Home · Články · Fórum · Luterán Blog October 25 2020 23:33:47
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

PARABOLA, SKYLINK A "PARKOVACÍ POPLATOK"

SAT DEMOLITIONPríchod Nového roka často prináša veselosť a bujarosť.

Zdá sa, že PF 2013 bude pre CS/Skylink v podobnom duchu.

Optimisticky začalo už M7Group, ktoré sa konečne verejne na svojej webstránke hrdo prihlásilo k obom platformám CS Link a Skylink.

Pravda, otázne je, načo tam ten CS Link "svieti", keď ho prakticky umŕtvili.

Asi sa to lepšie vyníma, alebo je za tým zasa nejaká finta?

A možno je to len taká eufória novoročnej veselosti.

Horšie je, keď sa to celé posunie do stavu bujarosti.

To je ale tiež na niečo dobré.

Ľudia vtedy stratia zábrany a aj Skylink prezradí veci, ktoré by mu asi v normálnom režime nenapadli.

Vedzte, že taký servisný poplatok SERPO, to nie je v podstate nič iné ako parkovací poplatok v obchodnom dome!

Neveríte?

Musíte.

A to všetko vďaka tomu, že Mego necenzuroval a slobodná diskusia na Parabole po dlhej dobe priniesla svoje ovocie.

Rád Parabole urobím reklamu grátis.

Prečítajte si diskusiu pod názvom Servisní poplatek Skylink zo dňa 3.1.2013.

Ešte P.S.

Pán J.G. musel mať výhľad cez veľké novoročné okno.

Kto to kedy počul, aby majitelia garáží v obchodnom dome v normálnom štáte platili komusi cudziemu za parkovanie.

Iná vec je v SR a ČR.

Tam prilezú kadejaké skupinky, žiadajúce výpalné za svojvoľnú inštaláciu fiktívnej ochrany áut v podobe nekontrolovateľného kódu.

Majiteľom garáží poskytnú ochrannú dobu a keď nezaplatia "parkovací poplatok", potom nasleduje trest.

Majiteľ garáží logicky nezaplatí, vec ohlási na polícii.

Odrazu mu ktosi tie autá začne poškodzovať.

Polícia prípady bezvýsledne prešetruje už niekoľko mesiacov.

Majiteľ garáží "parkovací poplatok" uhradil.




Luteran , January 05 2013 12:20:02 5 Komentáre · 3787 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

satelit1 , January 09 2013 12:02:31
- keby radsej p.Glisnik namiesto toho napisal kedy konecne budu mat bezproblemovy pristup na registraciu a spravu sluzieb pre predajcov ich sluzieb.Uz druhy den im to kazdu chvilu vypadava a zakaznici ktori chcu zaplatit napr. serpo priamo u predajcov odchadzaju s tym,ze peniaze sice zaplatia ale karta ihned nenabehne nakolko je tam hlaska sluzba je docasne nedostupna...Nehovoriac o tom,ze sa ani neda odkontrolovat platnost karty lebo aj tato stranka vkuse kolabuje.Ked to nahodou na chvilku nabehne tak clovek aby vsetko nechal tak a rychlo prevadzal platby lebo kto vie kedy zase ho to prihlasi...O tom,ze na oficialnom doklade od Skylinku nesedi datum platby za ich sluzby je uz skoda aj pisat...Pisal som mail pred tyzdnom,ze pri karte aktivovanej 31.12.12 mi zobrazuje serpo ina na 12 mesiacov namiesto 24 ako to bolo propagovane,samozrejme dodnes ziadna odpoved...
Luteran , January 09 2013 17:42:58
Satelit1, vďaka za podnetný príspevok. Všetko, čo ste uviedli je pravda. Navyše tu existujú aj ďalšie problémy s údajmi vo výpisoch, na ktoré Skylink neustále oficiálne upozorňujeme. Zatiaľ bez odozvy. Treba si uvedomiť, že Skylink a teda M7Group a vlastne ich akcionári o uvedených problémoch nemajú ani potuchy. Celá činnosť pod hlavičkou Skylink predsa "beží" cez množstvo "sročiek".
okap , January 10 2013 09:54:13
Hovoril som o tomto probléme s obchodným zástupcom skylinku, o tomto probléme vedia , avšak v tomto období riešia ochranu svojho servera a neskôr príde na rad oprava informácií napr. o dľžke zaplatenia serpo. Server si však všetko pamätá, len teraz správne neinformuje, takže dúfajme , že súčasný zmätok sa do leta vyrieši
satelit1 , January 10 2013 15:55:09
Ano pan okap,rozumieme sa smiley ...viem to ja ,viete to Vy a samozrejme to vie aj obchodny zastupca.Lenze je tu aj ten koncovy zakaznik ktory uz stratil doveru v Skylink a neveri uz nicomu co nema potvrdene cierne na bielom.Kazdy kto to predava dlhsie sa za tie roky stretol s takymto typom zakaznika.Mne osobne sa teraz stalo,ze u mna zakaznik zaplatil Multi balik a na doklade ktory dostal bol uvedeny nespravny datum ukoncenia predplatneho.Vysvetlil som mu,ze je to chyba v systeme a neviem to prepisat nakolko sa to vytlaci automaticky,zakaznik trval na tom,ze on chce doklad kde je to co si zaplatil a uz bol problem na svete.Ziadal stornovat doklad s tym,ze to vyriesi platbou cez ucet...Samozrejme ma na to pravo len ja ako predajca s tym mam vypisovanie a telefonovanie,ze jednoducho na tom prerabam ak by o to ziadal kazdy druhy zakaznik.Takze mna take hlasky ,ze na tom pracujeme a pod. velmi nepotesia.Neverim,ze to moze byt az taky problem urobit zmenu ktora to opravi.Ved je to jasne,ze sa to deje iba u tych zakaznikov ktory si platia balicek este pocas doby ked im bezi stare predplatne,teda aspon ja som to takto odsledoval.No a to,ze im stale pada server je tiez uz dlhodobejsia zalezitost,jednoducho nezvlada ked sa tam pripoji viac uzivatelov sucasne,nikdy sa mi to nestalo vo vecernych hodinach alebo cez vikend kedy vsetko bezi ako ma.Tak nech sa nevyhovaraju a investuju nieco z toho serpo aj do skvalitnenia komunikacie,nestaci len zamestnat viac operatorov na telefon ktory sa naucia dve veci,upozornovat na to ,ze nemate READY prijimac a stlacat tlacitko refresh.To by zvladla aj pani co vesti na TV8 ak jej tam daju notebook s pristupom na servisny web a je to skoro za tie iste prachy pokial sa tam dovolate.Je to hanba ,ze firma ktora sa stara o 2mil. zakaznikov ako sa zvykne chvalit ma taketo problemy.Ak by kazdy den kolaboval server post alebo azet tak tiez vyhovorky typu pracujeme na tom neobstoja.Samozrejme tieto staznosti je potrebne adresovat priamo Skylinku ale asi rovno do NL... clovek si aspon tu medzi kolegami postazuje pokial sa nedovali dalsi dedko s hlaskou,ze coooo zase na tej Nova Cinema menite vsak som uz zaplatil serpo smiley
okap , January 10 2013 16:56:45
Áno napísali Ste to veľmi trefne. Služby servisného centra sú pod úrovňou začínajúcej služby Digi TV z roku 2006, kedy tam nefungovalo skoro nič. Ak raz vyinkasujem serpo , tak služby musia fachčiť absolútne presne, v prospech zákazníka a predajcu. Avšak sme stále rozvojová krajina,v ktorej podnikatelia si nevedia správne uvedomiť, že do podnikanie je potrebné investovať, zvlášť v situácii kedy zákazník obracia euro 3 x v ruke kým ho investuje.Skylink mal prudko zainvestovať do zákazníckeho centra, aby sa každý mohol promtne dovolať a rýchlo a presne vybaviť svoju žiadosť. Počul som ,že server kolabuje preto , lebo je stále pod silným tlakom hackerov, a nedá sa zatiaľ s tým nič robiť, uvidíme. Tešme sa aspoň z prílivu nových programov do balíčka Digital, naberie tým na svojej hodnote...

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás