Home · Články · Fórum · Luterán Blog July 16 2019 22:52:15
Reklama
Tu je priestor pre Vašu reklamu.

Skúsenosť s Magio alebo Sťahovanie, Magio a neštandardné procesy, časť prvá

O týždeň sa budeme sťahovať do iného mesta. Ono sa to nezdá, ale sťahovanie je operácia celkom náročná, zvlášť keď sa bude so mnou sťahovať celá moja rodina, teda žena a dve malé deti. Pôvodne som chcel, aby sa s nami sťahovalo aj naše Magio (s telefónnou prípojkou), ale človek mieni, Slovak Telecom mení.

Magio mám rád (zaviazal som sa k nemu ešte v marci tohoto roku), Set Top Box s harddiskom je totiž vec prudko návyková a vôbec nie iba preto, že ak začnem želaný program pozerať o 30 minút neskôr, môžem potom nasledujúce reklamy (nakešované na HDD) za pár sekúnd pretočiť a pozerať program bez desaťminutovej reklamnej ujmy na zdraví ďalej. Áno, je to niečo ako No Script rozšírenie pre Firefox (oooops, to by som asi nemal veľmi zverejňovať).

Dobre, zmieril som sa s tým, že Magio mi na moju novú adresu nepremiestnia, koniec koncov nemusia mať dosah do každej diery i keď si myslím, že miesto kde sa sťahujem len tak hociakou dierou nie je. Ale to je jedno, Slovak Telecom predsa nie je povinný mať dostupnosť Magia všade, kde sa ľudia plánujú sťahovať.

Majú svoje tarify, pokyny a procesy, z ktorých jednoducho nemôžu vybočiť ani keby chceli

Navštívil som teda franchisingovú predajňu T-COM v mojom súčasnom meste so zámerom vec vyriešiť, ale už v úvode rozhovoru som pochopil, že ľudia v týchto predajniach nie sú nastavení na neštandardné riešenia. Majú svoje tarify, pokyny a procesy, z ktorých jednoducho nemôžu vybočiť ani keby chceli, proste na to nemajú kompetenciu. Tohoto faktu som si viac než vedomý (sám podobné pokyny a procesy navrhujem) a teda nijako som na milú slečnu (ona za to nemôže) za ružovým pultom (áno, ešte stále som v predajni T-Com) nenaliehal. Robí si len svoju prácu.

Druhý pokus o riešenie môjho problému som realizoval cez kontaktný webový formulár na stránke T-Com, kde som navrhol nasledovné:

(prosim o preposlanie tohoto e-mailu pracovnikovi, ktory je schopny rozhodnut aj mimo zauzivanych sablon a pracovnych postupov.)

Dobry den,

od marca 2007 mam od Vas sluzbu Magio (s TP) viazanu na 24 mesiacov zavedenu na linke xxxxx.

1.12.2007 sa budem stahovat do xxxxx na ulicu xxxxx a ako som bol informovany vo Vasej predajni v xxxxx, premiestnit Magio na tuto adresu neviete, musim teda zmluvu zrusit a zaplatit sankciu 13488,- Sk.

Chapem, ze striktne podla zmluvy a Vasich podmienok je tento postup korektny a pravne cisty, ale chcem Vam navrhnut dohodu, z ktorej aj vy, aj ja, vyjdeme spokojni.

Pripojenie na internet a telefonny program Doma Maxi, ktore su mi dnes v ramci sluzby Magio momentalne poskytovane potrebujem a tie mi viete na adrese v xxxxx poskytnut.

Premiestnite teda na moju novu adresu aspon tieto dve sluzby a ja budem stale Vasim spokojnym zakaznikom. Som schopny a ochotny Vam aj nadalej platit mesacne stale cca tych 1500,- mesacne ako doteraz, ak mi tam dodate aspon sluzby internetu Turbo 3 a volaci program Doma Maxi, alebo nieco podobne. Vy budete tak stale mat svojich 1500,- Sk mesacne a ja budem tiez spokojny.

Ak by som vsak mal cele Magio zrusit a zaplatit vysoku pokutu len preto, lebo nebudete ochotni sa so mnou takto dohodnut, dostanete sice odomna pokutu 13488 Sk, ale budem z Vas jemne povedane frustrovany a demotivovany. S najvacsou pravdepodobnostou potom dojde k tomu, ze si dam zriadit pripojenie na internet od ineho poskytovatela nez T-Com nielen dnes, ale aj v buducnosti.

Chapem, ze moja mesacna platba je pre Vas ako kvapka v mori, verim vsak, ze aj u Vas su normalni ludia, ktori nehladaju len ako cloveka pripravit o co najviac penazi, ale sa snazia plnit zelania zakaznikov, ak je to v ich silach a je to pre nich vyhodne.

A ja nechcem od Vas nic nerealne ani nevyhodne. Ide len o to, ci date prednost momentalnemu vyssiemu prijmu odomna (pokuta 13488,- Sk) aj za cenu toho, ze ma ako klienta stratite, alebo kratkodobo nizsiemu, z dlhodobeho hladiska vsak vyssiemu prijmu a sucasne zostanem Vasim spokojnym zakaznikom.

Dakujem za skoru odpoved.

Odpoveď na seba nenechala dlho čakať, dva dni to tuším boli, podstatné však je, že bola šablónovitá, bez akéhokoľvek náznaku prekročiť svoj tieň:

Vazeny pan xxxxx,

ak Vasa ziadost prelozenia sluzby MAGIO bola do lokality, kt. je prezentovana v ramci pokrytia vid. http://www.telecom.sk/Default.aspx?CatID=2094&Section=home ,potom je potebne smerovat poziadavku preverenia zmluvnych pokut na reklamacne oddelenie ST formou spisania reklamacie. V opacnom pripade, tj. ak Vasa ziadost prelozenia bola smerovana do lokality, kt. nie je prezentovana ako oblast pokrytia sluzbou MAGIO, nie je mozne Vam zabezpecit znizenie zmluvnych pokut.

Inak povedané: “Keďže žiadate o prenos do lokality, kde služba Magio dostupná nie je, zaplatíte plnú výšku zmluvnej pokuty a to čo navrhujete nás absolútne nezaujíma, máme vás v paži a dajte sa vypchať.” No dobre, trochu som to okorenil.

Môj odkaz sa teda nedostal do kompetentných rúk, ale nenechal som sa odradiť a skúšam znovu odpoveďou nasledovného znenia:

Dobry vecer,

dakujem za odpoved. Kedze z mojho e-mailu vidite, kam chcem sluzbu preniest, urcite viete, ze Magio tam dostupne nie je.

Viete tam vsak preniest moje pripojenie na internet a telefonnu sluzbu a to je presne to o co Vas ziadam.

Nevidim zatial dovod nieco reklamovat, ako navrhujete. So sluzbami aj ich kvalitou som celkom spokojny.

Sluzba Magio je kombinaciou troch sluzieb - televizia, internet a telefonovanie. Jedine, co mi na spominanej adrese neviete z tychto
sluzieb poskytnut, je televizia.

Ja v mojom “pokuse o individualnu dohodu” navrhujem toto - ziadam Vas o prelozenie dvoch casti mojej sluzby (DSL pripojenie na internet a
telefonnu sluzbu), ktoru mi preukazatelne v xxxxx na xxxxx poskytnut viete (ma tam tieto sluzby sucasny majitel bytu, ktory od neho kupujem).

Vyjadrite sa prosim k tejto moznosti a ak ju neakceptujete, prosim Vas aj o odovodnenie, pretoze sa mi bude len velmi tazko chapat Vasa
neochota k vzajomne vyhodnej dohode.

Vy totiz mozete zo mna za este trvajucich cca 15 mesiacov mojej viazanosti ziskat 22 500,- Sk.Zda sa vsak, ze date prednost jednorazovej pokute cca 13 500,- Sk, ktore mi podla tarify vypalite a moznosti vyrobit si nespokojneho klienta, ktory bude v buducnosti Vase sluzby vyuzivat len ak k tomu bude prinuteny nepritomnostou Vasej konkurencie.

Ale ked uz nic ine, bude to vyborny namet na clanok do mojho blogu.

Dakujem za skoru odpoved.

No, ako píšem, aspoň je o čom písať.

Ja viem, že podľa zmluvy mi vyhovieť nemusia a z právneho hľadiska sa môžem ísť naozaj dať vypchať. A ak ma k tomu prinútia, aj sa vypchať dám. Otázkou však je, čo z toho budú mať a či tvrdohlavé trvanie na zmluvných podmienkach za každých okolností je naozaj nevyhnutne výhodné.

Autorom článku je Niesom
Originálny článok - niesom.vsevedko.sk/109/stahovanie-magio-a-nestandardne-procesy-cast-prva.html
Administrator01 , December 05 2007 16:26:46 4 Komentáre · 7003 Prečítané · Vytlačiť

Komentáre

Pepo , December 05 2007 18:49:39
Dik za skusenost, neviem sa totiz rozhodnut medzi DIGI, UPC a MAGIO
rudozm , December 06 2007 19:37:38
dobry pribeh... pekny... je jasne,ze sa tym nikto nebude zaoberat, ved takej velkej spolocnosti ako je T-com je fakt jedno, ze ten individualny zakaznik ma problem...oni sa zaujimaju len o to ake budu ekonomicke vysledky na konci roka... ci 5 alebo 10 miliard zisk
pablo64 , December 06 2007 22:12:57
ok už som sa rozhodol, Magio nikdy !!! aj po skusenostiach z inymi , aky je obraz hnusny na LCD skoncili aj u mna
wurmi , March 05 2008 21:44:20
Vratil som sa po dlhsej dobe zo zahranicia a tak o kvalitach Magia a problemoch okolo neho,citam az teraz-super som zase na Slovensku.Proste nejake pochopenie zo strany T-comu,to asi tazko.Bohvie,keby sa tak stahovala sestra generalneho riaditela???

Pridať komentár

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Hodnotenia

Musíte byť zaregistrovaný, aby ste mohli hodnotiť.

Prosím prihláste, alebo sa zaregistrujte.

Zatial nikto neohodnotil tento príspevok.
Prihlásenie
Meno

Heslo



Zabudli ste heslo?
Pre získanie nového kliknite práve sem.
Kto je Online
Hostí Online: 1
Žiadny člen nie je Online

Registrovaní členovia: 3,300
Neaktivovani členovia: 0
Najnovší člen: y2yj44hd
Partnerské weby


Chcete sa stať partnerom?
Kontaktujte nás