Home · Články · Fórum · Luterán Blog November 29 2021 04:38:27
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

LUX SKYLINK BLOKUJE A TOWERCOM TO ODSTRAŇUJE...?!

SAT BOMBTV Lux v Skylink prijímačoch službu blokuje a Towercom daný problém odstraňuje!

Takto sa včera zákazníkom Skylinku predajcovia detinsky vyhovárali a inú možnosť nemali?

Lebo pravda jediná je, že okolo Skylinku v podstate permanentný CHAOS panuje.

Takže na niektorých prijímačoch Skylink Ready sa nasledovná vec udiala.

Ak zákazník si na TV Lux prepol, v parádnej pasci sa ocitol.

Prijímač sa mu pekne krásne zablokoval a ďalej už NEFUNGOVAL...

A keď zákazníci predajcom Skylink reklamovali, tí logicky dodávateľov zariadení informovali.

A tí podstatu problému okamžite odsunuli a na Towercom presunuli.

Otázka teraz len o tom je, či ten LUX fakt je v celej veci NEVINNE...

Lebo SAT TV nielen o tom je, či OBSAH je vysielaný FTA a či kódovane.

Konšpirácia jednej vetvy JPP totiž naznačuje, že tu ide o hry DÁTOVÉ...?!

lebo stačí jedna malá dátová chybička a hneď je peňaženka BOHATŠIA.

Celá sranda len o tom je, KTO a kam ten Skylink v skutočnosti SMERUJE...?!

Pokračovanie...?

P.S.

1.Požiadal som o oficiálne stanovisko dodávateľa zariadení.

Ak zareaguje, stanovisko zverejním v plnom znení.

2. Objavili sa problémy aj u prijímačov Kaon 52, prístroj sa jednoducho zablokuje.

Či aj to súvisí s TV Lux, to je otázne...


........................................................................................................................................................

Stanovisko dodávateľa zariadení:


MY:

Dobrý deň,

zopár zákazníkov a predajcov ma informovalo o probléme prístrojov Ineos3.

Prijímač po prepnutí na Lux TV "zamrzol" a tým pádom Skylink "skončil"...

Aj keď ide o prijímače po záruke, aké je Vaše stanovisko k danému problému...?

Vďaka za odpoveď

Luterán

ONI:

Dobry den,

Ano je to pravda. Zial LUX dal do streamu vysielanie nieco nestandardne s cim si IN3 nevie poradit. Aktualne pracuju na odstraneni problemu.

Prijimac treba vytiahnut z elektrickej siete a potom pri zapinani sa skusit rychlo prepnut na inu stanicu a zatial nesledovat stanicu LUX

Pekny den


S pozdravom

Zahoncik

...........................................................................................................................................................

OFICIÁLNE STANOVISKO TV LUX:

Dobrý večer prajem,

televízia LUX eviduje problém s prijímačom Skylink Ready Ineos 3,

ktorý nám nahlásil distribútor prijímačov.

Spolupracujeme s distribútorom na riešení problému,

ktorý má iba tento jeden konkrétny prijímač preto sme presvedčení,

že za prejavujúcu sa chybu nie je televízia LUX zodpovedná,

nakoľko všetky ostatné prijímače fungujú korektne.

O spoluprácu s riešením problému sme oslovili aj špecialistov z Towercomu,

a ich vyjadrenie uvádzam v plnom znení nižšie.


Včera sme dostali problémový set-top-box na testovanie.

Pri testovaní sme vypli Program Info Descriptor 0x00 pri DVB titulkoch (reklamovaný Skylinkom).

Výstupný stream posielaný do Astry sme cez náš satelitný modulátor pripojili na uvedený prijímač.

Pri takejto konfigurácii sa problém s mrznutím prijímača nevyskytoval.

Pri kontrole transport streamu analyzátorom sme nenašli chyby v streame (iba menšie nedostatky v nastavení niektorých príznakov), ktoré by nemali spôsobovať uvedený problém.

Pri testovaní sme ale zistili, že prijímač zamrzol aj pri ďalších programoch na Astre, nielen pri TV LUX HD.

Pri TV LUX HD prijímač zamrzol okamžite, pri iných programoch aj o niekoľko minút.

K tomuto typy prijímača bohužiaľ už nie je podpora od výrobcu, takže môžeme hľadať príčinu iba pokusne.

Aj napriek zjavnej chybe prijímača budeme aj naďalej vyvíjať maximálne úsilie, aby sa problém vyriešil.

S pozdravom

František Majda

TV LUX, s.r.o.
Prepoštská 5
811 01 Bratislava







Luteran , October 29 2021 05:59:58 38 Komentáre · 14062 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

okap , October 29 2021 14:28:08
áno i my sme u nás mali problém s najnovším Kaonom mz 52, inštalovaným v auguste, po mesiaci vypnutia z elektriny už sa nespustila integrovaná karta, refreše nepomohli, problém na svete, jedine reklamácia u dodávateľa pomôže. V takom prípade by mali mať top predajcovia k dispozícii jeden box s integrovanou kartou, ktorý by mohli zapožičať zákazníkovi v prípade poruchy. Posielam námet na Eviso ...
Luteran , October 29 2021 15:34:46
Pán okap, zákazníčka prišla s prístrojom Kaon 52, ktorý nefungoval a iba si cez hlášku vyžadoval vloženie karty.

Pritom v prístroji je integrovaná karta a čítačka tak slúži iba na okrasu.

Pani však neváhala a do nefunkčnej čítačky vložila starú kartu, čo však logicky nepomohlo.

Keďže uvedeným "podareným" Kaonom sme sa zďaleka vyhli, nepoznám ich podstatu.

Nebola však aj taká verzia, kde fungovala v čítačke karta Irdeto...?!
satelit1 , October 29 2021 21:05:06
Ineos,Kaon,Tesla,DiWay...jeden velky omyl.Kaon ak uz musim tak iba ako NextKarta box aj to sa snazim skor odhovorit zakaznika.Zlate Amiko s modulom...
Luteran , October 30 2021 05:59:22
satelit1, vďaka za príspevok, škoda len, že neexistuje snaha u nás všetkých riadne diskutovať.

Lebo všetko má svoju postupnosť.

Skylink sme predsa my všetci tvorili a podporili, pokiaľ to PIRÁTI všeobecne neovládli...

A prito veci technicky sú jasné a jednoduché tak ako ste to napísali, lebo len tak to PLATÍ!

Kúpim si prijímač legálny, aký sa mi páči a provider službou a cenou nech sa mi ZAVĎAČÍ...

Škoda, dnes budem k dispozícii až večer na nete, ináč by som si s Vami rád "pokecal".
Luteran , November 01 2021 11:38:39
Vážený pán XY, určite sa neurazíte, keď s Vami nebudem viesť diskusiu Vášho štýlu.

Áno, prišli ste osobne, aj ste sa najprv zaliečali, aj ste sa nakoniec, vyhrážali.

No lebo, to máte ako s pokazeným vajcom, zvonku to nevidno, stačí škrupinku otvoriť...

A keď ten zápach si Vás dovolí ovaliť, riešením je ten záprdok okamžite VYHODIŤ!
satelit1 , November 01 2021 13:09:35
Ak som dobre pochopil príspevok od nového člena tak hlavný problém p.Luterána je poctivosť a to,že odhovára ľudí od nejakých viazaností.No tak potom to s ním nie je ešte také zlé.Viem,dnes sa to už nenosí,bohužiaľ taká je doba...
Diskusia tu sa stále niekam zvrtne,tiež mám často iný názor,či už na Skylink,Antik alebo politiku ktorá sa tu zvykne objaviť.Môžme o tom diskutovať ale prakticky s tým nič neurobíme,tak ako to napísal IIzol za všetkým sú peniaze.Je úplne jedno ktorý poskytovateľ tv alebo netu sa tu spomína.Diskutovať o Skylinku je strata času alebo tiež plač nad rozliatym mliekom.Mám osobnú skúsenosť,že ani tu často obhajovaný Antik na tom nie je o nič lepšie,nevážia si zákazníka a nemajú snahu si ho udržať.
satelit1 , November 01 2021 18:47:43
IIzol ja to chápem ale aj tak si myslím,že tu takýto príspevok nepatrí,pripomína to dnešné diskusie na fb kde sa to stalo bežným keď si každý nadáva a nevedie to k ničomu iba k ďalším nadávkam.My ktorí sme viac ako polovicu profesného života zasvätili sat.technike sa už asi nezmeníme,starého psa novým....
Už som sa tu niekoľko krát pokúšal diskutovať ale nikdy to neskončilo tak ako som do toho pôvodne vstupoval.Aj keď si odmyslím tie rýmy tak mi tu vadí to politizovanie a v poslednom čase aj kovidovanie.Radšej si tu čítam tie príbehy z predajne.Problém je,že sú to iba také virtuálne reči pri pive...Všetci už rezignovali a tí silnejší v mercedesoch ktorých spomínate sa prispôsobili a hrajú hru z ktorej môžu kedykoľvek vypadnúť a ten mercedes im nepomôže,kedže väčšinou patrí banke.
Luteran , November 01 2021 21:12:56
satelit-IIzol, asi bude lepšie sa nezapájať do Vašej diskusie...

Ale len tak mimochodom by ma zaujímalo, čo by Vás dvoch tak naozaj technicky zaujímalo.

Lebo ja každému radím technicky apoliticky.

Kúpte si smart TELKU, obrazovku veľkú s Androidom za najnižšiu cenu.

Vyžadujte si čo najkvalitnejší internet za rozumnú CENU.

Kontrolujte PROVIDERA, či Vás neokráda.

A potom využívajte úžasné možnosti na Youtube.

A dajte si programy Antik cez internet a prípadne to aj kombinujte so SAT TV.

A potom si nie pre srandu kontrolujte svoju dennú SPOTREBU jedla, alkoholu a dát...
satelit1 , November 01 2021 21:36:56
Ja som iba chcel upozorniť na to,že celkom zaujímava téma ohľadom problému s príjmom tv Lux, ktorá sa konečne týka sat.tv sa opäť zvrtla pre príspevok ktorý do nej nepatril.Samozrejme rád sa zapojím ak to bude k veci.
okap , November 01 2021 21:52:24
ten N-3 ešte doteraz nemá vyriešený problém s Luxom, dnes som opäť zaregistroval 1 prípad... úžas...
Luteran , November 02 2021 07:37:20
Pán okap, kebyže mám takú moc, zobral by som si Vás na ľudskú pomoc.

Lebo Vy vždy včas prídete a zrkadlo problému precízne a presne nastavíte.

Ja takú možnosť žiaľ nemám, keďže zoširoka sa na problém pozerám.

Oslovili ma desiatky ľudí s daným problémom a teraz neviem ako z toho VON.

Lebo jedni politicky túto vec vidia, keďže náboženskú nenávisť šíria.

TV LUX vraj preto problém má, lebo je už príliš prepolitizovaná...

Ja tvrdím, konšpirovať prestaňte, technicky sa na to celé DÍVAJTE.

KTO a PREČO to NIEČO urobil, čia je to VINA a či na tom zarobila zločinecká SKUPINA...?!

Druhá variácia vraví, SUPER vec sa stala, vírusová verzia v N-3 krásne ZABRALA!

Liečenie je jednoduché, starkí prachy majú, novú MAŠINKU si doprajú...

A teraz pán OKAP dajte iné riešenie, alebo toto je to ROZUMNÉ technické VYVRCHOLENIE?!
okap , November 02 2021 08:15:16
áno, keďže n3 je už podľa prevádzkovateľa Skylinku zastaralý box, tak iné riešenie ako výmena boxu nie je, ak by takto zareagoval box s nagrou, bol by to iný tanec a možno i yypnutie kódovania, kým sa chyba nenájde, proste ready bolo vždy len 2 roky aj aj v tých 2 rokoch boli s kompaktibilitou boxov rôznych značiek a nových softov veľmi smutné skúsenosti./ríklad 1: Cryptobox smart v prvých 3 mesiacoch predaja nevyhľadal vo kanály fastscanu na LNB MB s portom2 na 23,5, predajcovia to reklamovali a ž po pár mesiacoch prišiel opravny soft.... Príklad 2 Gosat 7060. pri aktualizácii softu cez OTA sa každý 3. kus zasekol, bolo nutné stiahnuť OTA aktualizáciu na družici... toto je len malá ukážka ak sa rozpúta diskusia napíšem viac krkolomných veci s ready boxami, ale niektoré idú doteraz dobre, tie však predajcovia majú dávno overené ale bolo ich ich málo v kontexte skylinkom doporučených otestovaných boxov spolu...
Luteran , November 02 2021 09:33:35
satelit, vďaka za korektný príspevok a len prosím, nenechajte sa vyprovokovať IIzolom

okap, super vďaka za technicky perfektne zvládnutý príspevok.

IIzol, čím som starší, tým som dúfam odolnejší a hľadám aj v tom ZLE niečo dobré.

Takže "vďaka", keď nič iné, aspoň som si po 15 rokoch pozrel svoju fotečku.

A aj som sa poriadne zasmial, takže nemusíte sa báť, niet čo mazať.

Pán okap nie som ja a ja sa držím hesla, jména hloupých na všech sloupích...
satelit1 , November 02 2021 14:28:26
Pri takýchto zázrakoch techniky ako bol n3 ma vždy nejako osvietilo a radšej som ich nepredával.To isté platilo pri niektorých Zirkonoch a akože Amiko 8550 a naposledy GoSat 7010 kde sa doslova grilovali karty.Zákazník príde oblbnutý telefonátom z callcentra Skylinku,že iba Ready je to najlepšie a to sa potom ťažko niečo ponúka keď vlastne nie je čo...Samostatná kapitola sú tí čo to donesú z Nay alebo eshopu.Práve teraz som predával jeden Kaon52,ak chcem aby to hneď nedoniesli späť tak im tam natiahnem aj ten aktuálny soft ktorý ide cez ota,no a po 15 minútach mi ten zázrak oznámil,že sa to nepodarilo.Zákazník sa ponáhľal tak som mu dal inštrukcie ale nemal som z toho dobrý pocit...Apropo to ich callcentrum je kapitola sama o sebe,keď ma to prepne na skylinkexperta o tom by sa dali písať knihy...
IIzol ja strach určite nemám,veď aj z čoho vlastne, a ak si pozriete moje staršie príspevky tak som sa tu nie raz dostal do konfliktu aj s p.Luteránom práve pre jeho obhajobu Antiku a pod. veci.Ako som písal mám iný názor na veľa vecí ale o tom by sa tieto diskusie vôbec nemali točiť.S okapom som sa nevidel tiež odkedy sa nekonajú tie stretnutia predajcov jeho príspevky však boli vždy k veci tak sa rád zapojím aj ja.
Luteran , November 03 2021 19:13:10
IIzol, dal som si dosť dlhý čas na premyslenie ako "riešiť" individuá ako si Ty.

Tým, že sa tu dá slobodne prihlásiť a my tú slobodu chceme, vymazanie akoby strácalo význam.

Priznám sa, dokonalé riešenie nepoznám...
Luteran , November 04 2021 07:14:19
Dovoľte mi vyjadriť mimoriadne poďakovanie členovi satelit11 za jeho super príspevok.

Vravel som si, tak konečne, takto si predstavujem príspevok na úrovni technickej i ľudskej.

Nechcel som ihneď reagovať, chcel som nechať priestor iným.

Žiaľ nikto sa neozval, až potom ten "nešťastník"...

A to už som mal myseľ sústredenú na to, čo sa asi deje v hlavách takýchto jedincov.

Uvidíme, našťastie zatiaľ to vyzerá na "pokoj zbraní".

Pán satelit1 a teraz ľudsky a úprimne.

Skúste pokračovať v svojom krásnom príspevku a pokračujte ako pri písaní svojej knihy.

Alebo mi aspoň objasnite cit " tak som sa tu nie raz dostal do konfliktu aj s p.Luteránom práve pre jeho obhajobu Antiku a pod. veci "

Veď vývoj ľudstva a predovšetkým ten technický je o konfliktoch a jeden možno vyvolám a rád.

Ja si dovolím tvrdiť, Antiksat je teraz absolútna 1. na trhu SK v oblasti IPTV + SAT TV.

P.S.

Pán okap, som namrzený, že ste sa doteraz nedištancovali od tvrdenia, že neexistujete.

Prosím urobte tak, aby som sa zbavil obvinenia, že píšem Vaše príspevky.
okap , November 04 2021 10:03:04
na také keci nereagujem, už dávno tu má byť kódex pre prispievateľov lebo absolútna sloboda slova v demokracii prináša aj vodotrysk zverstiev...
Luteran , November 04 2021 10:28:45
Pán okap, ďakujem.

Avšak nerozumiem, čo by vyriešil akýsi kódex...

Lebo ten je už dávno vymyslený a aplikovaný u každého normálneho jedinca.

V staroveku: zväzok voskovaných doštičiek na písanie.

V neskorom staroveku a v stredoveku pergamenová rukopisná kniha v pevných doskách.

Dnes je to súhrn morálnych a právnych noriem.

A tie sa potom vymýšľajú a zneužívajú až tak, že je to na smiech a do plaču...

Normálnemu jedincovi postačí DESATORO.

Nenormálnemu nepomôže ani 100 kódexov...

Normálnym stačí:

1. Neklaňať sa ZLU, nezahrávať sa so ZLOM.

2. Nebrať si do úst DOBRO len tak nadarmo

3.Dobro si treba uctiť, zastaviť sa a mať sviatočný pocit.

4.Ctime si rodičov, prarodičov, všetkých ktorí dobro činili.

5. Nezabi nikdy.

6. Ovládaj si, nezneužívaj sexuálne pudy.

7. Nekradni.

8. Ži a konaj len v pravde.
okap , November 04 2021 11:28:13
kódex prispievateľa na fóre je súhrn pravidiel, ktoré musia prispievatelia dodržiavať v komunikácii s prevádzkovateľom fóra a medzi sebou navzájom, v inom prípade idú tresty až po zablokovanie nicku....
Luteran , November 04 2021 11:53:28
Pán okap, aha, takže sa to snažím pochopiť...

Ja ako prevádzkovateľ určím nasledovný KÓDEX.

Píš svoje príspevky slobodne pravdivo vždy tak, aby si nikoho NEURAZIL.

Stačí, alebo treba ešte niečo doplniť?
okap , November 04 2021 15:52:16
stačí len aby sa prispievatelia držali zvolenej témy a neurážali prispievateľov osobnými urážkami, lebo diskusia naozaj časom skončí.... inde je to bežné, tu však urážka bola i teraz je, preto nik nechce debatovať o ničom, nikom, nikdy...
Luteran , November 04 2021 16:07:34
Pán okap, vďaka a súhlasím.

Skúsme jednoduché pravidlo, ak sa niekto cíti byť urazený, stačí to napísať do komentárov.

A diskutujúci rozhodnú čo ďalej.
okap , November 04 2021 18:33:54
áno ale ak urážajú iných , tak aj tak protestujem, lebo to považujem za kontraproduktívnu diskusiu a ak sa spolčia všetky nevhodne kritizujúce nicky voči niekomu, tak je opäť problém na svete, aj tak, aj tak ,to nejde... tam kde sa používajú slová ako debil a podobne ja nebudem reagovať, lebo som zhnusený, a unavuje ma to úplne zbytočne a kontraproduktívne.... ešte k tejto téme dodám, že predajcovia neboli informovaní oficiálnou cestou o tomto problému v skylinku, tak mi ostáva iba protestovať a pomyslieť si svoje pri stretnutí so zodpovednými pánmi z evisa, proste zákazník i predajca je niekedy handra na jedno použitie, ale v tomto štáte sme si už zvykli na iné zvrátenosti, žiaľ...
Luteran , November 04 2021 19:04:55
Pán okap, ďakujem, urazili ma a hnusne, lebo debil to bolo to najmenej...

Avšak nerezignujem, lebo to by bolo pre nich víťazstvom.

Mimochodom, dnes bola na návšteve pani B. bývalý zástupca CS Link a potom Skylink.

Skylink - Eviso ju prepustil z titulu "šetrenia financií" a následne prijal 5 nových ľudí na propagáciu...

Kebyže napíšem všetky informácie, bola by to zábava i do plaču.

Pán okap, nečudujte sa veciam okolo Skylinku.

Pani B. logicky uviedla, tam sa peniaze rozhadzujú a ľudia a kšefty sa DOHADZUJÚ.
Luteran , November 04 2021 19:42:28
Vzhľadom na opakujúce sa vulgárne vstupy, nick IIzol bol vymazaný.
okap , November 04 2021 20:35:32
áno viem aj ja svoje bola i u nás...
Luteran , November 05 2021 10:17:36
Pán okap,

najprv ste uviedli nasledovné cit " predajcovia neboli informovaní oficiálnou cestou o tomto problému v skylinku, tak mi ostáva iba protestovať a pomyslieť si svoje pri stretnutí so zodpovednými pánmi z evisa, proste zákazník i predajca je niekedy handra na jedno použitie, ale v tomto štáte sme si už zvykli na iné zvrátenosti, žiaľ..."

A následne ste potvrdili, že ste sa tiež stretli s nedávnou a v podstate poslednou oficiálnou zástupkyňou Skylinku...

Tak mi vysvetlite, či ešte stále fakt nechápete, aká HRA sa v tom tzv "Skylinku" ODOHRÁVA...
okap , November 05 2021 21:59:05
keď som sa s ňou stretol zastupovala inú firmu nie skylink ani eviso...
Luteran , November 07 2021 05:47:42
Pán okap, ďakujem.

Pozrite sa, čo sa mi stalo.

Ráno sa skoro prebudím s obavami, čo tu kto zas nechal za "špiny".

Zatiaľ to ale tak vyzerá, že administrátor hlavný bol proti tej "špine" úspešný.

Blokovanie IP zabralo, mne to kus života a aj čosi z peňaženky ZOBRALO.

Povedzte ale pán Okap, je toto normálne riešenie...?!

A tak dosť premýšľam kde ten problém je, keď okolo nás toľko ZLOBY panuje.

Vy ste nedávno tvrdili, treba tu KÓDEX a ja neviem čo ešte a už bude LEPŠIE.

A potom ste rezignovali a toto ste uviedli cit. "podobne ja nebudem reagovať, lebo som zhnusený, a unavuje ma to úplne zbytočne a kontraproduktívne"....

Tak pravda asi niekde inde bude, jednoducho svet sa mení a ľudia nemajú radi ZMENY.

Ani Vy a ani iní nechcú skutočne slobodne diskutovať, keždý chce sa len " DOBRE " mať...

Lebo kebyže ste fakt diskutovať chceli, toto by ste určite nenapísali cit. " keď som sa s ňou stretol zastupovala inú firmu nie skylink ani eviso..."
okap , November 07 2021 12:25:53
no veď tú story o zmene jej zamestnávateľa viem od nej a nič nové som sa tu nedozvedel a vy ste napísal
A následne ste potvrdili, že ste sa tiež stretli s nedávnou a v podstate poslednou oficiálnou zástupkyňou Skylinku... ,,,,
takže skylink má servisnú firmu / i viac/ eviso, tak nevidím problém, skylink je značka M7, tak čo s tým viac riešiť, trápi ma viac veci, ale v tejto chvíli naliehavo, že predajcovia sa museli o probléme s N3 dozvedieť z tohoto webu a nie z partnerskej stránky pre predajcov značky skylink, a po cca 5 dńoch išla nejaká diskusia na parabole, ktorá odkazovala i na tento web a toť vsjo. Ja osobne si predstavujem, že predajcovia budú informovaný online o problémoch ready boxov, ktoré boli a sú predávané v tejto gubernii, aby vedeli zákazníkom podať info prípadne poradiť pri riešení problému, to sa v tomto prípade nestalo, tak namietnem to zodpovedným na vedomie...
okap , November 07 2021 12:28:04
pardón za hrubú hrúbku, písmená na kontrolu sú male a dioptrie nedostatočné, príjemnú nedeľu...
Luteran , November 07 2021 17:42:21
Pán okap, ste "zlatý človiečik", taký normálny, ľudský...

Otvorene hovoríte o problémoch, nebojíte sa priznať nutnosť dioptrií.

Dovoľte Vám poďakovať a hlavne, nesmiete sa báť...

Nie je dôvod precízne gramaticky v diskusii krásne písať, obsah je dôležitý.

A Vy ste vzácny kvôli obsahu.

Neviem čo Parabola písala, dávno preč je jej sláva, kedy sme jej život dali, obsah písavali...

A teraz k podstate.

Pani B. som 1. registroval ako CS Link, potom fúzovala k Skylinku a smrť dali CS Linku.

Teraz pani B. logicky Skylink totálne zatratila a za Telly ich ZAMENILA!

A kebyže ste mali chuť na faktickú debatu, začnime najprv tým, že si "cieľnik" nastavím...

Na čo ho mám ZACIELIŤ a čo tým chceme DOCIELIŤ...?!

V tomto momente končím a čakám odpoveď , lebo musím vnukovi sa venovať IHNEĎ.

Niečo také pán okap spoznáte, keď sa zázraku menom VNÚČA dočkáte...
Luteran , November 07 2021 19:01:53
Pán okap, už som "voľný", kebyže niečo je treba "riešiť"...

Vďaka Vám aj za zmienku o Parabole, bol som tam po rokoch, no prosto, čistá katastrofa...

Článok a ani správičku o probléme Ineos3 som žiadny nenašiel...
Luteran , November 08 2021 05:57:11
Tak zasa so strachom tu prichádzam, čoho sa tu dočkám...

A našťastie NIČ, lebo šialencovi stačilo IP adresu nastaviť a v chaose mu zabrániť...

To úžasná vec je, lenže zároveň to aj mnohé ODHAĽUJE.

Všetci diskutujúci tu svorne tvrdili, že im fašisti a komunisti v diskusii BRÁNILI.

A keď na diskusiu slobodný priestor majú, zrazu kľučkujú a OTÁĽAJÚ.

Sloboda to úžasná vec, ťažko je diskutovať, keď KOMUNACISTA zmení sa na POKRYTCA.

Súdruh Fico je už v kondícii, klame, oblbuje, národu občiansku VOJNU na jar SĽUBUJE...
okap , November 08 2021 10:00:32
https://www.parabola.cz/forum/topic-103049/
Luteran , November 08 2021 12:01:46
Pán okap, ďakujem, ale takto si to fakt nepredstavujem...

To tá Parabola fakt tak hlboko už klesla, že je iba klamstva a neresti nevesta...?!

Takže to pravda je, Články ovláda "banda" jedna a Diskusiu druhá...?

Články to sú iba falošné reklamy a k tomu omáčky, tam nesmú byť žiadne nemilé OTÁZKY.

A Diskusia tá totálne smiešna je, tam sa človek pravdu nedozvie.

Pán okap, poďme my len pravdu odhaľovať, inak sa tu budeme len NAŤAHOVAŤ.
Torsilo , November 08 2021 13:24:58
Pravda je taká, že od minulej stredy to ide znovu všetko ako predtým, len admin sa vyťešuje, že číselka nabehujú smiley
A pravda je odhalená, len tu asi niekto spinká ako malé miminká.
Luteran , November 08 2021 13:53:17
Pán Torsilo, kde ste doteraz boli a prečo ste pravdu od stredy zamlčovali...?

Ak to fakt pravda je, dajte nejaké technické údaje.

Čo a prečo zlyhalo a kým a ako sa to "spravilo"?

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Nie ste členom?
Kliknite sem a zaregistrujte sa. Trvá to menej ako 20s

Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 13,285
Najnovší člen: miriamnail333
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás