Množstvo problémov okolo "servisu" kariet Skylink potvrdzuje skutočnosti poukazujúce na cyklické vydieranie sa navzájom subjektov pôsobiacich vôkol Skylinku.
Od zavedenia protiprávneho SERPO t.j. servisného poplatku je situácia až tragikomická.
S prílevom obrovského balíka peňazí akoby ktosi naschvál zhoršoval úroveň poskytovaných služieb!
V reálnej firme s prehľadným vedením a riadením by nebolo možné strpieť tak grobianske maniere voči zákazníkom.
Pán Letas v diskusii na Parabole odhalil ďalší vážny problém doslova okrádania zákazníkov.
Všetci, ktorí ste si registrovali karty Výmena za 24 eur dňa 15.9.2012, skontrolujte si ich platnosť.
Má byť do 15.9.2014.
Je iba do 15.9.2013!
Skontrolujte a reklamujte.
Zdá sa, že tu by bolo treba skontrolovať všetko a detailne.
okap, December 29 2012 19:14:49
áno je to tak a podla môjho pozorovania karty vymenené po 15.9. doteraz, ktoré však mali zaplatený na rok servisný poplatok do 15.9. by mali mať o rok predlžené servisné prázdniny a nemajú, tak nechápem čo sa deje
Luteran, December 29 2012 19:35:13
Pán okap je to naozaj tak, obrázok s číslom karty je náš autentický a zistil som to aj u ďalších kariet. Tiež to budeme reklamovať, hoci zároveň si vravím " a pomôže nám to " ? Veď to manipulovanie nemá konca-kraja.