ponuku programov aj s Digisportom HD, ktorý vraj opäť získal výhradné autorské práva na anglický futbal pre naše štáty na 3 roky.Takže uvidíme ako to ešte dopadne , každopádne je to krok vpred. mimochodom som mal možnosť pozrieť si ponuku full HD programov Cyfry + a tá anglická liga má naozaj fantastický obraz, ktorý by bol pre nás výborný predajný ťahák, holt sme malý trh |
, January 26 2013 21:40:11
PS.:ku týmto všetkým informáciám ešte dodávam moju predpoveď, že do pol roka - roka bude služba Multiservis HD dostupná pre všetkých nových zákazníkov Skylinku, bez ohľadu na to, z ktorého tábora prichádzajú, ďakujem za pozornosť |
, January 26 2013 21:49:29
Pán okap, vďaka za zaujímavé príspevky. Dôležité je, aby na trhu SAT TV panovali transparentné ponuky konkurencie a zákazník si už sám vyberie. Ak bude Skylink Multiservis ponúkaný širokej verejnosti, konkurencia to bude mať mimoriadne ťažké. Mňa osobne napríklad teší aj to, že ponúkaný prijímač Kaon nemá fast scan. To svedčí o tom, že sa konečne začína presadzovať zdravý technický rozum. |
, January 26 2013 22:13:45
No uvidíme ako to dopadne , v praxi som zažil par týchto kaonov, ktoré sa resetovali do továrenského nastavenia bez zásahu zvonka, ale možno, že aktualny soft to už vyriešil a nebudú problémy...Prípadná akcia multiservis pre všetkých by trochu predišla nelegálnemu sledovaniu programov cez emuláciu a sharing. Možno potom nastane stav ako v Poľsku, že trh ovládnu 3-4 platformy, ktoré budú ponúkať ku svojim službám aj hardvér, prídu aj "pre-paid" karty. Otázny je však aj tak Serpo, typujem že ľudia sa naučia za TV služby platiť, neodhadnem koľko to bude... |
, January 26 2013 22:18:23
Vidim to skor ako pokus jednej firmy z mesta na zapade slovenska kde je viac sat.velkoobchodov ako predajni potravin...Skylink dal k tomu len svoje pozehnanie,nema co stratit...Ten Kaon je urcite lepsie riesenie ako to co dodava Digi pre svojich zakaznikov ale na druhej strane to nie je ziadna novinka,aj preto to nema fast scan (zatial).Ono v Kaone sa velmi nepretrhnu vo vylepsovani soft. svojich prijimacov,co ale v pripade fast scan funkcie skor ocenujem
Oceni to tiez mozno zopar zatial platiacich uzivatelov Digi v osadach ktori vlastnia lcd alebo plazmu aj ked sa obavam,ze tie supravy od Skylinku skoncia v Slovenskej obdobe Bermudskeho trojuholnika,podobne ako prve supravy od Upc,Digi a Magia... |
, January 26 2013 22:24:31
Pán okap, zasa len vďaka, vidím, že sa SAT TV venujete precízne. U týchto akcií je samozrejme jasné, že tu nie je reč o servisnom poplatku SERPO, čo je OK. SERPO, tak ako ho ktosi vymyslel bol a je absolútny nezmysel, ktorý narobil strašne mnoho škody a dalo sa im predísť, keby boli jeho "výmyselníci" veci konzultovali s predajcami SAT TV. Bolo by sa našlo omnoho elegantnejšie riešenie a neboli by sa tak hrubo narušili väzby prevádzkovateľ-predajca-zákazník. |
, January 26 2013 22:36:31
áno bermudský trojuholník určite čaká každú firmu, ktorá dáva ku službe hardvér, ak to však korektne dopredu ošetrí určitými podmienkami, dá sa tomu v pohode predísť |
, January 26 2013 22:39:06
Pán satelit1, vďaka za príspevok. Trošička som neporozumel tomu trojuholníku, ale zrejme asi myslíte na "spoluobčanov", ktorí sa viacnásobne "napakovali" súpravami UPC, DIGI a potom neplatili ? Doba sa odvtedy zmenila. Tomu sa dnes už dá veľmi účinne zabrániť viacerými formami. |
, January 26 2013 22:50:48
No dnes večer sa nám tu podarila slušná diskusia a na lepšej úrovni ako na mnohých iných fórach, takže len tak ďalej priatelia... |
, January 26 2013 23:03:34
Pán okap, je to hlavne Vaša zásluha, ešte raz vďaka. |
, January 26 2013 23:08:27
No dufajme,ze sa poucia z chyb druhych a Kaon nebude najpouzivanejsim prijimacom v UK,B a NL,tam si myslim,ze ta vymozenost nie je az taka ista.
Zakaznici od Digi zatial na kvalitu velmi zvyknuti nie su,tu ma Skylink urcite co ponuknut.Ja mam taku skusenost,ze ti co maju Digi sa mozu rozdelit na dve skupiny,takych co chcu pozerat sluzbu na dvoch tv za nezmenenu cenu (pripadne ziskat druhy box s kartou pre rodinu) a takych co sa nechcu vzdat Digi sportu.Tymto smerom by sa mal hlavne Skylink zamerat. |
, January 26 2013 23:21:14
Pán satelit1 vďaka, ste zaujímavý diskutér, lebo vždy si musím chvíľku " lámať hlavu". Rozumiem tomu tak, že máte obavu, aby sa tie prijímače Kaon nestratili u našich "spoluobčanov" mimo územia Slovenska, kde by boli mimo dosahu " vymožiteľnosti" ? Máme obrovské množstvo skúseností, kedy si títo ľudia riadne kúpili prijímače, karty a platia si balíky programov. Takže, ak si navyše niekto doteraz platil rok a viac DIGI, nie je predpoklad na nedôveru. A to ešte ani nespomínam niektoré účinné formy ochrany, ktoré dnes už naozaj fungujú. To už je ale príliš veľký priestor na špekuláciu, radšej hovorme o reálnych veciach. |
, January 26 2013 23:22:09
digisport sa zatiaľ na našom malom trhu obísť nedá,aj slovenský futbalový zväz predáva prenosy z ligy súkromnému médiu radšej ako verejnoprávnej televízii. veľa nádejí dávam do slovaksportu, ked jednali o vstupe jojky do tohto projektu, myslel som si,že je vyhraté avšak, zišlo z toho.Anglické práva Rumuni preplatili zo zisku z ich veľkého trhu na Balkáne. V Slovaksporte ide len o jedno , priniesť atraktívny šport na víkendové popoludnia a Premiership je najlepší kandidát. Ani ČT sport zatiaľ nezaplnila túto dieru... |
, January 26 2013 23:47:48
No ved uvidime,kazda akcia vyvola reakciu,tak som trosku aj zvedavy na reakciu od Digi.Je jasne,ze tu pomoze len ponuknut nieco ako HD pre tych co by chceli prebehnut.To vsak nie je take jednoduche ked im navyse dycha na krk sused Free s ktorym zdielaju rovnaku poziciu.Len aby sme sa nedozili ich zlucenia ,to by uz mal Skylink naozaj problem.No na kazdy pad to bude zaujimave. |
, January 26 2013 23:56:35
Zlúčenie nehrozí, holanďan sa nespoji s rumunom za žiadnych okolností, hrozí len opustenie trhu v prípade obch. straty. Za diskusiu stojí HD ponuka Digi, určite sa prejavia, stále mlčia ale brehy myjú, čakám príjemné prekvapenie avšak začne to v rumunsku a v maďarsku, k nám to príde trochu neskôr |
, January 26 2013 23:56:50
Pán satelit1, všetko, čo sa deje transparentne je dobré pre trh a zákazníka. Možno viete, že akcia lanárenia zákazníkov od Skylinku smerom k Freesat už nejaký čas beží, ale zatiaľ je to bezzubé. Verím, že budeme mať všetci chuť a čas pohovoriť si o tom viac vtedy, ak ktosi príde s niečim podobným ako Skylink Multiservis HD. Čo bude naozaj dobré pre zákazníka, to si k nemu cestu nájde, nie cez ohlupujúcu reklamu, ale len vďaka odbornej diskusii, ktorá to celé riadne "rozpitvá". |
, January 27 2013 00:22:01
To zlucenie som samozrejme myslel ako zart alebo skor odkupenie slovenskeho podielu,aj ked v tejto dobe naozaj plati nikdy nehovor nikdy a coraz castejsie pocuvam,ze Digi ma problem,Digi neplati montaznikom a pod. veci,takze ak by sa rozhodli stiahnut z nasho trhu tak sa urcite oplati Sky a Free zabojovat o zakaznika.Casy ked sa supravy Digi montovali denne v desiatkach su davno prec,dnes sa montuju akurat tak Twin Lnb k druhym boxom a z toho si myslim velky profit Digi nema,skor to vyzera ako jedna z moznosti ako nestratit zakaznika aj ked za cenu,ze musim dat aby som neprisiel o vsetko.
To,ze zacnu najskor skvalitnovat sluzby hlavne v RO a H sa da predpokladat a ci sa im to potom vyplati aj u nas...uvidime. |
, January 27 2013 09:18:03
Pán satelit1, ak hovoríme o transparentnosti SAT TV trhu, potom to myslíme doslova. Znamená to, že sú jasné všetky väzby navzájom. Zákazník na konci reťazca má vedieť, kto a čo je na začiatku jeho služby. Skylink má svojou konštrukciou najstabilnejší základ, nakoľko je založený na verejnoprávnych a štátom udelených licenciách. DIGI, UPC a pod. PAY TV platformy nemajú takýto základ. Oni tieto programy len prevádzajú na svoje transpondéry. V prípade akýchkoľvek finančných, či iných problémov prevádzkovateľa, užívateľ musí vedieť o tomto riziku. U DIGI TV je jeho miera najvyššia! |
, January 27 2013 10:05:49
Konečne tu beží rozumná diskusia. Ja by som mal len dve pripomienky:
1- Nikde nedokážem nájsť podrobnosti ponuky, takže kebyže som zákazník DIGI (užívateľ ktorý len platí) neviem čo vlastne dostanem (aké programy HD, aká je presne cena...) Ak je to Vaša aktivita, tak by to asi chcelo viacej spropagovat, rozpísať podrobnosti, aby si to vedeli porovnať aj užívatelia.
2 - Len tak na okraj, email "niečo@stonline.sk" pôsobí neprofesiálne, lacno. Solídna firma by mala mať "niečo@menofirmy.sk".Podľa mňa by to vypadalo lepšie. |
, January 27 2013 10:30:11
Pán olu, vďaka za príspevok a aj za to, že ste tú rozumnú diskusiu rozbiehali. Tá môže pokračovať, ak budeme k sebe čestní a úprimní. Pilotný projekt Skylink Multiservis HD je aktivitou firmy M7Group, my ako LUT-SAT-RADIO sme partnerom akcie spolu s ďalšími. Náš firemný email lutsatradio@stonline.sk má už strašne dlhé "fúzy" a meniť ho by bolo nezmyslom. To ale neberte ako útok proti Vám, to je jednoducho fakt. Našou výhodou je, že tu na Solid Europe môžeme veci okolo Skylink Multiservis poctivo a podrobne rozoberať. No a ešte k tej Vašej prvej pripomienke. Podrobnosti ponuky sú jednoduché a dajú sa zhrnúť do jednej vety. Mám DIGI, dám výpoveď, urobím zmluvu na dva roky so Skylink Multiservis, vyberiem si napríklad Flexi za 9,90 eur, alebo MULTI za 11,80 eur, zaplatím 9,90 eur, namontujú mi zostavu, pozerám a potom už len uhrádzam mesačný poplatok. Môžem zaplatiť aj na celý rok a ušetrím jeden mesiac. Zásadná výhoda je v slobode, korektnosti, otvorených vzťahoch. |
, January 27 2013 11:17:55
Vďaka za odpoveď. Ten firemný mail - v pohode. To bolo len tak na okraj.
Na stránke Skylink som o tejto ponuke nenašiel ani zmienku. Že si môžem vybrať nejaký balíček som sa konečne dozvedel až teraz. Hlavne toto som mal na mysli, že mi chýbajú informácie. Vy ich viete ako partner akcie ale nejaký užívateľ nemá šancu zistiť podrobnosti. Je to možno aj škoda, že jedinú zmienku o tejto akcii som našiel len tu, lebo to vyzerá ako zaujímavá ponuka. Ale aj tak by ma zaujímali podrobnosti (aj keď nemám DIGI), či tam nebude nejaká "hviezdička alebo drobné písmenká" .Ak máte nejaký odkaz na ich web, môžete mi ho prosím poslať? |
, January 27 2013 11:41:44
Pán olu, už som to opakoval, ale ešte raz to poviem. Na stránke Skylink o Skylink Multiservis HD nemôžete nájsť žiadnu informáciu. Stránku Skylink robí nejaká sro a tá nie je súčasťou uvedenej akcie. Je to pilotný projekt firmy M7Group. Už som to spomínal, všetky informácie nájdete tu na Solid Europe. Posuňme sa už k praktickým veciam. My sme už akciu rozbehli a môžem Vám odovzdať praktické poznatky, ktoré naši ľudia získali v teréne. Záujem majiteľov DIGI je veľký a napíšem Vám aj neuveriteľné poznatky, ktoré bude nutné riešiť vo vzťahu abonentov DIGI k prevádzkovateľovi DIGI pri výpovedí zmlúv. To je ale len dobre, nakoľko sa trh SAT TV začne očisťovať od špiny. |
, January 27 2013 12:53:29
Zhrniem to:
-Skylink vlastní M7Group
- M7Group má akciu, ale na stránke Skylink o nej nepíšu, lebo stránku "robí nejaká sro". (Na stránke je však kontakt na M7Group S.A.)
- v rámci akcie dostanem kartu, ktorú si môžem registrovať cez stránku Skylink
Alebo mi niečo uniklo? Možno som si nevšimol nejakú "hviezdičku". |
, January 27 2013 13:32:52
Ja to tak vidím, že súčasťou pilotného projektu sú len TOP partneri Skylinku, akcia bude oficialne predstavená aj na stránke skylinku 1.2. , top partneri zapoja do projektu aj štandardných predajcov skylinku a vec je vybavena. Prakticky povedané, zmluvy bude vypisovač Top predajca a zakaznikov v stade digi si bude hladať každý predajca za províziu, ten aj za proviziu vykoná montáž. |
, January 27 2013 16:04:47
Pán olu, M7Group má pilotný projekt, ten nebude na webstránke, zmluvu a kartu bude registrovať partner projektu Skylink Multiservis, taktiež prvú platbu i ďalšie môže elektronicky realizovať partner projektu, keďže je to najrýchlejšie. Ak bude mať pravdu pán okap a od 1.2. bude akcia zverejnená, možno by to aj bolo dobre, moje informácie sú, že to nebude, to ale nie je podstatné. |
, January 28 2013 16:54:20
Akcia vzbudila veľkú pozornosť u čitateľov, tohto príspevku, takže si myslím, že skylink udrel klinček po hlavičke/ vyše 6000 prezretí tohto príspevku/ |
, January 28 2013 20:36:51
Pán okap, záujem to isto vzbudilo, je to ale aj vďaka Vám a ďalším, ktorí korektne diskutovali. Mimochodom, prví abonenti DIGI, ktorí u nás majú záujem o prechod na Skylink Multiservis HD sa hlavne obávajú nepríjemností spojených s vypovedaním zmluvy vrátene problémov s vrátením zariadenia. Do toho budeme musieť vstúpiť aj ako Združenie SLOVSAT. Nie je mysliteľné, aby DIGI nútilo zákazníkov na vlastné náklady voziť satelitný komplet do 70 km vzdialeného mesta!!! |
, January 28 2013 21:05:09
Osobne to robím tak, že material Digi postupne zbieram do mojho skladu a raz za mesiac do zaveziem do zakaznického centra Digi TV, za malý poplatok, cca 5€. Zakaznícke centrum Digi TV je z nášho mesta vzdialené cca 40 km. Ak tých 5€ zakazník nebude chcieť zaplatit, tak to urobim na vlastné náklady, za predpokladu, že uzavrem čo najviac zmlúv Skylink Multiservis, zatial je záujem na severe Slovenska predbežne veľmi dobrý. Pracovníci zakazníckeho centra u nás korektne profesionálne pracuju a nikdy mi nerobili žiadny problém a vždy sa na mňa korekltne usmievali ,hoci videli na mojej hrudi napis skylink |
, January 28 2013 21:13:43
Pán okap, vďaka za rozumný príspevok. Uvažovali sme aj nad podobným riešením. Čo všetko sa vyžaduje pri vrátení DIGI ? Aj konzola ? |
, January 29 2013 08:06:37
Áno, vracia sa aj konzola, ak sa nedá zo steny odobrať, tak zákazník ju musí odkúpiť za necelých 5€. Iné druhy konzol ako ich, nezoberú naspäť, ináč sa mi s nimi dobre spolupracuje. |
, January 29 2013 08:12:14
Pri vrátení stačí ofotená akceptácia výpovede Digi a parabola nemusí byť v rozobratom stave, odoberám len držiak LNB. Ak mal niekto vlastnú konzolu a preberací protokol nemá, tak akceptujú slovo montážnika, že konzolu si zákazník kúpil a nemusí sa nič vracať |
, January 29 2013 08:46:03
Pán okap, znova veľká vďaka. Ak sa má Skylink Multiservis HD rozbehnúť vo veľkom, musia u DIGI pri vrátení zariadení platiť jasné a prehľadné pravidlá na celom Slovensku. Dnes sa už tomu začneme venovať podrobnejšie. Verím, že nám budete pán okap aj naďalej nápomocný. Všetky zistené informácie, nedostatky, poznatky tu budeme podrobne preberať. Pekný deň. |
, January 30 2013 19:01:25
Mám 2 otázky ohľadom tejto akcie: 1.Dá sa ku karte Skylink Multiservis objednať karta Next, za štandardných podmienok služby Next? 2. Po 2 rokoch sa da materiál odkúpiť, tuším za 40 €, je v tom aj karta Skylink Multiservis? |
, January 30 2013 20:32:36
Pán okap, ku karte sa dá objednať karta next a po 2 rokoch sa dá zariadenie odkúpiť za 40 eur a nie je tam žiadna viazanosť. Navyše po tých dvoch rokoch je tam ešte výhodná možnosť za mierny poplatok si zaplatiť záruku na zariadenie na ďalší rok. |
, February 01 2013 11:30:54
Ked porovnam freeesat tak v baliku Skylink Digital mam ovela viac programov v našom jazyku ako vo freesate a navyše vo flexy7 Skylinku za necelých 10€ mam dalšie volitelne programy, napr. spolu 12 HD programov, vo freesate niečo podobné stojí necelých 15 €. Navyše pri freesate mi chýba Dajto fanda, P-zoom, Slovaksport, CT sport, takze wader , môzme urobiť presnú analýzu čo sa viac vyplatí...a nebude to vec vkusu |
, February 01 2013 11:53:44
Pán wader, vďaka za podnetné príspevky, hoci sú kritické smerom k Skylinku. Pravdaže, ani sa Vám nečudujem. Dobré meno Skylinku hlúpa, primitívna kauza SERPO neuveriteľne poškodila. Dnes som absolvoval niekoľko rozhovorov práve na Vami uvedenú tému. Ľudia už prestávajú dôverovať aj tomu, že Skylink Multiservis je reálna vec a hľadajú za tým nejakú fintu. Bude potrebné vynaložiť veľa energie na objasnenie základnej situácie ako SAT TV funguje vo vzťahu k občanom. Niektorí boli prekvapení, keď som im vysvetľoval rozdiely medzi Freesat, DIGI a Skylinkom. V Skylinku má totiž v podstate každý občan spolupodiel, problém je iba v tom, že SR si neplní cez úradníkov povinnosti pri zastúpovaní občanov. Malá nádej tu ale je, že všetko sa nakoniec skončí v prospech občanov. Skylink Multiservis môže byť tým dobrým začiatkom. |
, February 03 2013 09:14:12
Ďakujem za info, nenašiel som to v oficiálnom letáku, keď bude čas skúsim pripraviť nejaké porovnanie, poviem už len toľko osobne mi chýba pri freesate viac HD programov v ponuke za 9,50/mesiac, deti mám už dospelé, tak sa asi viac zameriavam na obrazovú kvalitu. Dlhodobým faktom však zostáva, že ponuka detských programov by sa mala v Skylinku zlepšiť, minimálne o jeden program. Celkovo programové spektrum mi vyhovuje. Obrazová kvalita na Cyfre+ u tých istých HD programov je podstatne lepšia ako v skylinku |
, February 03 2013 11:12:50
Páni wader, okap, vďaka za debatu, pripomenuli ste mi hneď ďalší problém. Máme zákazníčku, ktorá chce ísť na Multiservis Skylink, lenže zároveň chce ešte, teda aj musí mať dva mesiace DIGI a to február a marec. Navrhujem jej doplatiť si pár eur na parabolu E85, čo asi aj bude chcieť, akurát tieto veci treba doriešiť tak, aby to administratívne sedelo. Pravda, ešte si pre istotu overíme ako bude E85 funkčná na 23,5E a 1W, hoci predpokladám, že to bude OK. Pri takýchto kombináciách E85 a viac LNB je priestor na to, aby sa dali jednoducho doplniť k Skylinku ako základu na 1. televízor i iné platformy na využitie výhodných akcií hoci aj typu Freesat karta k 2. TV a pod. Musí to však byť ale naozaj výhodné a zákazník sa nesmie ocitnúť v stave, kedy pri platenej platforme SAT TV zostáva len kvôli strachu. Prevádzkovateľ zneužíva jeho neznalosť , prípadne mu nastaví iné prekážky. Zatiaľ je výhodnejšie mať 1.TV Skylink Multiservis a na 2. TV kartu NEXT. |
, February 05 2013 19:05:01
Pán wader, cením si u Vás kvalitu príspevkov, slušnosť argumentácie a hlavne prínos vo vzťahu k detailom. To, čo ste uviedli ako nezrovnalosti v oficiálnych cenníkoch je vážna skutočnosť, ktorá je dôležitá pre užívateľov. Budeme sa tým zaoberať. |
, February 05 2013 20:57:09
Dnes sa mi podarilo namontovať 1.komplet Skylink Multiservis. Čakalo ma nemile prekvapenie: Poddimenzovaná konzola určená na paraboly 60 cm a ukrainská parabola, ktorá sa problematicky skladá a má krátke samorezné skrutky pre držiak LNB. Očakával som viac, ale asi stale platí porekadlo ,za málo peňazí, málo muziky. Bude nutne zakazníkom doporučiť doplatok za poriadnu konzolu alebo možno i za parabolu. Ináč Kaon pracuje korektne, tu žiadny problém nevidím. |
, February 05 2013 22:47:30
Pán okap, vďaka za užitočné info. U nás je situácia skôr katastrofou v tom zmysle slova, koľko veľa ľudí sme do toho zaangažovali, koľkí o to prejavili záujem a zatiaľ je výsledok nula. Pokiaľ to bude takto pokračovať, niekde zrejme robíme chybu. Nebude to tým, že potencionálnym záujemcom až príliš podrobne vysvetľujeme celú zložitosť výpovede a vrátenie súpravy DIGI ? Pán okap ten zákazník, o ktorom hovoríte už mal výpoveď DIGI, alebo ešte len bude mať ? |
, February 06 2013 12:08:34
Zákazník podal žiadosť o výpoveď, ja som ju ofotil a na základe toho mu bola vystavená zmluva Skylink Multiservis, keď mu príde akceptácia výpovede, tak si ju musím ofotiť a na základe toho vrátim súpravu digi v zákazníckom centre. ten mesiac, zakiaľ im príde výpoveď Digi, musia zákazníci ešte akceptovať na vlastné náklady. Inač rozdal som letáky a žiadna odozva na to, takže to skúsime cez telefón. |
, February 06 2013 16:31:19
Pán okap, wader, ako najstrašnejšie strašné si každý pamätá takú tu DIGI konzolu "fajka", ktorú vetrík otočil ako nič a k tomu parabola, do ktorej ramena lnb natiekla voda a tá v zime keď zamzla, ohnisko sa posunulo a katastrofa bola na svete. Tak len dúfam, že toto technické šialenstvo sa už nepodarí prekonať nikomu. Pán okap, ako vidíte konzolu a parabolu DIGI v porovnaní s popisovanou konzolou a parabolou Skylink Multiservis. Je tá parabola 80, aký má presne rozmer a konzola má akú dĺžku ? |
, February 06 2013 17:46:41
Konzola je 300mm,niečo takéto http://www.tpd.sk/katalog/tv-a-video/satelity/paraboly-drziaky/?detail=13192 Výška fajky je menšia ako výška uchytenia paraboly, parabola je celokovová 80, na zostavenie je potrebný hasák alebo "blicky" a druhý kolega, lebo sám som to nezvládol, pomohol mi zákazník. V minulosti boli takéto problémy s parabolami Magiosat. Zisk zostavenej paraboly na kvalitnej trojnožke je štandardne dobrý. Parabola je dosť ťažká/FE/. Paraboly tmavosivé Digi boli oveľa lepšie a lepšie boli aj fajky konzoly digi |
, February 07 2013 10:34:41
Dufam ze to nie je toto nestastie
http://www.systemabc.sk/paraboly/zelezne-fe/variant-ca-900/
Tato parabola bola po dotiahnuti vsetkych srub kriva ako paragraf. Trebalo ju vyrovnavat na kolene. Takisto boli kratke samorezne sruby pre drziak LNB. |
, February 07 2013 11:06:15
áno , je to tá parabola, ale pri montáži nebol problém , až na tie samorezky a "blicky" |
, February 07 2013 11:59:57
Pán Peto, vďaka za príspevok, ale na obrázku je parabola 90 cm. Pán okap, tak ako je to v skutočnosti. Je tam dodávaná avízovaná parabola 80 cm, alebo je to v skutočnosti 90 ? Vyzerá to, že Vy ste to inštalovali ako prvý, tak ako jediný to môžete potvrdiť priamo z praxe. |
, February 07 2013 12:12:26
dalo sa ocakavat ,ze to nebude ziadna slava ked to davaju do prenajmu.Je to tak ako som uz pisal v prvom prispevku,ze ista firma ma na sklade prijimace ktore je problem v dnesnych dnoch predat tak k tomu pribalila najlacnejsiu parabolu,lnb a po odobreni Skylinkom sa bude snazit prebrat zakaznikov konkurencii.Problem je ale v tom,ze ani ta konkurencia nespi a reakcia na seba nenechala dlho cakat.Takze za par dni tu mame odpoved vo forme novych boxov od Digi a urcite cenovo vyhodneho HD balicka...uvidime.Tu asi vela Skylink neziska a zakaznici Digi mozu v kratkom case ocakavat telefonaty,ze oplati sa pockat na nove HD prijimace a verni k tomu dostanu nejaky bonus.Ak niekto prebehne od Digi tak to skor bude tym ako sa spravaju k dlhorocnym zakaznikom.Jeden priklad z minuleho tyzdna.Znamy ma poprosil ,ze ci sa mu nepozriem na digi lebo ma nejaky problem.Aj ked som v zivote nenamontoval ani jedno digi lebo jednoducho nemam nervy na podobne spolocnosti tak som sa na to isiel pozriet.Pouziva ten ich partner box alebo ako sa vola ten zazrak s vystupom na dva TV.Chyba bola v prijimaci,odchadza tam video vystup.Pri poziadavke na vymenu mu bolo oznamene,ze teraz sa uz prenajimaju dva samostane prijimace co on privital lebo je to praktickejsie.Takze moze zrusit zmluvu a uzavriet novu.Hned ho ale schladili tym,ze mu mozu dat iba jeden box a o druhy moze poziadat az po pol roku ,super spravanie sa k zakaznikovi ktory im plati viac ako 5 rokov a ma u nich dokonca dve zmluvy lebo potrebuje signal na 4 TV. |
, February 07 2013 12:47:22
Pán satelit1, vďaka za užitočný príspevok. Asi by sme Vás potrebovali do týmu Združenia Slovsat. Máte rozumné úvahy. To s tým pridelením druhého boxu o pol roka u DIGI je veľmi zaujímavá informácia. A takéto informácie by sa mali transparentne a pravdivo pretriasať na verejnosti. To je robota, ktorá nás v Združení Slovsat očakáva. Trh SAT TV je postavený na FTA programoch, verejnoprávnych a platených. A k tomu prináležia technické a právne aspekty, ktoré garantujú príjem programov za vopred stanovených transparentných podmienok. A tu sme teraz v SR a ČR v stave chaosu. A ten chaos je potrebné dať do poriadku. Tým, ako seriózne sa tu diskutuje, odkrývajú sa informácie a prevádzkovatelia budú nútení uvedomiť si, že v SR a ČR sa im nebude donekonečna dariť ohlupovať koncesionárov a abonentov. |
, February 07 2013 14:42:38
Je to tak p.Luteran,ludia su uz unaveni zmenami ktore sa v poslednych rokoch deju kazdu chvilu,myslim tym neustale preladovania,prepisovanie klucov na kartach ,poplatky a pod. veci.Uz tomu nechavaju volny priebeh a kto ma este nervy a cas tak to riesi ale vacsina uz rezignovala.Je to jednoducho zle nacasovane v casoch ekonomickeho upadku este citlivejsie ludia vnimaju kazdu negativnu spravu alebo problem od prevadzkovatela a je logicke,ze potom nedoveruju jeho ponukam aj ked su v niektorych pripadoch vyhodne.Ako som uz spominal robim v tomto fachu roky a mam aky taky prehlad,takze viem,ze podobna mizeria je na celom slovensku.Preto velmi neverim takymto pokusom ako je Multiservis aj ked ho neodsudzujem lebo pre urcitu skupinu zakaznikov je to riesenie ako si vylepsit tv prijem.Pred mesiacom som tu kritizoval Skylink za ich caste vypadky serverov a zle udaje na doklade pre zakaznika,myslim si,ze mesiac je dost dlhy cas na napravu,samozrejme ziadna neprisla.Prihlasovanie na stranku je sice stabilnejsie ale ten zbytok je po starom.Mal som zase zopar "reklamacii" na nespravne udaje o zaplateni sluzby ale uz sa snazim vopred na to zakaznika pripravit.Skylink mi niekedy pripada ako tie sekty alebo ak chcete rozne nabozenske zoskupenia ktore si robia velke show v tv ,tancuju tam ,ukazuju svoju jedinecnost a silu ale potom ked padne opona je vsetko prec.Nie tak davno bolo stretnutie na Kaskadach kde bolo vsetko pekne naaranzovane ale odvtedy doslova nic...Chapem,ze to potrebuje trosku casu ale tymto tempom v dnesnych casoch...Mali by sa hlavne zamerat na skvalitnovanie sluzieb a ponuky aby ludia od nich neodchadzali a ked uz sa pre Skylink rozhodnu aby mali pocit,ze sa rozhodli spravne.Zase jeden priklad z poslednych tyzdnov.Odpojenie Minimaxu.Bolo o tom uz vela diskusii na nete ale tam vacsinou prispievaju mladi ludia ktori nemaju spravny uhol pohladu lebo su este jednoducho na to mladi,bezdetni alebo naopak diskutuju taki ktori uz maju velke deti a nevidia v tom zmysel.Vela zakaznikov po odpojeni CsLinku kde si tento program platili odislo do Freesatu a ja sa im ani nedivim.Skylink mal o tento program zabojovat ovela viac aj na ukor toho,ze by to spociatku nebolo pre nich vyhodne.Ale nie,radsej sa ho vzdali a tu mam zase pocit,ze o tom v Skylinku rozhoduje niekto mimo realneho vnimania situacie.Ak dokazu ponukat stanice typu Golf,Sport 5,Un.Classica,ManX a pod. kde sa jedna naozaj o vybranu skupinu ludi ktori si to predplatia tak nemozu uvazovat takto,ze Golf hraju iba solventni a prave ti si to predplatia,co na tom ,ze ich je par desiatok,mozno stoviek na slovensku...Ved kto by platil za Minimax?Deti co chodia do skolky?
Platili by to samozrejme ich rodicia ,pretoze rodic radsej dopraje svojmu dietatu ako sebe a nebude na nom setrit ak ma aky taky prijem a takychto rodicov,zakaznikov Skylinku s detmi su desattisice a nie stovky ako pri spominanych staniciach.
Takze mi tu chodili s otazkou kedy bude Minimax a ja som iba krcil plecami.Az jedneho dna pri stej otazke od deti uz rezignovali a isli si pre kartu Freesatu alebo presli na kabel aj ked kvalitou nizsie ale pre klud v rodine.Takze by sa uz mohli v Skylinku prestat spravat po vzore nasich politikov a ist medzi ludi s otazkou co im chyba v ponuke a s cim su nespokojni.To ale este par tyzdnov potrva,kedze aj reci typu ,ze bude propagacia a castejsie navstevy nasich zastupcov...a je tu druhy februarovy tyzden a skutek utek (alebo vlastne este nedorazil). Len ci uz k zakaznikom nevystartovala konkurencia,to sa potom zase musi dohanat rokmi ziskany naskok |
, February 07 2013 15:06:07
Pán satelit1, vďaka za veľmi hodnotný príspevok. Ak by sa spojili dohromady seriózni predajcovia SAT TV ako ste Vy, veci sa jedine vtedy začnú hýbať správnym smerom. Teraz je situácia taká, že seriózny predajca SAT TV je druh na výsmech a vyhynutie. Viac neskôr. |
, February 07 2013 21:17:45
Ak Topolčany dodaju material tak v piatok namontujem 2 .súporavu, zmeram priemer paraboly |
, February 07 2013 21:54:59
Pán okap, vďaka za iniciatívu. Čo sa tých ukrajinských parabol 90 cm týka, nie je to až také strašné, ako by sa to mohlo zdať. Samozrejme, existujú drahšie a kvalitnejšie paraboly, ale tiež omnoho horšie. Tá ukrajinská bude kdesi v strede. Mali sme ich pomerne veľa a pár kusov ešte aj máme. Niektorým technikom sa príliš nepozdávala, iní s ňou boli spokojní. Jeden môj starý satelitný kamarát a fajnšmeker na paraboly si ju dokonca nastavil a "vyladil" tak, že ju chváli do nebies. Pravda, to je ešte naša stará škola, kedy sme hľadali pre paraboly kadečo. Paraboly sme vyrábali aj z ruských detských lavórov na šmýkanie sa zo svahu v zime, alebo z vyradených zadných krytov na chladničke. Dôležité asi bude najprv si parabolu pripraviť a skontrolovať na zemi na stojane a vyladiť už priamo na príjem pomocou meracieho prístroja. Potom sa už vyvarujeme blamáže pri montáži. Pán okap nám to nakoniec ešte podrobne overí, či je to tá 90-ka, alebo 80-tka. |
, February 08 2013 08:19:32
Dobrý den. Akcia rešetka multiservis skončí veľkou blamážou.
Onedlho budú zvýhodnovať akciu dajú to aj pre všetkých zákazníkov nielen pre zakazníkov digi, ale aj napriek tomu nebude o to záujem.
tu si môžte pozriek aké podmienky má montážna firma: http://topky.blogspot.sk/2013/02/skylink-multiservice-nova-ponuka-pre.html |
, February 08 2013 12:14:48
Pán Tomas vďaka za info, aj keď som trocha neporozumel tomu, prečo sa to všetko skončí veľkou blamážou. Dnes som urobil fotodetaily paraboly a v skutočnosti to vôbec nie je také strašné, ako sa to vykresľuje. Večer tie fotky zverejním. Takže Tomas, aby ste neboli v podozrení JPP, skúste rozvinúť, prečo ste to napísali tak dramaticky. |
, February 08 2013 18:13:11
Parabola rozmery 87x78 |
, February 08 2013 20:46:01
Pán okap, vďaka, je to tá 90 a pred chvíľkou som tu popridával jej obrázky, ktoré som dnes urobil. Ešte raz opakujem, tá parabola je vcelku v pohode a tie jej drobné " muchy" sa dajú jednoducho odstrániť. |
, February 08 2013 21:17:57
Parabola dáva výborný zisk, minule som pracoval v snehovej búrke tak, som to tak nepocítil, dnes to bolo lepšie. Negatíva: Dnes som na mechanike paraboly mal zhrdzavené fľaky, zátka do držiaka LNB sa tam priam pýta, lebo neverím, že to všetko odtečie, napruženie plechov som už zvládol "blickami "sám, avšak montáž paraboly je dosť zdĺhavá.Kaon je prednastavený ,avšak dnes som musel dať "továrko" kvôli vlastnej nepozornost. Sieťové vyhľadávanie pracuje ok , ale neuloží do pamäte správne parametre TP. Takže radím načítavať v takomto prípade podľa frekvencií. Montáž na konzolu digi mi trvala aj s vypísaním zmluvy cca 120 min, čo je biedny výsledok, nabudúce sa dúfam polepším. |
, February 08 2013 21:30:24
Pán okap, vďaka za otvorenosť. Hneď ste mi dali ďalší tip. Zrejme bude vhodné, aby technik mal u seba na kľúči setting pre prípad, aký sa Vám prihodil. Tie "fľaky" nie sú príliš potešujúci poznatok. Z mojej dlhoročnej praxe doporučujem nastriekať celú zadnú mechaniku konzervačným a mazacím sprejom napr. Carlson. Vydrží to roky. |
, February 08 2013 21:44:31
Myslím si , že táto akcia bude mať úspech, len je potrebné vzbudiť väčší záujem u majiteľov digi. treba skúsiť priame telefonovanie, ak máme kontakty na digáčov.Ak bude montáží do dňa viac, tak mechanika sa dá dopredu pripraviť tak, že nastavenie zvládneme rýchlejšie. Problém vidím v tom, že zmluva sa dá vystaviť až na základe odoslanej výpovede, takže, ku zákazníkovi treba isť najprv po výpoveď a potom na montáž. To je zdĺhavé.Keby sme mali v ruke materiál a bianco zmluvy , tak by sme to urobili naraz. |
, February 09 2013 18:11:02
Pán okap, vďaka za info. Zatiaľ vidím hlavný problém v zložitosti výpovede DIGI a následne v tom, že príliš komplikovane a do detailov vysvetľujeme potencionálnym zákazníkom Skylink Multiservice celú tortúru, čo ich čaká s odovzdaním zariadenia. Tí Vaši zákazníci nechceli ešte tie dva mesiace dopozerať DIGI ? Dali výpoveď DIGI, ihneď prešli na Skylink a DIGI sa im demontovalo ? |
, February 09 2013 21:12:35
Ano, ihneď som to namontoval a vrátili mi zariadenie, hádéčko ľudí láka, zvlášť keď už majú širokouhlý HD televízor, tak keď vidia rozdiel v kvalite tak sú spokojní. Objednávajú prevažne Flexy 7 s doku a športovými programami. Osobne som aj ja takého presvedčenia, že ponuka Digital s Flexy 7 je dostačujúca pre priemerne inteligentného človeka, lebo permanentné prepínanie programov je veľmi neefektívne, človeku unika podstata programov, a stále hľadať niečo lepšie a lepšie na sledovanie prináša pocit, že som prakticky nevidel nič. V takej chvíli je menej podstatne viac..Odskúšal som si to na sebe, mám k dispozícii 2 kompletné platené programové platformy a za večer si niekedy neviem nič nájsť, čo by som celé dopozeral. Tu vidím parketu pre DVB-T, kde bude par platených programov za malý peniaz a platforma DVB-T Towercomu možno nás niekedy prekvapí svojimi číslami aktívnych predplatiteľov. |
, February 09 2013 21:31:51
Pán okap, vďaka za info. To, čo ste uviedli s tým Flexi 7 je rozumné a nakoniec jedenkrát mesačne je možné programy zmeniť, takže je tam priestor na opravu, ak sa nejaký program nebude páčiť. O problematike DVB-T teraz nechcem polemizovať, pripravujem o tom väčší článok. Priestor na uplatnenie DVB-T existuje hlavne v podobe, kedy sa vysielaný signál s malým výkonom využije s maximálnym efektom na konkrétnu oblasť vysielania. Minulý rok sme si otestovali možnosti takýchto systémov a výsledky sú mimoriadne povzbudivé. Je to vhodné pre bytovky do 100 bytov, hotely s káblovým rozvodom a pre jednotlivé obce pomocou kábla a tiež ako terestriálne vysielanie i pre viac obcí, či väčšie mestá. |
, February 09 2013 21:46:20
Áno prevodníky SAT/DVB-T sú veľmi efektívne v káblových rozvodoch bytoviek, je pre príjem veľmi pohodlné a efektívne. Na trh dufam vstúpia malé regionálne muxy ktoré budú širiť regionálne informácie. U nás je to v plienkach , v Čechách ide pomerne vývoj dopredu a vznikajú nové site , ktpororé si konkurujú cenou za vyiselanie. U nás je zavedený monopol Towercom, ktorý si diktuje ceny, bez akejkoľvek konkurencie.Aj pre takéto praktiky slovenských politikov zanikol spoločný štát. Okrádame sami seba.Nedávno som bol na medzinárodnom športovom podujatí. spievala sa tam hymna a mnoho ľudí to odignorovalo. Necítime už spriaznenosť s týmto štátom, ale silné odcudzenie. |
, February 09 2013 22:06:31
Pán okap, je to presne tak, ako ste to napísali. Veľká mafia zhora ľudí klame a okráda zo spoločnej štátnej pokladne, do ktorej každý občan, živnostník, firmička povinne odvádza dane do posledného eura. A opovážili by sa nezaplatiť !!! Politmafia svojim mecenášom donekonečna kryje chrbát a ešte aj verejne bľaboce o tom, ako ich vlastní kamaráti okrádajú občanov o miliardy podvodmi. A oni popritom za nemalý judášsky groš urobia všetko pre to, aby sa mafii nič nestalo. Prepáčte, odbočil som od témy, udeľujem si pokarhanie. |
, February 09 2013 22:27:28
Nekarhajte sa, je to na programe každého dňa. Pre toto všetko vznikol samostatná slovenský štát, aby politici mali voľné ruky. Každým dňom to vidíme viac a viac, a tí čo na to dokážu poukázať sú dourážaní na každom kroku.Proste Slováci si to pripravili tak, aby sa dokázali uživiť na účet druhého. Kto to napraví.?Ale poďme k našej téme.Skylink má výhodu oproti iným platformám v počte a spektre HD programov, čo je výhoda pre predajcov.Ak príde anglická futbalová liga HD do tejto platformy , tak prechod digi zákazníkov bude značný a táto akcia bude mat v lete pokračovanie.Ak digi príde na trh s HD balíkom , tak určite nebude stáť 9,90 ale pravdepodobne viac. Tento HD obsah je základom pre predaj služby Skylink multiservis.Navyše neverím , že digi zaradí nové programy jojky, markízy a novy do svojej ponuky, čo sa chystá v skylinku tento mesiac. A keď sa aj bez tohto pozriem na balík Digital , tak nevidím v ňom chybu, slabina je iba 2.tv prijímač, ale vyriešenie tohto problému asi skylink Multiservis pripravuje. |
, February 10 2013 22:07:39
Pán okap, vďaka za optimizmus. Ten s Vami zdieľam za jedného predpokladu. Je potrebné pokračovať v aktivitách, ktoré sú v prospech zákazníka Skylink. Nemôžem si neodpustiť donekonečna opakovať, že SERPO nezmysel veľmi poškodil reputáciu značky Skylink. Experiment Skylink Multiservis je dobrý už len preto, že sa našla odvaha niečo také vôbec rozbehnúť. Nechápem, ako môže niekto nadávať na pána Rešetku, ktorý išiel do veľkého rizika. To je ale vlastnosť Slovákov, závidieť a škodiť. Pre mňa je to celé zatiaľ z pohľadu zisku a strát v absolútnej strate. To mi však vôbec nevadí, to je môj problém, keďže napriek nášmu úsiliu a aktivitám je výsledok slabý. Teším sa, ak viem, že seriózny partner ako ste Vy pán okap má aspoň čiastočný úspech. Teraz je dôležité udržať základ profesionality SAT TV do budúcnosti. |
, February 20 2013 08:20:16
dobry den,
ponuka na bezplatny prechod z digi na skylink sa mi zda vyhodna a rad by som ju vyuzil. viete sem zavesit, alebo poslat mi na mail zmluvne podmienky, ktore je treba dodrzat pri vyuziti vasej ponuky? dakujem |
, February 22 2013 19:36:25
Pán gizelo, vďaka za otázku, aj keď reagujem neskoro. Naozaj, akonáhle sa články ocitnú mimo prvých troch pozícií, už sú menej čítané. Pre poriadok dodávam, že Vami požadované info som Vám zaslal emailom. Pekný večer. |
|
Pridať komentár |
Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.
|
Hodnotenia |
Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.
Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.
Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
|
|
Prihlásenie |
Nie ste členom? Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s
Zabudli ste heslo? Pre získanie nového kliknite práve sem.
|
Kto je Online |
Hostí Online: 2
Členov Online: bngvzwlnyj
Registrovaní členovia: 18,839
Najnovší člen: bngvxsoncj
|
|